KSIĘGOWA/POMOC KSIĘGOWEJ Wejherowo oferta pracy Biuro Rachunkowe SIGMA Bożena Jasińska
Stanowisko: KSIĘGOWA/POMOC KSIĘGOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku pomoc księgowej.
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe SIGMA Bożena Jasińska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 292/A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku pomoc księgowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/POMOC KSIĘGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: Księgowość
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Księgowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość programu księgowego BC-Chudzikiewicz
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe SIGMA Bożena Jasińska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 292/A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 292
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.11.2017
Oferta pracy ważna do: 10.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymanie porządku i czystości w biurzeMiejsce pracy: Białe Błota
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-27 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
zadania z zakresu rachunkowości oraz uproszczonej księgowości
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Pułtusk (mazowieckie)
- Obsługa maszyn produkcyjnych -Przygotowanie maszyny do pracy i dbałość o jej poprawne funkcjonowanie -Kontrola poprawności wykonanych detali, wykonywanie pomiarów Codzienna konserwacja maszyny
kontakt przez OHP - 2016-03-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Staż w Krapkowicach, praca w charakterze sprzątaczki.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Krapkowice (opolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Opole (opolskie)
Prowadzenie ksiąg podatkowych klientów biura.
DUET TAX OFFICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Bełchatów (łódzkie)
Rzetelne sprzątanie pokoi i terenu przynależnego do hotelu, wymiana pościeli i ręczników, uzupełnianie artykułów konsumpcyjnych oraz eksploatacyjnych według ustalonych standardów, uzupełnianie materiałów reklamowych, informowanie przełożonego o brakach i usterkach w pokojach, zgłaszanie i odnoszenie rzeczy zaginionych/ pozostawionych przez gości hotelowych, przekazywanie do pralni i odbiór z pralni rzeczy gości, realizowanie życzeń gości hotelowych będących w zakresie obowiązków pokojowej.
PHU Agnieszka Żurakowska Dębowe Wzgórze - 2017-10-05 - Pokrzywna (opolskie)
- Wystawianie rachunków dla odbiorców oraz innych dokumentów księgowych. Prowadzenie księgi właścicieli. Sporządzanie kosztów i przychodów. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego. Prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy. Sporządzanie rozliczeń za dostawę mediów. Sporządzanie naliczeń miesięcznych zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości wspólnej. Przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek dla wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie bieżącej korespondencji z właścicielami i innymi instytucjami. Obsługa klientów w zakresie szczegółowego udzielania informacji. Prowadzenie podstawowych działań windykacyjnych. Przygotowywanie informacji do wniosków kredytowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość zatrudnienia na 3/4 lub 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych. Obsługa programów do rozliczenia wspólnot. Kontakt e-mail: ula.knapik (at) vp.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI URSZULA KNAPIK-KWAS - 2018-08-14 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j. w.
PART TIME Michał Zając-Borowicki - 2015-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie, naliczanie podatków, przygotowywanie deklaracji do ZUS
BES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Ruda Śląska (śląskie)
Zakres zadań: terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych, przyjmowanie, dekretowanie sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych, zestawień, analiz finansowych, przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników, przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych we współpracy z głównym księgowym, sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, przekazywanie dochodów do organu prowadzącego, prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach syntetycznych i uzgadnianie z kontami analitycznymi, wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Dyrektora MOSiR lub Głównego Księgowego.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2018-04-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Lipsko (mazowieckie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI PRZYSTANKÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ, ORAZ CZYSTOŚCI W LASACH I POLANACH, SERWISOWANIE KOSZY ULICZNYCHWYKSZTAŁCENIE:PODSTAWOWE, PRAWO JAZDY B
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
krajowy transport drogowy rzeczy
ZPB KACZMAREK SP. Z O.O. SP. K. - 2018-07-27 - Trzebnica (dolnośląskie)
prowadzenie kasy, wprowadzanie dokumentów, rozliczanie punktów sprzedaży
PALMARK MAREK PŁOŃCZAK - 2017-03-27 - Pobiedziska (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Rogoźnik (śląskie)
ROZLICZANIE PRODUKCJI WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH. ROZLICZANIE PODATKU VAT. WPROWADZANIE DOKUMENTÓW FINANSOWYCH DO PROGRAMU SYMFONIA.OKRES PRÓBNY 3 MIESIĄCE, NASTĘPNIE NA CZAS NIEOKREŚLONY.GODZ.PRACY 7.00-15.00
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2017-09-29 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa maszyn, wizualna kontrola jakości, pakowanie asortymentu.
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Żory (śląskie)
Wykształcenie: zawodowe; min. 3 m-e doświadczenie na ww. stanowisku; uprawnienia do obsługi wózków widłowych; Przyjmowanie i wdawanie towaru z magazynu, załadunek i rozładunek towarów, kompletowanie zamówień do wysyłki - picking, oznaczanie i składowanie towaru we właściwy sposób, dostarczanie surowców i opakowań na potrzeby produkcji, wypełnianie raportu dziennego obsługi wózka jezdnego, zgłaszanie przełożonemu wszelkich uszkodzeń produktów i awarii (regałów, wózków), segregacja zwrotów; dwie lub trzy zmiany; miejsce pracy; Gliwice strefa;
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych (faktur, wyciągów bankowych, listy płac, poleceń księgowania, amortyzacji środków trwałych) do programu księgowego COMARCH ERP OPTIMA, naliczanie wynagrodzeń, ZUS.
Dzierżoniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.zo.o. - 2016-03-25 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obsługa maszyn, obsługa linii montażowej
kontakt przez OHP - 2017-10-02 - Świdnica (dolnośląskie)
Przewóz dzieci na trasie Dębna-Trepcza-Sanok
"Santur" Sp.z o.o - 2016-08-30 - Zabłotce (podkarpackie)
zbieranie zamówień, zakup towarów, negocjowanie cen
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku księgowość, doświadczenie w biurze rachunkowym, obsługa pakietu MS Office, programu INSERT. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę księgową podmiotów gospodarczych w zakresie podstaw księgowania przychodów i rozchodów, ZUS, obsługa kadrowa. Wynagrodzenie + premia uznaniowa. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: kuzak (at) pro.onet.pl.
BIURO EKONOMICZNO-RACHUNKOWE SP. Z O. O . - 2017-07-25 - Rybnik (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
Praca na kuchni, przygotowywanie żywności, utrzymywanie porządków, obsługa gości.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Szewska120 h pracy w miesiącu Dyspozycyjność 6:00-4:00Przewidywany czas zatsrudnienia: min. 1 rok Sala G
AmRest Sp.z o.o. - 2018-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy itd. zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704, z 2004 r. Nr 246, poz. 2468)
OPTIMAL SOLUTIONS Sp. z o. o. - 2017-11-29 - Kłobuck (śląskie)