INSPEKTOR DS. ADMINSTRACYJNO-GOSPODARCZYCH Mińsk Mazowiecki oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINSTRACYJNO-GOSPODARCZYCH

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie korespondencji, kierowanie obiegiem pism, prowadzenie księgi kancelaryjnej, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, przygotowanie prezentacji tematycznych, zarządzanie inwentarzem biurowym spółki, nadzór nad funkcjonowaniem stron internetowych, spraw z promocją i marketingiem, prowadzenie rejestru umów dotyczących korzystania z telefonów służbowych, prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.

Data publikacji: 2016-12-14

Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie korespondencji, kierowanie obiegiem pism, prowadzenie księgi kancelaryjnej, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, przygotowanie prezentacji tematycznych, zarządzanie inwentarzem biurowym spółki, nadzór nad funkcjonowaniem stron internetowych, spraw z promocją i marketingiem, prowadzenie rejestru umów dotyczących korzystania z telefonów służbowych, prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINSTRACYJNO-GOSPODARCZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, administracyjne

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 2)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość obsługi urządzeń biurowych, biegła obsługa komputera

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Adres pracodawcy:
Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: miński

Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki

Ulica pracodawcy: Józefa Mireckiego

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.12.2016

Data dodania oferty pracy: 14.12.2016

Oferta pracy ważna do: 13.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POWER KSIĘGOWY - 997,4 PLN

(staż dla osób do 30r. życia)-wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego-wstępna dekretacja dokumentów księgowych oraz wprowadzanie do ewidencji VAT-wystawianie faktur sprzedaży-przygotowanie i rozliczanie kompensat rozrachunków-uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej-sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji podatkowych-uzgadnianie rozrachunków i kont księgowych-archiwizacja dokumentow księgowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

NAPRAWA SAMOCHODÓW, WYMIANA CZĘŚCI I PŁYNÓW
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 525 PLN

Prowadzenie szkoleń oraz doradztwo i nadzór w zakresie przestrzegania przepisów BHP i warunków pracy w jednostce. Praca na 0,25 etatu.
Komenda Powiatowa Policji - 2017-11-29 - Białogard (zachodniopomorskie)

KASJER HANDLOWY - od 1 850 PLN

.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 1 850 PLN

Szczegóły oferty na stronie: http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=179130&p_insert=18-MAR-16
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-03-21 - Rybnik (śląskie)

BRUKARZ (O) - do 2 100 PLN

Brukarz
PEZET BRUK-BUD PIOTR ZBYLUT - 2018-09-05 - Tarnów (małopolskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - od 2 200 PLN

1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - od 2 000 PLN

praca biurowa i w terenie, sporządzanie umów ubezpieczeniowych, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów
AGENT UBEZPIECZENIOWY JAREMKO GRAŻYNA - 2017-02-27 - Lubin (dolnośląskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

Inspektor
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Szpakowo (podlaskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 400 PLN

Obsługa kasowa, sprzedaż produktów i usług bankowych.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-23 - Żary (lubuskie)

INSPEKTOR NADZORU DS.OGÓLNOBUDOWLANYCH. - 4 400 - 4 600 PLN

Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie, pełnienie samodzielnej fukncji technicznych. Przeglądy budowlane, dokumentacje techniczne, plany robót. Uzgadnianie i kontakt z mieszkańcami oraz organami samorządowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-10-23 - Gdynia (pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Klementowice (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY/DOPOSAŻENIE/17/2589 - od 2 000 PLN

projektowanie prezentavcji reklamowych na portalu zbieranie i odbiór mateeriałów konsultowanie projektu delegacje
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - 1 850 - 2 500 PLN

naprawda samochodów osobowych
PPHU CONCORD Kamil Brzostek - 2016-05-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

KELNER/BARMAN - od 1 850 PLN

refundacja -30: obsługa klienta, wydawanie napoi, obsługa s systemu gastronomicznego, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Sulęcin (lubuskie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - do 2 100 PLN

zawieranie umów ubezpieczeniowych
GOOD CHOICE Tomasz Ciach - 2018-06-25 - Przasnysz (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 600 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisó wi zasad BHP, przeprowadzanie w ramach szkolenia wstępnego instruktażu oólnego dot.. bhp noo przyjętych funkcjonariuszy i pracowników Policji; przeprowadzanie postępowań dot. wypadków zw. z pełnieniem slużby; opracowywanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń bhp okresowych pracown. i funkcjonariuszy Policji; sporządzanie analiz stanu bhp
Komenda Powiatowa Policji w Głogowie - 2017-06-05 - Głogów (dolnośląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 2 200 PLN

