SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Legnica oferta pracy AGENCJA PRACY FORTE PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych (redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, administracja bazą aplikacji);budowanie i utrzymywanie relacji z kandydatami oraz współpraca z partnerami biznesowymi;współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach realizowanych projektów rekrutacyjnych (portale internetowe, agencje pracy tymczasowej, firmy doradztwa personalnego);dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji poprzez udział w działaniach z zakresu employer brandingu (współpraca z biurami karier, udział w targach pracy);przygotowywanie i sporządzanie raportów, rekomendacji z prowadzonych projektów rekrutacyjnych.
Data publikacji: 2018-07-04
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: AGENCJA PRACY FORTE PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 9/22, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych (redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, administracja bazą aplikacji);budowanie i utrzymywanie relacji z kandydatami oraz współpraca z partnerami biznesowymi;współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach realizowanych projektów rekrutacyjnych (portale internetowe, agencje pracy tymczasowej, firmy doradztwa personalnego);dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji poprzez udział w działaniach z zakresu employer brandingu (współpraca z biurami karier, udział w targach pracy);przygotowywanie i sporządzanie raportów, rekomendacji z prowadzonych projektów rekrutacyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera i internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Nazwa pracodawcy:
AGENCJA PRACY FORTE PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Dworcowa 9/22, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 04.07.2018
Oferta pracy ważna do: 14.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem nauczania
Kolorowe Kredki Agnieszka Rozpędowska - 2016-05-23 - Nałęczów (lubelskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-10-03 - Koluszki (łódzkie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-07-27 - Twardogóra (dolnośląskie)
Zbieranie owoców-borówka amerykańska
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Wojnicz (małopolskie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism;- obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-09-02 - Legnica (dolnośląskie)
kadry i płace
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2016-10-11 - Połchowo (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż produktów branży poligraficznej, realizacja założonych planów sprzedażowych, podtrzymywanie bieżących kontaktów z istniejącymi klientami i pozyskiwanie nowych
HENRYK MILER CENTRUM USŁUG DRUKARSKICH - 2017-01-19 - Ruda Śląska (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
analiza danych do celów projektowych, ciągła współpraca z IP Polska, pakowanie: konsultowanie przepływu towaru (współpraca z lokalnymi kupującymi, zarządzanie łańcuchem dostaw), optymalizowanie procesu pakowania towaru, zdobywanie propozycji oraz udzielanie propozycji poprawy i wsparcia łańcucha dostaw, wspieranie procesu zakupowego, zarządzanie marką produktu, rozwój i dzielnie dobrych praktyk z zakresu rozwiązań łańcucha dostaw drewna
INTERNATIONAL PAPER KWIDZYN SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Kwidzyn (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa Klienta, obsługa biura i sprzedaż mieszkań, kompletowanie dokumentacji, zawieranie umów, realizacja planów sprzedaży, budowanie i dbanie o odpowiedni wizerunek firmy. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 9-17, 10-18 w Kołobrzegu.
Haga Partners Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, dbałość o prawidłowy obieg pism, rejestrowanie i rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łęczyca (łódzkie)
obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia w języku ukraińskim, rosyjskim, polskim; przeprowadzanie rozmów z kontrahentami języku ukraińskim, rosyjskim, polskim; nawiązywanie kontaktów z klientami z Ukrainy; prowadzenie zestawień sprzedaży; doradztwo, badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zielona Góra (lubuskie)
rozmowa telefoniczna z klientem, obsługa zleceń
AUTOSZYBY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Turcji- prowadzenie rozmów z kontrahentami z Turcji- przygotowywanie ofert handlowych- gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie szeregu ofert dla klientów polsko- i obcojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
wspieranie procesów selekcji dostawców
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Radomsko (łódzkie)
jw
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
pisanie oraz rozliczanie projektów z WRPO /wniosków inwestycyjnych /, RPO, ZUS Prewencja, pożyczki unijne, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ząbki (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji wagonowej: naprawczej, eksploatacyjnej, najmu/dzierżawy. Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów-obsługi technicznej. Wyłączanie wagonów do planowanych napraw. Zlecanie napraw okresowych i bieżących. Kontrola stanu technicznego taboru zgodnie z przepisami RID i PKP. Właściwe przygotowanie zbiorników do odbioru TDT.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z klientem. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia uzależniona od efektów. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia w pracy w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług. Mile widziane doświadczenie w branży zaawansowanych technologi informatycznych. Wymagana silna motywach do osiągania celów. Wymagana umiejętność budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wymagana znajomość podatku VAT oraz bieżąca znajomość ustaw podatkowych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2018-02-01 - Andrychów (małopolskie)
poznanie statusu urzędu i zadań jednostki ,stosowanie instrukcji kancelaryjnej w obiegu dokumentacji w Wydziale Inspekcji,zapoznanie się z systemami informatycznymi w Urzędzie/Wydziale Inspekcji, poznanie procedur prowadzenia kontroli w terenie oraz na podstawie dokumentacji, praktyka w przygotowaniu dokumentacji kontrolnej oraz pokontrolnej w tym zarządzeń pokontrolnych, wystąpień do innych organów, prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji administracyjnych, archiwizacja dokumentacji
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2015-09-28 - Opole (opolskie)
OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, ZARZĄDZANIE DRUKAMI, OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DLA CENTRALI, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH I DRUKÓW
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, rozszerzanie istniejącego rynku.
P.P.H.U. "PUBLIMA" Sp.J. - 2017-07-04 - Mielec (podkarpackie)
Przygotowywanie i naliczanie wszelkich wynagrodzeń oraz rozrachunków wynikających z przepisów prawa. Sumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacji rozliczeniowej- potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, członkowskie, umowy zlecenia i o dzieło, zaświadczenia w tym emerytalno rentowe.) Dokonywanie odpowiednich zmian po otrzymaniu dokumentacji z działu kadr. Sporządzanie analiz i statystyki w zakresie dot. wynagrodzeń. Sporządzanie sprawozdań GUS. Okres próbny 2 miesiące, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 11.30
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)