INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Kołobrzeg oferta pracy Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: 1. usuwanie rozbieżności między EGB i księgami wieczystymi;2. regulacja stanów prawnych nieruchomości;3. prowadzenie postepowań w zakresie zmian ewidencyjnych;4. archiwizacja dokumentacji ewidencyjnej.Praca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6, a także w terenie, związana z oględzinami nieruchomości. Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 04.01.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".
Data publikacji: 2015-12-23
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. usuwanie rozbieżności między EGB i księgami wieczystymi;2. regulacja stanów prawnych nieruchomości;3. prowadzenie postepowań w zakresie zmian ewidencyjnych;4. archiwizacja dokumentacji ewidencyjnej.Praca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6, a także w terenie, związana z oględzinami nieruchomości. Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 04.01.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami (wymagany staż - lata: 3)
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,2. list motywacyjny,3. odpis lub kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4. kopie świadectw pracy,5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,7. referencje wskazane,8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 04.01.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Plac Ratuszowy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: samorząd
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami
Data dodania oferty pracy: 29.12.2015
Oferta pracy ważna do: 04.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa wózka widłowego/Dojazd z Oławy zapewniony/
Elica Group Polska Sp z o.o. - 2016-12-19 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Spawanie konstrukcji stalowych
Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek" - 2017-01-02 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wykształcenie zawodowe, staz pracy min. 2 lata, uprawnienia do pracy na wysokości, montaż elementów szalunkowych i deskowanie,
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Słupno (mazowieckie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzania reprezentacji Skarbu Państwa oraz wykonywania praw właścicielskich Skarbu Państwa w stosunku do: śródlądowych wód płynących, wód podziemnych, gruntów pokrytych tymi wodami, nieruchomości gruntowych położonych m.in. w międzywału i pod wałami przeciwpowodziowymi, położonych na tych nieruchomościach budynków, budowli i innych urządzeń wodnych,- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzenia ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarb Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne,- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w przedmiocie uwłaszczenia państwowych osób prawnych, w szczególności Polskich Kolei Państwowych i uczelni publicznych, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie elementów składowych reklam na hali produkcyjnej.
FPH ART- PROGRES Grzegorz Wielopolski - 2016-05-25 - Wola Ociecka (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy, doświadczenie zawodowe mile widziane, miejsce wykonywania pracy Sierpc, ul. Płocka 50A
HOLLYWOOD RENTAL Sp. z o.o - 2017-01-03 - Sierpc (mazowieckie)
Przeprowadzanie treningów z klientami klubu
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego.Wykonywanie pomiarów oraz badań produkowanych detali.Wykonywanie kontroli wejściowej materiału.Szkolenie operatorów ze standardów jakościowych.Reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych.Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej działalności.Przeprowadzanie audytów wyrobów gotowych oraz 5S.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1)opracowywanie projektów uchwał regulujących system gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta,2)kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,3)kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania obowiązków w zakresie gospodarki odpadami przez właścicieli nieruchomości,4)kontrolowanie i nadzorowanie funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK),5)kontrolowanie i nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, 6)kontrolowanie przestrzegania zasad regulaminu utrzymania czystości i porządku w mieście Ustka,7)podejmowanie i prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,8)weryfikacja danych zawartych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanych przez właścicieli nieruchomości,9)dokonywanie naliczeń wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,10)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,11)dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi,12)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,13)utrzymanie i planowanie remontów kanalizacji deszczowej, 14)prowadzenie rejestru zbiorników bezodpływowych,15) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Wydziału IKiOŚ.Przewidywane zasadnicze wynagrodzenie miesięczne brutto w przedziale od 2700 zł do 3500 zł.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-01 - Ustka (pomorskie)
Konrola ruchu osobowego i samochodowego i prowadzenie związanej z kontrolą dokumentacji (książka raportów wjazdów/wyjazdów). Patrolowanie obiektu.
KONSALNET SECURE SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Rudniki (śląskie)
- Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej.- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami remontowymi (sporządzanie, weryfikacja i zatwierdzenie kalkulacji kosztorysowych), uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych.- Bieżący udział w wizjach lokalnych, współpraca z administracjami.- Prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni oraz Mieszkańcami zasobów BSM.- Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach z zakresu wykonywanych obowiązków.- Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji.- Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-09-08 - Bytom (śląskie)
Praca w dziale technicznym/administracja osiedlowa
Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klientów,przygotowywanie deserów ,lodów,kawy itp.,sprzątanie miejsca pracy.
KAWIARNIA "U EWY" Ewa Halasz - 2016-03-30 - Skwierzyna (lubuskie)
Prace w metalu przy produkcji wózków magazynowych.
ZAKREM sp. z o.o. - 2018-06-27 - Grajewo (podlaskie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-06-14 - Białystok (podlaskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn do przeróbki węgla, praca na Kopalni w Piekarach Śląskich i Bytom
Spółka Ciepłownicza Centrum Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Bytom (śląskie)
na podstawie złozonych wniosków przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych i prowadzenie ich ewidencji, pełnienie roli głównego wykonawcy w zakresie tworzenia i aktualizacji dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych w 4RBLog, szkolenie i doradztwo dla pracowników 4RBLog w zakresie ochrony danych osobowych, na szczeblu Komendy IOD na szczeblu składów, warsztatów wyznaczone osoby będące odpowiedzialne za ochronę danych osobowych, nadzór nad przestrzeganiem stosowania w 4RBLog właściwych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w sposów odpowiedni do zagrożeń i kategorii danych objętych ochroną w tym nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem systemów informatycznych przetwarzających dane osobowepraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowa oferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2016-04-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie zawodowe min. 2 lata, wymagane umiejętności manualne i chęci do pracy. Szlifowanie, kucie na kuźni, spawanie.
Inspiracje dla Domu Jadwiga Nietupska - 2016-01-22 - Borek Strzeliński (dolnośląskie)
przeliczanie towarów w sklepie za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2016-03-04 - Rybnik (śląskie)
Praca biurowa oraz praca w terenie odbiory instalacji
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POLESIE" - 2016-01-05 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-11-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie dokumentacji kadrowej w tym akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie danych do programu kadrowego InfoMedica. Praca od godziny 7
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2017-11-30 - Opole (opolskie)
wykonywanie opisów oraz rysunków w programie AutoCad
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
Zgodny
Gabinet Weterynaryjny - lek. wet. Grzegorz Więckowski - 2016-02-22 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż mebli na zamówienie. Praca na stoisku w CH Sarni Stok w Bielsku - Białej, od pn do nd na 2 zmiany w godz. 9.00-21.00.
P.W.,,PROFIL'' - 2017-03-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola biletów w autobusach na liniach lokalnych, szkolnych i dalekobieżnych
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka z o.o. - 2016-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)