INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Gdynia oferta pracy Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chylońska 58/A, 81-064 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2 500 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Nazwa pracodawcy: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Helska 8, 81-056 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, podanie, życiorys, dyplom
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Helska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2016
Data dodania oferty pracy: 19.04.2016
Oferta pracy ważna do: 19.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
mile widziane doświadczenie w zawodzie murarz, oraz chęci do pracy, wykształcenie bez znaczenia.
WOJ-BUD Roboty Budowlane Wojciech Nowak - 2016-08-12 - Jaskółki (wielkopolskie)
skręcanie instalacji wentylacyjnych, skręcanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż instalacji klimatycznych, praca na wysokości Pracodawca zapewnia dojazd ze Środy Ślaskie ( wy jzad godz. 7.00 powrót 17.00)
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Rachów (dolnośląskie)
sprzedaż, obsługa kasy, utrzymanie porządku, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Żory (śląskie)
Nadzór ochrony przeciwpożarowej w obiektach, aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, serwis systemów sygnalizacji pożarowej, systemów oddymiania, pomiary wydajności hydrantów, przeglądy czujek dymowych.
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2017-06-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
- realizacja zadań wynikających z nadzoru nad paszami i ubocznymi produktami pochodzenia zw.- kontrola gospodarstw indywidualnych- kontrola obrotu paszami- kontrola wytwórni pasz- kontrola zakładów prod. karmę oraz hurtowni karm dla zwierząt- kontrola eksportu i i mportu oraz handlu paszami
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W KONINIE - 2017-03-01 - Konin (wielkopolskie)
- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
WYNAGRODZENIE OD 3.200,00 ZŁ BRUTTO DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJIDo obowiązków będzie należało m.in.:Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów.Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości.Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki.Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów.Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów.Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D).Analiza jakościowa braków produkcyjnych.Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-04 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klientów, wykładanie towaru na półki.
Mini Market Brejt Ryszard - 2018-01-29 - Dzierżenin (mazowieckie)
- prace związane z naprawą samochodów
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Krosno (podkarpackie)
wyższe - preferowane administracyjne lub ekonomiczneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.1 zmianawynagrodzenie: 2300 zł brutto + dodatek stażowy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwempożarowym -weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP iPPOŻ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych -współpraca zjednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP iPPOŻ -tworzenie wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów zzakresu BHP i PPOŻ -sporządzanie raportów oraz analiz -doradztwotechnicznie w zakresie P.POŻ i BHP -prowadzenie szkoleń z zakresu P.POŻi BHP -udział w ocenie ryzyka zawodowego. praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Opole (opolskie)
Organizacja i realizacja form wsparcia przewidzianych w projekcie dla osób niepełnosprawnych będących uczestnikami projektu.Udział w wyjazdowych formach wsparcia dla uczestników. Bezpośredni kontakt z osobami z niepełnosprawnością. Praca przy komputerze. zadaniowy system czasu pracy.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zawiercie - 2018-09-07 - Zawiercie (śląskie)
pomocnik montera rusztowań
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Niemcy (Niemcy)
Prowadzenie korespondencji, kierowanie obiegiem pism, prowadzenie księgi kancelaryjnej, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, przygotowanie prezentacji tematycznych, zarządzanie inwentarzem biurowym spółki, nadzór nad funkcjonowaniem stron internetowych, spraw z promocją i marketingiem, prowadzenie rejestru umów dotyczących korzystania z telefonów służbowych, prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania, 8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2017 r. w Urzędzie Miasta wynosił co najmniej 6%. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł do 3100 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-13 - Ustka (pomorskie)
strzyżenie, farbowanie włosów, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych na włosy , modelowanie
Salon Fryzjerski EWELINA - 2017-11-29 - Stoczek Łukowski (lubelskie)
pisanie pism na komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Góra (dolnośląskie)
obsługa maszyny tapicerskiej-cięcie pianki, układanie formatek
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Jaraczewo (wielkopolskie)
1.Załatwianie wszelkich spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do MOPR, 2.Opracowywanie projektów:a)regulaminów związanych z funkcjonowaniem MOPR,b)uchwał związanych z zakresem działalności MOPR,c)zarządzeń wydawanych przez Dyrektora MOPR,d)upoważnień dla Dyrektora oraz pracowników,e)programów, strategii przy udziale pracowników merytorycznych.3.Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń, upoważnień i przygotowywanie propozycji ich aktualizacji.4.Prowadzenie rejestru dokumentów organizacyjnych MOPR.5.Obsługa radcy prawnego MOPR i prowadzenie ewidencji spraw toczących się przed sądami.6.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.7.Organizowanie kontroli wewnętrznej, prowadzenie książki kontroli, gromadzenie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne, prowadzenie realizacji zaleceń pokontrolnych.8.Współpraca z pracownikami MOPR w udzielaniu odpowiedzi na odwołania kierowane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego i skarg do Sądu Administracyjnego.9.Udzielanie pracownikom MOPR pomocy przy opracowywaniu wzorów decyzji, postanowień.10.Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących realizacji ustawy o zamówieniach publicznych.11.Przygotowywanie dla mediów informacji dotyczących MOPR w zakresie ustalonym przez Dyrektora MOPR.12.Pisanie programów mających na celu pozyskiwanie środków oraz nadzorowanie realizacji projektów MOPR.13.Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi w zakresie opracowywania programów, na które pozyskiwane są środki zewnętrzne.14.Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej MOPR.15.Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej MOPR.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2016-05-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Rogoźno (wielkopolskie)
Prace ogólnobudowlane, malowanie, kafelkowanie, szpachlowanie. Praca na terenie woj. pomorskiego, głównie Trójmiasto. Wynagrodzenie do uzgodnienia, wypłacane tygodniowo.
Usługi Ogólnobudowlane Pranszke Sylwester - 2018-01-19 - Przetoczyno (pomorskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-09-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca na budowie na terenie województwa świętokrzyskiego
kontakt przez OHP - 2018-07-10 - Sędowice (świętokrzyskie)
kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2015-11-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Niemysłów (łódzkie)
ochrona obiektu całodobowa od pracowników kwalifikowanych wymagane zasady posługiwania się środkami przymusu bezpośredniego zgodnie z ustawą, umiejętność obsługi komputerów monitorujących przekaz kamer, instalacji ppoż itd. dotyczy wszystkich pracowników ochrony
DGP SECURITY PARTNER Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie zadań zespołu do bezpieczeństwa żywności.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ożarowie Mazowieckim - 2018-01-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)