INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWYM DS. UTRZYMANIA ZSRK W SĄDZIE APELACYJNYM WE WROCŁAWIU Wrocław oferta pracy Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Stanowisko: INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWYM DS. UTRZYMANIA ZSRK W SĄDZIE APELACYJNYM WE WROCŁAWIU
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: 1) wykonywanie czynności administratora systemu ZSRK w obrębie modułu ról i uprawnień, w tym wdrażanie nowych rozwiązań do systemu oraz rozwój i utrzymanie istniejących funkcjonalności:- zarządzanie użytkownikami systemu;- analiza zmian oraz tworzenie nowych ról i uprawnień;- konfiguracja systemu;- organizacja i przeprowadzenie testów funkcjonalności;- monitorowanie systemu;- sporządzanie dokumentacji;2) rozwiązywanie zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym, jako II linia wsparcia dla użytkowników końcowych w zakresie ról i uprawnień;3) inne zadania w ramach współpracy cross-modułowej z administratorami, architektami systemu, kierownictwem projektu ZSRK oraz Ministerstwem Sprawiedliwości. Oferta dostępna w sali E.
Data publikacji: 2018-11-19
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NAMYSŁOWSKA 8, 50-304 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) wykonywanie czynności administratora systemu ZSRK w obrębie modułu ról i uprawnień, w tym wdrażanie nowych rozwiązań do systemu oraz rozwój i utrzymanie istniejących funkcjonalności:- zarządzanie użytkownikami systemu;- analiza zmian oraz tworzenie nowych ról i uprawnień;- konfiguracja systemu;- organizacja i przeprowadzenie testów funkcjonalności;- monitorowanie systemu;- sporządzanie dokumentacji;2) rozwiązywanie zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym, jako II linia wsparcia dla użytkowników końcowych w zakresie ról i uprawnień;3) inne zadania w ramach współpracy cross-modułowej z administratorami, architektami systemu, kierownictwem projektu ZSRK oraz Ministerstwem Sprawiedliwości. Oferta dostępna w sali E.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWYM DS. UTRZYMANIA ZSRK W SĄDZIE APELACYJNYM WE WROCŁAWIU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: bibliotekoznastwo
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymaganie niezbędne :1) wykształcenie wyższe pierwszego stopnia (mile widziane studia techniczne);2) wykazanie się stażem pracy minimum rok (mile widziana praca z zakresu administrowania systemu informatycznego);3) biegła znajomość obsługi komputera (w tym: pakietu biurowego MS Office z naciskiem na znajomość aplikacji Excel w stopniu zaawansowanym, wyszukiwarki internetowej, poczty elektronicznej) oraz innych urządzeń biurowych;4) znajomość zagadnienia autoryzacji w systemach informatycznych;5) znajomość następujących aktów prawnych:- Ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 23);- Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 grudnia 2015 r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. 2015r., poz. 2316);- Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000.);- Ustawa z dnia 05 sierpnia 2010 r o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2018r. poz. 412 t.j. ze zm.)Wymagania dodatkowe:1) umiejętność obsługi systemu SAP lub innych systemów informatycznych (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu uprawnieniami użytkowników, podstawy programu HPQTP);2) samodzielność;3) odporność na stres;4) odpowiedzialność za podejmowane decyzje;5) komunikatywność;6) umiejętność analitycznego myślenia
Nazwa pracodawcy: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) podanie o przyjęcie na wolne stanowisko inspektora w Oddziale Finansowym ds. utrzymania ZSRK w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, adresowane do Dyrektora Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, (z podaniem również danych teleadresowych oraz wskazaniem numeru konkursu);2) kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie lub CV;3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy oraz zajmowane stanowiska;5) oświadczenia kandydata dotyczące:- posiadania obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;- nieposzlakowanej opinii;- niekaralności za przestępstwa lub przestępstwo skarbowe;- nieprowadzenia przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;- nietoczenia się przeciwko kandydatowi postępowania dyscyplinarnego;- posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy;- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydata na pracownika (treść klauzuli umieszczono w pkt 7 ogłoszenia )6) w przypadku zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych w dalszej rekrutacji ( lista rezerwowa), należy przedłożyć podpisaną zgodę na przetwarzanie danych7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-74/08
