INSPEKTOR Mława oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe, pisanie pism urzędowych
Data publikacji: 2016-08-01
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace biurowe, pisanie pism urzędowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 01.08.2016
Oferta pracy ważna do: 01.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzór nad niezgodnościami w procesie, weryfikacja materiałów odrzuconych w procesie, raportowanie w systemie bazy danych, audytowanie obszaru produkcyjnego wg standardów 5S, współpraca z działami wspierającym.
Assel Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Kraków (małopolskie)
-obsługa koparki-wykopy po instalacje wodno-kanalizacyjne
"WIMAR" Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ (DZIAŁ SPRZEDAŻY), BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW I UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI (PRACA NA TERENIE WOJ. PODKARPACKIEGO), SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH, POMOC W MAGAZYNIE, DOWÓZ TOWARÓW DO KLIENTA.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "MEDRES" ZBIGNIEW MAJCHER - 2018-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
- nadzór nad warunkami pracy w Urzędzie,- doradztwo w zakresie bhp i ppoż.,- szkolenie pracowników urzędu w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochronyprzeciwpożarowe,- sporządzanie wymaganej dokumentacji bhp i ppoż. w Urzędzie.- kierowanie pojazdem służbowym do 3,5T (samochód osobowy) w ramach obowiązków służbowych,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),- praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
Dbanie o czystość i właściwy stan higieniczno-sanitarny powierzonych pomieszczeń, zmiana pościeli i ręcznikówmycie podłóg, odkurzanie, mycie okien, pranie dywanów odkurzaczem piorącym, czyszczenie parownicą, obsługa programu hotelowego w zakresie niezbędnym osobie sprzątającej przez komputer lub tablet.
AGATOMDOM Tomasz Szych - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
montaż klimatyzatora, naprawa, konserwacja i montaż instalacji sanitarnych,kontrola szczelności instalacji sanitarnych,układanie, spawanie i uszczelnianie rur
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Rudna Mała (podkarpackie)
Realizacja umówionych spotkań przez dział Call CenterCV przesyłać na email : rekrutacja.srodaslaska (at) interia.pl
PROGRESS ACTIVE SP. Z O. O. - 2016-06-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właściwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie środowiska, opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, przeprowadzanie badań poziomów pól eklektromagnetycznych w środowisku.Wymiar etatu 1/2 etatu, umowa na zastępstwo.kontakt z pracodawcą: e-mail: jw2644 (at) sp.mil.pl, fax 261-669-855.Miejsce pracy: ul. Graniczna 13 Wrocław.Informacja o ofercie w sali D.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
-praca przy obróbce aluminium
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-03-15 - Miłosław (wielkopolskie)
Pracownik restauracji McDonalds, prace porządkowe, przygotowywanie i wydawanie posiłków, obsługa gości. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące. Praca wg grafiku w zakresie godzin 06.00-06.00. Możliwość zatrudnienia również na część etatu (3/4 lub 1/2). Mile widziane osoby niepełnosprawne.
WOJCIECH SZPILA - 2018-04-25 - Piła (wielkopolskie)
• monitorowanie stanu zdrowia podopiecznego• toaleta ciała podopiecznego, zmiana bielizny osobistej i pościelowej, utrzymanie jej w czystości, pomoc w zaspokojeniu potrzeb fizjologicznych• podawanie leków, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych• zapobieganie odleżynom i stanom zapalnym skóry• przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety chorego• utrzymanie pomieszczeń chorego w czystości• wspieranie psychiczno-pedagogiczne, edukacyjno-terapeutyczne, podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań chorego• pomoc w czynnościach domowych takich jak: pranie, sprzątanie, odkurzanie, robienie zakupów, płaceniu rachunków• pomoc w sprawach urzędowych (ZUS, NFZ, Urząd Skarbowy, bank, poczta)• towarzyszenie podczas wizyt lekarskich
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne przygotowywanie i wypiek wyrobów cukierniczych.
J.Z.S. Nyczaj - PPHU Piekarnia-Cukiernia - 2016-08-02 - Głowno (łódzkie)
kierowanie pojazdem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t.
KAPLIA&AN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Ozimek (opolskie)
administracja serwerami działającymi pod kontrolą systemów operacyjnych Windows Serwer 2012R2, Windows SQL Serwer; administrowanie sieci komputerowej Spółki (LAN, WAN, WIFI), w tym konfiguracja switchy, routerów, firewalli, tunelów VPN wszystko w oparciu o technologię CISCO; obsługa bieżąca, rejestracja zgłoszeń serwisowych od pracowników i pomoc w problemach technicznych (helpdesk); prowadzenie spraw związanych z obsługą i realizacją zadań inwestycyjno-remontowych; obsługa formalno-organizacyjna prowadzonych przez Dział Techniczny spraw dla jednostek organizacyjnych spółki
Zakład Energetyki Cieplnej Sp.z o.o. - 2016-04-18 - Pabianice (łódzkie)
Obróbka drewna maszynowa, obróbka ręczna, montaż drzwi i schodów.
MANUFAKTURA KWIATKOWSKI RAFAŁ KWIATKOWSKI - 2017-09-22 - Wierzchucin Królewski (kujawsko-pomorskie)
praca na linii produkcyjnej; obsługa maszyn
HOMANIT SP. Z O.O. - 2016-02-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracownik administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, uczestniczenie w komisji powypadkowej, sporządzenie dokumentów z tym związanych, ewidencja badań lekarskich, kontrola ich ważności, wydawanie skierowań, kontrola stanowisk pracy pod kątem przestrzegania przepisów.
Vorwerk Autotec Polska Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy dla pracowników i uczniów szkoły
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH - 2015-11-30 - Lubin (dolnośląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu zleceń robót remontowych, przy nadzorowaniu nad pracą konserwatorów i dozorców, sporządzaniu kart pracy, przy obsłudze mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów w zakresie organizacji przewozu towarów na terenie Europy, pozyskiwanie nowych klientów, organizacja tras dla floty firmowej.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zgierz (łódzkie)
przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno - remontowych, inspekcja obiektów budowlanych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2017-05-15 - Bytom (śląskie)
Wizytacje stacji paliw i terminali paliw-szkolenia pracowników ww obiektów ( wsttępne i okresowe dla wszystkich grup pracowniczych)- tworzenie dokumentacji ( instrukcje, oceny ryzyka zawodowego, instrukcje bezpieczenego wykonania robót, plany BIOL, itp)-nadzory BHP podczas realizacji prac inwestycyjnych, remontowych, modernizacyjnych na terenie stacji i terminali paliw.Miejsce pracy: Wrocław ul. Kołłątaja Kontakt kandydatów z pracodawcą:krzysztof.organek (at) orlen.plOferta w sali: D
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wg. obowiązków obsługi stacji MOYA; WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub zawodowe, obsługa stacji paliw, operatywność, uprzejmość, urzywanie zwrotów grzecznościowych, znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem.
CESLA Halina Brzezina - 2018-02-28 - Kochanowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji bhp
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wyszków (mazowieckie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puławy (lubelskie)