INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI -ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY Sanok oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Sanoku

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI -ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY

Wynagrodzenie: od 2 573 PLN

Zakres obowiązków: Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Administrowanie lokalną siecią informatyczną - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe techniczne doświadczenie zawodowe: 2 lata praca z systemami informatycznymi specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. ttps://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,40602

Data publikacji: 2019-01-09

Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)

Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Stanisława Witkiewicza 3, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Administrowanie lokalną siecią informatyczną - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe techniczne doświadczenie zawodowe: 2 lata praca z systemami informatycznymi specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. ttps://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,40602

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 573 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI -ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 573 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, informatyczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymiNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, obywatelstwo polskie

Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku

Adres pracodawcy:
Stanisława Witkiewicza 3, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: sanocki

Gmina pracodawcy: Sanok

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sanok

Ulica pracodawcy: Stanisława Witkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: Bezpieczeństwo publiczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 09.01.2019

Oferta pracy ważna do: 21.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MŁODSZY KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

prace księgowe w kancelarii podatkowej
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Chrzanów (małopolskie)

INSPEKTOR TERENOWY W SYSTEMIE DOZORU ELEKTRONICZNEGO - od 2 345 PLN

Instalacja urządzeń dozoru elektronicznego, kontrola urządzeń, praca na terenie woj. łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zgierz (łódzkie)

INSPEKTOR - od 2 600 PLN

Kierowanie działaniami związanymi z przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska w użytkowanych kompleksach wojskowych.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-10-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK HALI - do 2 000 PLN

Praca na hali sprzedaży: - dzial majsterkowanie - 1 osoba, - dział gospodarstwo domowe - 1 osoba, - dział produkty świeże - 5 osób, - dział owoce- warzywa - 2 osoby. Praca dwuzmianowa w godz.: 6-21. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - osobisty w godz.: 10-15 lub tel.: 71 797 17 22.
WROCŁAWDIS Sp z o.o. - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW - 3 620 - 4 300 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysówprzygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620 do 4300 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku: budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej.Doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL, znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Praca biurowa
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-04-19 - Gdynia (pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

NAUKA: SYSTEMU CRM,ERP ORAZ SYSTEMU HANDLOWEGO; OBSŁUGI E-SKLEPU; REJESTRACJI ZLECEŃ.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Konin (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH - 3 000 - 3 500 PLN

Udział w przeglądach rocznych i 5-letnich, określanie zakresu prac remontowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, nadzór merytoryczny oraz weryfikacja techniczna i finansowa robót budowlanych, udział w odbiorach technicznych, przekazywanie obiektów do eksploatacji, wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawa "Prawo budowlane"
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA OŚWIECENIA W KRAKOWIE - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY INSTALACYJNEJ W DZIALE REMONTÓW (1/2 ETATU) - 1 900 - 2 350 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. - Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice; UL Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe. - Wynagrodzenie: 1900-2350 zł brutto, płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od połowy stycznia 2019. - Praca w godz.: 7:30-15:30- wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie , przy wykształceniu wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-12-17 - Katowice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 080 PLN

Praca magazynowa, wydawanie materiału, przyjmowanie materiału, załadunki - rozładunki towarów, prowadzenie wózka widłowego.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Macierzysz (mazowieckie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 5 597 PLN

- prowadzenie rachunkowości Nadarzyńskiego Osrodka Kultury- dokonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi- sporządzanie listy płac- sporządzanie deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS- dokonywanie wstępnej kontroli operacji gospodarczych i finansowych oraz gospodarki finansowej- sporządzanie rocznych planów finansowych- sporządzanie sprawozdań finansowychNienormowany czas pracy.Umowa na okres próbny.
Nadarzyński Ośrodek Kultury - 2018-04-05 - Nadarzyn (mazowieckie)

PRACOWNIK PRZYGOTOWUJĄCY POSIŁKI TYPU FAST FOOD - od 2 100 PLN

bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż dań typu fast food, przygotowywanie/ odpiekanie z półproduktów dań (zapiekanki, hamburgery, frytki, zestawy mix), kontakt z klientem
"LIKS" Jan Kawa - 2018-11-19 - Bochnia (małopolskie)

SPRZEDAWCA DZIAŁU MIĘSNEGO - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie zawodowe. Mile widziane roczne doświadczenie w handlu, w dziale mięsnym. Praca w sklepie SPAR. Charakterystyka pracy: wykładanie towaru, ekspozycja towarów w ladzie mięsnej, obsługa klienta, przyjmowanie towaru - dostaw. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FHU ANNA BLICHARSKA-SPRUS - 2018-10-12 - Rybnik (śląskie)

ELEKTROMONTER AUTOMATYK - od 3 000 PLN

Utrzymanie zakładu w ruchu
"PINI BEEF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Końskowola (lubelskie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych; okres próbny rok, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; więcej informacji na stronie: slupsk.wku.wp.mil.pl
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 300 PLN

1) opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym lub zespołem interdyscyplinarnym,2) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,3) udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,4) udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,5) udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w uzyskaniu zatrudnienia, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,6) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,7) współpraca z rodziną zastępczą, rodzinnym domem dziecka lub placówką opiekuńczo-wychowawczą, w której umieszczono dziecko z rodziny przeżywającej trudności w wykonywaniu funkcji opiekuńczo-wychowawczej,8) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,9) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,10) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny,11) sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,12) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym i grupą roboczą,13) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań okaże się niezbędna.Godziny pracy : zadaniowy czas pracy; kontakt osobistyi telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębnicy Kaszubskiej - 2016-06-21 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 1231) - od 3 300 PLN

praca z zachowaniem wysokich standardów jakości i etyki zawodowej,w szczególności:rozrachunki publiczno-prawne,rozrachunki z kontrahentami,wystawianie faktur sprzedaży,ewidencja dokumentów zakupu,obsługa bankowości elektronicznej,udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
PGKiM Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

WYDAWCA POSIŁKÓW - od 2 100 PLN

Wydawanie posiłków(z CATERINGU) dla pensjonariuszy Domu Seniora oraz utrzymanie czystości w stołówkach i wydawniach
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Pierzchnica (świętokrzyskie)

TEST DEVELOPMENT ENGINEER - od 9 000 PLN

Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastruktura i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki
Sii Sp. zo.o. - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 2 500 PLN

-opracowywanie dokumentów BHP,-prowadzenie szkoleń w zakresie BHP,-przygotowywanie okresowych analiz,-ustalanie okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
"PIEPRZYK FAMILY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Rawicz (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL MUZYKI - od 251,67 PLN

nauczanie muzyki w klasach IV - VI
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sinogóra (mazowieckie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - 16 - 19 PLN

WYKONYWANIE PRAC BUDOWLANYCH
ENERGY INVESTORS GROUP S.A. - 2016-09-16 - Zgorzelec (dolnośląskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

pomocnicze prace budowlane
PPHIU ENERGOBUD SP. Z O.O. LUKOWICZ EDWARD - 2016-07-08 - Lubin (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI- PRACA WAKACYJNA - od 9 PLN

pracownik produkcji
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)

TOKARZ W METALU - od 4 210,18 PLN

Wg stanowiska. Istnieje możliwośc przyuczenia. Więcej informacji pod numerem 604 174 730 lub 71 389 37 90.
FIRMA BORZYŃSKI - ZYGMUNT BORZYŃSKI - 2017-09-18 - Wołów (dolnośląskie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

prace administracyjno-biurowe, kadrowo płacowe
CENTRUM OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH POWIATU KROŚNIEŃSKIEGO - 2017-04-13 - Gubin (lubuskie)


Wybierz powiat