SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Raszyn oferta pracy MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Data publikacji: 2017-03-16
Lokalizacja: Raszyn (mazowieckie)
Pracodawca: MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Krakowska 60, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Raszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ogólnokształcące, 2 lata stażu na wnioskowanym stanowisku, umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie oraz komunikatywana znajomość języka azerbejdżańskiego w celu do kontaktu z klientami.
Nazwa pracodawcy:
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Nazwisko osoby zgłaszającej: Anna Tanchyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego
SPE Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Zamawianie towarów u dostawców; pozyskiwanie ofert cenowych; negocjacje cen; pozyskiwanie dostawców; analiza zapotrzebowania na materiały
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Szamotuły (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-04-07 - Lipiny (łódzkie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism; - obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne; -nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; - opracowywanie opisówproduktów oraz wystawianie opisanego produktu; - obsługa klientów wprocesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej. Praca od 8-16
PIEMAR Julia Markiewicz - 2018-07-20 - Stare Siołkowice (opolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: znajomość branży budowlanej, podstawy kalkulacji, czytanie rysunku technicznego; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie - budownictwo, doświadczenie zawodowe, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel); KONTAKT: w.proszkowski (at) bruksa.pl
"BRUK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Lisów (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-10-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Żyrardów (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Jaracz (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta (udzielanie informacji telefonicznie, mailowo, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie transportu, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacja, płatności itp)
"PAGEN" Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Gnojnik (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa-obsługa urządzeń biurowych, nauka i obsługa programów komputerowych, pomoc [rzy pisaniu pism, archiwizacja dokumentów, opisywanie teczek, pomoc przy obsłudze interesantów
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łosice (mazowieckie)
Oferujemy: • zróżnicowane i ciekawe projekty i zadania, • pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie wśród przyjaznych i zaangażowanych ludzi, • dofinansowanie do karty Multisport, • ofertę dodatkowego ubezpieczenia grupowego Twoje zadania to: • pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, • obsługa umów cywilno-prawnych, • obsługa kadrowo-płacowa obcokrajowców, • sporządzanie list płac, rachunków, • rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie
Lars Laj - 2018-03-02 - Dobra (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o dobre stosunki z obecnymi klientami. Pomoc przy kierowaniu zasobami ludzkimi w poszczególnych komórkach organizacyjnych Spółki. Gromadzenie, rejestrowanie oraz przetwarzanie informacji. Redagowanie pism. Obsługa sprzętu biurowego. Dbałość o terminowość realizacji zleceń. Planowanie tras przewozowych.Obsługa klienta, tworzenie raportów i zestawień.Negocjowanie warunków współpracy oraz kontakt z dostawcami usług.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Jarocin (wielkopolskie)
Odpowiada za pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych i największych klientów firmy;utrzymuje i rozwija relacje handlowe z kluczowymi klientami firmy;współtworzy strategię sprzedażową i odpowiada za prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktów i usług.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych. Obsługa klientów, opracowywanie artykułów reklamowych, tekstowych, wykonywanie fotografii reklamowych, wystawianie faktur, przygotowywanie reklam graficznych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Płock (mazowieckie)
Stworzenie raportów, analiz rynu pracy. Planowanie, wykonanie i kontrolowanie przyjętych programów marketingowych. Realizacja celów firmy, oszacowanie zysków i ewentualnych strat firmy. Praca na umowę zlecenie. Praca 5 godzin miesięcznie, w godzinach 9-10. oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PAWEŁ SZOSTAK - 2018-07-12 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
organizowanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych (redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, administracja bazą aplikacji);budowanie i utrzymywanie relacji z kandydatami oraz współpraca z partnerami biznesowymi;współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach realizowanych projektów rekrutacyjnych (portale internetowe, agencje pracy tymczasowej, firmy doradztwa personalnego);dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji poprzez udział w działaniach z zakresu employer brandingu (współpraca z biurami karier, udział w targach pracy);przygotowywanie i sporządzanie raportów, rekomendacji z prowadzonych projektów rekrutacyjnych.
AGENCJA PRACY FORTE PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Legnica (dolnośląskie)
dokonywanie sprawdzeń w policyjnyvh i pozapolicyjnych systemach informatycznych, wprowadzanie danychdo systemów ogólnokrajowych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, realizacja zadań administratora systemów niejawnych, wykonywanie zadań z akresu BHP
Komenda Powiatowa Policji Kutno - 2016-04-14 - Kutno (łódzkie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowychpodtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami z Chin . Przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Serwis terminali w punktach u klientów
EMIKAR-SERWIS Beata Pietras - 2018-03-07 - Wąsewo (kujawsko-pomorskie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
Opieka nad osoba starszą, prowadzenie gospodarstwa domowego, towarzyszenie w czynnościach życia codziennego
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przetwarzanie i realizacja zamówień, obsługa telefoniczna klientów, pakowanie i wysyłka zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)