INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wolska Żelazna Brama"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw dotyczących obsługi księgowo-finansowej lokali mieszkalnych, bezpośrednia obsługa mieszkańców w zakresie udzielania informacji o opłatach, dokonywanie okresowych rozliczeń i analiz, współpraca z prawnikami w zakresie windykacji zadłużeń w opłatach.
Data publikacji: 2019-03-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wolska Żelazna Brama"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krochmalna 32, 00-864 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw dotyczących obsługi księgowo-finansowej lokali mieszkalnych, bezpośrednia obsługa mieszkańców w zakresie udzielania informacji o opłatach, dokonywanie okresowych rozliczeń i analiz, współpraca z prawnikami w zakresie windykacji zadłużeń w opłatach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + fundusz socjalny+ opieka medyczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe (ekonomia, rachunkowość), znajomośc zagadnień rachunkowości, komunikatwność, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego. Obowiązki: prowadzenie spraw dotyczących obsługi księgowo-finansowej lokali mieszkalnych, bezpośrednia obsługa mieszkańców w zakresie udzielania informacji o opłatach, dokonywanie okresowych rozliczeń i analiz, współpraca z prawnikami w zakresie windykacji zadłużeń w opłatach. [Zgłoszenia: sbmwzb (at) op.pl, 22 624 38 16]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wolska Żelazna Brama"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krochmalna 32, 00-864 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krochmalna
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 10.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedawca
Firma Handlowa LEWICKI Damian Lewicki - 2018-08-13 - Górki (podkarpackie)
sprzedawca na stoisko mięsnepraca od 7.00-18.00za sobotę pracującą poniedziałek jest dniem wolnym od pracy
Firma Handlowo-Usługowa Patrycja i Łukasz Szatan - 2017-09-12 - Mielec (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Mleczków (mazowieckie)
udział w szkoleniach
BHP "INKA" Bogdan Szaniawski - 2016-04-25 - Sosnowiec (śląskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i wydawanie komponentów do produkcji lub towarów handlowych do sprzedaży.
LIMATHERM COMPONENTS Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Chorzów (śląskie)
referent-kasjer
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Wieliczka (małopolskie)
Głównie odsnieżanie oraz prace porządkowe wokół bloków wspólnoty. Praca w godzinach porannych, no okres ok. 6 miesięcy.
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości - 2017-10-26 - Mysłowice (śląskie)
montaż wodociągów i kanalizacji, montaż instalacji centralnego ogrzewania, miejsce wykonywania pracy: woj. mazowieckie, kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty
Zakład Obsługi Budownictwa Sekulski Janusz - 2017-08-03 - Sierpc (mazowieckie)
obsługa szatni na basenie
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie wyższe, kier. administracja; obsługa zadania dot. realizacji świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym obsługa klientów i prowadzenie postępowań; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2016-07-06 - Pyskowice (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdzielane korespondencji wpływającej do OR KRUS w Gdańsku, prowadzenie rejestrów korespondencji, elekrtoniczna ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej, przyjmowanie od pracowników oraz ewidencjonowanie korespondencji nadawanej przez KRUS w Gdańsku, rozliczanie korespondencji, prowadzenie sekretariatu Dyrektora, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych obowiązków.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
jw
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2018-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
opis techniczny map, przyłączy wod.-kan., pomoc przy sporządzaniu projektów technicznych (praca w: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., Piotrków Trybunalski ul. Przemysłowa 4, tel: 44 645 16 01) oferta dla osób do 30 toku życia - art. 150 f ustawy...
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykonywanie operacji obrotu gotówkowego; odpowiedzialność za powierzone przez Bank krajowe i zagraniczne znaki pieniężne; bezpośrednia obsługa bezgotówkowa Klientów Detalicznych, Klientów Zamożnych, Klientów Bankowości Prywatnej, Klientów Biznesowych i Klientów Korporacyjnych; sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym oraz pozyskiwanie dla Banku nowych Klientów
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu - 2016-01-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Bardzo dobra znajomość komputera, doświadczenie na stanowisku sprzedawcy.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pobieranie probówek z kąpieli technologicznych. Pobieranie i analiza ścieków
HSW Zakład Powłok Galwanicznych Sp. z o.o. - 2018-12-11 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa informatyczna firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Włodawa (lubelskie)
- usuwanie nasypów,- czynności porządkowe,- czynności pomocnicze na hali produkcyjnej.
HM Serwis Group Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie projektów umów, przedkładanie propozycji w zakresie planowania inwestycji, przygotowywanie zleceń robót budowlano-montażowych, prowadzenie korespondencji dotyczącej inwestycji i remontów, sporządzanie i rozliczanie kart drogowych, przygotowywanie postępowań przetargowych oraz wniosków i kart projektowych dotyczących inwestycji mogących uzyskać dofinansowanie z funduszy europejskich
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
- wykonanie sesji fotograficznych- dokonanie obróbki zdjęć- kontakt z modelkami rosyjskojęzycznymi
Fundacja rozwoju przedsiębiorczości "TWÓJ STARTUP" - 2018-11-09 - Gdańsk (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAZU
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Praca w biurze i w terenie; nadzór nad inwestycjami w ogrodach; nadzór nad remontami w ogrodach; sprawy formalno- prawne związane z prowadzeniem inwestycji w ogrodach;
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd - 2018-09-06 - Zielona Góra (lubuskie)
wprowadzanie faktur do programu, obsługa programu WF MAG
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Żuromin (mazowieckie)
Wznoszenie ścian.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Cieszanów (podkarpackie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
REPREZENTOWANIE INWESTORA NA BUDOWIE, SPRAWDZANIE KONTROLI ZGODNOŚCI JEJ REALIZACJI Z PROJEKTEM I POZWOLENIA NA BUDOWĘ, PRZEPISAMI ORAZ ZASADAMI WIEDZY TECHNICZNEJ, SPRAWDZANIE JAKOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT, POTWIERDZANIE FAKTYCZNIE WYKONANYCH ROBÓT;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE BRANŻA ELEKTRYCZNA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH I TELETECJNICZNYCH MIN.2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, UMIEJETNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ, BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2015-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapewnienie bezawaryjnej pracy sprzętu w sieci, archiwizowanie konfiguracji urządzeń, kontrola prawidłowości działania sieci. Wykształcenie średnie informatyczne, znajomość systemu LINUX, znajomość zagadnień sieciowych, umiejętność konfiguracji systemów sieci, podstawowa znajomość języków informatycznych. Praca w systemie 1 zmianowym, 40 godz. pracy w tygodniu.
INTERKAR KOMPUTER SERWIS Karol Dziecielski - 2016-01-21 - Reda (pomorskie)
Czynności pomocnicze przy kontroli jakości, przy kompletacji pakowaniu, przy sprzątaniu hali, przy co-packingu, przy załadunku towaru.
Hr Quality Polska Sp. z o.o., Spółka komandytowa - 2018-12-11 - Osła (dolnośląskie)