INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYM W URZ臉DZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH Oborniki oferta pracy Urz膮d Miejski Oborniki
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYM W URZ臉DZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH
Wynagrodzenie: 2聽250 - 4聽900 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: koordynowanie spraw zwi膮zanych z organizacj膮, funkcjonowaniem i wsp贸艂prac膮 z jednostkami pomocniczymi gminy* Szczeg贸艂y oferty: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy
Data publikacji: 2019-07-22
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: Urz膮d Miejski Oborniki
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Pi艂sudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
koordynowanie spraw zwi膮zanych z organizacj膮, funkcjonowaniem i wsp贸艂prac膮 z jednostkami pomocniczymi gminy* Szczeg贸艂y oferty: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽250 - 4聽900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
wysoko艣膰 wynagrodzenia: kategoria: od XII do XVI (od 2250,00 do 4900,00) oraz dodatek sta偶owy wg przepsi贸w obowi膮zuj膮cych dla jst
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYM W URZ臉DZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Oborniki
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: obornicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Oborniki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽250 - 4聽900 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
- posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych,- korzystanie z pe艂ni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,- posiadanie nieposzlakowanej opinii,- posiadanie stanu zdrowia pozwalaj膮cego na zajmowanie ww. stanowiska,- posiadanie wykszta艂cenia wy偶szego o specjlano艣ci umo偶liwiaj膮cej wykonywanie zada艅 na ww. stanowisku (preferowane: administracja),- posiadanie trzyletniego sta偶u pracy,- miejsce wykonywania pracy: Oborniki, godziny pracy: pon. 8-16, wt.-pt. 7-15, okres zatrudnienia: I umowa: 6 miesi臋cy, II umowa: czas okre艣lony, III umowa: czas nieokre艣lony,*Dodatkowe szczeg贸艂y oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy!!
Nazwa pracodawcy: Urz膮d Miejski Oborniki
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Pi艂sudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.orygina艂 kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie (dost臋pny na www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy), 2.kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego wykszta艂cenie,3.kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wymagany sta偶 pracy,4.o艣wiadczenie o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych, korzystaniu z pe艂ni praw publicznych oraz niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe (wz贸r o艣wiadczenia wsp贸lnego dla pkt 4 i 5 dost臋pny na www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy), 5.o艣wiadczenie w艂asne lub opinia lekarza o braku przeciwskaza艅 zdrowotnych do podj臋cia pracy na ww. stanowisku (wz贸r o艣wiadczenia wsp贸lnego dla pkt 4 i 5 - j.w.)Orygina艂y dokument贸w wymienionych w punkcie 2 i 3 nale偶y przygotowa膰 do wgl膮du na rozmowie kwalifikacyjnej.Dokumenty aplikacyjne nale偶y z艂o偶y膰 w terminie do dnia 29 lipca 2019r. osobi艣cie w Biurze Obs艂ugi Interesanta Urz臋du Miejskiego w Obornikach (parter budynku) b膮d藕 listownie - decyduje data stempla pocztowego (ul. Marsz. J. Pi艂sudskiego 76, 64-600 Oborniki) w kopercie z napisem " Nab贸r na stanowisko Inspektora OA"Wszystkie szczeg贸艂y dot. oferty: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy!!
