INSPEKTOR/ SPECJALISTA W SEKTORZE ŻYWNOŚCI, ROLNICTWA I LEŚNICTWA W WYDZIALE PRAC NORMALIZACYJNYCH (NR REF. WZL.110.5.2019/SRZ) K/M Warszawa oferta pracy Polski Komitet Normalizacyjny

Stanowisko: INSPEKTOR/ SPECJALISTA W SEKTORZE ŻYWNOŚCI, ROLNICTWA I LEŚNICTWA W WYDZIALE PRAC NORMALIZACYJNYCH (NR REF. WZL.110.5.2019/SRZ) K/M

Wynagrodzenie: 3 400 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: 1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych. 2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki. 3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności; 4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki. 5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych. 6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi. 7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.

Data publikacji: 2019-03-01

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Polski Komitet Normalizacyjny

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych. 2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki. 3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności; 4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki. 5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych. 6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi. 7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 400 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/ SPECJALISTA W SEKTORZE ŻYWNOŚCI, ROLNICTWA I LEŚNICTWA W WYDZIALE PRAC NORMALIZACYJNYCH (NR REF. WZL.110.5.2019/SRZ) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 400 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Power Point

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Word

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim: Inspektor - 1 rok, Specjalista - 4 lata, dobra znajomość języka angielskiego, biegła znajomość obsługi komputera - umiejętność korzystania z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point). bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność, dokładność, umiejętność w pracy w zespole, komunikatywność. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe - studia związane z rolnictwem, żywnością, biotechnologią lub leśnictwem, doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym: Specjalista - 2 lata. 3, zakres wiedzy: ogólna wiedza o PKN, Ustawa o normalizacji, znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej ze zrozumieniem, doświadczenie w pracy z prowadzeniem dokumentacji, szkolenia z wiedzy o normalizacji. Obowiązki: współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych, prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki, czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności, udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki, obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych, organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi, obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny. [Dokumenty należy składać, w formie papierowej, w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata do pracy oraz numerem referencyjnym ogłoszenia w terminie do dnia 18.03.2019 r. (decyduje data napływu oferty do PKN) za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa lub osobiście w Kancelarii Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, ul. Świętokrzyska 14 w Warszawie, I piętro, pok. nr 108]Ruchomy czas pracy: rozpoczęcie pracy (7:00-9:30), zakończenie pracy (15:00-17:30)Szczegółowe infomacje dotyczące oferty: https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn

Nazwa pracodawcy: Polski Komitet Normalizacyjny

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Procedura konkursowa: 1. List motywacyjny. 2. CV, w którym w szczególności należy zawrzeć imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu kontaktowego, wykształcenie, doświadczenie zawodowe. 3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe. 4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony www.pkn.pl, w zakładce O PKN).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: www.pkn.pl

Ulica pracodawcy: Świętokrzyska

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 04.03.2019

Oferta pracy ważna do: 18.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK FIZYCZNY DO UPRAWY GRZYBÓW - do 2 000 PLN

Prace fizyczne , uprawa pieczarek, wykładanie torfu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Pieniężnica (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 1 900 - 2 000 PLN

. Praca w systemie 12/24 od 8.oo do 20.oo ( + w wolne dni)Układanie towaru, obsługa klientaobsługa kasy fiskalnej, (sklep mnopolowy)
AUTO-CENTRUM JOKER 24 S.C. Rybska Korzępa Monika, Wojtyłko Karolina - 2016-05-30 - Oleśnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - do 2 450 PLN

Wykształcenie min. średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale jakości w międzynarodowej firmie produkcyjnej mile widziane, umiejętność wykorzystywania urządzeń kontrolno-pomiarowych, umiejętność czytania rysunku technicznego, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej,przeprowadzanie inspekcji wejściowej i końcowej, opracowywanie instrukcji jakościowych, analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej i od klienta, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice/ Zabrze
YS POLAND AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gliwice (śląskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA - 2 500 - 3 000 PLN

Nadzorowanie prac budowlanych na terenie Olsztynka
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "EKOBUD" - 2018-09-06 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)

TECHNIK INFORMATYK - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Puławy (lubelskie)

POMOC CUKIERNIKA - do 2 100 PLN

PRACE PRZY WYROBIE CIAST I CIASTECZEK
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Skierniewice (łódzkie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Świętochłowice (śląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH - 997,4 PLN

Referent ds. administracyjno - handlowych - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Małopolskiego. Zakres czynności: - przygotowanie korespondencji, kontrola rozliczeń, kompletowanie dokumentów księgowo - handlowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, terminowe prowadzenie ewidencji.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Nowy Sącz (małopolskie)

INSPEKTOR BHP - od 700 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; praca 4 godziny raz w tygodniu; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
INLETTA Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Krzywań (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 200 PLN

Inspektor ds. technicznych w sklepie Leroy Merlin Polska zapewnia bezawaryjnie funkcjonowanie infrastruktury. Zakres odpowiedzialności: - utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisamiprawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH (NR 2812) - od 2 500 PLN

