INSPEKTOR JAKOŚCI Hajnówka oferta pracy Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce
Stanowisko: INSPEKTOR JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne, sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji - raport inspekcji, udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli, współpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych
Data publikacji: 2017-08-18
Lokalizacja: Hajnówka (podlaskie)
Pracodawca: Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 51, 17-200 Hajnówka, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne, sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji - raport inspekcji, udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli, współpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hajnówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hajnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hajnówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów komputerowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność odczytywania rysunku technicznego, obsługa komputera, znajomość jęz angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy:
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Adres pracodawcy:
3 Maja 51, 17-200 Hajnówka, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV bądż podanie o pracę
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: hajnowski
Gmina pracodawcy: Hajnówka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Hajnówka
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy: produkcja mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 18.08.2017
Oferta pracy ważna do: 15.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady Rady.2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zadań.5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.5. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.6. Współdziałanie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracowników.7. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokumentów księgowych do dokonywania płatności przelewami.10. Prowadzenie obsługi kasowej.11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.
Urząd Gminy w Wyrykach - 2017-07-12 - Wyryki-Połód (lubelskie)
sprzedaż art. spożywczych, obsługa klienta oraz kasy fiskalnej. praca w godz. 7-15,15-21
GADŻET Firma Wielobranżowa Wiesław Szymków (sklep BAZA) - 2017-02-15 - Opole (opolskie)
Wykonawstwo i montaż konstrukcji stalowych, montaż płyt warstwowych itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Zawiercie (śląskie)
samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługopwych i materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rejestrów VAT, rejestrów bankowych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2018-01-31 - Bytom (śląskie)
Pakowanie ciastek z linii produkcyjnej; wykonywanie bieżących poleceń przełożonych. Praca w Jaworniku.Wynagrodzenie brutto: 13,35 plus dodatki zmianowe. książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do wyrobienia.
ADECCO POLAND Sp. z o. o. - 2018-06-05 - Jawornik (małopolskie)
nauczanie matematyki w kl.IV-VI
SZKOŁA PODSTAWOWA W DŁUŻYNIE DOLNEJ IM. JANA BRZECHWY - 2016-07-15 - Dłużyna Dolna (dolnośląskie)
opieka nad osoba po udarze
PODKARPACKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY PCK RZESZÓW ODDZIAŁ REJONOWY PCK USTRZYKI DOLNE - 2018-06-20 - Trzcianiec (podkarpackie)
prace na budowie, prace wykończeniowe, prace remontowe, murowanie, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)
pakowanie
STELLA PACK S.A. - 2016-04-13 - Poniatowa (lubelskie)
Uczestniczenie w przeglądach użytkowanych obiektówWypisywanie zapotrzebowań na materiały w celu wystawienia dowodów przychodowo-rozchodowychKontrolowanie prawidłowego wykorzystania materiałówWykonywanie rozliczeń prac remontowychRejestrowanie wydatków poniesionych na konserwację obiektówNadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek pracy konserwatoraProwadzenie rejestru zgłoszonych usterekProwadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowników zespołu.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-04 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Opole Lubelskie (lubelskie)
prowadzenie postepowania administracyjnego i załatwianie spraw związanych z gospodarką gruntami, posługiwanie się dokumentami prawnymi i mapami geodezyjnymi, obsługa geoportalu
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
transport towarów samochodem ciężarowym, wykonywanie podstawoweych napraw w sam. cięż.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Tuchowicz (lubelskie)
Przeprowadzanie okresowych obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno-remontowych
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2016-08-04 - Opole (opolskie)
Prace manualne związane z obróbką skóry, obsługa maszyn, inne prace zlecone przez przełożonego. Praca w systemie trzyzmianowym.