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, Termin: 29.07.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Pi艂sudskiego
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 29.07.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ef958320814de2567302db44b42bc5b9
Podobne oferty pracy
przew贸z samochod贸w nowych na autotransporterze,za艂adunek i roz艂adunek samochod贸w.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Mokra (艣l膮skie)
Obs艂uga klient贸w. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe. Mo偶liwo艣膰 przyuczenia. (BRICOMARCHE)
FELONA Sp贸艂ka z o.o. - 2018-02-26 - K臋pno (wielkopolskie)
Przew贸z rzeczy, transport drogowy, wype艂nianie CMR, wype艂nianie dokument贸w przewozowych w j臋zykach francuskim i niemieckim
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
wdra偶anie pracownik贸w produkcji; nadz贸r nad w艂a艣ciwym wykonywaniem czynno艣ci zawartych w instrukcji pracy; korygowanie b艂臋d贸w w programie wewn臋trznym; umowa na 33 miesi膮ce.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Konstantyn贸w 艁贸dzki (艂贸dzkie)
wsp贸艂dzia艂anie z regionalnym inspektorem orzecznictwa lekarskiego w planowaniu pracy lekarzy rzeczoznawc贸w i komisji lekarskich Kasy oraz w wyznaczaniu miejsca i termin贸w badao, przygotowywanie i wysy艂anie do zainteresowanegozawiadomieo o miejscu i terminie badania,prowadzenie korespondencji dotycz膮cej orzecznictwa lekarskiego,przyjmowanie oraz przekazywanie akt spraw z/do kom贸rki organizacyjnej ds. 艣wiadczeo,wsp贸艂praca z lekarzami rzeczoznawcami, konsultantami i komisjami lekarskimi w zakresie prowadzonych post臋powao orzeczniczych, w tym post臋powao odwo艂awczych,prowadzenie rejestr贸w rozpatrywanych spraw,wsp贸艂praca z plac贸wkami terenowymi w zakresie obs艂ugi organizacyjnej i techniczno-biurowej orzecznictwa lekarskiego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO ODDZIA艁 REGIONALNY W POZNANIU - 2019-08-16 - Rawicz (wielkopolskie)
Sprzeda偶 towar贸w, obs艂uga kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Sieradz (艂贸dzkie)
1) Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia i wymog贸w technicznych dla wykonawc贸w;2) Opracowywanie wniosk贸w do Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Miasta S艂upska;3) Uzgadnianie dokumentacji wykonywanej na zlecenie Zarz膮du Infrastruktury Miejskiej w S艂upsku;4) Wsp贸艂praca z Wydzia艂ami Urz臋du Miejskiego w S艂upsku oraz innymi miejskimi jednostki organizacyjnymi w zakresie prowadzonych spraw;5) Przygotowywanie danych do sprawozda艅 w zakresie inwestycji.Umowa na 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia. Godziny pracy: 7.30- 15.30Szczeg贸艂owe informacje zgodnie z zamieszczon膮 ofert膮 na stronie BIP: zimslupsk.com, og艂oszenie 09/ZIM/2019
Zarz膮d Infrastruktury Miejskiej w S艂upsku - 2019-05-31 - S艂upsk (pomorskie)
administrowanie systemem informatycznym do zarz膮dzania systemem gospodarki odpadami, administrowanie bazami danych MySQL, realizacja backup贸w, przeprowadzanie okresowych test贸w odtworzeniowych, zarz膮dzanie danymi i tworzenie zapyta艅 w j臋zyku MySQL, wsp贸艂praca z innymi zespo艂ami IT, zarz膮dzanie i obs艂uga zg艂oszeniami w systemie ticketowym, administrowanie stron臋 internetow膮 oraz aplikacj膮 mobiln膮, redakcja oraz prowadzenie dzia艂a艅 na portalach i serwisach spo艂eczno艣ciowych z zakresu edukacji ekologicznej, graficzne przygotowywanie do druku materia艂贸w edukacyjnych z zakresu ekologii (ksia偶ek, prasy, reklam, ulotek, plakat贸w, itp.)
MIEJSKIE PRZEDSI臉BIORSTWO WODOCI膭G脫W I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolno艣l膮skie)