Nazwisko osoby zgłaszającej: Beata Stankowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 20.11.2018
Oferta pracy ważna do: 28.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp. Nadzorowanie stanu bhp w jednostce (szkolenia wstępne, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, opracowanie dokumentacji wypadkowej
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prowadzenie spraw płacowych pracowników, rozliczeń z ZUS, sporządzanie przelewów bankowych, księgowanie dokumentacji
Dom Pomocy Społecznej Międzyrzecz - 2015-12-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:1. naliczanie rodzicom odpłatności za pobyt ich dziecka w pieczy zastępczej oraz wydawanie decyzji z tym związanych;2. wytaczanie powództwa o zasądzeniu świadczeń alimentacyjnych, w przypadku gdy od mieszczenia dziecka w pieczy zastępczej upłynął rok;3. powiatowy koordynator ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie i realizacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; m.in.:- opracowanie i realizacja programów służącym działaniom profilaktycznym mającym na celu udzielanie specjalistycznej pomocy, zwłaszcza w zakresie promowania i wdrożenia prawidłowych metod wychowawczych w stosunku do dzieci w rodzinach zagrożonych przemocą domową;- opracowanie i realizacja powiatowego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie;- upowszechnianie informacji w zakresie możliwości i form uzyskania m.in. pomocy medycznej, psychologicznej, prawnej, socjalnej, zawodowej i rodzinnej;- zapewnienie osobom dotkniętym przemocą w rodzinie miejsc całodobowych w ośrodkach interwencji kryzysowej;- organizowanie dla osób doświadczających przemocy w rodzinie poradnictwa medycznego, psychologicznego, prawnego, zawodowego i rodzinnego;- stosowanie procedury ,,Niebieska Karta;- opracowanie i realizacja programów oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie;- monitorowanie udziału osób stosujących przemoc w rodzinie w oddziaływaniach korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie.1. prowadzenie ośrodków interwencji kryzysowej;2. udział w zespołach interdyscyplinarnych;3. pozyskiwanie środków Europejskiego Funduszu Społecznego;4. opracowanie i realizacja powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych;5. obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej PCPR i ZON oraz programu Vulcan;6. współpraca z innymi stanowiskami jednostki oraz innymi placówkami w celu prawidłowej realizacji zadań;7. udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach;8. obsługa strony internetowej PCPR;9. podejmowanie innych działań wynikających z rozeznanych potrzeb.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie - 2018-11-15 - Wołów (dolnośląskie)
prowadzenie geodezyjnych baz danych oraz spraw związanych z aktualizacją treści mapy zasadniczej, zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Brak danych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BATTERY POLSKA PIOTR PIASECKI - 2016-04-22 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa klienta w biurze strefy płatnego parkowania
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie wszystkich zabiegów kosmetycznych,manicure,pedicure,przedłużanie rzęs,masaż i inne, Umowa o prace na czas określony na dwie zmiany, wysokość wynagrodzenia miesięcznie 2200zł brutto,miejsce wykonywania pracy Wrocław,ul.Widna 6/10 kontakt kandydatów z pracodawca telefoniczny ,oferta pracy dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie iniekcji i innych zabiegów, rozdawanie leków wg indywidualnej karty zleceń
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SKĘCZNIEWIE - 2017-03-29 - Skęczniew (wielkopolskie)
obsługa w zakresie BHP jednostki wojskowej
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości w zakładzie prefabrykacji żelbetowej, kontrola dostawców materiałów, kontrola prefabrykatów żelbetowych, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie protokołów. Praca trzyzmianowa w Bielsku-Białej (Wapienica).
