INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 2461) Inowrocław oferta pracy INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 2461)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa na 3 m-ce z możliwością przedłużenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 2461)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Data zakończenia pracy: 15.10.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyksztalcenie wyższe ekonomiczne - ekonomia, finanse, rachunkowośc; mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie pelnej księgowości, znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych
Nazwa pracodawcy:
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, kontakt z pracodawcą osobisty ul. Wawrzyniaka 33, Inowrocław w godz: 7-15, lub dokumenty aplikacyjne moźna składać na e-mail: kadry (at) pgkimino.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Ks. Piotra Wawrzyniaka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2018
Data dodania oferty pracy: 03.07.2018
Oferta pracy ważna do: 13.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych, wsspółpraca z oganem nadzorczym ( Prezesem UODO)
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Firma Handlowo Usługowa Zbigniew Zimolak - 2018-07-18 - Pruszków (mazowieckie)
Obróbka wstępna warzyw, obróbka termiczna warzyw i mięsa, dbanie o porządek na stanowisku pracywymagania pracodawcy: wykszatłcenie zawodowe- gastronomiczne, znajomość kuchni polskiej, książeczka sanitarno- epidemiologioczna, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
CATERMED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Lublin (lubelskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
mycie aut,hal produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Rostarzewo (wielkopolskie)
dbanie o ekspozycje towarów, Obsługa klienta. Dbanie o porządek na sali sprzedaży. Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientem
Dino Polska S.A. - 2017-05-04 - Lutomiersk (łódzkie)
- dbanie o dobre imię przedsiębiorstwa;- dążenie do uzyskiwania na powierzonym odcinku pracy jak najlepszych wyników i przejawianie w tym celu odpowiedniej inicjatywy, także stałe podnoszenie kwalifikacji;- sumienne, terminowe i staranne wykonywanie prac wynikających z zakresu obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonego;- przestrzeganie regulaminu pracy, ustalonego w firmie czasu pracy, przepisów i zasad bhp, p.poż., tajemnicy służbowej i państwowej;- dbałość o dobro firmy, chronienie jej mienia oraz używanie go zgodnie z przeznaczeniem;- dokładna znajomość przepisów, instrukcji i zarządzeń oraz wytycznych dotyczących stanowiska pracy, oraz przestrzeganie ich postanowień;- wykonywanie pracy zgodnie z przyjętymi w Bierhalle standardami i procedurami produkcjiGodzina zakończenia pracy: 23:00System czasu pracy: 2/2Kontakt z pracodawcą: aleksandraksiazczyk (at) globret.com lub 601677403
"TOP TEN" SP. ZO.O. - 2017-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)
czynności pomocnicze w pośrednictwie- przygotowanie lokali do prezentacji, posprzątanie, prezentacja lokali
Admico Wielkopolskie Spółki Zarządzające Sp.z o.o. - 2017-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie rozmów w języku arabskim z zagranicznymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Radom (mazowieckie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie pracy, nadzór nad spełnianiem wymagań BHP i Ochrony Środowiska i Ochrony Ppoż w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach, realizacja polityki firmy z zakresu BHP i Ochrony Środowuiska min. opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji, prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze bhp i ochrony środowiska, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP. Zgłoszenia cv na email. Strona firmy: www.qbhp.pl
Centrum Szkoleniowo-Usługowe Szymon Kochaniak - 2015-12-10 - Łódź (łódzkie)
- przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych,- zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lub modernizowanych i remontowanych obiektów budowlanych,- opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów, szacowanie wartości zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów dotyczących przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień,- załatwianie spraw technicznych i formalnych inwestycji i remontów w fazie przygotowania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektów,- nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektach budowlanych, ich zgodności rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną,- udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów,- merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych,- udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
Poczta Polska S.A. - 2017-08-23 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie zadań z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym gminy, zgodnie z przepisami ustaw o samorządzie gminnym i finansach publicznych, a w tym: prowadzenie na bieżąco ewidencji posiadanych przez gminę w poszczególnych obrębach nieruchomości mienia komunalnego; prowadzenie rejestru umów dot. oddania w zarząd, użyczenia, najmu, dzierżawy posiadanego mienia; załatwianie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości jednostkom organizacyjnym; przygotowywanie dokumentów dotyczących najmu, dzierżawy, użyczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw, rozporządzeń i uchwał rady gminy; sporządzanie informacji o aktualnym stanie mienia, o którym mowa w pkt. 1; kontrola użytkowania mienia gminy i ew. pozbawianie tego prawa; uczestniczenie w przekazywaniu nieruchomości; naliczanie należności za udostępniane nieruchomości, przekazywanie ich do referatu finansowego oraz ich egzekwowanie. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości na podstawie zapisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, obejmujące w szczególności: zapewnianie wyceny nieruchomości; sporządzanie planów wykorzystania zasobu; zabezpieczanie nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem; współpracę z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego; zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste i nabywanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu (a w tym: przygotowywanie projektów zarządzeń, wykazów, uchwał, ogłoszeń, organizowanie pracy komisji przetargowej); podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym, w szczególności w sprawach dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, o stwierdzenie nabycia spadku, o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie; składanie wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości gminnej oraz o wpis w księdze wieczystej; przygotowywanie opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywanie podziałów oraz scaleń i podziałów nieruchomości, a także wyposażanie ich, w miarę możliwości, w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej. Prowadzenie spraw dotyczących regulowania stanu prawnego dróg i innych nieruchomości, m. in. poprzez: występowanie do wojewody o wydanie decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. prawa własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne i składanie wniosków o ujawnienie drogi w K.W. , prowadzenie postępowań w celu przejęcia lub nabycia nieruchomości na rzecz gminy, przygotowywanie wniosków do starosty o ew. wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego lub ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, udział w rokowaniach, występowanie do wojewody o komunalizację nieruchomości Skarbu Państwa. Z zakresu ustawy z dnia 29 czerwca 1963 r. o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych przyjmowanie i ogłaszanie pism i decyzji starosty dotyczących ustalania uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz przygotowywanie wniosków o nieodpłatne nabycie nieruchomości przez gminę. Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia majątku gminy. Składanie informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego. Udzielanie pomocy jednostkom pomocniczym gminy w zakresie zarządzania i korzystania z mienia gminnego. Uzgadnianie lokalizacji obiektów, budowli, sieci i urządzeń dot. nieruchomości gminnych (z wyjątkiem lokalizowanych w pasie drogowym).