- Prowadzenie sk艂adnicy dowod贸w rzeczowych w celu realizacji postanowie艅 wynikaj膮cych z aktualnie obowi膮zuj膮cych w powy偶szym zadaniu akt贸w prawnych;- Ewidencjonowanie dowod贸w rzeczowych w rejestrze dowod贸w rzeczowych dla KPP Kolbuszowa i podleg艂ych Posterunk贸w Policji w celu prawid艂owego ich dalszego wykorzystania;-Prowadzenie elektronicznego Rejestru Czynno艣ci Dochodzeniowo-艢ledczych w celu realizacji obowi膮zuj膮cych w tym zakresie przepis贸w;-Prowadzenie Rejestru Post臋powa艅 Sprawdzaj膮cych w ERCD艢 w celu realizacji obowi膮zuj膮cych w tym zakresie przepis贸w; -Bie偶膮ce aktualizowanie skorowidzu os贸b pokrzywdzonych i podejrzanych w sprawach prowadzonych w KPP w Kolbuszowej w celu - Gromadzenia danych i dalszego ich przetwarzania; ewidencjonowanie rejestracji KSIP w ERD艢 w celu zapewnienia prawid艂owego gromadzenia i przetwarzania danych w obu bazach; -Sporz膮dzanie corocznych spis贸w archiwalnych w celu zapewnienia odpowiedniego przechowywania dokumentacji i ich dalszego wykorzystania; - Obs艂uga kancelaryjna Wydzia艂u Kryminalnego w celu prawid艂owego zapewnienia obiegu dokumentacji.Praca biurowa w o艣miogodzinnym systemie pracy, przy naturalnym i sztucznym o艣wietleniu oraz monitorze ekranowym. W ramach pe艂nionych obowi膮zk贸w wyjazdy do podleg艂ego Posterunku Policji.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KOLBUSZOWEJ - 2016-01-08 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Wsp贸艂udzia艂 w opracowaniu opis贸w przedmiot贸w zam贸wienia, przygotowaniu zam贸wienia oraz ocenie z艂o偶onych ofert na roboty budowlane. Opiniowanie program贸w organizacyjno-funkcjonalnych i projekt贸w budowlanych zada艅 inwestycyjnych i remontowych. Udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych, ko艅cowych, przegl膮dach gwarancyjnych oraz przegl膮dach okresowych wynikaj膮cych z prawa budowlanego sieci instalacji i urz膮dze艅 ciep艂owniczych i gazowych
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Gdyni - 2019-03-28 - Gdynia (pomorskie)
Kontrola jako艣ciowa w trakcie procesu - wykonywania pomiar贸w oraz bada艅 detali - wykonywanie kontroli wej艣ciowej materia艂u,
COSMA CASTING SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-17 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
zgodny z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Rz膮ska (ma艂opolskie)
prace og贸lnobudowlane, elewacje,dachy, polbruk itp.
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA BUD-KAM KAMIL GAZDA - 2017-04-04 - Miros艂awiec G贸rny (zachodniopomorskie)
obs艂uga samochodu asenizacyjnego lub do udra偶niania kanalizacji
US艁UGI KOMUNALNE CZARSYN S. C. CZARNECCY - 2016-06-01 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
reprezentowanie firmy, aktywne promowanie produktu klienta, przeprowadzanie degustacji, prezentacji
kontakt przez OHP - 2018-11-28 - Bytom (艣l膮skie)
Praca fizyczna wykonywanie prostych prac manualnych przy pomoc elektronarz臋dzi-wiertarka, szlifierka. przygotowanie materia艂u do transportu. Dba艂o艣膰 o porz膮dek w miejscu pracy
kontakt przez OHP - 2019-01-02 - 呕ory (艣l膮skie)
Nadz贸r nad realizacj膮 rob贸t budowlanych bran偶y budowlanej, dokonywanie odbior贸w cz臋艣ciowych, ko艅cowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorys贸w ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilo艣ci rob贸t oraz ich zgodno艣ci ze specyfikacj膮 i zawart膮 umow膮.
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
1. Przyjmowanie powiadomie艅 o planowanych i nag艂ych transportach sanitarnych.2.Przyjmowanie powiadomie艅 o transportach krwi.3.Przyjmowanie powiadomie艅 o konieczno艣ci transportu personelu medycznego do pacjenta w ramach 艣wiadcze艅 Nocnej i 艢wi膮tecznej Opieki Zdrowotnej.4.Przyjmowanie powiadomie艅 o transporcie dokument贸w medycznych (konsultacje), dokument贸w administracyjnych.5.Planowanie wyjazd贸w transportowych.6.Kontakt z firm膮 zewn臋trzn膮 wykonuj膮c膮 medyczne transporty sanitarne.7.Zlecanie wyjazd贸w kierowcom transportu wewn臋trznego oraz firmie zewn臋trznej.8.Prowadzenie dokumentacji wyjazd贸w.
Zesp贸艂 Opieki Zdrowotnej w Boles艂awcu - 2017-12-06 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Przeprowadzanie wizji na obiektach budowlanych. Przygotowywanie protoko艂贸w z przegl膮d贸w obiekt贸w budowlanych. Udzia艂 w pracach projektowych, inwentaryzacyjnych. Przygotowanie projekt贸w budowlanych i wykonawczych.
