INSPEKTOR TECHNICZNY ROBÓT ELEKTRYCZNYCH Słupsk oferta pracy SŁUPSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CZYN"
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY ROBÓT ELEKTRYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad robotami elektrycznymi realizowanymi w Spółdzielni, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych i modernizacyjnych instalacji elektrycznej, opiniowanie wniosków lokatorów w sprawie zmian warunków zasilania w energię elektryczną, przygotowywanie danych do planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni. Okres zatrudnienia 1 rok. Godziny pracy pn. 8-16, wt.-pt 7-15.
Data publikacji: 2019-09-06
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: SŁUPSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CZYN"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leszczyńskiego 7, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad robotami elektrycznymi realizowanymi w Spółdzielni, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych i modernizacyjnych instalacji elektrycznej, opiniowanie wniosków lokatorów w sprawie zmian warunków zasilania w energię elektryczną, przygotowywanie danych do planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni. Okres zatrudnienia 1 rok. Godziny pracy pn. 8-16, wt.-pt 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY ROBÓT ELEKTRYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy elektrycy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:- wykształcenie elektryczne minimum średnie,- świadectwo kwalifikacyjne "D" instalacji sieci elektrycznej,- wskazane uprawnienia elektryczne budowlane oraz przynależność do Pomorskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,- doświadczenie zawodowe,- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel),- umiejętność kosztorysowania,- operatywność i dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy: SŁUPSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CZYN"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Leszczyńskiego 7, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje /CV i list motywacyjny/ należy składać w sekretariacie Spółdzielni pokój nr 27 albo przesłać pocztą na adres Spółdzielni w terminie do dnia 23.09.2019r. Do aplikacji obowiązkowo należy dołączyć wypełnione oświadczenie kandydata do pracy dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych (formularz załączony do informacji o naborze na stronie www.czyn.slupsk.pl)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Leszczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy elektrycy
Data dodania oferty pracy: 06.09.2019
Oferta pracy ważna do: 23.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a2a7e5786660313962340988c557704d
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów zagranicznych, rozliczanie płatności kontrahentów, sporządzanie ofert dla klientów, organizowanie transportu towaru. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (wynagrodzenie 3 150 zł brutto + premia uznaniowa), następna na czas nieokreślony (wynagrodzenie 4 150 zł brutto + premia uznaniowa). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Usługowa Ceramika Artystyczna WIZA Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Parowa (dolnośląskie)
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarów wiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów, prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność.Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjentom, pracownikom Starostw, Urzędów Gmin, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, ODR, Policji, Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji.Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawie prowadzonych jako organ I instancji.Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-08-14 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkoły, przygotowywanie i opracowywanie sprawozdań i informacji statystycznych, sporządzanie informacji związanych ze sprawozdawczościa oświatową GUS, SIO i inne
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2017-02-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2. Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a) uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b) uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c) sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d) sprawdzanie i opisywanie rachunków,e) opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f) współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g) współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a) udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b) ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c) proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d) przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e) udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f) sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g) współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h) pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i) sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j) sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k) udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l) dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4. Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni.Umowa do 30.04.2020 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-03-20 - Słupsk (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
montaż-demontaż urządzeń, wykonywanie napraw elementów hydrauliki siłowej, naprawy i przeglądy urządzeń transportu bliskiego - pracodawca zapewnia zakwaterowanie
HYDRO-KAL BIS, Jacek Kalinowski - 2017-06-22 - Puszcza Mariańska (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatku dochodowego, sprawozdawczości GUS, obsługa ZFŚS, obsługa dochodów i wydatków pozabudżetowych, PFRONWymagane dokumenty:1/ list motywacyjny,2/ curriculum vitae,3/kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe / staż pracy/,4/ oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5/ oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej Podlaskiej - 2017-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego rolnikow i świadczeń przysługujących z tego ubezpieczenia oraz w sprawach ubezpieczenia społecznego,przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,przyjmowanie i kompletowanie wnioskow o świadczenie pieniężne/rmerytalno-rentowe/.przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji i przekazywanie jej do dalszego załatwienia,prowadzenie spraw związanych z orzecznictwem
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw i dokumentacji związaną z obsługą administracyjno-gospodarczą Domu, w tym zapewnianie prawidłowych warunków jego funkcjonowania. Prowadzenie ewidencji ilościową środków trwałych i ruchomych wchodzących w skład wyposażenia Domu. Sporządzanie cyklicznych inwentarzy dla poszczególnych pomieszczeń Domu.W związku z tym, że jest to stanowisko urzędnicze w rozumieniu przepisów o pracownikach samorządowych i podlega konkursowi - szczegółowe wymagania umieszczone są na stronie BIP DPS Matysiaków.
Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków" - 2019-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-07 - Konin (wielkopolskie)
Nauczanie dzieci w wieku przedszkolnym.
