INSPEKTOR W REFERACIE USTANAWIANIA PRAW DO NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI MIENIEM W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZĄD MIASTA KATOWICE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE USTANAWIANIA PRAW DO NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI MIENIEM W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1755&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/116/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania w zakresie znoszenia współwłasności nieruchomości,- prowadziła postępowania w zakresie uwłaszczania na nieruchomościach, m.in. w trybie art. 211 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz art. 35 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,- prowadziła postępowania w zakresie wydawania zgód użytkownikom wieczystym na podział wieczystoksięgowy,- współuczestniczyła w prowadzeniu postępowań związanych z pozyskiwaniem nieruchomości do zasobu w drodze spadkobrania,- prowadziła postępowania związane z przekazywaniem nieruchomości na cele publiczne w drodze darowizny,- współuczestniczyła w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z innymi jednostkami i komórkami Urzędu Miasta Katowice, zlokalizowanymi w różnych budynkach, a także bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym, - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.

Data publikacji: 2019-09-25

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1755&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/116/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania w zakresie znoszenia współwłasności nieruchomości,- prowadziła postępowania w zakresie uwłaszczania na nieruchomościach, m.in. w trybie art. 211 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz art. 35 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,- prowadziła postępowania w zakresie wydawania zgód użytkownikom wieczystym na podział wieczystoksięgowy,- współuczestniczyła w prowadzeniu postępowań związanych z pozyskiwaniem nieruchomości do zasobu w drodze spadkobrania,- prowadziła postępowania związane z przekazywaniem nieruchomości na cele publiczne w drodze darowizny,- współuczestniczyła w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z innymi jednostkami i komórkami Urzędu Miasta Katowice, zlokalizowanymi w różnych budynkach, a także bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym, - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - od zaraz do ustalenia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE USTANAWIANIA PRAW DO NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI MIENIEM W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe, preferowane kierunki lub specjalności: administracja, geodezja, ekonomia, gospodarka/ zarządzanie nieruchomościami,- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, - dobra znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Kodeks cywilny - w szczególności Księga II i IV, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,- podstawowa znajomość przepisów: ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy o księgach wieczystych i hipotece,-biegła umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Office (Word, Excel) i Open Office.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie podyplomowe w zakresie gospodarki nieruchomościami,- doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego lub w zakresie obrotu, zarządu nieruchomościami,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- systematyczność, rzetelność, kreatywność, komunikatywność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KATOWICE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice),- list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/116/2019 na stanowisko urzędnicze - inspektor - w Wydziale Gospodarki Mieniem w sekretariacie Wydziału Organizacji i Zarządzania pokój 302 ul. Młyńska 4 od poniedziałku do środy w godzinachod 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w piątek w godzinach od 7.30 do 14.00 lub drogą pocztową,w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 października 2019 r.Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790 Wskaźnik zatrudnienia:W sierpniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 7 października 2019 r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Młyńska

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.09.2019

Data dodania oferty pracy: 24.09.2019

Oferta pracy ważna do: 07.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?571e911cbc553ff7f8f8220ff29fc40a

Podobne oferty pracy

CZŁONEK SKŁADU ORZEKAJĄCEGO - LEKARZ - od 50 PLN

orzekanie o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wielkopolskim - 2019-09-23 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Utrzymanie porzędku i czystości w budynkach i wokół budynku, pielęgnowanie trawników i rabat kwiatowych oraz drzew i krzewów; dbanie o stawy, odśnieżanie oraz dbanie o właściwy stan nawierzchni ciągów komunikacyjnych, zajmowanie się konserwacją, nieskomplikowanymi naprawami niewymagającymi kwalifikowanych umiejętności oraz utrzymywanie podstawowych sprzętów gospodarczych w należytym stanie technicznym, palenie w piecach, wykonywanie zadań i czynności pomocniczych, inne zadania pokrewne
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Zalesie (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU - od 2 200 PLN

Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.Praca w godz.7.00-15.00
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)

OGRODNIK - od 2 000 PLN

Prace polowe, prace sortownicze, prace rolnicze
FLEVO SERVICES SP. Z O.O. S.K - 2017-06-22 - Duraczewo (lubuskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - do 2 500 PLN

prace warsztatowe
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR - od 2 100 PLN

