INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI Kartoszyno oferta pracy GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 850 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
Data publikacji: 2018-06-25
Lokalizacja: Kartoszyno (pomorskie)
Pracodawca: GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spokojna 3, 84-110 Kartoszyno, powiat: pucki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartoszyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krokowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości produktów spożywczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: chemia, technologia spożywcza
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, specjalność chcemia lub technologia spożywcza, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCAP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Zachodnia 22, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, kontakt z pracodawcą przez e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Zachodnia
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości produktów spożywczych
Data dodania oferty pracy: 25.06.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rzeczoznawca samochodowy
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Bystrzyca (dolnośląskie)
Stały controling bezpieczeństwa wybudowanych rusztowań, wykonywanie protokołów zdarzeń, zgłoszeń, nadzór nad jakością realizowanych przez pracowników zadań, zgłaszanie nieprawidłowości oraz pilnowanie czasu dokonywania napraw przez pracowników, controling bezpieczeństwa prowadzonych prac zgodnie z wytycznymi BHiP.
Rusztowania - Jonas Scaffolding Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
badania fizykochemiczne żywności
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-11-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Lublin (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiPrezentacja oferty firmyDoradztwo w zakresie oferowanych usługpraca w terenie (powiat leszczyński)
Agrohandel s.j. A.Plecety, I.Plecety - 2016-05-25 - Lipno (wielkopolskie)
Prace pomocnicze związane z wykonywaniem robót elektrycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE NOWAK HENRYK - 2018-01-30 - Załęcze (wielkopolskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
DINO POLSKA S.A. - 2016-09-12 - Domaniewice (łódzkie)
Nadzorowanie pracy konserwatorów. (branża budowlana i elektryczna).Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe - budowlane lub elektryczne (wyższe pożądane), min. 5 lat stażu pracy, mile widziane uprawnienia SEP.
ZARZEW SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-03-16 - Łódź (łódzkie)
współpraca z projektantem i z krawcem w zakresie szycia sukien ślubnych; realizacja zlecenia projektanta i krawca w zakresie szycia poszczególnych elementów sukni; prace pomocnicze w zakresie szycia sukni w tym: szycieręczne, szycie elementów, wszywanie zamków błyskawicznych, robienie i przyszywanie guzików, haftek, zatrzasków itp.; wykańczanie sukien, obsługa maszyn: stębnówka, overlock, prasowanie sukien
WEDDINGS S.C. URSZULA GAPIŃSKA, PAULINA PYRKO - 2017-05-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów. Marketing .
PHU BARNET Seweryn Tyborski - 2018-08-24 - Przechlewo (pomorskie)
nadzór nad rozliczeniem zużycia paliwa, analiza przyczyn zużycia paliwa, wystawianie dokumentów związanych z gospodarką magazynową i paliwową
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka zoo - 2018-03-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
fryzjerstwo damsko męskie
Tomasz Kućmierz - 2017-09-04 - Michałowice (małopolskie)
- obsługa administracyjna Działu (m.in. fakturowanie, sprawozdawczość)- zastępstwo obsługi inspekcji telewizyjnej, diagnostyki sieci wodociągowej oraz odbiorów sieci i przyłączy
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. w Białymstoku - 2016-01-27 - Białystok (podlaskie)
prace pomocnicze/ wykonywanie instalacji elektrycznych w nowo wznoszonych budynkach mieszkalnych
Tomasz Hołtyn Firma Usługowa "EL-TOM" - 2018-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie list płac,rozliczanie składek ZUS(obsługa płatnika) i podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie dokumentacji kadrowej,prowadzenie akt personalnych,sporządzanie umów,wystawianie świadectw pracy,rozliczanie PFRON
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2016-03-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wymiana oleju, filtrów oraz materiałów eksploatacyjnych, naprawa układów: zawieszenia, hamulcowego, wspomagania, wymiana opon, naprawa opon.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Rogóźno (lubelskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Łobez (zachodniopomorskie)
montaż złaczek do przewodów paliwowych i obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Żywiec (śląskie)
konfekcjonowanie oraz znakowanie produktu,
ADMAR MARIUSZ I RYSZARD CZWIERTNIA SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-29 - Ruda Śląska (śląskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór, planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych, współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca w godzinach: 07:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: https://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/kariera-praca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 1400 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-05 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
Jednostka Wojskowa Nr 3293 Powidz - 2016-04-07 - Powidz (wielkopolskie)
przewóz osób
NET - BUS Przewóz osób - 2015-12-01 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemachoceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie tachografów cyfrowych,ustawy - Kodeks postępowania administracyjnegoudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychi systemu zarządzania. Wymagane dokumenty i oświadzcenia: CV list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedizbie OUM we Wrpcławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadzcenie, kandydata o korystaniu z pełni praw publicznych, oświadzcenie kandydtaa o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyłsne przestepstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego podsiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadeczenie o posiadaniu osbywatelstwa polskiego.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
szycie ubrań roboczych, obsługa overloka i stebnówki
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA IME SZKŁO I ALU; FPHU DRESSTOR ILONA MĄDRZEJEWSKA WRÓBEL - 2016-01-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje zamieszczone są na http://bip.gops.kolobrzeg.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołobrzegu - 2016-02-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych, sanitarnych
ECO-SERVICE - 2016-11-10 - Żarów (dolnośląskie)
Nadzór nad BHP w jednostce, szkolenia, instruktaże, postępowania powypadkowe, praca w komisjach. Miejsce wykonywania pracy- Skład Szeroki Bór Piski.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-22 - Szeroki Bór Piski (warmińsko-mazurskie)
Pomoc kuchenna, dbanie o czystość miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Płock (mazowieckie)