INSPEKTOR W WYDZIALE NIERUCHOMO艢CI (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA Cieszyn oferta pracy Starostwo Powiatowe w Cieszynie
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE NIERUCHOMO艢CI (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 2聽100 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - obs艂uga spraw zwi膮zanych z u偶ytkowaniem wieczystym, w tym aktualizacja op艂at rocznych, ustalanie i zmiana stawki procentowej; - zarz膮dzanie zasobem nieruchomo艣ci Skarbu Pa艅stwa, w tym sporz膮dzanie planu realizacji polityki gospodarowania nieruchomo艣ciami Skarbu Pa艅stwa, sporz膮dzanie rocznego sprawozdania z gospodarowania zasobem Skarbu Pa艅stwa; - prowadzenie post臋powa艅 o bezumowne korzystanie z nieruchomo艣ci Skarbu Pa艅stwa.
Data publikacji: 2018-07-09
Lokalizacja: Cieszyn (艣l膮skie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Cieszynie
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszy艅ski, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- obs艂uga spraw zwi膮zanych z u偶ytkowaniem wieczystym, w tym aktualizacja op艂at rocznych, ustalanie i zmiana stawki procentowej; - zarz膮dzanie zasobem nieruchomo艣ci Skarbu Pa艅stwa, w tym sporz膮dzanie planu realizacji polityki gospodarowania nieruchomo艣ciami Skarbu Pa艅stwa, sporz膮dzanie rocznego sprawozdania z gospodarowania zasobem Skarbu Pa艅stwa; - prowadzenie post臋powa艅 o bezumowne korzystanie z nieruchomo艣ci Skarbu Pa艅stwa.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
szczeg贸艂y oferty na stronie internetowej BIP lub www.powiat.cieszyn.pl
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE NIERUCHOMO艢CI (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Cieszyn
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: cieszy艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Cieszyn
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw rynku nieruchomo艣ci
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽100 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
inne wymagania zgodnie z og艂oszeniem o naborze na stanowisko urz臋dnicze dost臋pnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Cieszynie www.powiat.cieszyn.pl lub na BIP
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Cieszynie
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszy艅ski, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z og艂oszeniem o konkursie na stronie internetowej BIP lub www.powiat.cieszyn.pldokumenty nale偶y sk艂ada膰 do 27 lipca 2018 r. w kancelarii og贸lnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29 z dopiskiem "Konkurs na stanowisko inspektora w Wydziale Nieruchomo艣ci".Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod nr tel. 33 4777 421
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: cieszy艅ski
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Bobrecka
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: starostwo powiatowe
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw rynku nieruchomo艣ci
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.07.2018
Data dodania oferty pracy: 09.07.2018
Oferta pracy wa偶na do: 27.07.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.07.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 06.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie przebiegu dzia艂a艅 zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy na terenie ca艂ego zak艂adu, organizowanie i prowadzenie szkole艅 w dziedzinie bhp i ppo偶
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2017-01-16 - Boreczno (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga klienta, i kasy fiskalnej, dbanie o 艂ad i porz膮dek
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
Obs艂uga programu- System Informacji O艣wiatowej, opiniowanie organizacji roku szkolnego, aneks贸w do organizacji roku szkolnego w zakresie zgodno艣ci z wytycznymi do organizacji na dany rok oraz w zakresie zgodno艣ci z aktami prawnymi w ramach kampetencji organu prowadz膮cego plac贸wki o艣wiatowe: prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentacji niezb臋dnej do podejmowania decyzji, zarz膮dze艅 i uchwa艂.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH G脫RACH - 2017-11-29 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
1. usuwanie rozbie偶no艣ci mi臋dzy EGB i ksi臋gami wieczystymi;2. regulacja stan贸w prawnych nieruchomo艣ci;3. prowadzenie postepowa艅 w zakresie zmian ewidencyjnych;4. archiwizacja dokumentacji ewidencyjnej.Praca w budynku przy ul. Gryfit贸w 4-6, a tak偶e w terenie, zwi膮zana z ogl臋dzinami nieruchomo艣ci. Wi臋cej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokument贸w znajduje si臋 na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie w kancelarii og贸lnej (pok贸j nr 3) lub poczt膮 na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 04.01.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomo艣ciami ".
