INSPEKTOR Pabianice oferta pracy Zakład Energetyki Cieplnej Sp.z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: administracja serwerami działającymi pod kontrolą systemów operacyjnych Windows Serwer 2012R2, Windows SQL Serwer; administrowanie sieci komputerowej Spółki (LAN, WAN, WIFI), w tym konfiguracja switchy, routerów, firewalli, tunelów VPN wszystko w oparciu o technologię CISCO; obsługa bieżąca, rejestracja zgłoszeń serwisowych od pracowników i pomoc w problemach technicznych (helpdesk); prowadzenie spraw związanych z obsługą i realizacją zadań inwestycyjno-remontowych; obsługa formalno-organizacyjna prowadzonych przez Dział Techniczny spraw dla jednostek organizacyjnych spółki
Data publikacji: 2016-04-18
Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
Pracodawca: Zakład Energetyki Cieplnej Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętego Rocha 8, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
administracja serwerami działającymi pod kontrolą systemów operacyjnych Windows Serwer 2012R2, Windows SQL Serwer; administrowanie sieci komputerowej Spółki (LAN, WAN, WIFI), w tym konfiguracja switchy, routerów, firewalli, tunelów VPN wszystko w oparciu o technologię CISCO; obsługa bieżąca, rejestracja zgłoszeń serwisowych od pracowników i pomoc w problemach technicznych (helpdesk); prowadzenie spraw związanych z obsługą i realizacją zadań inwestycyjno-remontowych; obsługa formalno-organizacyjna prowadzonych przez Dział Techniczny spraw dla jednostek organizacyjnych spółki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pabianice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie administracji systemów i sieci, dobra znajomość systemów Windows Serwer 2012 na poziomie administracyjnym, doświadczenie w zakresie administracji systemu Windows Serwer 2012 udostępniających usługi bazodanowe SQL Serwer, doświadczenie w administracji przełącznikami sieciowymi, routerami opartymi na rozwiązaniach firmy Cisco System, znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i prowadzeniem procesu inwestycyjnego, ogólna znajomość przepisów z zakresu: prawa budowlanego, gospodarki nieruchomościami, o rachunkowości, zamówień publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zakład Energetyki Cieplnej Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Świętego Rocha 8, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pabianice
Ulica pracodawcy: Świętego Rocha
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 18.04.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolnników; udzielanie wyjaśnień w sprawach świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników należących do zakresu działania wydziału, rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych; udzielanie odpowiedzi na korespondencję, wydawanie zaświadzceń o wysokości pobieranych rent i emerytut oraz o nie pobieraniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-01 - Poznań (wielkopolskie)
udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego rolnikow i świadczeń przysługujących z tego ubezpieczenia oraz w sprawach ubezpieczenia społecznego,przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,przyjmowanie i kompletowanie wnioskow o świadczenie pieniężne/rmerytalno-rentowe/.przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji i przekazywanie jej do dalszego załatwienia,prowadzenie spraw związanych z orzecznictwem
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
pracownik fizyczny, własciwe i terminowe wykonywanie prac wchodzących w zakres swojego stanwoiska
WARTER Spółka Jawna - 2017-08-29 - Tarnowski Młyn (wielkopolskie)
sprzedaż nieruchomości na terenie Mierzei Wiślanej, pozyskiwanie klientów, CV proszę przesłać na adres: biuro.pphu.wb.kj (at) gmail.com
PHU Wielobranżowe Jan Kiełb - 2018-02-02 - Sztutowo (pomorskie)
Praca na stanowisku pomoc księgowej.
Biuro Rachunkowe SIGMA Bożena Jasińska - 2017-11-10 - Wejherowo (pomorskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania,8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne brutto w przedziale od 2700 zł do 3100 zł plus dodatek za wieloletnią pracę.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-03 - Ustka (pomorskie)
przygotowanie gotowych produktów typu gofry i naleśniki, bezpośrednia sprzedaż
Katarzyna Kukolka-Bogocz Firma Gastronomiczno- Kateringowa TDS - 2017-12-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie instruktaży w ramach szkoleń wstępnych bezpieczeństwa i higieny pracy, ustalanie okoliczności wypadków w drodze do domu pracowników KRUS, uczestniczenie w opracowaniu programów szkolenia wstępnego oraz okresowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla poszczególnych stanowisk pracy.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, przygotowywanie dokumentów ubezpieczeniowych, dokumentacja ubezpieczeniowa, komunikacja z menagerami firm, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Głogów (dolnośląskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-08-31 - Wołów (dolnośląskie)
przyjmowanie zamówień od klientów, aktywna sprzedaż produktów będących w ofercie firmy, informowanie klientów o aktualnych promocjach, wystawianie dokumentów przewozowych i handlowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi i kierowcami, kontrola należności klientów.
