INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W ZESPOLE BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI I INFORMATYKI(NR 2684) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W ZESPOLE BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI I INFORMATYKI(NR 2684)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- nadzorowanie realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem dozoru i ochrony fizycznej poprzez monitorowanie sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach sygnalizacji włamania i napadu oraz pożaru, obsługa systemów monitoringu i ich udostępnianie wyłącznie na żądanie uprawnionych podmiotów oraz zabezpieczenie mienia Urzędu przed kradzieżą, uszkodzeniem bądź zniszczeniem ze strony osób przypadkowych, osób dopuszczających się wykroczeń lub przestępstw, grup przestępczych, organizacji terrorystycznych albo osób dążących do dokonania dywersji lub sabotażu. Kontrola obiektów Urzędu, które mogą stać się celem zdarzenia o charakterze terrorystycznym, kontrola osób i pojazdów wjeżdżających na teren Urzędu, identyfikacja i kontrola pojazdów uprawnionych do parkowania, w tym w szczególności sprawdzanie na zewnątrz i od wewnątrz budynków w zakresie wykrywania podejrzanych osób oraz poszukiwania podejrzanych przedmiotów,- nadzorowanie i koordynowanie pracy służby portierskiej w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy, a także realizacji umów związanych z ochroną osób i mienia wykonywaną przez podmioty zewnętrzne,- opracowanie oraz aktualizacja planów i procedur dotyczących zabezpieczenia budynków Urzędu oraz zasad współdziałania z kierownikami instytucji wykonujących działalność statutową w budynkach Urzędu,- monitorowanie funkcjonowania i utrzymanie w stałej sprawności systemów alarmowych i monitoringu oraz opracowanie i aktualizacja dokumentacji prowadzonego monitoringu przez pracowników portierni,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy w zakresie realizacji zadań obronnych i zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i obiektów Urzędu, określonych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2019-05-13

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- nadzorowanie realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem dozoru i ochrony fizycznej poprzez monitorowanie sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach sygnalizacji włamania i napadu oraz pożaru, obsługa systemów monitoringu i ich udostępnianie wyłącznie na żądanie uprawnionych podmiotów oraz zabezpieczenie mienia Urzędu przed kradzieżą, uszkodzeniem bądź zniszczeniem ze strony osób przypadkowych, osób dopuszczających się wykroczeń lub przestępstw, grup przestępczych, organizacji terrorystycznych albo osób dążących do dokonania dywersji lub sabotażu. Kontrola obiektów Urzędu, które mogą stać się celem zdarzenia o charakterze terrorystycznym, kontrola osób i pojazdów wjeżdżających na teren Urzędu, identyfikacja i kontrola pojazdów uprawnionych do parkowania, w tym w szczególności sprawdzanie na zewnątrz i od wewnątrz budynków w zakresie wykrywania podejrzanych osób oraz poszukiwania podejrzanych przedmiotów,- nadzorowanie i koordynowanie pracy służby portierskiej w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy, a także realizacji umów związanych z ochroną osób i mienia wykonywaną przez podmioty zewnętrzne,- opracowanie oraz aktualizacja planów i procedur dotyczących zabezpieczenia budynków Urzędu oraz zasad współdziałania z kierownikami instytucji wykonujących działalność statutową w budynkach Urzędu,- monitorowanie funkcjonowania i utrzymanie w stałej sprawności systemów alarmowych i monitoringu oraz opracowanie i aktualizacja dokumentacji prowadzonego monitoringu przez pracowników portierni,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy w zakresie realizacji zadań obronnych i zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i obiektów Urzędu, określonych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W ZESPOLE BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI I INFORMATYKI(NR 2684)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista monitoringu systemów zabezpieczeń technicznych osób i mienia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n ewyksztalcenie:- wyższe,pozostałe wymagania niezbędne:- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej,- znajomość ustawy o ochronie osób i mienia oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność stosowania regulacji prawnych w praktyce,- odporność na stres, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, myślenie kreatywne, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne, asertywność.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze związanym z ochroną osób i mienia,pozostałe wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień kwalifikowanego pracownika ochrony,- prawo jazdy kat. B,- znajomość ustawy o służbie cywilnej.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i własnoręcznie podpisany list motywacyjny;- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie i innych dokumentów i oświadczenia:- kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność-dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/ kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego,- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień kwalifikowanego pracownika ochrony. Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesłać listownie lub składać osobiście w terminie:Od dnia 13 maja 2019 roku do dnia 23 maja 2019 roku Na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 BydgoszczZ dopiskiem:inspektor wojewódzki - ZBII - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do:- Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista monitoringu systemów zabezpieczeń technicznych osób i mienia

