INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI Choroszcz oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa
Stanowisko: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Choroszcz (podlaskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstania Styczniowego 6D, 16-070 Choroszcz, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Choroszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Choroszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym lub instalacyjnym, mile widziane uprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Powstania Styczniowego 6D, 16-070 Choroszcz, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wstepnie kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: białostocki
Gmina pracodawcy: Choroszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Choroszcz
Ulica pracodawcy: Powstania Styczniowego
Numer budynku pracodawcy: 6D
Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia mieszkaniowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie dokumentacji BHP, nadzór i kontrola obiektów, prowadzenie szkoleń, udział w komisjach powypadkowych. Praca w godz. 7-15
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-04-12 - Mońki (podlaskie)
w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
ogranzowanie oraz koordynowanie prac na budowie zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót;uzgadnianie projektów,kontrolowanie podwykonawców zgodnie z postanowieniami kontraktu,dokumentacją projektową,harmonogramem i przepisami BHP,prowadzenie dokumentacji budowy,nadzor nad przygotowaniem dokumentacji odbiorowej;kierowanie pracami na budowie,nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót;kontrolowanie podwykonawców,wykonanie budżetu i terminowe zakończenie inwestycji
"Opal" R.SZULC W.OLEJNICZAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-24 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- Opracowywanie i uzgadnianie z naczelnikiem wydziału projektów planów tematycznych kontroli problemowych ikompleksowych organów administracji architektoniczno - budowlanych oraz powiatowych inspektorów nadzorubudowlanego.- Wykonywanie tematycznych kontroli w zakresie działania: a) powiatowych organów administracji architektonicznobudowlanejb) powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego.- Wykonywanie kontroli doraźnych organów wymienionych w pkt.1 w zakresie określonym przez WojewódzkiegoInspektora.- Opracowywanie wniosków i zaleceń wynikających z działalności kontrolnej w organach AAB i PINB.- Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego i utrzymywania obiektów budowlanych.- Prowadzenie spraw związanych ze skargami i ponagleniami dotyczącymi działań organu nadzoru budowlanego i instancji, udział w oględzinach oraz przygotowywanie projektów pism w tym zakresie.- Prowadzenie innych tematycznych spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt dlazespolonej administracji rządowej w województwie będących w zakresie obowiązków Wydziału Inspekcji i Kontroli.- Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z zakresu wykonywanych obowiązków służbowych oraz prowadzenieewidencji, rejestrów i spisów spraw.- Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-08-02 - Lublin (lubelskie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. INŻ. STANISŁAWA WYSOCKIEGO D. "KOLEJÓWKA" - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów - stylizacja paznokci, manicure,
GLAMOUR Studio Urody - Joanna Olga Mruk - Debrzno - 2017-07-11 - Debrzno (pomorskie)
Nauczyciel przedmiotów informatycznych zawodowych, pełen etat 18/18, diagnozowanie i naprawa urządzeń techniki komputerowej, sieci komputerowych. Wymagania: wykształcenie wyzsze magisterskie z przygotowaniem pedag. lub licencjat z przyg. pedag.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Boh. Zał. ORP "ORZEŁ" - 2016-08-22 - Wejherowo (pomorskie)
Zgodnie z ofertą na stronie bip.osir.ustka.pl/nabor-pracownikow/Okres zatrudnienia 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie miesięczne od 3000 zł brutto do 3400 zł brutto (w zależności od stażu pracy). Godz. pracy 7.30-15.30.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2019-01-17 - Ustka (pomorskie)
asystentka lub higienistka stomatologiczna
Halina Głowacka MODENT - Stomatologiczna Poradnia Zdrowia - 2017-07-05 - Tarnów (małopolskie)
pozyskiwanie i sprzedaż nieruchomości, wynagrodzenie do uzgodnienia
Kancelaria Doradztwa Biznesowego Szulc&Szulc Krystyna Szulc - 2016-04-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Wykonywanie masażu tajskiego (tzw. głębokiego masażu) stanowiącego sekwencję łączącą masaż ważniejszych punktów na ciele człowieka i rozciągania relaksującego. Wykonywanie masażu stóp, masażu olejkami.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 9:00-22:00 + soboty i niedziele. Doświadczenie NIE jest wymagane. Umiejętność wykonywania masażu stóp. Umiejętność wykonywania tradycyjnego masażu tajskiego. Umiejętność wykonywania masażu olejkami.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Katowice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie punktu handlowego. Przyjmowanie dostaw, wdrażanie promocji, wpłata utargów, itp.
Kolporter spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-08-29 - Radom (mazowieckie)
sprzedawca na stoisku mięsnymPraca na dwie zmiany od 6.30-20.00Dwie soboty w miesiącu pracujące, za soboty pracujące dni wolne.
Detal Publima Katarzyna Lichota sp. k. - 2018-03-28 - Mielec (podkarpackie)
jw.
Zespół Szkół Nr 26 - 2017-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestniczenie w przeglądach użytkowanych obiektówWypisywanie zapotrzebowań na materiały w celu wystawienia dowodów przychodowo-rozchodowychKontrolowanie prawidłowego wykorzystania materiałówWykonywanie rozliczeń prac remontowychRejestrowanie wydatków poniesionych na konserwację obiektówNadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek pracy konserwatoraProwadzenie rejestru zgłoszonych usterekProwadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowników zespołu.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-04 - Chełm (lubelskie)
kosmetyka twarzy, pedicure
GOTSZLING DAMIAN SALON FRYZJERSKO - KOSMETYCZNY GALILEO - 2016-12-23 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo klientowi niemieckojęzycznemu w sprawie zamawiania kart.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zabierzów (małopolskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków w rejstauracji
TAROTT - DARIUSZ WRÓBEL - 2018-10-16 - Golęczewo (wielkopolskie)
obsługa przecinarki plazmowej, wypalanie, cięcie, nadzór nad zakładaniem i zdejmowaniem blach, wypalonych elementów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe "Marbud" Kapuściński Marian - 2016-10-07 - Zawiercie (śląskie)
Wypisywanie formularzy druków na posiedzenia składów orzekających.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Piła (wielkopolskie)
Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:•porządkowanie i dbałość o korespondencję napływającą do firmy,•ewidencjonowanie dokumentacji,•przekazywanie przetworzonych dokumentów do archiwizacji,•przenoszenie kartonów z dokumentami do archiwum,•porządkowanie i segregowanie korespondencji przed wydaniem jej do firmy archiwizującej,•kontakt z archiwum w celu wydania przygotowanej dokumentacji, zamawiania oryginałów, wyjaśniania nieścisłości. Kontakt z pracodawcą e-mail: krzysztof.sedacki (at) hoistfinance.com.
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa+ wyjazdy w teren wg potrzeby, analiza dokumentacji związanej z prowadzeniem inwestycji w rodzinnych ogrodach działkowych (głównie sieci energetycznych i wodociągowych oraz remonty świetlic), dokonywanie wizji w terenie, kompletowanie i opiniowanie wniosków o przyznanie dotacji, sporządzanie pisemnych informacji dot. spraw inwestycyjnych do Jednostki Krajowej PZD
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2018-03-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-05-14 - Płock (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Gostyń (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-15 - Słupsk (pomorskie)
Szkolenia z zakresu BHP i inne zadania służby bhp. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na czas określony - 1 rok, praca na jedną zmianę od 7.30 do 15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-11-27 - Piła (wielkopolskie)
Murarz
REMONT-BUD Andrzej Gosk - 2017-08-25 - Szepietowo (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)