PEKABEX PREF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca w Dziale Kadr-rekrutacja, rozliczanie czasu prcay grupy pracowników, prowadzenie magazynu odzieży roboczej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Organicacja ochrony mienia w zakresie wynikającym z zawartych umów na ochronie fizycznej , kontrola i nadzór prawidłowej realizacji zadań ochrony fizycznej na obiektach. Miejsce pracy: Wrocław i powiat Wrocławski
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace hydrauliczne. Budowa obiektów przemysłowych, handlowych, użyteczności publicznej. Jedna zmiana, umowa na okres próbny, umowa na czas określony. Praca na budowie we Wrocławiu ul. Obornicka, następnie inne budowy na terenie Polski. Pracodawca zapewnia transport i noclegi na budowy na terenie Polski.kontakt z pracodawcą 509 121 778, janzen (at) janzen.com.pl
JAN GRĘBOWIEC Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "JANZEN" - 2016-06-15 - Żary (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeń biurowych,zabezpieczanie zastępstwa sądowego,prowadzenie rejestrów odwołań oraz wykonywania innych czynności związanych z postępowaniem odwoławczym,prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną placówki,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 tWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.umowa o pracę w zastępstwie
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z konserwacją i pielęgnacją zieleni na terenie osiedla miszkaniowego Jaroty
Zakład Konserwacji Zieleni KRZAK Olsztyn - 2017-03-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-10-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Podstawowe prace związane z uprawą warzyw w polu i pod osłonami.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Nieszawa (kujawsko-pomorskie)
Praca na kasie taśmowej. Obsługa klienta. Dbałość o czystość stanowiska pracy. Obsługa boksów przykasowych.
TEKEL Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z oprogramem
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wyśmierzyce (mazowieckie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,2) koordynacja obiegu dokumentów,3) organizacja spotkań okolicznościowych,4) przyjmowanie wniosków interesantów i kierowanie do odpowiednich stanowisk pracy,5) pisanie pism związanych z pracą wydziału oraz z udziału we wskazanych naradach i spotkaniach,6) sprawowanie zastępstwa pracy w sekretariacie i na stanowisku kadr,7) prowadzenie rejestru kluczy,8) prowadzenie rejestru pieczęci,9) prowadzenie archiwum zakładowego,10) dbałość o właściwą informację wizualną Urzędu,11) koordynowanie spraw bhp i ppoż.,12) zaopatrywanie w niezbędny sprzęt i wyposażenie,13) ewidencja, oznaczanie wyposażenia i likwidacja środków trwałych niskocennych,14) wykonywanie innych poleceń na stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 2800 zł do 3100 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
Prowadzenie samochodu w transporcie krajowym.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe GREG-POL Grzegorz Olejniczak - 2016-05-05 - Wilczyn (wielkopolskie)
poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; zapoznanie z dokumentami, procedurami i zasadami dot. postępowania z danymi stat., a także z infor. o źródłach danych, klasyfik. i nomenklaturach stosowanych w stat. publ., zapoznanie z ogólnodost. ścieżkami dostępu do danych stat., zapoznanie z księgozbiorem biblioteki Urzędu; zapoznanie z dział. edukacyjną i udział w przygot. materiałów eduk.
URZĄD STATYSTYCZNY W BYDGOSZCZY - 2016-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie dokumentów magazynowych pz, mm, wz ; przygotowanie dokumentacji wysyłkowej ; kompletowanie wysyłek; załadunek; obsługa modułu magazynowego; współpraca z biurem obsługi klienta oraz magazynem centralnym; weryfikacja stanu higienicznego środków transportu i dokumentów przewoźnika; prowadzenie monitoringu warunków magazynowania
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Swarzędz (wielkopolskie)
spawanie rur,monter instalacji sanitarnych, praca na terenie całego kraju
Pszczółkowski Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Konfekcjonowanie odzieży, kompletowanie i pakowanie zamówień do klientów
H&M Hennes&Mauritz logistics sp. z o. o. - 2016-06-03 - Gądki (wielkopolskie)