INSPEKTOR W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Jaworzno oferta pracy Urząd Miejski
Stanowisko: INSPEKTOR W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań:1. Terminowe i rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wynikających z przepisów o zamówieniachpublicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez wydziały, biura i samodzielne stanowiskaUrzędu Miejskiego w Jaworznie;2. Prawidłowe stosowanie aktów prawnych w sprawach wynikających z zakresu działania Biura ZamówieńPublicznych;3. Udział i praca w posiedzeniach komisji przetargowej, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie prackomisji przetargowej;4. Współpraca z wydziałami merytorycznymi w opracowywaniu projektów umów o udzielenie zamówieniapublicznego;5. Opracowanie przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;6. Prawidłowe zabezpieczenie i przechowywanie materiałów przetargowych;7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru wniosków o wszczęcie i przygotowaniepostępowania;8. Przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych dla Rady Miejskiej, jejKomisji, Prezydenta Miasta;9. Przygotowywanie projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz sprawozdań z ichwykonania.
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:1. Terminowe i rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wynikających z przepisów o zamówieniachpublicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez wydziały, biura i samodzielne stanowiskaUrzędu Miejskiego w Jaworznie;2. Prawidłowe stosowanie aktów prawnych w sprawach wynikających z zakresu działania Biura ZamówieńPublicznych;3. Udział i praca w posiedzeniach komisji przetargowej, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie prackomisji przetargowej;4. Współpraca z wydziałami merytorycznymi w opracowywaniu projektów umów o udzielenie zamówieniapublicznego;5. Opracowanie przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;6. Prawidłowe zabezpieczenie i przechowywanie materiałów przetargowych;7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru wniosków o wszczęcie i przygotowaniepostępowania;8. Przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych dla Rady Miejskiej, jejKomisji, Prezydenta Miasta;9. Przygotowywanie projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz sprawozdań z ichwykonania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe udokumentowane dyplomem uczelni wyższej lub zaświadczeniem o zdaniu egzaminudyplomowego, staż pracy co najmniej 5 lat udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o trwającymzatrudnieniu, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweoraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniem kandydata, znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze do tejustawy.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w zamówieniach publicznych, znajomość przepisów z dziedziny prawa cywilnego i gospodarczego, obowiązkowość, odporność na stres, kreatywność,operatywność, komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, uczciwość i rzetelność, terminowość.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty z Nr Referencyjnym BZ/I zawierające: CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danychosobowych tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. , poz. 2135 z późn. zm.) oraz: list motywacyjny, oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładceOferty pracy oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225), oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu potwierdzających staż pracy, ewentualne referencje, kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, zaświadczeń o odbyciu praktyk, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia,o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U.z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm./proszę złożyć w terminie do 13 czerwca 2016 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie,43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiegow Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33.Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiegow Jaworznie). Warunkiem zakwalifikowania kandydata do dalszego etapu naboru jest złożenie kompletnej ofertyzawierającej wszystkie wymagane dokumenty.Informuję, że nabór na stanowisko inspektora w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Jaworznieodbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędniczew Urzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.90.2013 Prezydenta Miasta Jaworznaz dnia 3 grudnia 2013 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowaniadokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisemelektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września2001 r. o podpisie elektronicznym Dz. U. z 2013 r., poz. 262 z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Oferty z Nr Referencyjnym BZ/I zawierające: CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danychosobowych tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. , poz. 2135 z późn. zm.) oraz: list motywacyjny, oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładceOferty pracy oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225), oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu potwierdzających staż pracy, ewentualne referencje, kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, zaświadczeń o odbyciu praktyk, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia,o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U.z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm./proszę złożyć w terminie do 13 czerwca 2016 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie,43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiegow Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33.Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiegow Jaworznie). Warunkiem zakwalifikowania kandydata do dalszego etapu naboru jest złożenie kompletnej ofertyzawierającej wszystkie wymagane dokumenty.Informuję, że nabór na stanowisko inspektora w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Jaworznieodbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędniczew Urzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.90.2013 Prezydenta Miasta Jaworznaz dnia 3 grudnia 2013 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowaniadokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisemelektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września2001 r. o podpisie elektronicznym Dz. U. z 2013 r., poz. 262 z późn. zm.).
