ASYSTENT SĘDZIEGO (OFERTA KONKURSOWA) Tarnowskie Góry oferta pracy SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO (OFERTA KONKURSOWA)
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń i uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw zawieszonych.
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 17, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń i uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw zawieszonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO (OFERTA KONKURSOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.tgory.sr.gov.pl
Nazwa pracodawcy: SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Opolska 17, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kompletne oferty należy składać do 30.06.2016 r. zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.tgory.sr.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 14.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów firmy. Rozmowy telefoniczne lub e-mail, utrzymyanie porządku w miejscu pracy, dbanie o dobre imie firmy. Wysoka kultura osobista. Wykształcenie średnie Mile widziany J.angielski lub niemiecki w stopniu komunikatywnym. Obsługa komputera w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Mysłowice (śląskie)
wsparcie, bieżące zadania, koordynacje obiektu dokumentacji, przygotowanie pism itp., archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Pyrzowice (śląskie)
- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych- pomaganie dzieciom w ubieraniu się i rozbieraniu- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i pomocy dydaktycznych- opiekowanie się dziećmi podczas spacerów
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kobylanka (małopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Chotcza-Józefów (mazowieckie)
asystent prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub wskazanym przez rodzinę
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chrzanów (małopolskie)
Praca w biurze i kontakt z przedsiębiorcami
F.G.H. Czajkowski Piotr - 2017-11-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
..
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łowicz (łódzkie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie się ze specyfiką pracy w mediach publicznych,-zapoznanie się z ustawą o radiofonii i telewizji i ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych,-zaznajomienie się z procesem realizacji programów TV, -uczestniczenie w pracach przygotowawczych do realizacji programów,-nauka sprawdzania sprawności środków technicznych niezbędnych do produkcji programów,- zaznajomienie się z programami montażowymi Adobe Premiere Pro.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa komputera i internetu MS OFFICE, systemu informacji prawnej, pisanie projektów pism, przygotowanie dokumentów rozmowy z klientem.
Kancelaria Adwokacka Beata Matysek - 2016-01-22 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej osób zatrudnionych przez Kontrahentów biura. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, także umów cywilnoprawnych. Ewidencja czasu pracy. Uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem. Obsługa Kontrahentów biura w zakresie podlegania ubezpieczeniom w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
ABAK BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-10-17 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe, spec.: administracja itp., rok doś. w zawodzie, bardzo dobra znaj. jęz. angielskiego, Wymagania podstawowe: rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, umiejętność nawiązywania dobrych relacji i wysoka kultura osobista; bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie; Inicjatywa i zaangażowanie, ciągłe samodoskonalenie, otwarty umysł, pokora i skromność, empatia i odpowiedzialność organizacyjna; biegła obsługa komputera i bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy i dokładność; prawo jazdy kat. B. Mile widziane: rozwinięte poczucie estetyki; zainteresowanie rynkiem bezzałogowych systemów latających; znajomość dodatkowych języków obcych (innych niż polski i angielski). Zakres obowiązków: kontakt z instytucjami i klientami firmy, odbieranie telefonów i prowadzenie wstępnych rozmów, samodzielne prowadzenie sekretariatu, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, zamawianie kurierów, dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji w firmie, gromadzenie i przechowywanie dok., przyg. dok., przekazywanie do biura rachunkowego, weryfikacja poprawności wypełniania niektórych dokumentów przez pracowników firmy, opracowanie korespondencji w zakresie adm.-gos., org. pracy biura, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie terminarza spotkań, terminarza wynajmu firmowego samochodu, przyjmowanie interesantów, wysyłanie pracowników na badania, dbanie o wizerunek firmy, organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały niezbędne do jej funkcjonowania, prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych, prowadzenie spraw adm. oraz sprawozdawczość w tym zakresie, wykonywanie zlecanych zadań bieżących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
NOVELTY RPAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2017-11-10 - Zgierz (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lębork (pomorskie)
Opracowywanie projektów zewnętrznych sieci wod.-kan. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) na terenie Bielska-Białej (w biurze i w terenie).
AKTYN SP. Z O. O. - 2016-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
projektowanie koncepcji konstrukcji dla projektów architektonicznych, koordynacja miedzybranzowa;wyszukiwanie punktów stycznych i kolizji w bieżacych projektach pod katem konstrucji i instalacji. prowadzenie procesu administracyjnego (uzyskiwania decyzji o pozwaolenie na budowe, uzupełnianie dokumentacji, bierzące korekty, poprawki)
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Częstochowa (śląskie)
praca przy zbiorze pieczarek
Elżbieta Toś Gospodarstwo Rolno-Specjalistyczne - 2016-03-23 - Poświętno (wielkopolskie)
prowadzenie i ibsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji, obsługa zebrań, sporządzanie protokołów, obsługa biura porad prawnych, współpraca z innymi organizacjami, dbanie o czystość i porządek w biurze
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowanie materiału do spawania, obróbka wstępna metalu.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kłapówka (podkarpackie)
UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI WSZYSTKICH POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENI ZAWODOWE, SUMIENNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
IZBA RZEMIEŚLNICZA MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa prawna kancelarii adwokackiej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Lublin (lubelskie)
- Praca u brokera ubezpieczeniowego w Biurze Prawnym i Odszkodowań w zakresie spraw prawno ubezpieczeniowych. Sporządzanie pism w szczególności odwołań do firm ubezpieczeniowych o wypłatę odszkodowania. Monitorowanie przebiegu postepowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe prawnicze. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana biegła znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), znajomość obsługi programów LEX, Legalis. Wymagana umiejętność wysokiej sprawności w wykorzystywaniu nowoczesnych środków komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu zaawansowanym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Wymagana umiejętność: systematycznego planowania i realizacji celów, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii, prowadzenia negocjacji. Dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres siedziby firmy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie różnego rodzaju potraw, ciast, napojów i deserów z zastosowaniem narzędzi, maszyn i urządzeń gastronomicznych, głównie potraw kuchni chińskiej; obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna); obliczanie wartości odżywczej i energetycznej potraw, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy. 1 zmiana, praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wyszków (mazowieckie)
asysta, sterylizacja, prace gospodarcze
Gabinet Stomatologiczny Andrzej Kiedrowski - 2017-08-18 - Głogów (dolnośląskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Stary Widzim (wielkopolskie)
Administrowanie i zarządzanie sekretariatem, prowadzenie terminarza zajęć i spotkań, organizację spotkań wewnętrznych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji, prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania spółki, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, dbałość o wizerunek firmy.
Omero Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Lublin (lubelskie)