Industry Personel Services Sp z o.o. Wrocław - 2018-02-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna,maszyna frankująca itp.), -gospodarka drukami firmowymi,ulotkami,-przyjmowanie,kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej,-segregowanie,rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,-dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych,-wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych,-praca w systemach informatycznych,-prowadzenie spraw związanych z gospodarką samochodową,-prowadzenie samochodu służbowego,-załadunek i wyładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych moraz mebli dostarczonych do OR i wywożonych z OR
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie samochodu dostawczego, rozwożenie towaru, za i wyładunek towaru (teren woj. wielkopolskiego)
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Moraczewo (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka chińskiego w obecności nauczyciela naszej placówki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ MIEJSKICH NR 1 - 2016-10-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres podstawowych zadań: 1. wydawanie decyzji administracyjnych; 2. uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3. przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4. przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5. realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6. bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7. analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8. tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9. nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10. dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez:a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór;d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń;e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu;f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień;h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługii eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę;l)nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m)przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych;p)ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem;q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie co najmniej 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-08-30 - Ustka (pomorskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14, telefoniczny w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-08-01 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie dostaw, opis towarów wg indeksów, kontrola ilościowa, wizualna oraz jakościowa, potwierdzenia przyjęcia towaru, pakowanie WZ.
HLT sp. z o.o. - 2017-11-21 - Głuchołazy (opolskie)
- typowe obowiązki lakiernika samochodowego,
LAKIERNICTWO POJAZDOWE STEFAN KACZMAREK - 2018-03-16 - Szamotuły (wielkopolskie)
samodzielna koordynacja, nadzór i kontrola jakości prac na budowach w ramach projektów; tworzenie planów pracy i harmonogramów oraz ich kontrola; kontrola obmiaru i rachunków a także wsparcie zadań w zakresie kalkulacji i opracowywania ofert; pełna koordynacja podwykonawców do momentu zlecenia oraz monitorowanie terminów i kosztów. Praca w Niemczech.
MEBLOFORM sp. z o.o. - 2018-06-08 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
wg stanowiska
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARYNARII KROSNO ODRZ. - 2016-04-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa maszyn pakujących nowej generacji (pionowych/poziomych),obsługa urządzeń dozującychobsługa urządzeń do składania opakowań/kartonówautomatyka przemysłowa w ograniczonym zakresie
Grupa Producentów Owoców i Warzyw Agrea sp. z.o.o. - 2016-04-14 - Rzeczyca (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczo- przemysłowym- miejsce pracy Ostaszewo
P.U.H. "AMATOR" Korytkowska Romana - 2016-08-23 - Ostaszewo (pomorskie)
przygotowywanie dokumentów w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, przygotowywanie dokumentów w sprawach dotyczących odbierania odpadów komunalnych, przygotowanie dokumentacji na wycinkę drzew, zakładanie teczek aktowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
bieżące prowadzenie ewidencji materiałowej mienia Sekcji Infrastruktury w tym : pozostałych środków trwałych: sprzętu kwaterunkowego, urządzeń przeciwpożarowych w Zintegrowanym Systemie Logistycznym Gospodarki Mienia Straży Granicznej FT-GM, systemie STOCK i innych obowiązujących zgodnie z przepisami urządzeniach ewidencyjnych, - bieżące wystawianie poprawnych merytorycznie dowodów obrotu materiałowego w zakresie prowadzonej ewidencji oraz prowadzenie segregatorów z dokumentami obrotu materiałowego w sposób pozwalający na odtworzenie kolejności operacji gospodarczych zgodnie z zapisami rejestru dowodów obrotów materiałowych, - prowadzenie uzgodnień ewidencji ilościowo-wartościowej z ewidencją ilościową w okresach: sprawozdawczym na koniec okresu sprawozdawczego (miesiąca) z ewidencją ilościową (magazynową) i nie rzadziej niż 6 miesięcy z użytkownikami, - sporządzanie sprawozdań materiałowych i finansowych, planów przekazania mienia do Agencji Mienia Wojskowego oraz kolejnych jego korekt, - rozliczanie wyników inwentaryzacji poprzez min. porównanie stanów ilościowych mienia znajdującego się na arkuszach spisu z natury ze stanami ilościowymi mienia ujętego w urządzeniach ewidencyjnych Sekcji, ich wycenę, określenie różnic inwentaryzacyjnych i ich wycenę, - księgowanie różnic inwentaryzacyjnych na podstawie zatwierdzonych wyników inwentaryzacyjnych wraz ze sporządzaniem dokumentów dla Pionu Głównego Księgowego, - uzgadnianie wartościowe mienia z Pionem Głównego Księgowego w określonych terminach
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)