REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Referent ds. administracyjno - handlowych - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Małopolskiego. Zakres czynności: - przygotowanie korespondencji, kontrola rozliczeń, kompletowanie dokumentów księgowo - handlowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, terminowe prowadzenie ewidencji.
Data publikacji: 2018-01-24
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Referent ds. administracyjno - handlowych - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Małopolskiego. Zakres czynności: - przygotowanie korespondencji, kontrola rozliczeń, kompletowanie dokumentów księgowo - handlowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, terminowe prowadzenie ewidencji.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność obsługi komputera MS Office i urządzeń peryferyjnych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Adres strony pracodawcy: http://www.sufigs.pl/
Ulica pracodawcy: Węgierska
Numer budynku pracodawcy: 146
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsługa wesołego miasteczka
Działalność Rozrywkowa "WESOŁE MIASTECZKO" - 2016-04-29 - Puławy (lubelskie)
przyjmowanie dokumentów,ksiegowanie,sporządzanie rejestrów,prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Chrzanów (małopolskie)
praca w dziale księgowości
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
utrzymanie czystości i porządku, przygotowanie obiektu do zjęć i imprez, obsługa szatni
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
PRZEWÓZ RZECZY, MASZYN
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-23 - Polkowice (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Sierpc (mazowieckie)
prace fizyczne przy wykopach
MACIEJ STĘPIEŃ TELE-OPTIC - 2018-04-04 - Lubin (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
Polski Ogród Sp.z o.o.Warszawa Oddział Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego - 2016-08-23 - Ryki (lubelskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: obsługa klientów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- wystawianie dokumentów, faktur- redagowanie pism- archiwizowanie- rozliczanie - obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
obsługa biura i urządzeń biurowych, obsługa klienta krajowego i zagranicznego
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Kutno (łódzkie)
obsługa maszyn do produkcji opakowań
PPHU WOJTOWICZ - 2017-01-12 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Prace budowlane
Ryszard Ignacy Niezabitowski PPHU ,,ARTUR" - 2016-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
pełna obsługa w zakresie uposażenia pracowników w zakresie BHP zgodnie z taryfikatorem, przyjmowanie, wysyłanie i ewidencja korespondencji, ewidencja czasu pracy, prace przygotowawcze związane z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (zamawianie odzieży, narzędzi pracy).Oferta pracy przeznaczona dla osób powyżej 45 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Oświęcim (małopolskie)
układanie glazury
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY SC JAN CEZARY BŁASZCZYK - 2016-03-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- obsługa beneficjentów Agencji w zakresie spraw związanych z rejestracją zwierząt oraz ewidencją producentów.- wydawanie posiadaczom zwierząt paszportów dla bydła i ich duplikatów oraz innych druków systemowych- przestrzeganie procedur i samokształcenie z zakresu zmian w nich wprowadzanych- przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu IRZ oraz współpraca w tym zakresie z OR- współpraca z Powiatowym Inspektoratem Weterynarii
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-12-14 - Sztum (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Łęczyca (łódzkie)
Prace administracyjno- biurowe
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Zielona Góra (lubuskie)
prace pomocnicze przy wypieku produktów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Dobre (mazowieckie)
wydawanie wniosków i formularzy związanych z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiuudzielanie informacji o przedsiębiorcach figurujących w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczejwysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gdynia (pomorskie)
Kontroler jakości wyrobów przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Częstochowa (śląskie)
pomoc w sporządzaniu sprawozdań i zestawień, przygotowanie dokumentów do księgowania, obsługa bankowości elektronicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Mała Wieś (mazowieckie)
- Montaż, demontaż, regulacja, naprawa i serwisowanie instalacji i urządzeń wod – kan na realizowanych projektach,- Wykonywanie pracy zgodnie z dokumentacją techniczną instalacji i urządzeń, rysunkami montażowymi i uzgodnieniami,- Odbiór dostaw materiałowych, transport oraz zabezpieczenie materiału,- Udział w rozruchach instalacji oraz odbiorach technicznych,- Dbałość o powierzone narzędzia, materiał i pozostałe mienie firmy,- Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. na realizowanych projektach.
Eksploatator Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Rotmanka (pomorskie)
obsługa korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji, rejestracja i archiwizacja dokumentów, wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów, wszystkie prace administracyjno- biurowe związane ze sprawnym funkcjonowaniem biura, zapewnienie wsparcia pracownikom pozostałych działów, prowadzenie ewidencji i zakupu odzieży roboczej, prowadzenie i koordynacja spraw związanych z przepisami BHP, PPOŻ, wsparcie administracyjno- biurowe działu kadr i płac, prowadzenie akt pracowniczych, oraz współ-obsługa kadrowa pracowników
SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Lubin (dolnośląskie)
utrzymywanie bieżącego kontaktu mailowego oraztelefonicznego z klientami, weryfikacja informacji dot.złożonego zamówienia, udzielanie klientowi informacji odostępnych produktach/ofercie, przyjmowanie oraz obsługa zamówień. Praca w godzinach 8-16
Trend TJ sp. z o.o. - 2017-02-01 - Opole (opolskie)
Prace pomocnicze na budowach.
„BUDWOJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” spółka komandytowa - 2018-04-24 - Pińczów (świętokrzyskie)