SPECJALISTA WSPARCIA SPRZEDAŻY Rzeszów oferta pracy INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, ZARZĄDZANIE DRUKAMI, OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DLA CENTRALI, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH I DRUKÓW
Data publikacji: 2017-01-10
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 20, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, ZARZĄDZANIE DRUKAMI, OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DLA CENTRALI, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH I DRUKÓW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA WSPARCIA SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PAKIETU MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
DOŚWIADCZENIE W PRACY SEKRETARIATU, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 20, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.01.2017
Oferta pracy ważna do: 16.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza dokumentacji przetargowej: zamówienia publiczne.Wspólpraca z firmami zewnętrznymi( dostawcy, podwykonawcy). Prowadzenie rozmów handlowych z klientami i kontrahentami .Weryfikacja wycen projektów i kosztorysów Negocjowanie cen i zakup materiałów
GEO Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Radymno (podkarpackie)
- obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów firmy,- przygotowywanie ofert i wycen,-realizacja planów i zadań sprzedażowych na określonym rynku,- przeprowadzanie podstawowych badań rynku,- kontakt z agencjami/urzedami celnymi i firmami spedycyjnymi,- organizacja i nadzór nad wysyłkami towarów i dokumentacją handlową.
Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe "Frako-Term" Sp. z o. o. - 2017-06-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym, nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestrów zabytków, przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalaci sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych, wyłączników prądu a także wykonanie eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w
SZPITL GROCHOWSKI IM. DR MED. RAFAŁA MASZTAKA SPÓLKA Z O.O. - 2017-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-06-26 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie materiałów do spawania, malowanie, szlifowanie, ogólne prace metalowe, mile widziane uprawnienia spawalnicze TIG-MIG
PRZEM USŁUGI ŚLUSARSKIE STASIK PRZEMYSŁAW - 2016-11-08 - Wojciechowo (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie stałego kontaktu z dotychczasowymi odbiorcami, bieżąca obsługa klienta, nadzór nad realizacją zadań, monitorowanie rynku lokalnych inwestycji budowlanych, raportowanie wyników pracy zgodnie z wewnętrznymi wymogami
COMPLEX- BUD Spółka z o.o. - 2018-07-25 - Szczucin (małopolskie)
sprzedaż maszyn budowlanych, do zacierania, szlifowania, śrutowania oraz polerowania betonu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PROTYM Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-23 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
pracownik biurowy działu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Bielawa (dolnośląskie)
Prezentacja oferty handlowej na rynkach (niemieckojęzycznych )przypoprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, dbałość o standardy obsługi,zarządzanie dystrybucją ofert, budowa bazy kontaktów handlowych,raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-10 - Opole (opolskie)
Kompletowanie towarów
TEDI DYSTRYBUCJA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. - 2017-12-14 - Nowe Piekuty (podlaskie)
zarządzanie taborem firmy, obsługa giełd transportowych, szukanie ładunków transportowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Przekazywanie informacji klientom. Współpraca z klientami, przyjmowanie zleceń, reklamacji. Wprowadzanie danych do systemu.
Remondis Otwock sp z o o - 2018-03-24 - Otwock (mazowieckie)
aktywne pozypozyskiwanie klientów we wszystkich sektorach rynku, utrzymanie i rozbudowa relzacji z klientem, przygotowanie ofert i prezentacja wg potrzeb klienta, odpowiedzialnośc za sprzedaż produktów rozwiązań, odpowiedzialność za budowanie pozycji marketingowej spółki.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Łuków (lubelskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Ustroń (śląskie)
sprwdzanie, diagnostyka, naprawa urządzeń pomiarowych
GEOMATIX Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Katowice (śląskie)
kompleksowa obsługa klientów sklepu stacjonarnego i internetowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relecji z klientami, wystawianie paragonów oraz faktur, udzielanie informacji o towarach/produktach w sklepie, doradzanie klientom w sprawie doboru odpowiedniego produktu dla klienta, prezentowanie klientom oferty handlowej firmy, przygotowywanie promocji sprzedażowych, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji oraz zwrotów, obsługa paneli sprzedażowych i konta allegro, realizacja zamówień internetowych, nadzorowanie zamówień towaru, aktualizacja opisów produktów na stronie www, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru, tworzenie contentu na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych, sporządzanie raportów na temat sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja obiegu dokumentów, kontakt z klientami, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Zakopane (małopolskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łęczeszyce (mazowieckie)
obsługa klienta na rynkach wschodnich
JRP Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Przyłęki (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-05-07 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. Kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Krosno (podkarpackie)
wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jarosław (podkarpackie)