Wykonywanie prostych prac na budowie, pomoc przy układaniu kostki brukowej, przygotowywanie terenu do przyłączeń energetycznych, wodociągowych, telekomunikacyjnych
NOVUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 000 PLN

Zakres zadań:1. Terminowe i rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wynikających z przepisów o zamówieniachpublicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez wydziały, biura i samodzielne stanowiskaUrzędu Miejskiego w Jaworznie;2. Prawidłowe stosowanie aktów prawnych w sprawach wynikających z zakresu działania Biura ZamówieńPublicznych;3. Udział i praca w posiedzeniach komisji przetargowej, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie prackomisji przetargowej;4. Współpraca z wydziałami merytorycznymi w opracowywaniu projektów umów o udzielenie zamówieniapublicznego;5. Opracowanie przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;6. Prawidłowe zabezpieczenie i przechowywanie materiałów przetargowych;7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru wniosków o wszczęcie i przygotowaniepostępowania;8. Przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych dla Rady Miejskiej, jejKomisji, Prezydenta Miasta;9. Przygotowywanie projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz sprawozdań z ichwykonania.
Urząd Miejski - 2016-06-03 - Jaworzno (śląskie)

TECHNIK OPERATOR - od 2 300 PLN

-montaż elektroniki (lutowanie części elektronicznych, modyfikowanie układów elektronicznych),- bieżąca kontrola jakości produktów,- testowanie i kontrola elektroniki,- kontakt w języku angielskim z osobami zajmującymi się elektroniką w centrali przedsiębiorstwa.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Nawojowa Góra (małopolskie)

ARCHITEKT WNĘTRZ - STAŻ POWER III - 1 017,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 13,7 PLN

kompletacja towaru ( towary medyczne )przygotowanie paczek do wysyłkiwstępna kontrola jakościprace porządkowe na magazynieproces zasilania regałów
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Tychy (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 890 PLN

Prace fizyczne, sprzątanie wewnątrz budynku (obsługa dwóch pięter), mycie okien, otwieranie i zamykanie obiektu. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-19.00 w Kozach. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP, z ustalonym drugim profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kozy (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW KANCELARII TAJNEJ I ARCHIWUM W ZESPOLE DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - do 1 900,07 PLN

- Prowadzenie Kancelarii Tajnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Prowadzenie składnicy archiwalnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Nadzoruje i kontroluje właściwe postępowanie w KPP w Łęczycy z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, w tym ich oznakowaniem, zniesieniem, zmianą klauzuli tajności, przedłużenia lub skrócenia okresu ochrony- Prowadzenie rejestru przepisów służbowych zawierających informacje nieajwne, a także przechowywanie i udostępnianie tych przepisów zgodnie z obowiązującymi zasadami ochrony informacji niejawnych- zastępuje podczas nieobecności sekretarkę w Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Obsługi Kancelaryjnej
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2015-12-15 - Łęczyca (łódzkie)

SAMODZIELNY SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Opracowywanie strategii sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, bezpośrednia bieżąca obsługa klientów (negocjacje, ustalanie warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy, bezpośrednie prowadzenie i/lib częsty nadzór merytoryczny nad obsługą handlową kluczowych klientów, realizacja założonych budżetów sprzedaży, rozwiązywanie problemów reklamacyjnych, tworzenie analiz rynkowych, raportowanie, udział w akcjach promocyjnych.
PHZ SM "LACPOL" Sp. z o.o. Zakład w Gdyni - 2017-12-19 - Gdynia (pomorskie)

TECHNOLOG KONSTRUKTOR, BRANŻA MECHANICZNA - 1 850 - 3 500 PLN

opracowanie zleceń projektowanie w 2D, 3D, AUTOCAD, INVENTOR, Wrykrys-branza mechaniczna na podstawie dokumentacji własnej lub klienta, tworzenie zapotrzebowania materiałowego
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych i Handlu "FMK" Sp. z o.o - 2016-03-10 - Leszcze (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Pajęczno (łódzkie)


Wybierz powiat