TGS Przemysław Stoń - 2016-07-26 - Ruda Śląska (śląskie)
organ doradczo - konsultacyjny w zakresie bhp
P.W. MIR-JAS Mirosław Jasyk - 2016-01-25 - Świdnica (dolnośląskie)
Kompletacja towaru spożywczego wg zamówień przy użyciu ręcznego wózka paletowego, obsługa skanera magazynowego, układanie towaru na paletach i przygotowanie do wysyłki.
EUROKADRA SA - 2015-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
koordynacja i nadzór nad pracami działu technologicznego, nadzór nad procesami technologicznymi, wprowadzanie nowych wzorów do produkcji, konstruowanie mebli
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-10-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
całościowe zarządzanie procesem produkcyjnym w obrębie zakładu; odpowiedzialność za bezpieczeństwo i organizację pracy; nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego i zarządzanie przygotowaniem technologicznym produkcj; odpowiedzialność za wdrażanie nowych technologii; opracowanie i nadzór nadd realizacją planów produkcyjnych;
TBL (THE BUSINESS LAB) SP. Z O.O - 2016-06-07 - Opole (opolskie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Praca magazynowe przy częściach samochodowych
TANK-SERVICE Sp. z o.o. - 2017-04-11 - Radzionków (śląskie)
Przygotowywanie potraw z menu. Robienie pizzy. Utrzymanie porzątku na stanowisku pracy.
Bazylia i domowi styliści Paulina Czerwińska - 2018-03-27 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
Praca polega na przewozie maszyn na budowę, nastepnie pracownik włącza się w tryb pracy, prawo jazdy kat.C. kurs na przewóz rzeczy + aktualne prawo jazdy, miejsce wykonywania pracy baza firmy - delegacja (teren kraju). Nocleg - dojazd na budowę po stronie pracodawcy.Wynagrodzenie : 16,00 zł/1h + premia uznaniowa do 40% zgodnie z zakładowym regulaminem nagradzania + delegacja zgodnie z Kp.
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych INŻBUD Sp. J. - 2017-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Samodzielna praca przy instalacjach wod-kan, co,. Miejsce pracy: Zabrze i okolice.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zabrze (śląskie)
1.całościowe przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw pracowniczych2.obsługa pracowników w zakresie ubezpieczeń społecznych 3.przygotowywanie wszelkich, wymaganych przepisami prawa pism w zakresie prowadzonych spraw pracowniczych4.obsługa programu kadrowo – płacowego, wprowadzanie i generowanie danych do i z systemu5.prowadzenie ewidencji czasu pracy w zleconym zakresie, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności; 6.rozliczanie harmonogramów czasu pracy; kontrola ważności badań lekarskich7.obsługa praktyk zawodowych i studenckich prowadzonych w Szpitalu8.współpraca w przygotowywaniu raportów i analiz dotyczących zatrudnienia
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)
badanie spoiw spawalniczych
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
montaż produktów zgodnie z speyfikacją, odbiór rozmieszczenie w magazynie i przygotowanie półproduktów, produktów gotowych
DBI "PLASTICS" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż wędlin lub wyrobów cukierniczo-piekarniczych na stoisku firmowym. Dobry kontakt z klientem.
DUBIMEX Zakład Przetwórstwa Mięsnego sp. j. Z.Dubielak - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Szczyrzyc (małopolskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility.Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone.Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami.Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego.Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD.Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych.Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów.Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku.Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
kosmetyczka
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa kancelarii przyjmowanie korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, rejestracja dokumentów oraz rozdysponowywanie pism do poszczególnych komórek merytorycznych; prace w składnicy akt opisywanie i zakładanie teczek aktowych, wypełnianie spisów spraw oraz przygotowywanie spisów zdawczo-odbiorczych; obsługa wniosków pomocowych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej płatności bezpośrednie oraz z zakresu identyfikacji i Rejestracji Zwierząt;obsługa wniosków pomocowych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2015-2020 programy rolno środowiskowe, płatności z tytułu ONW, zalesianie
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Piastów (mazowieckie)