INSPEKTOR NADZORU DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH Gdynia oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3900 zł brutto (po okresie próbnym)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: Budownictwo
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie zawodowe, budowlane, kierunek: Budownictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kosztorysowanie budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Uprawnienia budowlane, kosztorysowanie.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Zgoda 8, 81-361 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Zgoda
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 26.05.2017
Oferta pracy ważna do: 26.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie przeglądów budynków wymaganych przepisami prawa budowlanego. Utrzymywanie w pełnej sprawności obiektów i stałych urządzeń technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego.Wymagania pracodawcy:wykształcenie min. średnie zawodowe w zakresie budownictwa ogólnego, uprawnienia budowlane, znajomość zagadnień prawa, min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu - 2016-03-22 - Spiczyn (lubelskie)
1. Prowadzenie ewidencji wyposażenia jednostki, 2. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków, 3. Czuwanie nad prawidłowym zaopatrzeniem materiałowym, dokonywanie zakupów, 4. Czuwanie nad termionowym przeprowadzeniem konserwacji i napraw sprzętu, 5. Prowadzenie ewidencji przebiegu samochodów służbowych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-09-29 - Płock (mazowieckie)
praca
POLKEMIC - 2016-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Inspektor ochrony przeciwpożarowej odpowiada za nadzorowanie przestrzegania przez komórki organizacyjne i Sklady przepisów ochorny przeciwpożarowej. Ustala przyczyny oraz okoliczności powstania i rozprzestrzeniania się pożarów, uczestniczy w dochodzeniach dotyczących przyczyn pożaru. Przygotowuje analizy dotyczące ochrony przeciwpożarowej w 4 RBLog oraz wnioskuje o usunięcie zagrożeń pożarowych. Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów pod kątem ochorny przeciwpożarowej. Prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa księgowa wspólnot mieszkaniowych, windykacja należności właścicieli mieszkań, bieżące kontrole zaległości w opłatach za mieszkania, prowadzenie teczek właścicieli mieszkań, naliczanie i rozliczanie opłat za lokale, dekretowanie oraz obsługa spraw bankowych wspólnot mieszkaniowych.
TERMA - DOM Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Zabrze (śląskie)
Praca w sklepie spożywczym
Sklep Spożywczo Przemysłowy Wojciech Brzozowski - 2018-06-27 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Nadzór nad procesem produkcyjnym, akceptacja detali, pomiary, testy produktów, monitorowanie wyników jakościowych, praca w godz. 6-14/14-22/22-6
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
Spawanie detali z blach stalowych metodą MAG; szlifowanie detali po spawaniu; wykonywanie podstawowych prac ślusarskich
WORK SERVICE S.A. - 2016-05-09 - Popowo (wielkopolskie)
demontaż i montaż agregatów chłodniczych; montaż komór chłodniczych i mroźniczych; czyszczenie i mycie podzespołów chłodniczych.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Lubań (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Dębowiec (wielkopolskie)
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Mława (mazowieckie)
*obsługa rachunków i obsługa kasowa
BANK SPÓŁDZIELCZY W NAMYSŁOWIE - 2017-03-24 - Pokój (opolskie)
Praca biurowa- obsługa komputera, prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, instalacji i urządzeń technicznych. Wymagane: wykształcenie średnie-techniczne, technik budowlany-3 letni staż pracy lub wyższe techniczne -roczny staż pracy, obsługa Office oraz programu kosztorysowanie-Norma. Doświadczenie zawodowe z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości. Mile widziane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-01-24 - Wędrzyn (lubuskie)
Szczegóły oferty dostępne na stronie Straży Miejskiej w Rybniku. Dokumenty kandydatów na stanowisko APLIKANTA lub MŁODSZEGO STRAŻNIKA należy składać bezpośrednio w siedzibie Straży Miejskiej w Rybniku do dnia 7.11.2016 r.
STRAŻ MIEJSKA W RYBNIKU - 2016-10-26 - Rybnik (śląskie)
Rozkrój tkanin do szycia odzieży
SEPROCOMP SEBASTIAN WIECZOREK - 2018-06-11 - Lędziny (śląskie)
sprzedaż artykułów przemysłowych
SILLER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
PLAST SERVICE PACK Konrad Rumiński - 2016-08-02 - Kolonia Warszawska (mazowieckie)
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientów, realizacja planów sprzedaży, dbanie o estetykę, porządek i higienę na stacji, przestrzeganie zasad aktywnej sprzedaży oraz procedur operacyjnych.WYMAGANIA: pozytywne nastawienie, otwartość na ludzi i nowe doświadczenia, entuzjazm, zaangażowanie i chęć rozwoju, książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych.
FHU NTSYSTEM Łukasz Czerwiński - 2016-08-23 - Racibórz (śląskie)
Budowanie jak najlepszej widoczności produktów w podległych sklepach oraz wpływ na ich sprzedaż, budowanie długofalowych relacji z klientami, aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, uczestnictwo we wszelkich spotkaniach służbowych oraz treningach zleconych przez przełożonego, regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem, regularne/ rzetelne raportowanie wyników oraz zadań. Praca: Łomża i Ostrów Mazowiecka (KAUFLAND).
ADECCO POLAND Sp.zo.o. - 2017-10-18 - Łomża (podlaskie)
Czynności opbsługowe wobec dzieci przedszkolnych, tj: Podawanie posiłków, zmywanie naczyń, utrzymjywanie w czystości powierzonych pomieszczeń.
Przedszkole Miejskie Nr 6 Tęczowa Szóstka - 2017-11-09 - Legionowo (mazowieckie)
wykonywanie systemów automatycznego nawadniania w ogrodach. montaż zraszaczy trawnikowych oraz linii kroplującej. montaż sterowników, ich programowanie. wykonywanie wszelkich prac związanych z przygotowaniem terenu do instalacji automatycznego nawadniania
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Malbork (pomorskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zabrze (śląskie)
Obsaługa klienta, sprzedaż art. oświetleniowych.
F.H MAREX Marek Machaj - 2016-02-25 - Bochnia (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Żory (śląskie)
- kompleksowa obsługa klienta zgodnie z przyjętym standardem,- przyjmowanie dostaw i uzupełnianie towaru w sklepie,- dbanie o estetykę i porządek stanowiska pracy,- budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem
PROMOTORZY TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
obsługa sprzętu laboratoryjnego, wykonywanie analiz
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Żabno (małopolskie)