GMINNE PRZEDSZKOLE W CISKU - 2018-09-04 - Cisek (opolskie)
koordynowanie bieżących prac biura, rozliczanie czasu pracy, rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-04-19 - Gdynia (pomorskie)
- wykonywanie dokumentacji technicznych przydomowych oczyszczalni ścieków- wyjazdy terenowe w celu projektowania, kontroli budowy, pomoc przy odbiorach przydomowych oczyszczalni ścieków
BIURO OPRACOWAŃ INŻYNIERSKICH ECOVERDE - 2019-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie surowca do produkcji,przyjęcie surowca do magazynu,rotacja surowca w magazynie
GOODMILLS POLSKA GRODZISK WIELKOPOLSKI SP.Z O.O. - 2016-11-21 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczychNadzór nad procesem reklamacji,Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,Opracowywanie i wdrażanie planów kontroli,Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla wdrażania nowych produktów oraz bieżącej produkcjiSzkolenia pracowników z zakresu kontroli jakościPrzeprowadzanie audytów wewnętrznych i audytów dostawców
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kontrola, w tym finansowo- księgowa, miejskich jednostek organizacyjnych;kontrola w zakresie wykorzystania dotacji budżetowych;kontrola prawidłowości sporządzania sprawozdań finansowych przez miejskie jednostki organizacyjne;kontrola poszwchności i rzetelności składanych informacji do wymiaru podatku;kontrola punktów posiadających zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;opracowywanie zaleceń pokontrolnych;prowadzenie dokumentacji jednostek budżetowych, instytucji kultury i spółek utworzonych przez Miasto;prowadznie okresowych kontroli inkasentów opłaty targowej;współpraca z Wydziałem Rozwoju w zakresie planowania kontroli prawiłowości danych w oświadczeniach o wartości sprzedaży poszczególnych napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim;współdziałanie z organami kontroli zewnętrznych;obsługa, w tym prokołowanie przyjęć interesantów przez Burmistrza i zastępców Buurmistrza
Urząd Miasta Szczecinek - 2019-06-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
sprawowanie opieki nad dziećmi w wieku przeszkolnym
JAGODA ZAJĄCZKOWSKA NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "NA WSPÓLNEJ" - 2019-08-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
spawanie konstrukcji stalowych, praca w zespole ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
praca przy obsłudze maszyn
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Obsługa strugarki czterostronnej, heblowanie elementów.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Szczytna (dolnośląskie)
obsługa linii do produkcji gwoździ - polerowacz
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE MARLESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca przy linii produkcyjnejOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt 8.00-16.00
CHAMPLAND S.C. REMIGIUSZ MAJCHRZAK, BETINA MAJCHRZAK - 2018-01-18 - Mikołów (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1755&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/116/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania w zakresie znoszenia współwłasności nieruchomości,- prowadziła postępowania w zakresie uwłaszczania na nieruchomościach, m.in. w trybie art. 211 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz art. 35 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,- prowadziła postępowania w zakresie wydawania zgód użytkownikom wieczystym na podział wieczystoksięgowy,- współuczestniczyła w prowadzeniu postępowań związanych z pozyskiwaniem nieruchomości do zasobu w drodze spadkobrania,- prowadziła postępowania związane z przekazywaniem nieruchomości na cele publiczne w drodze darowizny,- współuczestniczyła w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z innymi jednostkami i komórkami Urzędu Miasta Katowice, zlokalizowanymi w różnych budynkach, a także bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym, - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-25 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki :- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego wydawanych przez Wojewodę, o których mowa w ustawie Prawo wodne, w szczególności w zakresie: ustalania strefy ochrony bezpośredniej i pośredniej ujęć wody, ustanawianie obszarów ochronnych, przyjmowania planów utrzymania wód, określanie rozmiaru korzystania z wód w sytuacjach nadzwyczajnych, wprowadzanie czasowego ograniczenia w korzystaniu z wód i zmiany sposobu gospodarowania wodą w zbiornikach retencyjnych w przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, w celu zgodności z obowiązującym prawem;- analizowanie, sprawdzanie i potwierdzanie protokołów indywidualnych rolników, w celu umożliwienia im uzyskania pomocy z tytułu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych w rolnictwie;- współpraca z administracją lasów państwowych w zakresie ochrony przyrody, ochrony środowiska i gospodarki wodnej, w celu uzyskiwania bieżących danych potrzebnych do merytorycznej oceny stanowionego prawa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: ToruńDelegatura Urzędu w Toruniuul. S. Moniuszki 15/2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-01-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
odbieranie zamówień od kontrahentów, obsługa giełd transportowych, kontakt telefoniczny z klientem
Hurtownia Przemysłowa - Grzegorz Falkowski - 2017-07-10 - Brańsk (podlaskie)
prace biurowe związane z obsługą sekretariatu wydziału tj. sporządzanie wezwań do stawiennictwa, sporządzanie projektów pism urzędowych, rejestrowanie spraw w systemie elektronicznym, przygotowanie koresponcencji do ekspedycji, szycie akt, prace kancelaryjne w archiwum zakładowym i biurze podawczym
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Pszczyna (śląskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych. Opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki. Kompletowanie dokumentów finansowo - księgowych, dokonywanie przelewów. Prowadzenie ewidencji finansowo - księgowej. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. Prowadzenie inwentaryzacji szkoły. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy - 2019-01-22 - Włosień (dolnośląskie)