SPECJALISTA DS. JAKOŚCI -INOWROCŁAW, UL.WIEJSKA 81/MĄTEWSKA 73 (NR 0640) Inowrocław oferta pracy BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI -INOWROCŁAW, UL.WIEJSKA 81/MĄTEWSKA 73 (NR 0640)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczychNadzór nad procesem reklamacji,Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,Opracowywanie i wdrażanie planów kontroli,Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla wdrażania nowych produktów oraz bieżącej produkcjiSzkolenia pracowników z zakresu kontroli jakościPrzeprowadzanie audytów wewnętrznych i audytów dostawców
Data publikacji: 2019-02-21
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 81, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczychNadzór nad procesem reklamacji,Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,Opracowywanie i wdrażanie planów kontroli,Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla wdrażania nowych produktów oraz bieżącej produkcjiSzkolenia pracowników z zakresu kontroli jakościPrzeprowadzanie audytów wewnętrznych i audytów dostawców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie w zależności od doświadczenia oraz umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. JAKOŚCI -INOWROCŁAW, UL.WIEJSKA 81/MĄTEWSKA 73 (NR 0640)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2019
Data zakończenia pracy: 21.05.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
dobra organizacja , samodzielność , operatywnoścć
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w innej firmie,Znajomość podstawowych narzędzi jakościowych - 8D, Ishikawa, 5Why,Umiejętność organizacji pracy, samodzielności,Zdolność analityczne i umiejętność formułowania wniosków i zaleceń na podstawie wyników audytów,Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu, sumienność,Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),Umiejętność przeprowadzania audytu wewnętrznego będzie dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy:
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Wiejska 81, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail : praca (at) firmabuster.plDodatkowe informacje dot. zatrudnieniaKlauzula informacyjna: Administratorem danych jest Buster Buczyński i Stejter Sp. z o. o. z siedzibą w Inowrocławiu, przy ul. Wiejskiej 81. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez 3 miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 6 m-cy od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).Jeśli wyraża Pan/Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 81
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 21.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie analiz i raportów, znajomość MS SQL, wdrażanie nowych rozwiązań spełniających potrzeby informatyczne na różnych szczeblach organizacji, wsparcie pracowników w sprawach informatycznych, rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych, wymiar czasu pracy: 40 godz. tygodniowo 08.00-16.00
PROFIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Łomna-Las (mazowieckie)
obsługa klienta przygotowanie towaru do wysyłki, wprowadzenie danych do systemu, weryfikacja klientów pod kątem poprawności danych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lublin (lubelskie)
1. kierowanie bieżącą działalnością Świetlicy Środowiskowej;2. nadzór nad bieżącymi wydatkami Świetlicy Środowiskowej;3. organizowanie przyjęć dzieci do Świetlicy Środowiskowej;4. opracowanie regulaminu organizacyjnego Świetlicy Środowiskowej;5. opracowanie sprawozdań dotyczących działalności Świetlicy Srodowiskowej;6. opracowanie rocznych planów pracy;7. diagnozowanie potrzeb i problemów dzieci i ich rodzin;8. prowadzenie bieżącej dokumentacji Świetlicy Środowiskowej;9. opracowanie przy udziale dziecka indywidualnego planu pracy w porozumieniu z wychowawcą lub / i pedagogiem szkolnym, pracownikiem socjalnym, a także innymi specjalistami;10. prowadzenie zajęć z dziećmi;11. sprawowanie opieki nad procesem wychowania dzieci;12. ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci w pomieszceniach Świetlicy Środowiskowej, podczas zabaw ruchowych na zewnątrz budynku oraz podczas zajęć prowadzonych w formie wyjazdowej np. wycieczek, biwaków;13. prowadzenie pracy wychowawczej z dzieckiem;14. tworzenie atmosfery sprzyjającej poczuciu akceptacji i życzliwego zainteresowania połączonego z gotowością pomocy;15. odpowiedzialność za pomieszczenia i wyposażenia, w której odbywają się zajęcia;16. czuwanie nad realizowaniem przez dzieci obowiązów szkolnych poprzez pomoc w odrabianiu zadań domowych i nauce;17. współpraca ze szkołą - wychowawcą, pedagogiem szkolnym, kuratorem, pracownikiem socjalnym, rodzicami, opiekunami prawnymi, sądem i innymi przedstawicielami instytucji;18. informowanie rodziców lub opiekunów prawnych dziecka o jego postepach i trudnościach.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIEBODZINIE - 2016-08-16 - Świebodzin (lubuskie)
wyksz. min. średnie ekonomiczne, znajomość podstaw księgowości, obsługa komputera- Ms Office, mile widziana znajomość obsługu Comarch Optima, dokładność, sumienność,
REMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
nauka języka rosyjskiego
Perfect English s.c. - 2018-02-23 - Radomsko (łódzkie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Raszyn (mazowieckie)
Planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w spółce, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktó z klientami, współpraca z klientami i handlowcami, nadzór nad personelem sklepu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Leśna (dolnośląskie)
kontakt z kontrahentami z Polski i Chin, rezlizowanie zamówień oraz obsługa klientów w języku chińskim i polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- Wypełnianie obowiązków służby bhp zgodnie z zakresem wynikającym z rozporządzenia w sprawie służby bhp. Przeprowadzanie szkoleń bhp. - Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe - BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY lub studia podyplomowe z zakresu BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY. Minimum roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. BHP. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Znajomość przepisów bhp i przeciwpożarowych. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-17:00) (Tel. 504-014-886) lub e-mail: iwona.lozynska (at) szkolenia-bhp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "BE-HA-PE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, osiąganie celów sprzedażowych , aktywny udział w szkoleniach organizowanych przez TU w celu poszerzenia swojej wiedzy i umiejętności.
