INSPEKTOR UBEZPIECZENIOWY Garwolin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR UBEZPIECZENIOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Inspekcje ubezpieczeniowe pojazdów
Data publikacji: 2016-09-15
Lokalizacja: Garwolin (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Garwolin, powiat: garwoliński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Inspekcje ubezpieczeniowe pojazdów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR UBEZPIECZENIOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Garwolin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: garwoliński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27, 08-400 Garwolin, powiat: garwoliński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: garwoliński
Gmina pracodawcy: Garwolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Garwolin
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data dodania oferty pracy: 15.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace zbrojarskie i szalunkowe na budowach prowadzonych przez firmę (teren Siedlec)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlwo-Usługowe MAX-POL Edward Walczuk - 2016-04-21 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji księgowej, rozliczanie kosztów, podatkówwymagane doświadczenie min 5 lat
''SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W KŁODZKU'' - 2017-04-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pomoc przy robieniu posiłków. Obróbka artykułów spożywczych, przygotowywanie półproduktów. Utrzymanie czystości.
„Lait” Sp.z.O.O - 2017-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Człuchów.-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy-praca w programie e-nova
Pro Automatic Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Człuchów (pomorskie)
WYKŁADNIE TOWARU
kontakt przez OHP - 2018-03-12 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych w szczególności: murowanie, zbrojenia, ocieplenia. Praca na terenia Krakowa. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
Wojciech Lizoń LIZ-BUD - 2016-04-07 - Zabrzeż (małopolskie)
układanie towarów w magazynie, zabezpieczanie towaru przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą, oznakowanie składowanych towarów,skanowanie, liczenie towaru, kompletowanie towaru
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Flitta - 2016-07-18 - Plewiska (wielkopolskie)
Wdrażanie procedur, instrukcji z zakresu BHP i PPOŻ, przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych dla pracowników (w tym również pracowników młodocianych), prowadzenie dokumentacji w/w zakresie
kontakt przez OHP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
Staż w Firmie Borowiecki. Program stażu do zapoznania w pokou nr 39.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)
przyjmowanie dostaw, liczenie towarów, przygotowywanie towarów do wysyłki
MARTOM T.Przyborowski Lublin - 2016-01-22 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie działań edukacyjnych w j. niemieckim, współpraca z organizacjami zagranicznymi
Państwowe Muzeum na Majdanku - 2016-04-27 - Bełżec (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Chorkówka (podkarpackie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-06-26 - Chełm (lubelskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość pakietu MS Office, znajomość j. angielskiego w stopniu biegłym, bardzo dobra organizacja czasu i pracy, wysokie zdolności interpersonalne, podzielność uwagi, zdolności analitycznego myślenia oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, samodzielność i umiejętność wybierania zadań priorytetowych, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.Ogólny zakres obowiązków: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów, budowanie i umacnianie relacji z klientami, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie wycen dla klientów firmy, przyjmowanie zamówień i ustalanie warunków realizacji, obsługa bazy danych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. CV na adres praca (at) omero.pl
OMERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych, współpraca z organem nadzorczym ( Prezesem UODO)
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-05-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta w banku, sprzedaż produktów bankowych
B&P Finanse Sp.J. - 2016-11-10 - Lębork (pomorskie)
tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej haków holowiniczych.
Steinhof Sp. z o. o. Sp. K. - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)
Układanie kompozycji kwiatowych oraz obsługa kasy fiskalnej. Praca tylko w weekendy - sobotę w godz. 9-21.00 i niedzielę w godz. 09.30-20.00, w przypadku niedzieli wolnej od handlu - praca w piątek w godz. 15-21.00 oraz w sobotę. Praca na terenie Galerii Handlowej Auchan w Bielsku-Białej. Może być również osoba do przyuczenia.
Studio Florystyczne DUDEK BEATA DUDEK - 2018-06-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów, sporzadzanie planów potrzeb inwestycyjno-remontowych, nadzór nad protokolarnym przekazaniem obiektów, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 2544 zł brutto+wysługa + 5% premii.
Jednostka Wojskowa 4217 - 2016-05-02 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Santok (lubuskie)
rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac;sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; prowadzeniem akt pracowników; sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników; przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym; bieżąca obsługa spraw pracowniczych
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe kierunkowe; min. 2 lata doświadczenia w krawiectwie ciężkim; mile widziana umiejętność tworzenia wykroi oraz czytania rysunków technicznych; dyspozycyjność; jedna zmiana od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00; miejsce pracy: Gliwice
KADET IZOLACJE OGNIOTRWAŁE ANDRZEJ KLETA - 2016-05-11 - Gliwice (śląskie)
Zadania wykonywane na stanowisku:1) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych dorealizacji przez Urząd Gminy i jednostek podległych ,2) przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówieńpublicznych na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych wustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawyoraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp.3) dokonywanie zamówień w trybie art. 4 ust. 8 ustawy, zlecanych przez WójtaGminy, Sekretarza bądź Kierownika referatu i innych jednostek,4) prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawozamówień publicznych,5) prowadzenie ewidencji udzielanych zamówień, w stosunku do których ustawy ozamówieniach publicznych nie stosuje się,6) koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy,7) prowadzenie rejestru drobnych usług i zakupów,8) opracowywanie kosztorysów,9) współdziałanie w zakresie szeroko rozumianej gospodarki komunalnej GminyLiniewo.
Urząd Gminy Liniewo - 2017-11-28 - Liniewo (pomorskie)
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników, szkoleń okresowych dla pracowników. Prowadzenie rejestru zachorowań na choroby zakaźne, wypadków przy pracy, protokołów wypadkowych: opisywanie, dokonywanie okresowych ocen oraz analiz.
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Lubań (dolnośląskie)
Pieczenie ciast biszkoptowych, tortowych, dbanie o czystość stanowiska pracy.
Gola-Staniczek Edyta P.P.H.U. - 2016-02-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-09-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bieżące monitorowanie, gromadzenie i udostępnianie informacji nt. możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym: krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz kompletowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w procesie aplikowania. Rozliczanie oraz nadzorowanie prawidłowej realizacji projektów współfinansowanych ze środków krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do sprawozdawczości i rozliczenia projektu, w tym: przygotowanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności. Współudział w przygotowaniu dokumentów strategicznych firmy. Gromadzenie danych nt. srodków pozyskanych w ramach projektów.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2017-02-17 - Kolbudy (pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji BiHP,- Organizacja i prowadzenie szkoleń,- Kontrola BiHP w firmachKontakt: telefon 609-706-431; e-mail: piotr (at) biuropiomar.pl
BIURO OBSŁUGI FIRM PIO-MAR S.C. PIOTR BUCIOR I MAREK MRÓZ - 2016-08-18 - Tczew (pomorskie)