INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7378) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7378)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2016-10-12
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7378)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n ewyksztalcenie:- ukończone studia II stopnia.pozostałe wymagania niezbędne:- udokumentowany co najmniej dwuletni staż pracy,- znajomość ustawy o służbie cywilnej,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- znajomość ustawy o kontroli w administracji,- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych,- znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office;- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, myślenie analityczne, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie.Wymagania dodatkowewykształcenie:- ekonomiczne lub z zakresu finansów. doświadczenie zawodowe:- 2 letni staż pracy w obszarze administracji publicznej.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny;- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj). Kopie i innych dokumentów i oświadczenia:- kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/ kandydatów.,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesłać listownie lub składać osobiście w terminie:Od 12 października 2016 roku do 22 października 2016 rokuNa adres: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 BydgoszczZ dopiskiem:inspektor wojewódzki WPS 2 etatyNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja ().Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2016
Data dodania oferty pracy: 12.10.2016
Oferta pracy ważna do: 22.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta RP z kandydatem wskazanym przez pracodawcęWydawanie żywności I zmiana: 07.00 - 15.00
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- realizacja zadań wynikających z nadzoru nad paszami i ubocznymi produktami pochodzenia zw.- kontrola gospodarstw indywidualnych- kontrola obrotu paszami- kontrola wytwórni pasz- kontrola zakładów prod. karmę oraz hurtowni karm dla zwierząt- kontrola eksportu i i mportu oraz handlu paszami
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W KONINIE - 2017-03-01 - Konin (wielkopolskie)
- pakowanie kosmetyków w kartoniki- oklejanie gotowych produktów- nakręcanie nakrętek na flakoniki- dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Trąbki Małe (pomorskie)
prace remontowo - budowlane
Wiktor Nowak Usługi Remontowo Budowlane - 2018-05-10 - Brody (świętokrzyskie)
Montaż tras kablowych; układanie przewodów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Miłków-Kolonia (lubelskie)
dozór mienia na opuszczonej stacji paliwowej w Toruniu
Międzywojewódzka Spółdzielnia Usługowa Zakład Pracy Chronionej - 2016-12-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace fizyczne na drogach powiatowych
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Świerzawa (dolnośląskie)
Układanie kostki brukowej, przygotowywanie materiałów i frontu robot
Zakład Budowlano-Transportowy "DROGMOST" - 2017-03-10 - Mokre (lubelskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym Delegatury K-P UW w Bydgoszczy we Włocławku). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: Włocławek i teren województwa kujawsko-pomorskiegoKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Delegatura we Włocławkuul. Brzeska 887-800 Włocławek
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
bieżące prowadzenie ewidencji finansowej SekcjiTechnicznej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia, prowadzenie bieżącej analizy wydatkowania środkówfinansowych zgodnie z limitami określonymi w planiezamówień publicznych, prowadzenie książki kontowejoraz uzgodnienie jej raz w miesiącu z ewidencją PionuGłównego Księgowego, sporządzanie faktur za odpłatnewykorzystanie sprzętu będącego w zakresie właściwościSekcji Technicznej oraz sprawdzanie ich pod względemformalno-merytorycznym , wykonywanie wszelkichsprawozdań i zestawień finansowych obowiązujących wsekcji, naliczanie odsetek ustawowych od powstałychzaległości w zakresie właściwości Sekcji Technicznej iprzekazywanie polecenia księgowania do komórki PionuGłównego Księgowego celem zaksięgowania należnościna koncie dłużnika.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
dbanie o ład i porządek, sprzatanie
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALICJA SP Z O.O. - 2018-03-18 - Dębno Polskie (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za:nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentacją i wymogami klientakontrola jakościkomponentów i produktów gotowychwypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danychzbieranie danych jakościowych w trakcie procesu produkcyjnegopodejmowanie decyzji o potrzebie zatrzymania linii produkcyjnejwsparcie produkcji w ustalaniu i podejmowaniu działań korygujących odnośnie detali współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Jakościdokonywanie pomiarówzgodnie ze specyfikacjamiOferujemy:pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnejmożliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowymliczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowyzdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branżyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klientastałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatkigabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistówbezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładupracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej ceniepracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego IJProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-05-05 - Tczew (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji działu, przygotowywanie i dystrybucja materiałów reklamowych,archiwizacja dokumentów, wykonywanie projektów uruchomienia zleceń, tworzenie i składanie zamówień, sporządzanie wyceny zadań,przygotowywanie dokumentacji przetargowej, analiza wyników
