INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI Choroszcz oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa
Stanowisko: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Data publikacji: 2019-03-29
Lokalizacja: Choroszcz (podlaskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstania Styczniowego 6D, 16-070 Choroszcz, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Choroszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Choroszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym lub instalacyjnym, mile widziane uprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Powstania Styczniowego 6D, 16-070 Choroszcz, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wstepnie kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: białostocki
Gmina pracodawcy: Choroszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Choroszcz
Ulica pracodawcy: Powstania Styczniowego
Numer budynku pracodawcy: 6D
Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia mieszkaniowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 29.03.2019
Oferta pracy ważna do: 29.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace montersko-ślusarskie w branży kolejowej
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-20 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzała doradztwa w tym zakresie, monitorowała przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych, szkoliła pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,udzielała na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowała wykonanie zaleceń, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych. - Wynagrodzenie: 2800- 3360 zł brutto- płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy/ docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od zaraz.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane umiejętności: znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-09-10 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn, które są częścią linii produkcyjnej; obsługa procesu wytłaczania; przygotowanie surowców do produkcji; czyszczenie urządzeń.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-10-16 - Września (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa Klienta, towarowanie artykułów, obsługa kasy fiskalnej, skanera.
Tesco Polska Sp. Z.O.O - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie kosztorysów ofertowych.Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, biegła znajomość programów kosztorysowych, prawo jazdy kat. BKontakt z Pracodawcą:- osobisty: ul. 3 Maja 80d, Jarosław- telefoniczny: 16 621 40 75- e-mail: aneta.marek (at) sinevia.pl
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Jarosław (podkarpackie)
zgodny z wykonywany zawqosdem
PHU ELEKTRA Wieczorek Arkadiusz - 2017-08-25 - Będzin (śląskie)
Praca na linii produkcyjnej klocków hamulcowych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tarnów (małopolskie)
wyrób asortymentów wędliniarskich
Rzeźnia, Masarnia, Sprzedaż Mięsa i Wędlin Norbert Kawski Sp. J. - 2016-12-14 - Różnowo (warmińsko-mazurskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie pracy fizycznej na dziale produkcji mięsa w zakładach przetwórczych mięs wieprzowych, drobiowych, obsługa skórowaczek, pił taśmowych i tarczowych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gądki (wielkopolskie)
1. naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych i sporządzanie list płac,2. rozliczanie składek ubezpieczeniowych związanych z wynagrodzeniami i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za pomocą programu PŁATNIK,3. rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie deklaracji podatkowych,4. prowadzenie rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym,5. przekazywanie środków pieniężnych z tytułu wynagrodzeń na konta pracowników,6. wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla obecnych i byłych pracowników, w tym Rp-7,7. sprawdzanie pod względem formalnorachunkowym dowodów finansowych stanowiących podstawę do zapłaty oraz pod względem merytorycznym dokumentów dotyczących zadań na stanowisku pracy,8. zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i/lub zdrowotnych: pracowników, uprawnionych członków ich rodzin, osób zatrudnionych na podstawie umów zleceń,9. sporządzanie deklaracji, sprawozdań GUS,10. sprawowanie zastępstwa za inspektora do spraw kadr,11. prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,12. uzgodnienie kont analitycznych i syntetycznych dotyczących zadań na stanowisku pracy,13. odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji księgowej,14. prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów,15. inne zagadnienia księgowo-finansowe.1. Niezbędne:a) wykształcenie wyższe lub średnie,b) co najmniej 4 letni staż pracy w księgowości,c) znajomość obsługi programu komputerowego PŁATNIK,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,f) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,g) nieposzlakowana opinia.2. Dodatkowe:a)znajomość:ustawy o rachunkowości,ustawy o finansach publicznych,rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ustawy systemie ubezpieczeń społecznych,b) znajomość obsługi komputera,c) umiejętność analitycznego myślenia,d) umiejętność interpretacji przepisów prawa,e) umiejętność pracy w zespole,f) odporność na stres,g) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, dobra organizacja pracyh) wysoka kultura osobista.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2017-10-18 - Racibórz (śląskie)
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków od inwestorów i projektantów zawierających propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i doręczanie dokumentu obliczenia opłaty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawców i innych zainteresowanych podmiotów,5. sprawowanie funkcji przewodniczącego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wyników narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projektów na mapę numeryczną,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontrola i nadzór BHP, szkolenia.
EXPRESS BHP Marcin Gradzik - 2017-06-20 - Zabrze (śląskie)
szycie na maszynie typu renderka
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Czerśl (lubelskie)
DOCELOWO OBSŁUGA MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI SZKŁA PŁASKIEGO, PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW DO PRODUKCJIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI NARZĘDZI, DOBRA ORIENTACJA W ŚRODOWISKU PRACY, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA SUWNICE-WÓZKI WIDŁOWE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA LINII PRODUKCYJNEJ, MILE WIDZIANA OBSŁUGA MASZYNCV NA ADRES MAILOWY: KRZYSZTOF.WISNIEWSKI (at) SPEC-GLAS.PL
SPEC-GLAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn produkcyjnych, prace ręczne związane produkcja opakowań, dbanie o porządek na stanowisku pracy
RAFS sp. z o.o. - 2016-02-15 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie zajęć językowych bieżąca obsługa kursów i kursantów.
CENTRUM EDUKACJI ATUT-DOLNY ŚLĄSK S.C. - 2016-11-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Naprawa pojazdów samochodowych
RABMER HANDEL MASZYNAMI BUDOWLANYMI JAN CZOPEK * - 2016-08-16 - Licheń (lubuskie)
Ślusarz, monter konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Czarny Las (śląskie)
obsługa klienta, wystawianie faktur i paragonów
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; prowadzenie KPiR, ewidencji VAT, przygotowywanie deklaracji podatkowych
DURKOWSKA ELWIRA"TAX" BIURO RACHUNKOWE - 2017-06-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
Przygotowanie surówek, pomoc w przygotowaniu zimnej płyty, wyrobów garmażeryjnych, dbanie o porządek na kuchni.
Paśnik Janina Restauracja "Dworek Mikołaj" - 2017-04-27 - Wadowice (małopolskie)
Pracownik do sprzątania biur - przecieranie kurzy, zamiatanie podłogi i mycie podłogi, mycie toalet, wymiana worków ze śmieciami; praca w godz. 16:30-19
GRZEGORZ BUCZEK, G&S - 2018-03-28 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w celu ciągłości eksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego; opracowywanie na bieżąco ekspertyc technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewnienia maksymalnej wydajności sprzętowej; prowadzenie ewidencji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją; prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w celu jego skalsyfikowania i określenia przydatności do eksploatacji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie korespondencji do doręczenia, doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, realizacja planów sprzedażowych, praca z ludźmi z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń. Miejsce pracy: Kalisz ul. Dworcowa 2 obsługa miasto Kalisz i gminy Blizanów, Żelazków, Gołuchów.
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-26 - Kalisz (wielkopolskie)
organizowanie spotkań pedagogicznych, opracowanie projektów programów terapeutycznych, pomoc w organizacji czasu wolnego osobom przebywającym całodobowo, pomoc osobom przebywającym w wykonywaniu czynności życia codziennego takich jak: przygotowanie posiłków, utrzymanie porzadku,
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Olecko (warmińsko-mazurskie)