INSPEKTOR DS. ADMINSTRACYJNO-GOSPODARCZYCH Mińsk Mazowiecki oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINSTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie korespondencji, kierowanie obiegiem pism, prowadzenie księgi kancelaryjnej, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, przygotowanie prezentacji tematycznych, zarządzanie inwentarzem biurowym spółki, nadzór nad funkcjonowaniem stron internetowych, spraw z promocją i marketingiem, prowadzenie rejestru umów dotyczących korzystania z telefonów służbowych, prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
Data publikacji: 2016-12-14
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie korespondencji, kierowanie obiegiem pism, prowadzenie księgi kancelaryjnej, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, przygotowanie prezentacji tematycznych, zarządzanie inwentarzem biurowym spółki, nadzór nad funkcjonowaniem stron internetowych, spraw z promocją i marketingiem, prowadzenie rejestru umów dotyczących korzystania z telefonów służbowych, prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINSTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 2)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość obsługi urządzeń biurowych, biegła obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Józefa Mireckiego
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.12.2016
Data dodania oferty pracy: 14.12.2016
Oferta pracy ważna do: 13.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
(staż dla osób do 30r. życia)-wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego-wstępna dekretacja dokumentów księgowych oraz wprowadzanie do ewidencji VAT-wystawianie faktur sprzedaży-przygotowanie i rozliczanie kompensat rozrachunków-uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej-sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji podatkowych-uzgadnianie rozrachunków i kont księgowych-archiwizacja dokumentow księgowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW, WYMIANA CZĘŚCI I PŁYNÓW
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Prowadzenie szkoleń oraz doradztwo i nadzór w zakresie przestrzegania przepisów BHP i warunków pracy w jednostce. Praca na 0,25 etatu.
Komenda Powiatowa Policji - 2017-11-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Szczegóły oferty na stronie: http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=179130&p_insert=18-MAR-16
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-03-21 - Rybnik (śląskie)
Brukarz
PEZET BRUK-BUD PIOTR ZBYLUT - 2018-09-05 - Tarnów (małopolskie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
praca biurowa i w terenie, sporządzanie umów ubezpieczeniowych, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów
AGENT UBEZPIECZENIOWY JAREMKO GRAŻYNA - 2017-02-27 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w dziale technicznym
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Inspektor
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Szpakowo (podlaskie)
Obsługa kasowa, sprzedaż produktów i usług bankowych.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-23 - Żary (lubuskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie, pełnienie samodzielnej fukncji technicznych. Przeglądy budowlane, dokumentacje techniczne, plany robót. Uzgadnianie i kontakt z mieszkańcami oraz organami samorządowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-10-23 - Gdynia (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Klementowice (lubelskie)
projektowanie prezentavcji reklamowych na portalu zbieranie i odbiór mateeriałów konsultowanie projektu delegacje
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naprawda samochodów osobowych
PPHU CONCORD Kamil Brzostek - 2016-05-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
refundacja -30: obsługa klienta, wydawanie napoi, obsługa s systemu gastronomicznego, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Sulęcin (lubuskie)
zawieranie umów ubezpieczeniowych
GOOD CHOICE Tomasz Ciach - 2018-06-25 - Przasnysz (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisó wi zasad BHP, przeprowadzanie w ramach szkolenia wstępnego instruktażu oólnego dot.. bhp noo przyjętych funkcjonariuszy i pracowników Policji; przeprowadzanie postępowań dot. wypadków zw. z pełnieniem slużby; opracowywanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń bhp okresowych pracown. i funkcjonariuszy Policji; sporządzanie analiz stanu bhp
Komenda Powiatowa Policji w Głogowie - 2017-06-05 - Głogów (dolnośląskie)
Wykonywanie prostych prac na budowie, pomoc przy układaniu kostki brukowej, przygotowywanie terenu do przyłączeń energetycznych, wodociągowych, telekomunikacyjnych
NOVUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań:1. Terminowe i rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wynikających z przepisów o zamówieniachpublicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez wydziały, biura i samodzielne stanowiskaUrzędu Miejskiego w Jaworznie;2. Prawidłowe stosowanie aktów prawnych w sprawach wynikających z zakresu działania Biura ZamówieńPublicznych;3. Udział i praca w posiedzeniach komisji przetargowej, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie prackomisji przetargowej;4. Współpraca z wydziałami merytorycznymi w opracowywaniu projektów umów o udzielenie zamówieniapublicznego;5. Opracowanie przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;6. Prawidłowe zabezpieczenie i przechowywanie materiałów przetargowych;7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru wniosków o wszczęcie i przygotowaniepostępowania;8. Przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych dla Rady Miejskiej, jejKomisji, Prezydenta Miasta;9. Przygotowywanie projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz sprawozdań z ichwykonania.
Urząd Miejski - 2016-06-03 - Jaworzno (śląskie)
-montaż elektroniki (lutowanie części elektronicznych, modyfikowanie układów elektronicznych),- bieżąca kontrola jakości produktów,- testowanie i kontrola elektroniki,- kontakt w języku angielskim z osobami zajmującymi się elektroniką w centrali przedsiębiorstwa.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Nawojowa Góra (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
kompletacja towaru ( towary medyczne )przygotowanie paczek do wysyłkiwstępna kontrola jakościprace porządkowe na magazynieproces zasilania regałów
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Tychy (śląskie)
Prace fizyczne, sprzątanie wewnątrz budynku (obsługa dwóch pięter), mycie okien, otwieranie i zamykanie obiektu. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-19.00 w Kozach. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP, z ustalonym drugim profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kozy (śląskie)
- Prowadzenie Kancelarii Tajnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Prowadzenie składnicy archiwalnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Nadzoruje i kontroluje właściwe postępowanie w KPP w Łęczycy z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, w tym ich oznakowaniem, zniesieniem, zmianą klauzuli tajności, przedłużenia lub skrócenia okresu ochrony- Prowadzenie rejestru przepisów służbowych zawierających informacje nieajwne, a także przechowywanie i udostępnianie tych przepisów zgodnie z obowiązującymi zasadami ochrony informacji niejawnych- zastępuje podczas nieobecności sekretarkę w Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Obsługi Kancelaryjnej
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2015-12-15 - Łęczyca (łódzkie)
Opracowywanie strategii sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, bezpośrednia bieżąca obsługa klientów (negocjacje, ustalanie warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy, bezpośrednie prowadzenie i/lib częsty nadzór merytoryczny nad obsługą handlową kluczowych klientów, realizacja założonych budżetów sprzedaży, rozwiązywanie problemów reklamacyjnych, tworzenie analiz rynkowych, raportowanie, udział w akcjach promocyjnych.
PHZ SM "LACPOL" Sp. z o.o. Zakład w Gdyni - 2017-12-19 - Gdynia (pomorskie)
opracowanie zleceń projektowanie w 2D, 3D, AUTOCAD, INVENTOR, Wrykrys-branza mechaniczna na podstawie dokumentacji własnej lub klienta, tworzenie zapotrzebowania materiałowego
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych i Handlu "FMK" Sp. z o.o - 2016-03-10 - Leszcze (świętokrzyskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Pajęczno (łódzkie)
jw.
SP ZOZ Wojewódzki Szpital Zakaźny - 2018-04-09 - Warszawa (mazowieckie)