Przewidywany zakres zadań do pracy na stanowisku:1) udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Sądu Okręgowego w Szczecinie, jegowłaściwości oraz lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, adresie stronyinternetowej, poczty elektronicznej, a także innych sądów, organów i urzędów centralnychoraz kierowanie do właściwych sal rozpraw,2) udzielanie informacji o stanie postępowania w sprawie na podstawie danych z sądowychsystemów informatycznych osobiście, drogą mailową oraz telefonicznie,3) udzielanie informacji o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentachskładanych do sądu przy wnoszeniu sprawy, kosztach sądowych, sposobie ubiegania sięo zwolnienie od kosztów sądowych, przesłankach ustanowienia obrońcy, adwokata lub radcyprawnego z urzędu, itp.,4) udzielanie pomocy świadkom i pokrzywdzonym podczas pobytu w sądzie między innymipoprzez informowanie, kierowanie do sal rozpraw, odprowadzanie do odpowiednichpomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych,5) kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych, jeżeli załatwienie ichw BOI nie będzie możliwe,6) udostępnianie informacji o lekarzach sądowych, biegłych sądowych, tłumaczach przysięgłych,mediatorach oraz instytucjach, których działalność wiąże się z ochroną praw człowieka,7) udostępnianie formularzy sądowych oraz wzorów pism sądowych,8) udostępnianie informacji o możliwości zakończenia sporu w drodze mediacjiw poszczególnych rodzajach spraw, zasadach i procedurze mediacji oraz sposobie kontaktuz mediatorem,9) wydawanie odpisów dokumentów na podstawie sądowych systemów informatycznych lub aktsądowych po ich otrzymaniu z właściwego wydziału. Wymagania:-odbyty staż pracy w sądzie lub prokuraturze zakończony złożonym egzaminem urzędniczym,-pełna zdolność do czynności prawnych,-wykształcenie minimum wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia,-znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność biegłego pisania oraz posługiwanie się sprzętem komputerowym w stopniu umożliwiającym samodzielnesporządzanie dokumentacji w formacie Word,-nieposzlakowana opinia,- brak prowadzonego postępowania o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe,-niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Wymagania pożądane :-wysoka kultura osobista,-komunikatywność, operatywność, dokładność i dobra organizacja pracy,-umiejętność pracy w zespole,-odporność na stres,-znajomość sądowych systemów informatycznych,-wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.Szczegóły oferty na stronie:https://szczecin.so.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,168Praca w godzinach: 07:30-15:30Wysokość proponowanego wynagrodzenia:2.100,- złotych brutto + ewentualny dodatek za wysługę lat do maksymalnie 20% wynagrodzenia zasadniczego miesięcznie.Termin składania ofert: do dnia 02 listopada 2018 r.Wymagane dokumenty:podanie, oświadczenia stanowiące załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszego ogłoszenia cv, kserokopia ukończenia studiów, kserokopia dokumentu potwierdzającego złożony egzamin urzędniczy, ewentualnie kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia).Miejsce składania ofert:Sąd Okręgowy w Szczecinie ul. Kaszubska 42 - Biuro Obsługi Interesanta lub za pośrednictwem operatora pocztowego (w przypadku przesłania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2018-10-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTORA DS. PLANOWANIA BUDŻETU - od 2 650 PLN

Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-15 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA- OPERATOR KOPARKI - od 2 250 PLN

Obsługa koparko-ładowarki, kierowanie pojazdem ciężarowym.
F.H.T.U. "KRZYCH-TRANS" Krzysztof Pranszke - 2019-03-11 - Grabowiec (pomorskie)

HYDRAULIK - od 3 000 PLN

wykonywanie prac hydraulicznych- montaż instalacji wodociagowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania- pod nadzorem mistrza
Zakład Instalacji Sanitarnych F.Biedrzycki Warszawa - 2019-01-07 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. PROJEKTOWANIA I KOSZTORYSOWANIA - od 2 100 PLN

projektowanie, kosztorysowanie, analiza dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 850 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Opatów (świętokrzyskie)

INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY - od 2 000 PLN

1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)

KUCHARZ - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Lipsko (mazowieckie)

MASARZ - od 2 900 PLN

Produkcja wędlin i wyrobów wędliniarskich
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" STRZELCE OP. - 2019-02-19 - Rozmierka (opolskie)

ŚLUSARZ - 997,4 PLN

slusarz
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Płońsk (mazowieckie)

INSPEKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO - od 2 700 PLN

Prowadzenie rozliczeń finansowych osób pozbawionych wolności i wykonywanie czynności administracyjnych w tym zakresie.Rozliczanie wynagrodzeń, ewidencjowanie i rozliczanie wpływów i rozchodów.
ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2017-10-26 - Starogard Gdański (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

INSPEKTOR - od 2 255 PLN

realizacja zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej,wykonywanie prac administracyjno-biurowych; prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami branżowymi
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH - do 4 000 PLN

Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych, nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowanie dokumentacji technicznej i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dot. robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości, pełnienie dyżurów i czynny udział w ramach akcji powodziowej, prowadzenie samochodu służbowego. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Norwida, obszar działania RZGW Wrocław: woj. dolnośląskie, lubuskie, opolskie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 33 78 914.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)

KELNER - od 1 850 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW RESTAURACJI
AGRO-POL SŁAWOMIR POLIKOWSKI - 2016-04-14 - Nowielice (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA USŁUG TURYSTYCZNYCH - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem;
PHU Wito-Tur - 2017-10-04 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - 2 000 - 4 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Radom (mazowieckie)

STRAŻNIK DZIAŁU OCHRONY - od 2 100 PLN

Praca w dziale ochrony Zakładu Karnego w Płocku.
Zakład Karny w Płocku - 2018-10-17 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Praca w sklepie spożywczo - przemysłowym
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Wadowice (małopolskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - 2 987 - 3 842 PLN

dekretacja i ewidencjonowanie faktur kosztowych oraz innych dokumentów księgowych zgodnie z polityką rachunkowości oraz obowiązującymi regulacjami podatkowymi, weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych, weryfikacja danych w rejestrach VAT, przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych, udział w procedurach zamknięcia miesiąca, wsparcie procesu sporządzania rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, ścisła współpraca z innymi działami firmy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2018-11-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

INSPEKTOR DS OŚ/BHP - od 4 000 PLN

- Sporządzanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, BHP,- Prowadzenie szkoleń BHP,- Kontrola warunków pracy.Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, przewidydawane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:00 - 15:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: e-mail: rekrutacja (at) eko (at) orlen.pl
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)