INSPEKTOR, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW I NADZORU MERYTORYCZNEGO Gdynia oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: INSPEKTOR, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW I NADZORU MERYTORYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarów wiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów, prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność.Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjentom, pracownikom Starostw, Urzędów Gmin, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, ODR, Policji, Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji.Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawie prowadzonych jako organ I instancji.Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Data publikacji: 2019-08-14
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarów wiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów, prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność.Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjentom, pracownikom Starostw, Urzędów Gmin, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, ODR, Policji, Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji.Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawie prowadzonych jako organ I instancji.Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW I NADZORU MERYTORYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,- znajomość Ustawy o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.Aplikować mogą osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Forma kontaktu z Pracodawcą: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/oferty-pracy-w-arimr/or11-pomorski.html
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR (www.arimr.gov.pl)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/oferty-pracy-w-arimr/or11-pomorski.html
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.08.2019
Data dodania oferty pracy: 14.08.2019
Oferta pracy ważna do: 27.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff039f3e570feda5fdff4eb5c29d0ed4
Podobne oferty pracy
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wieliczka (małopolskie)
Tłumaczenie tekstów technicznych i innych.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Ołobok (lubuskie)
Więcej informacji: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-03-30 - Gostyń (wielkopolskie)
Szkolenia wstępne bhp i ppoż, przeglądy warunków pracy, prowadzenie spraw związanych z profilaktyką badań lekarskich, sprawdzanie przepisów bhp na stanowiskach pracy.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 664 027 541.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Raciąż (mazowieckie)
wykonywanie usług kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie uchwał, realizowanie planów gospodarczych, podległych ws pólnot, prowadzenie zebrań ze wspólnotą, kontrola nad jakościa świadczonych usług, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy), na których służą (są zatrudnione) kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy;- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników;- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą);- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;- planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a także planowanie udziału Dowódcy Brygady w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;- współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich;- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami;- współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę Brygady przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy;- porządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
prace organizacyjno-porządkowe, prace związane z utrzymaniem ładu i porządku oraz estetyki wokół budynku, prace związane z drobnymi naprawami w pomieszczeniach, siedzibie organizatora
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Wisła (śląskie)
przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne, sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji - raport inspekcji, udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli, współpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-08-18 - Hajnówka (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-
DAM-BUD HAMELA DAMIAN - 2016-03-23 - Sączów (śląskie)
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, nadzór techniczny nad obiektem pałacowo-parkowym, nadzór nad systemem monitoringu oraz siecią komputerową w placówce, organizowanie prac inwentaryzacyjnych, wspomaganie dyrektora w zakresie nadzoru wewnętrznego nad remontami, naprawami i przeglądami.Okres zatrudnienia 01.07.2018-31.12.2018 z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
Specjalny Osrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego w Damnicy - 2018-06-13 - Damnica (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i kompletowane dokumentacji dot. odprac celnych w wywozie i przewozie, organizacyjne wsparcie kierowcy podczas czynności funkcjonariuszy organów celnych, wypełnianie dokumentów celnych w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Łódź (łódzkie)
praca w tartaku
Zakład Transportu Usług Leśnych - 2018-04-14 - Lębork (pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
nadzór i kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym, warunkami określonymi w dycyzji o pozwoleniu na budowę
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OLECKU - 2017-12-08 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Transport krajowy.
ZTH GÓR - TRANS Górnikowski Bogusław w Sędziszowie - 2019-06-19 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Bieżące monitorowanie, gromadzenie i udostępnianie informacji nt. możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym: krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz kompletowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w procesie aplikowania. Rozliczanie oraz nadzorowanie prawidłowej realizacji projektów współfinansowanych ze środków krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do sprawozdawczości i rozliczenia projektu, w tym: przygotowanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności. Współudział w przygotowaniu dokumentów strategicznych firmy. Gromadzenie danych nt. srodków pozyskanych w ramach projektów.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2017-02-17 - Kolbudy (pomorskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży / wydania/dostarczenia towaru
Femax Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-12-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych. Umowa o pracę na czas określony: 01.02.2016r. - 31.07.2016r.Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "Nabór".
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2015-12-17 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Prace ogólnobudowlane( malowanie, układanie kafelek, tynkowanie).
"RAF-DOM" RAFAŁ PRANSZKE - 2019-01-24 - Szemud (pomorskie)
sprzątanie oraz utrzymywanie w czystości pomieszczeń biurowych oraz przydzielonego rejonu
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Brzeg (opolskie)
prowadzenie księgowości w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnegoprowadzenie bieżącej analizy kont podatników podatku od nieruchomości, rolnego, leśnegoobsługa podatników w zakresie realizacji ww, podatkówprzygotowywanie i analiza danych finansowych do obowiązujących sprawozdańwindykacja zaległości w ww. podatkachrozliczanie podatku rolnego z Izbą Rolniczą
Urząd Miasta Szczecinek - 2019-04-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
POMOC W GROMADZENIU NIEZBĘDNYCH MATERIAŁÓW DO PRODUKCJI WĘDLIN (MIĘSO, PRZYPRAWY, OSŁONKI ITP.), POMOC PRZY SEGREGOWANIU MIĘSA WG. RODZAJÓW, POMOC PRZY MIELENIU, KOSTKOWANIU, POMOC PRZY POSZCZEGÓLNYCH ETAPACH PRODUKCJI, PAKOWANIU, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK NA STANOWISKU PRACY.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Dąbrowa (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
praca administracyjno biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Usługi BHP I PPOŻ
KSW Polska Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
przygotowanie i realizacja inwestycji, opracowywanie projektów umów na wykonanie prac projektowych itp.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Kontakt z pracodawcą - tel. 601-621-501- Wymiar czasu pracy w pełnym etacie 30 godz/tydzień - do uzgodnienia z Pracodawcą- Strona internetowa przedszkola http://www.np-maliodkrywcy.pl/- Wynagrodzenie od 2100 zł netto/mc do uzgodnienia
Leszek Lemka - HUBINIC - 2019-07-23 - Morzeszczyn (pomorskie)