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2016-10-25 - Luborzyca (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Opatów (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych. Prowadzenie szkoleń BHP pracowników.
DROP S. A. - 2017-10-10 - Kępno (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-06-12 - Wędrzyn (lubuskie)
Główne obowiązki:Monitoring zawartych umów najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp.Administrowanie i zarządzanie lokalami użytkowanymi przez jednostki organizacyjne OR.Przygotowanie i realizacja adaptacji i remontów lokali.Przygotowywanie sprawozdań i analiz w związku z zawartymi umowami najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp. oraz posiadanymi lokalami.Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym likwidacja szkód. Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny - 2017-03-31 - Łomża (podlaskie)
Praca administracyjna: - doradztwo i kontrola w zakresie BHP,- sporządzanie dokumentacji i udział w komisji powypadkowej,- szkolenie pracowników z zakresu BHP,- prowadzenie pozostałej dokumentacji BHP. Przebieg postępowania kwalifikacyjnego: 1) ocena złożonych dokumentów;2) przeprowadzenie jednej lub kilku rozmów kwalifikacyjnych;3) uzyskanie informacji o kandydacie w rejestrach skazanych i ukaranych;4) przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w rozumieniu przepisów o ochronie informacji niejawnych.Każdy z kandydatów zostanie poinformowany o wynikach naboru.
ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2017-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
DBANIE O STAN TECHNICZNY BUDYNKÓW I SPRZĘTÓW
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2015-12-14 - Przemyśl (podkarpackie)
bieżące utrzymanie dróg
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera. Tel.: 95 756 01 00/95 756 01 38 Martyna Cieluch. Adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Sulęcin (lubuskie)
MONTAŻ I PRZEBUDOWA RUR, ODPŁYWÓW, NAPRAWA, RENOWACJA INSTALACJI SANITARNYCH, INSTALACJA PRZYŁĄCZY WODNO-KANALIZACYJNYCH, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 5 LAT, ZNAJOMOŚĆ RUSUNKU TECHNICZNEGO, SAMODZIELNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB/I NORWESKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL praca (at) euro-jobs.pl
EURO-JOBS MAŁGORZATA GLUCK - 2016-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-obsługa kasy-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
kontrola spełniania wymogów wzajemnej zgodności, kontrola dobrostanu zwierząt, kontrola przemieszczania i oznakowania zwierząt, obsługa systemu platformy integracyjnej PA, IW SIRZ, sporządzanie stosownych raportów i sprawozdań
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-03-09 - Węgrów (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji BiHP,- Organizacja i prowadzenie szkoleń,- Kontrola BiHP w firmachKontakt: telefon 609-706-431; e-mail: piotr (at) biuropiomar.pl
BIURO OBSŁUGI FIRM PIO-MAR S.C. PIOTR BUCIOR I MAREK MRÓZ - 2016-08-18 - Tczew (pomorskie)
szczegóły na stronie internetowej www.bsm.bytom.pl
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-06-11 - Bytom (śląskie)
Promowanie produktu (degustacja w sklepie).
kontakt przez OHP - 2017-12-15 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Szlifowanie metali,- Dokonywaniepoprawek szlifierskich,- Ocena stanu technicznego narzedzi,- Kontakt telefoniczny: 601-963-293, e-mail: karolina.polak (at) grupaprogres.pl lub osobisty w biurze PROGRES Spółka z o.o. Tczew ul. Armii Krajowej 20
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2018-07-11 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych: nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowywanie dokumentacji technicznych i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dotyczących robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości. Prowadzenie samochodu służbowego, współpraca z zakładami energetycznymi w zakresie wyłączeń energii elektrycznej oraz zawiranych porozumień i umów, kontrola dokumentacji techniczne, współpraca z Projektami oraz Nadzorem Autorskimpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali BDokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem AR-25/2017 w terminie do dnia 4.08.2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Układanie menu, diet, opracowywanie receptur, zamawanie towaru
Bleak Sp. z o.o. Spółka z. oo Darłowo , ul. Józefa Muchy 2 - 2018-08-31 - Darłowo (zachodniopomorskie)