INSPEKTOR DS OŚ/BHP Wrocław oferta pracy ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS OŚ/BHP
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Sporządzanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, BHP,- Prowadzenie szkoleń BHP,- Kontrola warunków pracy.Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, przewidydawane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:00 - 15:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: e-mail: rekrutacja (at) eko (at) orlen.pl
Data publikacji: 2019-09-23
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołłątaja 15, 50-007 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, BHP,- Prowadzenie szkoleń BHP,- Kontrola warunków pracy.Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, przewidydawane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:00 - 15:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: e-mail: rekrutacja (at) eko (at) orlen.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: ok 4000 w zależności od kompetencji.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS OŚ/BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: wyższe kierunkowe,staż pracy: mile widzany,umiejętności: kurs inspektora ppoż, prawo jazdy kat. B.,inne: wiedza z zakresu ochrony środowiska, BHP.
Nazwa pracodawcy:
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Chemików 7, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Chemików
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 24.09.2019
Oferta pracy ważna do: 24.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?36529ff054f1a8cec6449895b3f68bce
Podobne oferty pracy
Inspektor
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Białystok (podlaskie)
Sprzątanie wszystkich pomieszczeń znajdujacych się na terenie krytej Pływalni, posługiwanie się środkami chemicznymi zgodnie z instruktarzem
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
jazda na wózkach widłowych, praca w magazynie;wysokość wynagrodzenia uzależniona od umiejętności i doświadczenia;
KILARGO Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a wszczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników ikonsumentów,wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem inspekcyjnym i poinspekcyjnymsporządzanie informacji i sprawozdańprowadzenie samochodu służbowegoWARUNKI PRACYWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Przeprowadzanie kontroli w terenie. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażeniestanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do budynku dlaosób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. Ponadto samochód wykorzystywany do pracyw terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osoby niepełnosprawne.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy - 2018-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
osoby do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie pomiarów emisji, sprawozdawczość pomiarowa.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)
Prace budowlane montaz ścian, sufitów, gk, praca w godz. 8-16.Praca na terenie województwa opolskiego
Usługi Remontowo-Budowlane AZ-BAU - 2017-10-12 - Jemielnica (opolskie)
1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych. 2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki. 3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności; 4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki. 5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych. 6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi. 7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w kuchni, gotowanie dla gości pensjonatu, sprzątanie kuchni, przygotowywanie posiłków.
DOM KONESERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-18 - Trzcin (warmińsko-mazurskie)
nauczyciel matematyki w branżowej szkole I st Cechu Rzemiosła i Przedsiębiorczosci im Św Józefa w Limanowej. Miejsce pracy ul. Jana Pawa II 5
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Limanowa (małopolskie)
Rozliczanie wszelkiej dokumentacji w zakładzie piekarsko - ciastkarskim.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sokołowie Podlaskim - 2018-02-12 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
prace porządkowe na budowie (wewnątrz budynku - mycie okien, itp.), umowa zlecenie, praca na terenie Wadowice, wynagrodzenie od 12zł na rękę na godz.
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. ,,Tęcza-Bis" - 2016-07-20 - Wadowice (małopolskie)
Praca w zawodzie, praca wg grafiku od 6.30 do 15.00,16.00
PETRUS CONSULTING JOANNA WRÓBLEWSKA MAŁGORZATA BOGACKA SPÓŁKA CYWILNA - 2017-06-26 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie czynności kontrolnych u beneficjentów i w siedzibie Urzędu w zakresie poprawności realizacji projektów w zakresie finansowym,- sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli,- monitoring postępu finansowego realizowanych projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Kraków (małopolskie)
Inspektor BHP w miejscu budowy instalacji chłodniczej
"GRUPROFIL" WIESŁAWA CYBULSKA - 2017-03-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza - 2018-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wędlin, mięs i artykułów spożywczych.
ZAKŁAD MASARSKO - WĘDLINIARSKI FIOŁEK RENATA - 2018-09-03 - Godowa (podkarpackie)
obsługa komputera, znajomość programów EWUŚ oraz MMEDICA, prowadzenie zleconych poradni lekarskich zapisów kolejkowych pacjentów, nadzór nad w/w zapisami, rejestrowanie wizyt pacjentów u lekarzy
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Sosnowiec (śląskie)
Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Administrowanie lokalną siecią informatyczną - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe techniczne doświadczenie zawodowe: 2 lata praca z systemami informatycznymi specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. ttps://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,40602
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2019-01-09 - Sanok (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Bukowno (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego UM - 2019-07-01 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Rozkładanie towaru na półkach, obsługa klientów marketu.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych (doświadczenie zawodowe mile widziane); wynagrodzenie + 10 % premii
DROP S. A. - 2016-04-26 - Kępno (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-08-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)