INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA. Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA.
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Data publikacji: 2018-06-26
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WARUNKI PRACYPraca samodzielna. Kontakty zewnętrzne: z kontrahentami, dostawcami części zamiennych.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na I piętrze, dostęp wyłącznie przez klatkę schodową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. Nie ma możliwości przeniesienia kancelarii na niższe partie budynku.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie ekonomiczne1 rok doświadczenia zawodowego w księgowościZnajomość przepisów ustawy o rachunkowościZnajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG z dnia 31.10.2014 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG z 2014 r., poz.120 z późn. zm.) tylko w zakresie Działu I oraz Działu II rozdziały od 1 do 6Umiejętność interpretacji przepisów prawnychZnajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych i księgowychPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe ekonomiczne.Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki materiałowej.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 03.07.2018 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznegoKlauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie brutto: 2100,- zł. Planowana data zatrudnienia: sierpień 2018 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 26.06.2018
Oferta pracy ważna do: 03.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Więcki (śląskie)
Szczegółowe informacje na stroniehttp://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/1147,Witamy-na-stronie-Biuletynu-Informacji-Publicznej-Kancelarii-Prezesa-Rady-Minist.html
Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu - 2016-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-przygotowanie korespondencji do doręczenia, -doręczaniekorespondencji i przekazów pieniężnych, -realizacja planówsprzedażowych dotyczących wybranych usług i towarów, -praca zludźmi, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi. Praca w godzinach 8-16
Poczta Polska S. A. - 2017-11-24 - Niemodlin (opolskie)
Konserwacje, wymiana instalacji i remont (wymiana wew. lini zasilających) w budynkach mieszkalnych.Praca na wysokości 3 mPraca na okres próbny 1 miesiąc później na czas okreslonyMiejsce pracy: teren Wrocławia ul. Kurkowa 45 pozniej wg zleceńCzas pracy: 8-16Sala B
Zakład Elektryczny i Ogólnobudowlany s.c. Piotr Knap, Marek Błąkała - 2017-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na terenie szpitala w Olsztynie. Prace konserwatorskie i hydrauliczne obiektu
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH I OGRZEWANIA ROMAN DĄBROWSKI KAZIMIERZ CAŁKOWSKI - 2016-10-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Transport wegla do klienta na terenie woj. lubelskiego.
IR TRANS H. I. Kapłon SpółkaJawna - 2017-02-22 - Żdanów (lubelskie)
Zakres obowiązków :• odpowiedzialność za poprawne wystawianie FV, terminowe i bezbłędne prowadzenie dokumentacji•obsługa wewnętrznych programów oraz obsługa kasy fiskalnej• administrowanie bazą danych w systemie PC Biznes• umiejętność pracy w zespole• właściwe organizowanie pracy na zajmowanym stanowisku• prowadzenie zestawień z działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie• opracowywanie różnego rodzaju analiz z zakresu dokumentów sprzedaży• ścisły kontakt z handlowcami stanowiący wsparcie merytoryczne w procesie sprzedaży. • przyjmowanie i rozliczanie gotówki
Barter Coal - 2017-01-18 - Kiełczówka (łódzkie)
prowadzenie pojazdu ciężarowego z naczepą na terenie UE
RGL Gajewki Robert - 2017-02-27 - Opole (opolskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-09-06 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Murowanie,wykańczanie,remontowanie,docieplanie budynków,montaż kartoń-gips.
