INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. UTRZYMANIA DRÓG Gdańsk oferta pracy Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. UTRZYMANIA DRÓG

Wynagrodzenie: 3 800 - 4 300 PLN

Zakres obowiązków: w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.

Data publikacji: 2018-04-27

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 800 - 4 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. UTRZYMANIA DRÓG

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 800 - 4 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie co najmniej średnie techniczne o specjalności drogowej - 6 lat stażu pracy lub wyższe o specjalności: drogi co najmniej 4 lata stażu pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,4 letnie doświadczenie pełnienia samodzielnej funkcji na stanowisku kierownika robót drogowych, inspektora nadzoru robót drogowych,znajomość przepisów ustawy: Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo Budowlane, Ustawa o zamówieniach publicznych, Kodeks Pracy,znajomość programów komputerowych, w tym MS OfFice,umiejętność redagowania pism,czynne prawo jazdy kat. B,obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,niekaralność brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia. Dodatkowe wymagania: znajomość obsługi komputera w zakresie programów kosztorysowych (NORMA),znajomość topografii miasta,umiejętność organizacji pracy na danym stanowisku.Wymagane dokumenty aplikacyjne:list motywacyjny, oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21,poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy, przed podjęciem pracy).Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016,poz.902 j.t.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016,poz.902.j.t.).Oferowane wynagrodzenie zasadnicze 3.800,00 zł 4.300,00 zł, ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji. W skład wynagrodzenia poza wynagrodzeniem zasadniczym wchodzą: dodatek stażowy w wys. 5-20% płacy zasadniczej, premie: 15 % regulaminowej i 5 % motywacyjnej, 400 zł dodatku funkcyjnego (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ),Termin składania aplikacji - do dnia 09.05.2018 r.Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: inspektor nadzoru ds. utrzymania dróg, w kancelarii GZDiZ budynek A, lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:list motywacyjny, oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21,poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy, przed podjęciem pracy).Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016,poz.902 j.t.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016,poz.902.j.t.).Termin składania aplikacji - do dnia 09.05.2018 r.Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: inspektor nadzoru ds. utrzymania dróg, w kancelarii GZDiZ budynek A, lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (www.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (www.gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Adres strony pracodawcy: www.zdiz.gda.pl

Ulica pracodawcy: Partyzantów

Numer budynku pracodawcy: 36

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data dodania oferty pracy: 28.04.2018

Oferta pracy ważna do: 25.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZ/KA - od 13,7 PLN

Praca w Woj. Spec. Szpitalu w ZgierzuZgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Zgierz (łódzkie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - 6 000 - 8 000 PLN

realizacja zleceń transportowych na terenie Europy
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-01-04 - Głogów (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. WINDYKACJI - od 2 250 PLN

Praca w systemie informatycznym. Generowanie pism windykacyjnych. Kompletowanie dokumentacji papierowej. Kontakt z klientem. Praca w godz. 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2018-01-18 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 2 400 PLN

przyjęcie i kontrola dostaw, wydawanie materiałów na produkcję, kontrolowanie stanów magazynowych
CERSANIT II SA - 2017-08-23 - Starachowice (świętokrzyskie)

INSPEKTOR BRANŻY ELEKTRYCZNEJ(NR 2974) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POKOJOWA - od 1 750 PLN

przygotowywanie pokoi, sprzątanie łazienek,wymiana pościeli itp.
FWP.Sp. z o.o. w W-wie O/Z-NE DW."Hyrny" DW.Sienkiewiczówka - 2015-11-30 - Zakopane (małopolskie)

ELEKTROMONTER REKLAM ŚWIETLNYCH - 997,4 PLN

Montaz telebimów LED.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)

INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 300 PLN

praca w ksiegowosci
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)

MASARZ - WĘDLINIARZ - 2 200 - 3 000 PLN

Praca przy stole produkcyjnym, produkcja wędlin
"M" Zakład Masarski Igor Pachwicewicz, Marek Bondarczuk, Łukasz Rutkowski Sp. Jawna - 2018-02-22 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

INSPEKTOR SEKCJI SERWISU WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI - od 2 289,83 PLN

wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w celu ciągłości eksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego; opracowywanie na bieżąco ekspertyc technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewnienia maksymalnej wydajności sprzętowej; prowadzenie ewidencji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją; prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w celu jego skalsyfikowania i określenia przydatności do eksploatacji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

INSPEKTOR POIN(NR 8880) - od 2 200 PLN

Podstawowe obowiązki:1) zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, poprzez sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i procedur z zakresu ochrony informacji niejawnych;2) prowadzenie ewidencji eksploatowanych: a) systemów teleinformatycznych, b) środków ochrony elektromagnetycznej;3) zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;4) podejmowanie wskazanych przez Pełnomocnika Ochrony działań zmierzających do wyjaśnienia okoliczności naruszania przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;5) zapewnienie bieżących kontroli zgodności funkcjonowania systemu teleinformatycznego z dokumentacją bezpieczeństwa i reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości;6) nadzorowanie prac administratorów systemów teleinformatycznych w zakresie bezpieczeństwa tych systemów;7) prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego;8) przestrzeganie zasad dyscypliny wykonawczej i kultury sztabowej przy opracowywaniu materiałów i dokumentów;9) podnoszenie i doskonalenie kwalifikacji zawodowych na zajmowanym stanowisku.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 5234) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 079 PLN

