INSPEKTOR W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Jaworzno oferta pracy Urząd Miejski


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań:1. Terminowe i rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wynikających z przepisów o zamówieniachpublicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez wydziały, biura i samodzielne stanowiskaUrzędu Miejskiego w Jaworznie;2. Prawidłowe stosowanie aktów prawnych w sprawach wynikających z zakresu działania Biura ZamówieńPublicznych;3. Udział i praca w posiedzeniach komisji przetargowej, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie prackomisji przetargowej;4. Współpraca z wydziałami merytorycznymi w opracowywaniu projektów umów o udzielenie zamówieniapublicznego;5. Opracowanie przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;6. Prawidłowe zabezpieczenie i przechowywanie materiałów przetargowych;7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru wniosków o wszczęcie i przygotowaniepostępowania;8. Przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych dla Rady Miejskiej, jejKomisji, Prezydenta Miasta;9. Przygotowywanie projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz sprawozdań z ichwykonania.

Data publikacji: 2016-06-03

Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miejski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań:1. Terminowe i rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wynikających z przepisów o zamówieniachpublicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez wydziały, biura i samodzielne stanowiskaUrzędu Miejskiego w Jaworznie;2. Prawidłowe stosowanie aktów prawnych w sprawach wynikających z zakresu działania Biura ZamówieńPublicznych;3. Udział i praca w posiedzeniach komisji przetargowej, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie prackomisji przetargowej;4. Współpraca z wydziałami merytorycznymi w opracowywaniu projektów umów o udzielenie zamówieniapublicznego;5. Opracowanie przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;6. Prawidłowe zabezpieczenie i przechowywanie materiałów przetargowych;7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru wniosków o wszczęcie i przygotowaniepostępowania;8. Przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych dla Rady Miejskiej, jejKomisji, Prezydenta Miasta;9. Przygotowywanie projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz sprawozdań z ichwykonania.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe udokumentowane dyplomem uczelni wyższej lub zaświadczeniem o zdaniu egzaminudyplomowego, staż pracy co najmniej 5 lat udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o trwającymzatrudnieniu, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweoraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniem kandydata, znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze do tejustawy.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w zamówieniach publicznych, znajomość przepisów z dziedziny prawa cywilnego i gospodarczego, obowiązkowość, odporność na stres, kreatywność,operatywność, komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, uczciwość i rzetelność, terminowość.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty z Nr Referencyjnym BZ/I zawierające: CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danychosobowych tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. , poz. 2135 z późn. zm.) oraz: list motywacyjny, oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładceOferty pracy oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225), oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu potwierdzających staż pracy, ewentualne referencje, kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, zaświadczeń o odbyciu praktyk, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia,o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U.z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm./proszę złożyć w terminie do 13 czerwca 2016 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie,43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiegow Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33.Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiegow Jaworznie). Warunkiem zakwalifikowania kandydata do dalszego etapu naboru jest złożenie kompletnej ofertyzawierającej wszystkie wymagane dokumenty.Informuję, że nabór na stanowisko inspektora w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Jaworznieodbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędniczew Urzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.90.2013 Prezydenta Miasta Jaworznaz dnia 3 grudnia 2013 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowaniadokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisemelektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września2001 r. o podpisie elektronicznym Dz. U. z 2013 r., poz. 262 z późn. zm.).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Oferty z Nr Referencyjnym BZ/I zawierające: CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danychosobowych tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. , poz. 2135 z późn. zm.) oraz: list motywacyjny, oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładceOferty pracy oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225), oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu potwierdzających staż pracy, ewentualne referencje, kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, zaświadczeń o odbyciu praktyk, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia,o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U.z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm./proszę złożyć w terminie do 13 czerwca 2016 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie,43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiegow Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33.Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiegow Jaworznie). Warunkiem zakwalifikowania kandydata do dalszego etapu naboru jest złożenie kompletnej ofertyzawierającej wszystkie wymagane dokumenty.Informuję, że nabór na stanowisko inspektora w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Jaworznieodbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędniczew Urzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.90.2013 Prezydenta Miasta Jaworznaz dnia 3 grudnia 2013 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowaniadokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisemelektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września2001 r. o podpisie elektronicznym Dz. U. z 2013 r., poz. 262 z późn. zm.).

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Jaworzno

Gmina pracodawcy: Jaworzno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jaworzno

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 33

Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządu terytorialnego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 06.06.2016

Oferta pracy ważna do: 13.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK OCZYSZCZALNI - od 2 500 PLN

Nadzorowanie pracy urządzeń.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Starogard Gdański (pomorskie)

CIEŚLA - MONTAŻYSTA (DOPOSAŻENIE) - od 2 000 PLN

montaż wiązarów, znajomośc rysunku technicznego, sumienność, dobra koncentracja, dobry wzrok, znajomośc w temacie budownictwa
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Łomnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 873 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów handlowych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 500 PLN

Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-04-05 - Łomża (podlaskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
AUTO-CENTRUM" Krystyna SANOK - 2016-09-16 - Jankowo Dolne (wielkopolskie)

INSPEKTOR BHP - 152 - od 3 000 PLN

obsługa przedsiębiorstw w zakresie BHP, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i kursów BHP, praca w biurze i w terenie Jawora
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2018-01-31 - Świdnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Obsługa maszyny CMM-Pomiary manualne detali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych-Raportowanie braków w systemie -Odbiór jakościowy bieżącej produkcji-Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym -Współpraca zdziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów -Nadzór naddokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż w Sex-shopie (Pracodawca przeszkoli do pracy)
FIRMA HANDLOWA "HANIA" Różańska-Kiziuk Barbara - 2016-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE WINDYKACJI W STREFIE PŁATNEGO PARKOWANIA - od 2 200 PLN

- Pozyskiwanie danych umożliwiających przygotowanie, wysyłkę i przekazanie upomnień wraz z dokumentacją do Gminy.- Przygotowanie i przekazanie dokumentacji należności nieściągalnych celem umorzenia przez Gminęwraz z korespondencją.- Prowadzenie rozliczeń należności oraz ich windykacji.- Prowadzenie windykacji należności opłat dodatkowych nałożonych za nie uiszczenie opłaty zaparkowanie w strefie płatnego parkowania.- Przyjmowanie stron postępowania windykacyjnego wraz z udzielaniem niezbędnych informacji.- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
"MIEJSKA INFRASTRUKTURA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA KAT. B - od 1 850 PLN

Rozwożenie pieczywa do okolicznych klientów.
Piekarnia "Krzyś" - Jacek Piersa - 2016-05-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. INFORMATYKI. - od 3 000 PLN

administrowanie systemami informatycznymi firmy; kontrola wykonania archiwizacji danych; konfiguracja stacji roboczych oraz oprogramowania; nadzór i kontrola nad telewizją przemysłową i konfiguracja central telefonicznych; opracowywanie rocznych planów wydatków w zakresie pionu informatycznego; konserwacja sprzętu komputerowego; prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne w ramach pełnionych obowiązków; rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników sieci; szkolenie personelu. Pracodawca oferuje: ciekawą, dającą możliwość rozwoju pracę, stabilne warunki zatrudnienia (etat), pakiet socjalny w tym abonament medyczny.
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - 2 500 - 3 200 PLN

Załadunki okien i dzwi do transportu.
Lubartowska Fabryka Okien i Drzwi FER-PLAST Sp. J. - 2017-09-20 - Lubartów (lubelskie)

LEPIENIE PIEROGÓW - od 1 850 PLN

LEPIENIE PIEROGÓW RUSKICH, Z OWOCAMI, Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI, Z MIĘSEM
RZESZOWSKA RAFAŁ WITEK - 2016-08-29 - Rzeszów (podkarpackie)

KELNER-BARMAN - od 2 000 PLN

obsługa klientów na barze, przyjmowanie i realizacja zamówień
Katarzyna Osiak Firma "SNACK BAR" - 2017-11-03 - Biała Podlaska (lubelskie)

ELEKTROMONTER - od 2 500 PLN

Montowanie instalacji elektrycznych. Praca w Warszawie (pracodawca zapewnia dowóz z Siedlec i zakwaterowanie). Kontakt osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym telefonicznym. Więcej informacji o firmie na stronie www.elinstal.pl.
Zbigniew Maglewski Instalacje Elektryczne, Projektowanie - Wykonawstwo - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

Wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska i BHP. Przygotowywanie sprawozdań i raportów, znajomość przepisów ochrony środowiska i BHP. Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy.
SABA Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 500 PLN

Zakres obowiązków określony Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 02.09.1997r w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy ze szczególnym uwzględnieniem: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa, uczestnictwo w ustalaniu okoliczności i przyczyn, wypadków przy pracy oraz spraw z tym związanych, współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, organizowanie i kontrola całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową, opiniowanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca na 1/2 etatu.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2016-08-02 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Przygotowywanie ofert przetargowych na place zabaw.
PERGOLA - 2018-01-16 - Piaseczno (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 000 PLN

Inspektor ds. nadzoru budowlanego
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 997,4 PLN

a) Pomoc inspektorom w prowadzeniu postępowań administracyjnych.b) Pomoc w pisaniu decyzji i postanowień administracyjnych.c) Uczestnictwo w kontrolach związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)

FORMIERZ TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 000 PLN

Dział : okrawanie, wykończenia
Baltic Composites Sp. z o.o. Ostróda - 2017-10-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

PROJEKTANT INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 5 000 PLN

projektowanie instalacji elektrycznych do konstrukcji maszyn automatycznych
MAINSERV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

740S - GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

prowadzenie pełnej księgowości, wypłata świadczeń z pomocy społecznej, sporządzanie sprawozdań, nadzór nad przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji księgowej, nadzór i przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Kowala-Stępocina (mazowieckie)

INSPEKTOR BUDOWLANY - od 2 100 PLN

praca w biurze i terenie, nadzór nad inwestycjami w ogródkach, nadzór nad remontami w ogródkach
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd - 2018-02-20 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 600 PLN

- Realizacja Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.- Obowiązek poddania sie postepowaniu sprawdzającemu na podstawie Ustawy o ochronie informacji niejawnych.- Wynagrodzenie: 600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (12,50%).- Praca w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe. Znajomośc procedur z zakresu ochrony danych osobowych (wiedza fachowa na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności wypełniania zadań), bezpieczeństwa teleinformatycznego, bardzo dobre umiejętności analityczne, bardzo dobra znajomość oprogramowań, pakietu MS Office. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego. Kontakt e-mail: wbekatowice (at) ron.mil.pl
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 3942) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)