Sporządzanie list płac z tytułu wszelkich wynagrodzeń, zasiłków ZUS. Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korygujących ZUS. Sporządzanie informacji o dochodach PIT-11, PIT-40. Wystawianie zaświadczeń Rp-7. Planowanie i rozliczanie funduszu płac.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARZYNIE - 2018-08-01 - Warzyn (kujawsko-pomorskie)

POKOJOWA - od 2 500 PLN

Prace porządkowe w ośrodku, utrzymanie pokoi w czystości ipozostałej powierzchni budynków hotelowych.
SOPHIA Rehabilitacja-Wypoczynek-Turystyka Zofia Starybrat - 2018-04-04 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTÓW - od 3 300 PLN

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KONTRAKTÓW ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMYORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU ORAZ POBYTU PERSONELU OPIEKUŃCZEGO ZA GRANICĄBUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM I WEWNĘTRZNYMBIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SP. Z O.O. SP.K. - 2018-08-22 - Rzeszów (podkarpackie)

PERSONEL POMOCNICZY - WYKŁADANIE TOWARU - od 13 PLN

wykonywanie zadań zgodnie z zaleceniami kierownika marketu, wykładanie towaru na półki, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Pyskowice (śląskie)

INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EKSPLOATACJI I REMONTÓW OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)

BRUKARZ - ROBOTNIK DROGOWY - od 2 000 PLN

Roboty drogowe, naprawy dróg, układanie kostki, koszenie, utrzymanie dróg. Mile widziane upr. na piłę mechaniczno - spalinową. Praca na akord - umowa o dzieło
BUD - MET Kazimierz Stępnik - 2017-04-04 - Nisko (podkarpackie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 1 010 PLN

Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej. Udzielanie instruktażu. Prowadzenie dokumentacji ppoż. Uczestnictwo w odbiorach technicznych nowych pomieszczeń.
42 BAZA LOTNICTWA SZKOLNEGO - 2017-01-10 - Olszewnica Stara (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY BIUR INFORMACJI - 1 017,4 PLN

- zapoznanie się z Regulaminem Organizacyjnym zakładu oraz Układem Zbiorowym Pracy obowiązującym w Zakładzie- odbycie szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych i pozostałych informacji prawnie chronionych przetwarzanych w Oddziele- zapoznanie się z pracą, planowaniem i koordynowaniem zadań w poszczególnych komórkach organizacxyjnych, do których zostanie skierowana osoba odbywająca staż oraz zapoznanie się z przepisami reguilującymi wykonywanie zadań w danej komórce organizacyjnej- wykonywanie konkretnych zadań i czynności zleconych przez kierownika danej komórki organizacyjnej nadzorującego pracę osoby odbywającej staż- wykonywanie czynności polegających między innymi na: pomocy w bieżącej przacy wydziału, zapoznanie się z dokumentacją i jej obiegiem, pomoc przy opracowywaniu dokumentacji, segregowaniu, kompletowaniu akt, adresowaniu, roznoszeniu, wysyłaniu korespondencji- przyuczenie do pracy w systemach informatycznych, pod nadzorem opiekuna, a w szególnych przypadkach pracy w systemach informatycznych zgodnie z przydzielonymi uprawnieniami na podstawie odrębnych procedur regulujących kwestie zarządzania uprawnieniami użytkowników poszczególnych systemów informatycznych funkcjonujących w Zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Chorzów (śląskie)

KIEROWCA - od 3 000 PLN

kierowca-ładowacz
WYWÓZ NIECZYSTOŚCI ORAZ PRZEWÓZ ŁADUNKÓW WIESŁAW STRACH - 2018-04-27 - Zelów (łódzkie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-MAGAZYNOWY - od 2 500 PLN

zaopatrzenie spółki w potrzebne towary, pomoc w załadunku i rozładunku dostaw
Poznańskie Przedsiębiorstwo Handlowe SURTEX Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Poznań (wielkopolskie)

PILARZ - od 2 000 PLN

Pilarz
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Baligród (podkarpackie)

FIZJOTERAPEUTA - od 1 850 PLN

Usługi w zakresie:- Su-Dżok terapia- Onnuri terapia- Twist-terapia- Moksoterapia
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNY ROBÓT SANITARNYCH - od 3 000 PLN

Nadzoruje realizację robót pod względem zgodności z projektem technicznym i zawartą umową, pozwoleniem na budowę i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.Współuczestniczy w prowadzeniu dokumentacji technicznej obiektów – wprowadza zmiany powykonawcze w dokumentacji.Sporządza obmiary, kosztorysy, kalkulacje i przygotowuje inne niezbędne dokumenty na roboty wynikające z planu remontów lub bieżących potrzeb pod kątem danych wyjściowych do przetargu lub zlecenia.Wydaje warunki techniczne na roboty sanitarne.Okres zatrudnienia 1 rok. Praca w godzinach: poniedziałek 8-16, wtorek-piątek 7-15.
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Czyn" - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR - od 1 850 PLN

prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Mława (mazowieckie)


Wybierz powiat