Prace porzadkowe, podstawowe prace naprawcze, utrzymanie czystości w obejściu, praca na roli, podstawowe zabiegi rolnicze maszynami i urządzeniami rolniczymi, pomoc w zbiorach w zależności od zleceń, inne prace zlecone przez zleceniodawce.
Kubiszewski Jacek-działalność rolnicza - 2016-12-19 - Aleksandrów (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. OBUDOWY GÓRNICZEJ POD ZIEMIĄ - 2 400 - 2 800 PLN

wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią, prowadzenie dokumentacji
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Lubin (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 2 000 - 4 500 PLN

Bezpośredni nadzór nad realizacją robót budowlanych, sporządzanie SIWZ, zleceń i umów na roboty, współpraca z podwykonawcami, wykonywanie planów remontów, rozpatrywanie odwołań, skarg i wniosków dotyczących spraw technicznych, sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz z prowadzonych czynności. Wymagania: wykształcenie wyższe - techniczne, co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w budownictwie, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, znajomość przepisów Prawa budowlanego i KPA, biegła umiejetność obsługi komputera WORD, EXCEL, dyspozycyjność, komunikatywność.
Wejherowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-20 - Wejherowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Zgodnie z zawodem.
DAN-JAR Jarosław Jezuit Mrągowo - 2018-01-26 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. TERMINALOWO- KOLEJOWYCH - od 2 000 PLN

Odbieranie/wysyłanie pociągów oraz sprawdzanie stanu technicznego kontenerów.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-26 - Kolbuszowa (podkarpackie)

INSPEKTOR DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń z zakresu prawa pracy, prowadzenie akt osobowych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie spraw dot. ewidencji czasu pracy, wypełnianie niezbędnych dokumentów na emerytury i renty dla pracowników, sporządzanie wszelkich sprawozdań dot. spraw kadrowych w systemie informatycznym GUS i SAC, sporządzanie deklaracji PFRON w systemie informatycznym, prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Socjalnego oraz znajomość aktualnych przepisów w tym zakresie, prowadzenie Archiwum Zakładowego oraz znajomość przepisów w tym zakresie, prowadzenie sekretariatu
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-12-09 - Lubsko (lubuskie)

ŚLUSARZ - od 2 200 PLN

prace ślusarskie
FPH FORM PET RYSZARD GOŁĘBIOWSKI - 2017-05-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH - od 2 300 PLN

odnowa techniczna w zarządzanych i administrowanych nieruchomościach
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ I ZAOPATRZNIA - od 1 850 PLN

- prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowejmagazynu szpitalnego,- sporzadzanie zamówień,- sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Dokumenty należy składać w godz. 7-15 w wydziale zamówień publicznych pok. 11.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2016-07-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA - od 13,8 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA, pracodawca zapewnia zakwaterowanie. Możliwość zapewnienia przez pracodawcę wyżywienia. Rodzaj zatrudnienia: umowa o dzieło. Wynagrodzenie 10zł/h netto.Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15 w celu ustalenia terminu spotkania.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Turystyczne PRZYMORZE Spółka z o.o. - 2016-05-06 - Rowy (pomorskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

DOZORCA - od 1 000 PLN

dozorowanie obiektu, utrzymanie w czystości terenu bazy transportowej.
"MTI-Studzianki" S.C. ŁUKASZ KIEŁB,MATEUSZ KIEŁB - 2017-05-26 - Studzianki (łódzkie)

BARMAN-KELNER - od 1 850 PLN

Obsługa klientów przy barze i stolikach, podawanie posiłków, przygotowywanie sztućców i naczyń- mycie.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Mirsk (dolnośląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 100 PLN

Kontrola stanu BHP szkolenia i instruktaże dokumentacja
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

MECHANIK / KONSERWATOR URZĄDZEŃ DŹWIGNICOWYCH - od 2 350 PLN

Instalowanie nowych urządzeń dxwignicowych zgodnie z dokumentacją techniczną, przeprowadzanie przewidzianych instrukcją przeglądów okresowych urządzeń-sprawdzanie stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych, cięgien nośnych i ich zamocowania, działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych, działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych oraz sprawdzanie przez oględziny stanu konstrukcji nośnej, w tym połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych, prowadnic i ich zamocowania oraz instalacji ochrony przeciwpożarowej, wyłączanie urządzenia z ruchu w przypadku stwierdzenia usterek zagrażających bezpieczeństwu użytkowników i powiadamianie o tym fakcie przełożonego, bieżące usuwanie usterek i innych niesprawności w działaniu urządzenia, wykonywanie prac konserwacyjnych, czyszczenie i smarowanie poszczególnych elementów i zespołów oraz uzupełnianie smarów i olejów, kontrola i regulacja poszczególnych mechanizmów i zespołów, wykonywanie drobnych napraw oraz wymiana zużytych części, odnotowywanie w dzienniku konserwacji faktu przeprowadzenia przeglądu , wniosków oraz dokonywanych napraw lub wymiany zespołów, części lub elementów, typowanie zespołów do remontu, demontaż urządzenia w celu usunięcia wadliwych części i przeprowadzenia napraw oraz montaż urządzenia po naprawie, miejsce wykonywania pracy woj. śląskie
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)