Starostwo Powiatowe w Ko艂obrzegu - 2015-12-23 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Pa艅stwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek wsp贸艂pracuj膮cych z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centr贸w urazowych, centr贸w urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania 艣wiadcze艅 zdrowotnych niezb臋dnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosk贸w pod wzgl臋dem formalnym oraz za艂膮czonych dokument贸w sk艂adanych przez podmioty ubiegaj膮ce si臋 o wpis przez Centrum Medyczne Kszta艂cenia Podyplomowego na list臋 podmiot贸w uprawnionych do prowadzenia kursu doskonal膮cego ratownik贸w medycznych i dyspozytor贸w medycznych.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naprawa sieci wodno- kanalizacyjnej
GZGK TRZEBNICA -ERGO SP ZO.O. - 2016-12-28 - Trzebnica (dolno艣l膮skie)
- Sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych. - Wynagrodzenie: 925 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na sta艂e.- Praca: 15:00-19:00. Wykszta艂cenie BEZ znaczenia. Mile widziane do艣wiadczenie na stanowisku sprz膮taczki. Kontakt wst臋pnie telefoniczny (9:00-17:00) (791-791-001) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (ul. Genera艂a Jankego 15D, 40-615 Katowice). Kontakt KONIECZNIE wst臋pnie telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 514-065-430) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (ul. Genera艂a Jankego 15 D, 40-615 Katowice).
SPARTAN CLEANER SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-08-03 - Katowice (艣l膮skie)
Sortowanie element贸w i komponent贸w samochodowych. Praca w oddzia艂ach klienta zagranicznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Tychy (艣l膮skie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Inspektor BHP
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WA艁CZ - 2017-02-27 - Wa艂cz (zachodniopomorskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwa艂ych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Trybowanie drobiu. Przestrzeganie zasad higieny.
WYG HR Consulting Sp贸艂ka z o.o. - 2016-01-18 - Le藕no (pomorskie)
wykszta艂cenie zawodowe fryzjer (czeladnik).
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Gromadzenie baz danych, administrowanie stron膮 internetow膮, projektowanie i wykonywanie projekt贸w reklamowych, udzia艂 w organizacji prezentacji dla klient贸w
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Lubacz贸w (podkarpackie)
Rozliczanie koszt贸w ciep艂ownictwa lokali mieszkalnych i u偶ytkowych, rozliczanie koszt贸w zu偶ycia wody lokali u偶ytkowych, prowadzenie spraw zwi膮zanych z najmem lokali u偶ytkowych, prowadzenie spraw zwi膮zanych z gromadzeniem odpad贸w oraz wystawianie deklaracji o wyysoko艣ci op艂at za wyw贸z nieczysto艣ci, prowadzenie rozlicze艅 zwi膮zanych z windykacj膮 zaleg艂o艣ci czynszowych lokali u偶ytkowych, obs艂uga interesant贸w.
Pracownicza Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2016-01-04 - Gda艅sk (pomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych i przygotowywanie projekt贸w decyzji w sprawach: przed艂u偶ania wiz, udzielania zezwole艅: na pobyt czasowy, sta艂y, rezydenta d艂ugoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podr贸偶y, polskiego dokumentu to偶samo艣ci, tymczasowego polskiego dokumentu podr贸偶y i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyj臋tych wniosk贸w, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przegl膮danie danych dotycz膮cych cudzoziemc贸w oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrze偶e艅 dokument贸w w Systemie Informacyjnym Schengen, a tak偶e pobieranie od cudzoziemc贸w odcisk贸w linii papilarnych - rozpatrywanie wniosk贸w cudzoziemc贸w o przed艂u偶enie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalno艣ci pobytu cudzoziemc贸w na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Manicure, pedicure, zdobienie paznokci
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
1. Prowadzenie rachunkowo艣ci finansowo - ksi臋gowej wg obowi膮zuj膮cych przepis贸w o rachunkowo艣ci, w oparciu o plan kont oraz polityk臋 rachunkowo艣ci;2. ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych, monitorowanie koszt贸w us艂ug
"POLIFOLIA" Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Poniatowa (lubelskie)