MAG-WER POŚREDNICTWO FINANSOWO- UBEZPIECZENIOWE - 2017-12-14 - Luzino (pomorskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-05-09 - Racibórz (śląskie)
Opracowywanie zasad i procedur rekrutacji; samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji; sporządzanie bazy danych; selekcja kandydatów na podstawie dostarczonych dokumentów - wyjazdy służbowe na Ukraine
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zg
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Zławieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż mieszkań
kontakt przez OHP - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw reklamacyjnych i import części zamiennych do urządzeń art. gospodarstwa domowego
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Poznań (wielkopolskie)
- dokonywanie obiektywnej oceny utworu po audytywnej analizie;- dokonywanie systematyki gatunków muzyki popularnej;- segregowanie, porządkowanie oraz opisywanie nadsyłanych utworów muzycznych.Praca w Bielsku-Białej, od pn. do pt. od 9.00 do 17.00.Proponowana umowa o pracę na okres próbny z opcją przedłużenia na czas określony.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-01-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Tworzenie strategi marketingowych, opracowanie haseł reklamowych, współpraca z agencjami reklamy i drukarniami, aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta, zachęcanie potencjalnych klientów do zakupu danych produktów, usług w celu zwiększenia zysków firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Grójec (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapoznanie się z organizacją obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania oraz klasyfikacją dokumentówObsługa urządzeń techniki biurowejObsługa programów komputerowych integraf fakt PKSPomoc interesantom w uzupełnianiu dokumentacji potrzebnej do likwidacji szkody komunikacyjnejPrzyjmowanie i obsługa interesantów Kompletowanie dokumentacji w związku z przyjmowana szkodą
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Pępowo (pomorskie)
Rozwiązywanie problemów z zakresu IT zgłoszonych przez użytkowników i praca w zespole odpowiedzialnym za kompleksową obsługę klienta w Lublinie. Eskalacja trudnych zgłoszeń do administratora oraz dokonywanie analiz rozwiązań w celu późniejszego samodzielnego rozwiązywania podobnych zgłoszeń. Dbanie o bazę inwentaryzacje sprzętu, oprogramowania i licencji.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
Techcroud Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Lublin (lubelskie)
obsługa zamówień i ich pozyskiwanie, utrzymywanie i nawiązywanie pozytywnych relacji z Klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Wdrażanie strategii i metod promocji, doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Włodawa (lubelskie)
Tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-07-12 - Mazańcowice (śląskie)
Zbieranie informacji o surowcach, opracowywanie instrukcji kontroli przebiegu procesu technologicznego, śledzenie i kontrola procesu produkcji produktu.
"TARKETT POLSKA" SP.Z O.O. ODDZIAŁ JASŁO - 2016-02-29 - Jasło (podkarpackie)
ochrona obiektu przemysłowego ,robienie obchodów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe"CZA-TA" Ni - 2016-02-16 - Piskorzów (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, budowanie długotrwałych relacji handlowych, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie baz danych.
Poligrafia i Reklama AMIS ART - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-10-19 - Sopot (pomorskie)
- profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych,-ścisła współpraca z działami firmy odpowiadającymi za terminowa realizację zleceń,- badanie potrzeb i budowanie partnerskich relacji z klientami.
VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zabrze (śląskie)