ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY Lublin oferta pracy OMERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość pakietu MS Office, znajomość j. angielskiego w stopniu biegłym, bardzo dobra organizacja czasu i pracy, wysokie zdolności interpersonalne, podzielność uwagi, zdolności analitycznego myślenia oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, samodzielność i umiejętność wybierania zadań priorytetowych, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.Ogólny zakres obowiązków: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów, budowanie i umacnianie relacji z klientami, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie wycen dla klientów firmy, przyjmowanie zamówień i ustalanie warunków realizacji, obsługa bazy danych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. CV na adres praca (at) omero.pl

Data publikacji: 2016-11-29

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: OMERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
LOTNICZA 3, 20-322 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość pakietu MS Office, znajomość j. angielskiego w stopniu biegłym, bardzo dobra organizacja czasu i pracy, wysokie zdolności interpersonalne, podzielność uwagi, zdolności analitycznego myślenia oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, samodzielność i umiejętność wybierania zadań priorytetowych, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.Ogólny zakres obowiązków: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów, budowanie i umacnianie relacji z klientami, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie wycen dla klientów firmy, przyjmowanie zamówień i ustalanie warunków realizacji, obsługa bazy danych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. CV na adres praca (at) omero.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programów pakietu MS OFFICE

Nazwa pracodawcy:
OMERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
LOTNICZA 3, 20-322 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres praca (at) omero.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Adres strony pracodawcy: www.omero.pl

Ulica pracodawcy: LOTNICZA

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2016

Data dodania oferty pracy: 28.11.2016

Oferta pracy ważna do: 15.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA - do 2 500 PLN

Asystent nauczyciela - praca z dziećmi. Możliwość pracy na pół etatu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 91.
Szkoła Podstawowa Nr 36 - 2018-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

-sporządzanie projektów pism procesowych- przygotowywanie projektów wniosków o egzekucję, wezwań do zapłaty, wniosków w postępowaniu nieprocesowym- sporządzanie projektów umów i opinii prawnych- zapewnienie kontaktu z klientami- analiza akt prowadzonych spraw- badanie stanu ksiąg wieczystych- prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Ruda Śląska (śląskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO (OFERTA KONKURSOWA) - od 3 400 PLN

sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń i uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw zawieszonych.
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY - 3 200 - 4 000 PLN

Praca fizyczna w obsłudze produkcji - wykonywanie wykrojników, tłoczników i giętaków dla pras od 6 t do 250 t.
Spółdzielnia Inwalidów Odrodzenie - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. WETERYNARII - do 2 850 PLN

praca w godzinach od 07:00 do 15:00; obsługa dokumentacji gabinetu weterynajnego
Spółdzielcza Agrofirma Witkowo - 2017-12-08 - Witkowo Pierwsze (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Olkusz (małopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - do 2 000 PLN

szeroko rozumiana obsługa sekretariatu kancelarii, tłumaczenie tekstów z języka polskiego na język niemiecki i odwrotnie, sporządzanie dokumentów księgowych kancelarii, utrzymanie kontaktów z klientami kancelarii, w tym organizacja spotkań z klientami, zapewnienie przepływu dokumentów pomiędzy klientami i kancelarią
Kancelaria Radcy Prawnego Lidia Bondyra - 2015-12-22 - Sulechów (lubuskie)

RECEPCJONISTKA HOTELOWA - do 2 000 PLN

Recepcjonistka hotelowaTrzy zmiany:od 7-15od 15-23od 23-7
FUH MAZUR & MAZUR Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2017-05-17 - Mielec (podkarpackie)

KRAWCOWA-SZWACZKA - od 3 000 PLN

krojenie tkanin w/g szablonów. zszywanie elementów tkanin na pokrycia meblowe
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAR-MAR Mariola Woźniak Twardogóra - 2017-07-04 - Twardogóra (dolnośląskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

zadania związane z opracowywaniem i zapisywaniemprzesyłek, rozliczaniem listonoszy, przyjmowanie przesyłek od masoqwych nadawców
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - do 2 000 PLN

Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowanie gabinetów do zabiegów, prowadzenie dokumentacji medycznej oraz rejestrowanie pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 1 850 PLN

pomoc w prowadzeniu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żelechów (mazowieckie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - do 2 100 PLN

sprzedaż odzieży w ekskluzywnym salonie firmowym marki MOLTON, segment PREMIUM
MOLTON STYL - 2017-08-30 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT INŻYNIERYJNO-TECHNICZNY - od 2 400 PLN

Koordynowanie prac redakcyjnych nad artykułami naukowymi, korekta składu i weryfikowanie kompletności i poprawności naniesienia korekty (wydawniczej, językowej, autorskiej) na etapie skłau, raportowanie medialnych opublikowanych artykułów
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)

MONTER ŻALUZJI - od 1 850 PLN

Monter żaluzji - uzupełnienie stanowiska pracy w ramach umowy o refundację części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, składki ZUS skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT SZEFA SPRZEDAŻY - od 3 400 PLN

przyjmowanie zamówień, przekazywanie do działu produkcji, dokumentacja wysyłkowa, nadzór nad załadunkiem
Z.P.H.U."DREW-PACK-TRADEX" B. SZułcik - 2018-08-27 - Trzciel (lubuskie)

ASYSTENT - od 15 PLN

dbanie o telefoniczne relacje z klientami indyjskimi, wspomaganie pracy indyjskich przedsiawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE (I - III) - od 2 000 PLN

Wspiera nauczyciela lub wychowawcę świetlicy w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych w klasach I III w szkole podstawowej (w tym specjalnej i integracyjnej), w celu zapewnienia jak najlepszej opieki nad uczniami;
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KRASIENINIE - 2017-03-27 - Krasienin (lubelskie)

ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY - 2 400 - 3 000 PLN

- Sprzedaż powierzchni reklamowych oraz wydawnictw BPC GROUP. Sprzedaż usług konferencyjnych dla spotkań edukacyjnych organizowanych dla BPC Training Centre.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana znajomość rynku IT. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

pomoc w organizacji i przebiegu zajęć dydaktyczno - wychowawczych oraz logopedycznych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Żuromin (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA REKTORA - od 2 800 PLN

Kompleksowa obsługa rektoratu: obsługa centrali telefonicznej, Koordynacja obiegu dokumentów, Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, (m.in. pisanie pism i listów na potrzeby Rektora ), Tworzenie i aktualizacja dokumentów, Sporządzanie raportów z narad pracowniczych, narad senatu, narad wydziałowych, Organizacja podróży służbowych.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-09-04 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU- STAŻ POWER II 106 - 997,4 PLN

Asystent zarządu- staż POWER II 106
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Grzybowo (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 15 PLN

kreowanie wizerunku firmy dla rynku chinskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 2 820 PLN

praca opiekuńczo-wychowawcza z dzieckiem niepelnosprawnym
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Ostrów Lubelski (lubelskie)

KAMIENIARZ-GRAWER - od 1 850 PLN

Obróbka kamienia i marmuru, grawerowanie liter i wizerunków w kamieniu.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Łysokanie (małopolskie)

ASYSTENT PREZESA - od 2 600 PLN

Sprzedaż dzianin.Umiejetnośc organizacji pracy biura, w tym znajomość obiegu dokumentów ksiegowych.Nadzór nad działaniem biura.Miejsce pracy Ksawerów.
SKY TEXTILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Kolonia Wola Zaradzyńska (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 1 850 - 2 500 PLN

sporządzanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Oświęcim (małopolskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA WNĘTRZ - od 1 850 PLN

WYBRANA OSOBA BĘDZIE AKTYWNIE UCZESTNICZYĆ W OPRACOWYWANIU PROJEKTÓW WNĘTRZ MIESZKALNYCH, BIUROWYCH, POWIERZCHNI HANDLOWYCH. UWAGA: WYNAGRODZENIE DO USTALENIA
SARNA ARCHITEKCI SP. Z O.O. SP. K. - 2016-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)