dzia艂alno艣膰 inspekcyjno kontrolna w zakresie wynikajacym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protoko艂贸w z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postepowa艅 administracyjnych wynikaj膮cych z w艂a艣ciwo艣ci powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz post臋powa艅 egzekucyjnych, przygotowywanie decyzjii i postanowie艅 administracyjnych, przyjmowanie interesant贸w, inne zadania zlecone przez powitowego inspektora nadzoru budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-06-13 - 艁ask (艂贸dzkie)
1. Zapewnienie zgodno艣ci dzia艂alno艣ci Zarz膮du Jednostek O艣wiatowych i jednostek obs艂ugiwanych z Rozporz膮dzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 2. Pe艂nienie funkcji 1000 dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spo艣r贸d 71 obs艂ugiwanych przez Zarz膮d Jednostek O艣wiatowych. 3. Nadz贸r oraz bie偶膮ce doradztwo we wszelkich kwestiach zwi膮zanych z przetwarzaniem oraz ochron膮 danych osobowych oraz ich zgodno艣ci z RODO w Zarz膮dzie Jednostek O艣wiatowych oraz obs艂ugiwanych jednostkach. 4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutk贸w przetwarzania danych w Zarz膮dzie Jednostek O艣wiatowych oraz jednostkach obs艂ugiwanych. 5. Opracowywanie rozwi膮za艅 z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzgl臋dnieniem zmian w prawie w tym zakresie. 6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokument贸w, m.in. instrukcji, um贸w, zg贸d, klauzul informacyjnych dotycz膮cych ochrony danych osobowych. 7. Przygotowywanie niezb臋dnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO). 8. Prowadzenie szkole艅 i podnoszenie wiedzy pracownik贸w w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO. 9. Ustawiczne dokszta艂canie si臋 oraz doskonalenie w艂asnej wiedzy, zw艂aszcza uwzgl臋dniaj膮ce zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych. 10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotycz膮cych ochrony danych osobowych oraz ci膮g艂e dostosowywanie Zarz膮du Jednostek O艣wiatowych i obs艂ugiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotycz膮cych RODO. 11 . I nne zadania wymagane przepisami prawa dotycz膮cymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarz膮d Jednostek O艣wiatowych Jednostka Bud偶etowa - 2018-06-01 - P艂ock (mazowieckie)
szycie konfekcji damskiej
POLGAN PPHU - 2016-03-01 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
wykonywanie pracy na produkcji zwi膮zanej z produkcj膮 kosmetyk贸w naturalnych, oraz dbanie o porz膮dek oraz dobry wizerunek firmy.
WOOD BENETOP SP.Z O.O. - 2018-06-08 - Piaseczno (mazowieckie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Lw贸wek 艢l膮ski (dolno艣l膮skie)
Kierowanie pojazdem, czynno艣ci zwi膮zane z za艂adunkiem i roz艂adunkiem, bie偶膮ca obs艂uga pojazdu, odbieranie i przekazywanie dokumentacji przewozowej dla 艂adunku
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Radzymin (mazowieckie)
organizacja pracy na magazynie, nadz贸r nad pracami operator贸w w贸zk贸w wid艂owych, nadz贸r i kontrola nad czynno艣ciami prze艂adunkowymi
ADAMPOL S. A. - 2017-01-27 - Ma艂aszewicze (lubelskie)
zgodny ze st.
ZAK艁AD BRUKARSTWO-BUDOWLANY JANINA KRZY呕A艃SKA - 2016-08-22 - Wierzchowice (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie ewidencji analitycznej wg podatnik贸w w zakresie podatk贸w od nieruchomo艣ci, podatku rolnego, podatku le艣nego oraz czynsz贸w mieszkaniowych i czynsz贸w dzier偶awnych; dekretacja dokument贸w dochodowych, wystawianie upomnie艅 i tytu艂贸w wykonawczych, przygotowywanie decyzji o roz艂o偶eniu na raty, przesuni臋ciu termin贸w p艂atno艣ci podatk贸w lokalnych, umorzeniu odsetek, przygotowywanie postanowie艅 o stwierdzeniu nadp艂aty i o zarachowaniu wp艂at Praca od pn do 艣r w godz. 7.00-15.00, w czw w godz. 7.00-17.00, w pt w godz. 7.00-13.00, w ramach umowy o prac臋 na zast臋pstwo na okres: 01.01.2018-31.12.2018.
Urz膮d Gminy Jaworze - 2017-09-22 - Jaworze (艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana godz. 7.00-13.003/4 etatuwynagrodzenie: 1586 z艂+20% premii+wys艂uga lat
Jednostka Wojskowa 4226 (Druga Regionalna Baza Logistyczna) - 2018-04-09 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga klient贸w (w tym kasowa), pozyskiwanie nowych, sprzeda偶 produkt贸w bankowych.
Bank Polska Kasa Opieki - Sp贸lka Akcyjna - 2017-11-17 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Ro艣ciszewo (mazowieckie)