INSPEKTOR Poznań oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie funduszu emerytalno-rentowego i funduszu składkowego (rozliczanie i uzgadnianie wpływów składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne); prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rachunkowości; realizacja zadań dotyczących obiegu i kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
Data publikacji: 2018-09-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚW. MARCIN 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie funduszu emerytalno-rentowego i funduszu składkowego (rozliczanie i uzgadnianie wpływów składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne); prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rachunkowości; realizacja zadań dotyczących obiegu i kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie ekonomiczne, sporządzanie pism i notatek, dodatkowe oczekiwania zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
ŚW. MARCIN 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS, Termin: szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: ŚW. MARCIN
Numer budynku pracodawcy: 46/50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 03.09.2018
Oferta pracy ważna do: 19.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Załadunek, rozładunek, kierowanie pojazdem. Praca w systemie transportowym, na terenie UE.
PERCEPTION.PL Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Łokacz Mały (wielkopolskie)
jw.
EKSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-19 - Granica (mazowieckie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opis techniczny map, przyłączy wod.-kan., pomoc przy sporządzaniu projektów technicznych (praca w: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., Piotrków Trybunalski ul. Przemysłowa 4, tel: 44 645 16 01) oferta dla osób do 30 toku życia - art. 150 f ustawy...
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Tworzenie i rozwój aplikacji z wykorzystaniem technologii .Net. Wsparcie istniejących aplikacji i projektów. Analiza istniejących i przyszłych wymagań funkcjonalnych. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w zakresie realizacji wymagań projektowych.- Wynagrodzenie: 10000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku programista.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie i sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-06-27 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-10-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Monter wyrobów z drewna
F.H. "METAL" S.C. D.ĆWIKŁA A.KURASIEWICZ - 2016-09-07 - Leżajsk (podkarpackie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wycena towarów, fakturowanie, przyjmowanie towarów, sporządzanie zamówień, dbanie o czystość miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Ułęż (lubelskie)
Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami realizowanymi przez gmine.
GMINA LGOTA WIELKA - 2018-06-28 - Lgota Wielka (łódzkie)
PRACE PRZY PIELĘGNACJI I WICINCE DRZEW, PRACA NA TERENACH ZIELONYCH (M.IN. SPRZĄTANIE, KOSZENIE, GRABIENIE, PIELENIE, SADZENIE ROŚLIN;WYMAGANIA: ZNAJOMOŚĆ BUDOWY I OBSŁUGI PIŁ SPALINOWYCH ORAZ ZASAD POSŁUGIWANIA SIĘ NIMI, KURS OBSŁUGI PILARKI LUB KURS PILARZA DRZEW OZDOBNYCH LUB KURS DRWALA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MILE WIDZIANE;MIEJSCE PRACY: TEREN MIASTA SZCZECIN, POLICE, PYRZYCE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ WYŁĄCZNIE MAILOWY: C.V NA MAIL biuro (at) waldix.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WALDIX GRAŻYNA HARĘŻA - 2018-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż i promocję produktów/usług firmy na rynku medycznym.
"PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SONOLOGISTIC SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-03 - Zamość (lubelskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Żarów (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Bądzyn (mazowieckie)
wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy(program RPO 30+)
Ryszard Rembisz (I firma) FIRMA BUDOWLANA REMBISZ II firma EURO - PLAST „Świat okien i drzwi” S.C. - 2016-05-23 - Zielonka (podkarpackie)
Wykształcenie zawodowe, świadectwo kwalifikacji uprawniające do pracy na stanowisko palacza.
GIMNAZJUM NR 12 IM. GÓRNICZEGO STANU W RYBNIKU - 2016-09-09 - Rybnik (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie czystości na terenie szklarni, podwiązywanie sadzonek, pielęgnacja roślin, proste prace magazynowepraca na umowę zlecenie 168 godzin w miesiącu, przewidywany okres wykonywania pracy - 6 miesięcy, dyspozycyjność w godzinach 6:00-20:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Siechnice (dolnośląskie)
montaż reklam i regałów w jednej sieci sklepów
AVACO KRZYSZTOF LEŚNY - 2018-04-26 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu, odbiór i wysyłanie korespondencji.
ARESZT ŚLEDCZY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-02-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Montaż mebli, obsługa maszyn stolarskich i elektronarzędzi.
Studio Mebli "AVANGO" - 2016-08-17 - Cichawa (małopolskie)
Remonty i wykonywanie instalacji elektrycznych i energetycznych, wykonywanie pomiarów, programowanie sterowników PLC, CNC ( numerycznych ), wykonywanie i konfiguracja instalacji domofonów
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym Delegatury K-P UW w Bydgoszczy we Włocławku). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: Włocławek i teren województwa kujawsko-pomorskiegoKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Delegatura we Włocławkuul. Brzeska 887-800 Włocławek
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
brak wymagań co do wykształcenia i doświadczeniawymagane prawo jazdy kat. C, świadectwo kwalifikacji,praca na terenie województwa
Augusto Jarocin - Mikołajczak,Gruszka Sp.Jawna - 2016-07-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
umowa o pracę w zastępstwie- nauka przedmiotów zawodowych elektronicznych
Zespół Szkół im .prof. Janusza Groszkowskiego - 2016-04-27 - Mielec (podkarpackie)
Weryfikacja poprawności tekstów w języku rosyjskim i ukraińskim na ulotkach, opakowaniach i materiałach reklamowych dotyczących kosmetyków produkowanych na rynek ukraiński, rosyjski oraz państw byłego ZSRR. Konfekcjonowanie kosmetyków, pakowanie (ręczne) itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
transport międzynarodowy
ATS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
Elektromonter - linie napowietrzne i kablowe średnich i niskich napięć.
Instalatorstwo Elektryczne Krasuski Mirosław - 2016-11-03 - Strzała (mazowieckie)
- więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracy- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej,współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane, przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli, analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków, prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji, uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Warunki pracy: Wynagrodzenie: od 2600zł do 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy ,miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze. - Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,- orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność oraz dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole,- odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa,- komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego redagowania korespondencji.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)