Data dodania oferty pracy: 13.05.2019

Oferta pracy ważna do: 23.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf4dda366d8198b17d82fda2b0231125

Podobne oferty pracy

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 18 PLN

obsługa i konserwacja obrabiarek sterowanych numerycznie, ustawianie narzędzi w głowicy, nadzorowanie pracy narzędzi zamocowanych w głowicy, posługiwanie się tablicami parowań i narzędziami kontrolno pomiarowymi
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR DZIAŁU KWATERMISTRZOWSKIEGO - do 1 190 PLN

Szczegółowe informacje: www.sw.gov.plWykształcenie: wyższe; doświadczenie w administracji - dodatkowy atut; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice
Areszt Śledczy w Gliwicach - 2019-02-13 - Gliwice (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

według załącznika
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Jastrowie (wielkopolskie)

TYNKARZ - od 1 850 PLN

Prace budowlane, tynkowanie.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Zagnańsk (świętokrzyskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 680 PLN

Nadzór produkcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-03-12 - Brusy (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ - od 2 100 PLN

sprzedaż polis ubezpieczeniowych, wprowadzanie danych do systemu,wymiar czasu pracy: 08.00-16.00, miejsce wykonywania pracy Sierpc, ul. Piastowska 3, kandydaci składają CV na e-mail: dyr.biuro50 (at) tuw.pl
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2017-01-18 - Sierpc (mazowieckie)

INSPEKTOR BHP - 4 800 - 5 500 PLN

Bezpieczeństwo i higiena pracy: Kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż., Udział w odbiorach technicznych maszyn lub linii produkcyjnych i obiektów budowlanych, Współudział w opracowaniu Instrukcji bezpiecznej obsługi urządzeń oraz instrukcji p-poż., Współudział w opracowywaniu Oceny ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych , stanowisk pracy, Szkolenia BHP i egzaminowanie pracowników w zakresie bhp i p-poż i pierwszej pomocy w nagłych wypadkach oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych.Nadzór nad dokumentacją powypadkową oraz pomiarami środowiskowymi. Badanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, wypadków w drodze do i z pracy i zgłaszanie wypadków odpowiednim instytucjom, Nadzór nad pomiarami środowiskowymi, prowadzenie rejestrów i przechowywanie wyników badań i rejestrów, Współpraca z organami państwowego nadzoru nad warunkami pracy i ochrony środowiska, Nadzór nad dokumentacją UDT .Ochrona środowiska: Nadzór nad gospodarką odpadami, Sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska ( KOBiZE, Urząd Marszałkowski, WIOŚ), Współudział w opracowaniu pozwoleń na wytwarzanie odpadów i pozwoleń na emisję pyłów i gazów do atmosfery, nadzór nad wydanymi pozwoleniami.
Zakład Produkcji Sprzętu Oświetleniowego ROSA S. Rosa - 2017-08-24 - Tychy (śląskie)

OPERATOR WÓZKA AKUMULATOROWEGO - od 2 000 PLN

Kierownaie wózkiem akumulatorowym, obsługa transportu wew. zakładowego, odpowiedzialność za stan techn wózka.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR BHP - od 3 500 PLN

- sprawdzanie dokumentacji bhp podwykonawców- przegląd bhp budowy - sporządzanie raportów- prowadzenie szkoleń bhp
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Rabka-Zdrój (małopolskie)