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządu terytorialnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 06.06.2016
Oferta pracy ważna do: 13.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie pracy urządzeń.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
montaż wiązarów, znajomośc rysunku technicznego, sumienność, dobra koncentracja, dobry wzrok, znajomośc w temacie budownictwa
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Łomnica (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów handlowych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)
-
DK-WENT Bartosz Cibulla - 2017-07-17 - Kościerzyna (pomorskie)
Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-04-05 - Łomża (podlaskie)
wg zakresu czynności
AUTO-CENTRUM" Krystyna SANOK - 2016-09-16 - Jankowo Dolne (wielkopolskie)
praca administracyjno-biurowa
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Owińskach - 2016-03-11 - Owińska (wielkopolskie)
obsługa przedsiębiorstw w zakresie BHP, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i kursów BHP, praca w biurze i w terenie Jawora
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2018-01-31 - Świdnica (dolnośląskie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Obsługa maszyny CMM-Pomiary manualne detali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych-Raportowanie braków w systemie -Odbiór jakościowy bieżącej produkcji-Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym -Współpraca zdziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów -Nadzór naddokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
sprzedaż w Sex-shopie (Pracodawca przeszkoli do pracy)
FIRMA HANDLOWA "HANIA" Różańska-Kiziuk Barbara - 2016-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Pozyskiwanie danych umożliwiających przygotowanie, wysyłkę i przekazanie upomnień wraz z dokumentacją do Gminy.- Przygotowanie i przekazanie dokumentacji należności nieściągalnych celem umorzenia przez Gminęwraz z korespondencją.- Prowadzenie rozliczeń należności oraz ich windykacji.- Prowadzenie windykacji należności opłat dodatkowych nałożonych za nie uiszczenie opłaty zaparkowanie w strefie płatnego parkowania.- Przyjmowanie stron postępowania windykacyjnego wraz z udzielaniem niezbędnych informacji.- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
"MIEJSKA INFRASTRUKTURA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Kraków (małopolskie)
Rozwożenie pieczywa do okolicznych klientów.
Piekarnia "Krzyś" - Jacek Piersa - 2016-05-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
administrowanie systemami informatycznymi firmy; kontrola wykonania archiwizacji danych; konfiguracja stacji roboczych oraz oprogramowania; nadzór i kontrola nad telewizją przemysłową i konfiguracja central telefonicznych; opracowywanie rocznych planów wydatków w zakresie pionu informatycznego; konserwacja sprzętu komputerowego; prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne w ramach pełnionych obowiązków; rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników sieci; szkolenie personelu. Pracodawca oferuje: ciekawą, dającą możliwość rozwoju pracę, stabilne warunki zatrudnienia (etat), pakiet socjalny w tym abonament medyczny.
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Załadunki okien i dzwi do transportu.
Lubartowska Fabryka Okien i Drzwi FER-PLAST Sp. J. - 2017-09-20 - Lubartów (lubelskie)
LEPIENIE PIEROGÓW RUSKICH, Z OWOCAMI, Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI, Z MIĘSEM
RZESZOWSKA RAFAŁ WITEK - 2016-08-29 - Rzeszów (podkarpackie)
praca na magazynie, wydawanie towaru
JANPOL TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów na barze, przyjmowanie i realizacja zamówień
Katarzyna Osiak Firma "SNACK BAR" - 2017-11-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
Montowanie instalacji elektrycznych. Praca w Warszawie (pracodawca zapewnia dowóz z Siedlec i zakwaterowanie). Kontakt osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym telefonicznym. Więcej informacji o firmie na stronie www.elinstal.pl.
Zbigniew Maglewski Instalacje Elektryczne, Projektowanie - Wykonawstwo - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska i BHP. Przygotowywanie sprawozdań i raportów, znajomość przepisów ochrony środowiska i BHP. Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy.
SABA Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)
Zakres obowiązków określony Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 02.09.1997r w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy ze szczególnym uwzględnieniem: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa, uczestnictwo w ustalaniu okoliczności i przyczyn, wypadków przy pracy oraz spraw z tym związanych, współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, organizowanie i kontrola całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową, opiniowanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca na 1/2 etatu.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2016-08-02 - Nysa (opolskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych na place zabaw.
PERGOLA - 2018-01-16 - Piaseczno (mazowieckie)
Inspektor ds. nadzoru budowlanego
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
a) Pomoc inspektorom w prowadzeniu postępowań administracyjnych.b) Pomoc w pisaniu decyzji i postanowień administracyjnych.c) Uczestnictwo w kontrolach związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
Dział : okrawanie, wykończenia
Baltic Composites Sp. z o.o. Ostróda - 2017-10-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
projektowanie instalacji elektrycznych do konstrukcji maszyn automatycznych
MAINSERV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prowadzenie pełnej księgowości, wypłata świadczeń z pomocy społecznej, sporządzanie sprawozdań, nadzór nad przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji księgowej, nadzór i przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Kowala-Stępocina (mazowieckie)
praca w biurze i terenie, nadzór nad inwestycjami w ogródkach, nadzór nad remontami w ogródkach
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd - 2018-02-20 - Zielona Góra (lubuskie)
- Realizacja Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.- Obowiązek poddania sie postepowaniu sprawdzającemu na podstawie Ustawy o ochronie informacji niejawnych.- Wynagrodzenie: 600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (12,50%).- Praca w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe. Znajomośc procedur z zakresu ochrony danych osobowych (wiedza fachowa na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności wypełniania zadań), bezpieczeństwa teleinformatycznego, bardzo dobre umiejętności analityczne, bardzo dobra znajomość oprogramowań, pakietu MS Office. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego. Kontakt e-mail: wbekatowice (at) ron.mil.pl
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)