Firma Remontowo-Budowlana MAL-BUD Marek Malarz - 2016-10-13 - Majdan (lubelskie)
prowadzenie pełnej księgowości
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2018-07-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
1) PROWADZENIE PROCESU PRODUKCJI W ZAKRESIE ODBIERANIA WYPRASEK, OKLEJANIA ICH I ETYKIETOWANIE ZGODNIE Z KARTĄ PAKOWANIA, PAKOWANIE,2) BIEŻĄCA KONTROLA JAKOŚCI WYPRODUKOWANYCH WYPRASEK,3) NADZÓR NAD WYKONYWANYM ZLECENIEM PRODUKCYJNYM W ZAKRESIE M.IN.LICZBY SZTUK, KOMPLETÓW, STOSOWANEJ RECEPTURY, KOLEJNOSCI PRODUKCJI.Praca w godz. 6-6; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
CURVER POLAND SP. Z O.O. W SŁUPSKU - 2016-07-19 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-02-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie ewidencji głównej materiałowej amunicji i środków pozoracji pola walki w systemie klasycznym odręcznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz elektroniczną ewidencją główną rzeczowych składników majątku pod względem materiałowo finansowym w oparciu o komputerowy system gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie w książkach oraz w kartotekach kont osobistych odręcznej ewidencji mienia wydanego dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Warmińsko Mazurskiego Oddziału Staży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, w których na podstawie opracowania dowodów księgowych dokonuje się przychodów i rozchodów wydanego sprzętu i materiałów, celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie ilościowym posiadanego przez użytkowników mienia, - prowadzenie pod względem materiałowo finansowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji głównej mienia zakwalifikowanego do środków trwałych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej Ft7-ŚT w działach: uzbrojenie, w tym broń i sprzęt optyczno noktowizyjny, sprzęt: pirotechniczny, inżyniersko saperski, do kontroli ruchu granicznego, techniki kryminalistycznej, mechanizacji prac biurowych i poligraficzny, kulturalno oświatowy i sportowy, oraz inny sprzęt zakwalifikowany do środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dostarczenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie pod względem materiałowym ewidencji głównej oraz ewidencji pomocniczej według numerów seryjnych i symboli sprzętu mechanizacji prac biurowych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów zdawczo odbiorczych, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej oraz sporządzanie dowodów księgowych przychodowo rozchodowych w celu dostarczenia informacji o stanie mienia z zakresu działów swojej odpowiedzialności oraz zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego komórek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu oddziału. - porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników w celu uzyskania informacji o stanie zgodności mienia, właściwym jego prowadzeniu oraz wyeliminowaniu ewentualnych błędów ewidencyjnych,- analizowanie Planu finansowego oraz planowanie i dostarczanie do starszego księgowego ds. rozliczeń finansowych gospodarki materiałowej informacji w zakresie wydatków publicznych oraz danych ilościowo wartościowych do Planu zamówień publicznych w celu uzyskania aktualnej i dokładnej informacji finansowej o potrzebach poszczególnych działów, - kompletowanie, segregowanie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów materiałowych oraz innych dokumentów z zakresu swoich obowiązków w celu przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
transport krajowy chemii gospodarczej i kosmetyków
ROBERT DRUŻYŃSKI ADEKS - 2016-08-10 - Będzin (śląskie)
prace dotyczące obsługi maszyn produkcyjnych
AQUA NOSTRA s.c. - 2017-03-24 - Badów Górny (mazowieckie)
Utrzymywanie kontaktów z klientami w języku niemieckim.
MACO Transport Maciej Olender - 2016-04-26 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie surowców do wypieku ciast różnego rodzaju, dzielenie ciasta, formowanie ciasta, schładzanie, krojenie, pakowanie, wypiek, obsługa maszyn do wypieku ciast.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2018-08-02 - Zakrzów (małopolskie)
wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pabianice (łódzkie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu: 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym wykształceniu: 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)
ODBIERANIE TELEFONÓW I PRZYJMOWANIE REZERWACJI NA HOSTEL, KRĘGIELNIE I KORTY TENISOWE, MELDOWANIE GOŚCI, PRZYJMOWANIE PŁATNOŚCI, ZAŁATWIANIE SPRAW BIEŻĄCYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚC PRACY W ZESPOLE, SAMODZIELNOŚĆ, OBOWIĄZKOWOŚĆ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNY, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;
SZCZECIŃSKIE CENTRUM TENISOWE JAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSĆIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw
Polska Żegluga Bałtycka SA - 2017-03-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca na hali sprzedaży , obsługa kasy oraz klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-27 - Krzymów (wielkopolskie)
Pracownik serwisu sprzątającego, sprzątanie placówki medycznej w Bydgoszczy
EVER GRUPA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych .
KMORDER Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż materiałów wykończenia wnętrz; praca w godz. 9.00- 17.00
PHU BEMAR - MARZENA SZCZEPANIAK - 2017-02-01 - Lublin (lubelskie)
Montowanie i składanie konstrukcji stalowych silosów na wysokosciach na terenie Rosja, Ukraina oraz Białoruś. Nadzór nad uruchomianiem obiektów i poprawnościa ich działania, serwisowanie obiektów.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Chojnów (dolnośląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
szycie elementów odzieży
PRZEDSIĘBIORSTWO TEKSTYLNE GROTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)