EXPERTS GROUP Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
Zakres zada艅 do wykonania na stanowisku pracy:- dzia艂alno艣膰 inspekcyjno-kontrolna w sprawach okre艣lonych w art. ust. 1 Ustawy z dani 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z p贸藕niejszymi zmianami - dokonywanie inspekcji bud贸w i rob贸t budowlanych, utrzymania i u偶ytkowania obiekt贸w budowlanych- prowadzenie spraw administracyjnych w w/w zakresie- sporz膮dzanie projekt贸w pism i decyzji - prowadzenie korespondencji urz臋dowej
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego we W艂odawie - 2016-03-04 - W艂odawa (lubelskie)
obs艂uga finansowa oddzia艂u regionalnego i plac贸wek terenowych w zakresie funduszu emerytalno-rentowego i funduszu sk艂adkowego (rozliczanie i uzgadnianie wp艂yw贸w sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne i zdrowotne); prowadzenie ksi膮g rachunkowych oddzia艂u zgodnie z zasadami rachunkowo艣ci; realizacja zada艅 dotycz膮cych obiegu i kontroli dokument贸w ksi臋gowych oddzia艂u regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2018-09-03 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Obs艂uga maszyn profiluj膮cych. Uk艂adanie i pakowanie gotowego produktu, udzia艂 w przezbrojeniach. Utrzymywanie porz膮dku w strefie maszyny
MFO S.A. - 2017-08-17 - Ko偶uszki-Parcel (mazowieckie)
G艂贸wne obowi膮zki:- wykonywanie zada艅 nadzorczo kontrolnych nad jednostkami samorz膮du terytorialnego w zakresie przyznawania i wyp艂acania 艣wiadcze艅 wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wyp艂acanie 艣wiadcze艅 rodzinnych, zasi艂k贸w dla opiekun贸w, zaliczek alimentacyjnych, 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego oraz post臋powania wobec d艂u偶nik贸w alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie wojew贸dztwa sprawozda艅 resortowych oraz jednorazowych sporz膮dzonych przez jednostki samorz膮du terytorialnego z zada艅 z zakresu administracji rz膮dowej- udzielanie na wniosek jednostek samorz膮du terytorialnego oraz indywidualnych klient贸w interpretacji przepis贸w prawa w zakresie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 rodzinnych, zasi艂k贸w dla opiekun贸w, 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego, 艣wiadcze艅 wychowawczych- sporz膮dzanie projekt贸w decyzji administracyjnych okre艣laj膮cych zaleg艂o艣膰 z tytu艂u dotacji z bud偶etu pa艅stwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie materia艂贸w do druku (200 slajd贸w miesi臋cznie) , obs艂uga maszyn drukarskich.
Mariia Bondarchuk Dambo - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)
Kontrola obiekt贸w budowlanych; Kontrola wykonywania rob贸tbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowi膮zkowych bud贸w, pozako艅czeniu rob贸t budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepis贸w prawabudowlanego przez uczestnik贸w procesu budowlanego, w艂a艣cicieli izarz膮dc贸w obiekt贸w; Prowadzenie post臋powa艅 w zwi膮zku z zaistnia艂ymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosk贸w do w艂a艣ciwej izbysamorz膮du zawodowego o karanie zawodowe os贸b wykonuj膮cychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zada艅 zzakresu zarz膮dzania kryzysowego; Przygotowywanie projekt贸w pism doorgan贸w administracji publicznej, stron post臋powa艅 i innych os贸b ipodmiot贸w; Przyjmowanie interesant贸w celem udost臋pnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyja艣nie艅; Kompletowanie i porz膮dkowanieakt, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮
Wojew贸dzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Obrubka metalu, prace 艣lusarskie.
Gal Industrial Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Wykroty (dolno艣l膮skie)
Dow贸z towaru do klienta, odbi贸r got贸wki
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzeda偶y w Szczecinku - 2016-05-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
roz艂adunek, za艂adunek i uk艂adanie towaru, docelowo kompletowanie towaru wg faktur
UNIMA Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Zielona G贸ra (lubuskie)
- Szkolenie w zakresie BHP i Ppo偶.,- Zapoznanie si臋 z organizacja pracy,- Metkowanie towaru,- Wyk艂adanie towaru na p贸艂ki.- Obs艂uga klient贸w,- Zamawianie towaru,- Przyjmowanie towaru,- Obs艂uga kasy fiskalnej,- Dbanie o czysto艣膰 i porz膮dek w sklepie.Sta偶 w godzinach 6.00-14.00 oraz 12.00-20.00 -do uzgodnienia(Mazowsze 2018)
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bodzan贸w (mazowieckie)