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Lubin (dolnośląskie)
Monitorowanie zamówień publicznych i kontraktów zewnętrznych z NFZ, obsługa komercyjna pacjentów szpitala, nadzór nad realizacją wymogów NFZ. Praca w godz. 7:30-15:05.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
odcinanie guzików, nap, zamków, rozcinanie materiału
"ROBOPOL" P.W. - 2017-12-18 - Stęszew (wielkopolskie)
Nadzór oraz kontrola warunków pracy pod kątem zgodności z wymaganiami BHP. Wdrażanie programów z zakresu BHP. Przygotowywanie dokumentacji z zakresu BHP. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych/ okresowych. Udział w audytach, prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
REVICO S.A. - 2016-03-18 - Mirosław (mazowieckie)
Obsługa kelnerska.Praca na umowę o pracę w godz. 9-22, 14-22 w Kołobrzegu, również w weekendy.
CARMEN - MONROUE Marlena Steć - 2017-11-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sortowanie oraz ładowane paczek, ogólne prace magazynowe, skanowanie przesyłek
TRANS SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (UPS) - 2017-04-18 - Kalisz (wielkopolskie)
- przygotowywanie surowców do produkcji,- obsługa urządzeń produkcyjnych,- kontrola produktów,- porządkowanie i mycie stanowiska pracy.Pracodawca zapewnia transport ze Starogardu Gd. do Skórcza na trzy zmiany.
WORK SERVICE S.A. - 2016-09-15 - Skórcz (pomorskie)
Praca w charakterze pracownika ochrony lub asekuracji na terenie Gdańskiej Stoczni Remontowej. Ochrona powierzonego mienia. Praca w systemie 12 godzinnym.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Pakowanie towaru, układanie na regały obsługa maszyn oraz inne prace produkcyjne (produkcja towarów z PCV).
PPHU BASPOL Barbara Jesiołowska - 2017-12-07 - Kosakowo (pomorskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane; obsługa komputera (pakiet MS office); dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: utrzymanie technicznej sprawności budynku szpitala i jego infrastruktury, nadzór nad utrzymaniem pełnej sprawności aparatury medycznej wraz z obsługą portalu NFZ; gospodarka materiałowa i odpadowa, współudział w przygotowaniach i nadzorowaniu inwestycji remontowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2016-08-19 - Pilchowice (śląskie)
praca związana z kontraktacją i skupem warzyw
Cykoria SA - 2018-03-21 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
Przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw
Firma Handlowo-Usługowa AGROMIL Sylwester Pieczarka - 2015-12-01 - Milówka (śląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (2 pełne etaty). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezen-towanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projek-tem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegają-cych zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów ro-bót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powyko-nawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po reali-zacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwe-storskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę do-kumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwe-storskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytko-wych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wyko-nania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie pro-cesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumenta-cji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfika-cji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i ko-respondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.-Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe techniczne,- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,- co najmniej 4 letni staż pracy,- bardzo dobra znajomość procesu przygotowania inwestycji do realizacji,- biegłość w sporządzaniu przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,- bardzo dobra znajomość Prawa Budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,-orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. z późniejszymi zmianami,- obywatelstwo polskie, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność i umiejętność postępowania w kontaktach ze stronami,- umiejętność redagowania pism,- komunikatywność, rzetelność, sumienność,- dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska - operator myjni. Umiejętność obsługi myjki ciśnieniowej Karcher. Miejsce pracy - Zamieście.
P.H.U. "ZIMNIEWSKI" - Krzysztof Zimniewski - 2016-12-22 - Zamieście (małopolskie)
budowanie długotrwałych relacji z klientami,obsługa klientów, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)