POKOJOWA - od 15 PLN

sprzątanie pokoi hotelowych i części wspólnychDyspozycyjność 8:00 - 16:00umowa zlecenie, od 160 h w m-cu stawka godzinowa od 15 zł bruttoumowa zlecenie 1 rok
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Domasław (dolnośląskie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 2 100 PLN

- prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych w obiektach bazy,-kontrolowanie sprawności systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru,-szkolenie żołnierzy i pracowników bazy w zakresie ochrony przeciwpożarowej,-opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej,-sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym,- opracowywanie wykazów i zestawień nalezności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów terenów oraz sprzętu technicznego bazy,-opracowywanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej,udział w odprawach, szkoleniach kursach z zakresu ochrony przeciwpożarowej,-wykonywanie czynności określonych w instrukcji o ochronie przeciwpożarowej w resorcie obrony narodowej
Jednostka Wojskowa 1984 - 2018-01-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Sejny (podlaskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 20 PLN

zakup materiałów i wyrobów u chińsich dostawców, wspomaganie pracy chińsich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z chińskii produktami, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR ZESPOŁOWEGO STANOWISKA DS. KADR - od 2 000 PLN

- prowadzenie dokumentacji kadrowej,- przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo - płacowym,sporządzanie zaświadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy,prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej - 2017-03-13 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W REFERACIE INWESTYCYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 1 850 - 3 300 PLN

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:wykształcenie wyższe, staż pracy min. 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralnośćWYMAGANIA DODATKOWE:wykształcenie wyższe (budownictwo, architektura, inżynieria środowiska lub inne), doświadczenie w prowadzeniu inwestycji, uprawnienia budowlane, znajomość programów do kosztorysowania i projektowania, studia podyplomowe, kursy, szkolenia, certyfikaty w zakresie zamówień publicznych, budownictwa, architektury, inżynierii środowiska, dobra znajomość ustaw prawa budowlanego, zamówień publicznych, kpa, o samorządzie gminnym, prawo jazdy, rzetelność, samodzielność, obowiązkowość, punktualność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera i urządzeń biurowych;ZAKRES ZADAŃ: przygotowanie, realizacja i rozliczanie inwestycji, opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, sporządzanie dokumentów OT.Dokumenty aplikacyjne składać osobiście w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wlkp., pokój nr 130 lub wysłać pocztą (SZCZEGÓŁY OFERTY: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl)
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS CDD UTILITY - od 4 500 PLN

Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka,Zapewnienie właściwej kontroli due diligence,Przegląd baz danych, Weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 300 PLN

Kontrola instalacji wodnych. Realizacja robót w zakresie sanitarnym oraz budowlanym. Kontrola lokali pod względem domniemanych nieprawidłowości na instalacjach. Sporządzanie protokołów odbiorów instalacji. Archiwizacja dokumentów.
Płocka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa - 2019-04-01 - Płock (mazowieckie)

STOLARZ MEBLOWY - od 1 850 PLN

Okleinowanie krawędzi formatek, montaż, scalanie elementów, montaż mebli u klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Staświny (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

Szycie wyrobów z dzianin - bluzki, sukienki, spodnie, bluzy itp. Praca w przedziale czasowym: 6-16
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Łódź (łódzkie)

PIELĘGNIARKA - od 2 300 PLN

.
ŻŁOBEK MIEJSKI W ŁOWICZU - 2017-03-08 - Łowicz (łódzkie)

INSPEKTOR (DS. DOKUMENTACJI KADROWEJ FUNKCJONARIUSZY) W REFERACIE DS. FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 370 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. -udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. - nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;-wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

- obsługa spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, w tym aktualizacja opłat rocznych, ustalanie i zmiana stawki procentowej; - zarządzanie zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, w tym sporządzanie planu realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, sporządzanie rocznego sprawozdania z gospodarowania zasobem Skarbu Państwa; - prowadzenie postępowań o bezumowne korzystanie z nieruchomości Skarbu Państwa.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W HODOWLI ZWIERZĄT - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Jagoty (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat