INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Płock oferta pracy Płocka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola instalacji wodnych. Realizacja robót w zakresie sanitarnym oraz budowlanym. Kontrola lokali pod względem domniemanych nieprawidłowości na instalacjach. Sporządzanie protokołów odbiorów instalacji. Archiwizacja dokumentów.
Data publikacji: 2019-04-01
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Płocka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola instalacji wodnych. Realizacja robót w zakresie sanitarnym oraz budowlanym. Kontrola lokali pod względem domniemanych nieprawidłowości na instalacjach. Sporządzanie protokołów odbiorów instalacji. Archiwizacja dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodznie od 2300 zł+premia+dodatek stażowywstępnie umowa na okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślonypraca w godzinach 7-15, środy 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe 4-letnie, techniczne, kierunek: techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: kosztorysowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: obsługa programu AutoCAD
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość obsługi komputera (Excel)
Nazwa pracodawcy:
Płocka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Al. Stanisława Jachowicza 33/4, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Al. Stanisława Jachowicza
Numer budynku pracodawcy: 33/4
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 01.04.2019
Oferta pracy ważna do: 29.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Przygotowywanie przedsięwzięć inwestycyjnych gminy w zakresie budowy dróg,2. Prowadzenie prac przygotowawczych w procesach inwestycyjnych w zakresie budowy dróg,3. Nadzór nad inwestycjami drogowymi w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami,4. Bieżąca kontrola wykonywanych robót inwestycyjnych w zakresie budowy dróg,5. Dokonywanie odbioru robót inwestycyjnych w zakresie budowy dróg,6. Rzeczowe i finansowe rozliczanie zadań inwestycyjnych budowy dróg,7. Przygotowywanie terenów pod budowę dróg poprzez uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną
Urząd Gminy Kościan - 2018-03-15 - Kościan (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów, obsługa kasy, przyjmowanie dostaw, wykładanie towarów, utrzymywanie czystości, sporządzanie podstawowych raportów, sporządzanie faktur do paragonów, prowadzenie dokumentacji związanej z HACCP. Praca na trzy zmiany: 6-14 / 8-16 /13-21
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Łubniany (opolskie)
Pracownik obsługi rozściełacza
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE Sp.z.o.o. - 2016-03-22 - Tarnów (małopolskie)
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2019-03-29 - Choroszcz (podlaskie)
Zbiórka, załadunek i wywóz nieczystości z wyznaczonych miejsc. Prace porządkowe
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-07-21 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
Weryfikacja poprawności tekstów w języku rosyjskim i ukraińskim na ulotkach, opakowaniach i materiałach reklamowych dotyczących kosmetyków produkowanych na rynek ukraiński, rosyjski oraz państw byłego ZSRR. Konfekcjonowanie kosmetyków, pakowanie (ręczne) itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
kafelkowanie, posadzki, roboty budowlane,
STAN-REM JERZY STANGEL - 2016-09-27 - Piekary Śląskie (śląskie)
obsługa wtryskarki
POLPILLAR Wojciech Stopczyński - 2017-08-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Efektywna windykacja, prowadzenie negocjacji, wyjazdy służbowe, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość pakietu MS Office, zarządzanie bazą dłużników, prowadzenie działań ugodowych i restrukturyzacyjnych, analiza i ocena sytuacji finansowej dłużników, raportowanie. Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 333-61-20, +48 694-906-778, adres e-mail: katarzyna.janyst (at) kancelaria-viking.pl
Kancelaria Finansowo-Prawna "Viking" - 2015-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór nad instalacją elektryczną
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 1 W LUBLINIE - 2018-04-19 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż, wydzierżawianie, wynajmowanie nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwały zarząd i stwierdzanie wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowań, wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, ustalanie opłat za korzystanie z nieruchomości zasobu, prowadzenie postępowań administracyjnych oraz archiwizacja akt postępowań administracyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Kontrola wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Prudnik (opolskie)
Nauka redagowania pism dotyczących zakresu ocen oddziaływania na środowisko i inne
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie trzech posiłków dziennie dla poszczególnych grup wiekowych dzieci z obowiązującym jadłospisem. Przygotowywanie zamówień. Utrzymywanie porządku w kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Pysznica (podkarpackie)
-
COMPLEX-TSL S.C. ŁUKASZ KALINOWSKI, MARIUSZ WOJCIECHOWSKI - 2016-03-04 - Kaliska Kościerskie (pomorskie)
Konsulting zrównoważony w zakresie LEED iD+C
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)
praca biuriowa, obsługa komputera , praca w godz. 7.30-15.30 , możliwość wyjazdu w teren
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dań a la carte zgodnie z recepturami, wydawanie posiłków dla grup
RADZIKOWSKIEGO SP. Z O.O /Q Hotel Kraków - 2016-04-26 - Kraków (małopolskie)
Podszywanie, pomoc na krojowni, obsługa dziurkarki i guzikarki.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Łódź (łódzkie)
Cukiernik
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Malinówka (podkarpackie)
maszynista maszyn offsetowych
DZIEŁODRUK Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Łuczyce (małopolskie)
Prowadzenie spraw bieżącego utrzymania nieruchomości, przygotowanie i odbiory robót remontowych, przeglądy budynków, obsługa awaryjna budynków
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2019-02-01 - Lędziny (śląskie)
obsługa za barem
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Zakopane (małopolskie)
Montaż elementów granitowych, obróbka wykańczająca elementy kemienne, prace ogólnobudowlane i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wolbromek (dolnośląskie)
obsługa handlu detalicznego
Sklep Wielobranżowy J.Haładus & Michał Kubicki Sp.Jawna - 2016-02-25 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)