INSPEKTOR DS TURYSTYKI K/M (J.ANGIELSKI) Kołobrzeg oferta pracy Polska Żegluga Bałtycka SA
Stanowisko: INSPEKTOR DS TURYSTYKI K/M (J.ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2017-03-21
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Polska Żegluga Bałtycka SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS TURYSTYKI K/M (J.ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik biura podróży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik biura podróży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: turystyka
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe-turystyka, znajomość branży turystycznej, znajomość technik sprzedaży, dobra znajomość sytemu MS Office, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą usług turystycznych, dobra znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: sprzedaż usług turystycznych i biletów promowych, obsługa klienta, monitorowanie rynku konkurencji, badanie preferencji potencjalnych klientów w celu dostosowania oferty do ich potrzeb i możliwości finansowych, uczestniczenie w imprezach wystawienniczych, targowych i akcjach promocyjnych organizowanych przez firmę. Praca w trybie jednozmianowym w godzinach 9-17. Zgłoszenia należy kierować na adres email: h.morawska (at) polferries.pl
Nazwa pracodawcy: Polska Żegluga Bałtycka SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik biura podróży
Data dodania oferty pracy: 29.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-14
TERMA ARTUR, DARIUSZ I HELENA SZYMANIUK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
STOWARZYSZENIE NA RZECZ DZIECI Z DYSFUNKCJAMI ROZWOJOWYMI "BRUNO" - 2018-04-10 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiemdoświadczenie zawodowe:wymagane
Karczma ZACISZE M.Cesarek - 2016-03-01 - Krutyń (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie i rozliczanie wniosków o realizację projektów finansowanych ze środków UE,monitorowanie realizacji inwestycji strategicznych spółki, współpraca z wykonawcami, użytkownikami terenu, opracowywanie strategii spółki w tym kreowanie i rozwój technologii, przygotowywanie umów z wykonawcami (w tym terminy, nakłady, zakres rzeczowy) przygotowanie danych do aktualizacji wskaźników do oceny efektywności inwestycji, udział w komisjach związanych z gwarancją i rękojmią za zrealizowane zadania inwestycyjne i remontowe, sporządzanie wymaganych sprawozdań, raportów, analiz z realizacji procesu inwestycyjnego i remontowego, uczestnictwo w opracowaniu Planu Inwestycyjnego i Planu Rozwoju,pracodawca oferuje:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,pracę w młodym, aktywnym zespoleciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,pakiet medyczny,atrakcyjny pakiet socjalny,stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,profesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności; godz. pracy 7-15; wynagrodzenie od 3000 zł brutto, premia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)
Maglowanie pościeli
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Masłomiąca (małopolskie)
Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli kolekcji marki należącej do LPP. Wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży w programie CorelDraw.
LPP S.A. - 2018-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
Wszelkie prace porządkowe w obiektach należących do firmy; zamiatanie, odkurzanie, mycie okien itp. Praca na na umowę zlecenie, ok. 160 godzin pracy miesięcznie; dyspozycyjność od poniedziałku do soboty w godzinach: 8:00-16:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata .Wynagrodzenie miesięczne ze stawką godzinową: 13,70 zł/godz. brutto. Oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Biegła znajomość zakresu obróbki skrawaniem.
PUH Moto-Truck - 2016-09-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Brukarz
"MARTEX" Marcin Kancelarczyk - 2016-10-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
prace wykończeniowe: malarskie, gładzie
REHA-CENTER Robert Pyc - 2018-04-03 - Świebodzice (dolnośląskie)
sprzedaż w sklepie tradycyjnym (zza lady) artykułów spożywczych
ADI-2 SPÓŁKA JAWNA ADAM I EWA KĘDZIORCZYK - 2017-10-19 - Ruda Śląska (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych na podstawie posiadanych uprawnień,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska skompletowanych wniosków i korespondencji,przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emerytalno-rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń,prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-06-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych: nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowywanie dokumentacji technicznych i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dotyczących robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości. Prowadzenie samochodu służbowego, współpraca z zakładami energetycznymi w zakresie wyłączeń energii elektrycznej oraz zawiranych porozumień i umów, kontrola dokumentacji techniczne, współpraca z Projektami oraz Nadzorem Autorskimpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali BDokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem AR-25/2017 w terminie do dnia 4.08.2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa pojazdów ciężarowych oraz sprzętu budowlanego.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Suszno (lubelskie)
obróbka warzyw i owoców,praca na zmywaku,utzrymanie porządku
Jerzy Wojdała "LOB" - 2017-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
Stały controling bezpieczeństwa wybudowanych rusztowań, wykonywanie protokołów zdarzeń, zgłoszeń, nadzór nad jakością realizowanych przez pracowników zadań, zgłaszanie nieprawidłowości oraz pilnowanie czasu dokonywania napraw przez pracowników, controling bezpieczeństwa prowadzonych prac zgodnie z wytycznymi BHiP.
Rusztowania - Jonas Scaffolding Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
prace instalacyjno-montażowe w budynkach różnego pochodzenia, praca na terenie woj. śląskiego i małopolskiego
INSTALATORSTWO I ELEKTROMECHANIKA Krzysztof Pilarczyk - 2018-02-16 - Zawiercie (śląskie)
1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urząd Gminy Wyryki - 2017-08-30 - Wyryki-Połód (lubelskie)
prace administracyjno-biurowe zwiazane z zaopatrzeniem oraz obrotem, ewidencją wyposażenia z obsługą programu- księga inwenatarza (konieczność odbycia półrocznego stażu urzędniczego)
PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU - 2017-10-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i weryfikacja dostaw, kompletowanie towaru na magazynie.
IGLOTEX Dystrybucja Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Prusy (świętokrzyskie)
jw
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzenie kontroli i stanowisk pracy oraz obiektu, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzxanie oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzenie postępowań powypadkowych i ustaleń przyczyn oraz okoliczności wypadków przy pracy, przeprowadzanie cyklicznych audytów BHP zgodnie z wewnętrznymi procedurami, zarządzanie magazynem odziaży roboczej oraz środków ochronnych.
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2015-11-09 - Konin (wielkopolskie)
Przygotowywanie miejsca pracy do malowania, mieszanie farb, przygotowywanie powierzchni do malowania, sprzątanie po robotach malarskich.
PPHU Zakład Usług Budowlanych Janusz Przygocki - 2018-01-05 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; doświadczenie: 2 lata; 5/8 etatu; praca w godz. 14:00-19:00; miejsce pracy: Gliwice;
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MEDI-SPATZ M.SPATZ MICHALINA SPATZ - 2017-05-10 - Gliwice (śląskie)
Zapoznanie z organizacją pracy zakładu, systemami informatycznymi, zapoznanie z działalnością marketingową firmy, aktualizacja bazy danych, telemarketing, obsługa poczty elektronicznej, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie ofert handlowych, opracowywanie i dystrybucja materiałów reklamowych, pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów, systematyczny kontakt z obecnymi klientami, rozbudowa struktury sprzedażowej, analiza rynku konkurencji, bieżące raportowanie wyników.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Cychry (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze zgłoszeniem w BIP http://zzm.e-bip.net/p,148,530,-Nabor-na-stanowisko-Inspektor-.html I zmiana WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu - 2017-12-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
naprawa, konserwacja i obsługa sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
aktywna obsługa klienta, realizacja planu sprzedaży
NEONET S.A - 2016-10-12 - Drezdenko (lubuskie)
odpowiedzialnośc za tworzenie i realizowanie strategii marketingowych skierowanych na tajlandzkich klientówbudowanie dobrego wizerunku platformy sprzedażowej marketplace na rynku tajlandzkimpomoc przy organizowaniu spotkań z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Rzeszów (podkarpackie)