INSPEKTOR DS. ELEKTRYCZNYCH Słupsk oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ELEKTRYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2. Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a) uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b) uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c) sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d) sprawdzanie i opisywanie rachunków,e) opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f) współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g) współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a) udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b) ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c) proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d) przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e) udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f) sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g) współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h) pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i) sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j) sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k) udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l) dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4. Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni.Umowa do 30.04.2020 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Data publikacji: 2019-03-20
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Braci Gierymskich 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2. Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a) uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b) uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c) sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d) sprawdzanie i opisywanie rachunków,e) opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f) współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g) współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a) udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b) ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c) proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d) przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e) udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f) sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g) współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h) pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i) sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j) sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k) udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l) dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4. Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni.Umowa do 30.04.2020 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ELEKTRYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość obsługi komputera w tym arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu,wskazane uprawnienia elektryczne, wymagane świadectwo kwalifikacyjne "D" instalacji sieci elektrycznej, wykształcenie min. średnie techniczne elektryczne, zdolności analityczne, dorywczo praca na wysokości powyżej 3 metrów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Braci Gierymskich 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Braci Gierymskich
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.03.2019
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 29.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca jako kierowca taksówki. Zapewniamy wszelkie niezbędne narzędzia do pracy tj. samochód, paliwo, telefon
Desperat 2 Dawid Langowski - 2018-03-21 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i okresowych bhp. Przeglądy szkoły w zakresie bhp. Inne prace związane z bhp w szkole.
Zespół Szkół NR 9 - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie gospodarki materiałowo-magazynowej w systemie SAP i ponoszenie odpowiedzialności materialnej za gospodarkę materiałową2. Nadzór nad realizacją umów związnych z gospodarką materiałową, konserwacją i przegladami obiektów i urządzeń3. Przygotowywanie dokumentacji dot. zakupów towarów i usług oraz robót remontowo-budowlanych o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy pzp. zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa4. Prowadzenie książki obiektu budynków sądu5. Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiazującymi przepisami dot. działania archiwów zakładowych w resorcie sprawiedliwości oraz przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Sąd Rejonowy w Chełmie - 2016-10-31 - Chełm (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Wolbrom (małopolskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-10-16 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin,ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników,ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie,wydawanie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnym,przymusowe dochodzenie należności.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny - brak windy
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie produktów do wysyłki, rozkładanie towaru w magazynie.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Konin (wielkopolskie)
Nadzór nad pracą działu transportu i spedycji, kreowanie wizerunku firmy, nawiązywanie nowych kontaktów firmowych, pomoc w realizacji bieżących prac w firmie. Wymagane wykształcenie wyzsze lub średnie w kierunku transportu lub zarzadzania, doswiadczenie zawodowe min. 6 miesięcy, prawo jazdy kat.B, minle widziana znajomośc jez. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Wynagrodzenie 2800zł brutto.
PRZEDPSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "WERMAR" SEBASTIAN TUBIS - 2017-01-13 - Grabówek (warmińsko-mazurskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny- sporządzanie i przedstawianie Dowódcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy- udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Staż z PO WER na ok. 5 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW:WIELKA ODRZAŃSKA 21/U1GODZ.PR.:9-17WYMAGANIA ORGANIZATORA:wykształcenie srednie, biegła znajomośc obsługi komputera, podstawowa znajomość obsługi: CorelDraw, pakietu Office
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość języka angielskiego; dobra znajomość obsługi komputera i technik prac biurowych; dobra organizacja pracy; odporność na stres; dyspozycyjność; gotowość do pracy zmianowej; przyjmowanie i nadawanie pociągów; obsługa dokumentacji; kontakt z partnerami;
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-26 - Gliwice (śląskie)
legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców
POLAND-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food, obsługa gości
MCDONALD'S POLSKA SP. Z O.O - 2016-10-14 - Olempin (lubelskie)
zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Białobrzegi (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, dostarczanie towarów do klienta, dyspozycyjność.
Mazurtrans Mazur Rafał - 2016-05-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
jw
Capital Work - 2018-09-24 - Kobyłka (mazowieckie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, praca biurowa.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-11-03 - Gdynia (pomorskie)
obsługa Klienta w zakresie udzielania informacji o stanie konta za zaległościz tytułu czynszu i pozostałych opłat;weryfikowanie sald najemców lokali komunalnych pod katem zadłużenia;wystawianie faktur korygujących sprzedaży w związku z rozliczeniem zaliczek na centralne ogrzewanie i zimną wodę;wystawianie i ksiegowanie biezących faktur sprzedaży i faktur korygujących sprzedażydo modułu FK;przygotowywanie i analiza dokumentacji najemców lokali komunalnych celem oddania zaległości do sądu o nakaz zapłaty;wykonywanie poleceń bezpośrednich przełożonych
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2017-11-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów
Urszula Bajger Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2019-03-07 - Łężany (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji rysunkowej wyposażenia obiektów handlowych
TEMA Jarosław Więckowski - 2016-01-18 - Warka (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu, obsługa dokumentacji dotyczącej rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, prowadzenie
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Żuromin (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji elektrycznej; remont i naprawa instalacji
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Bratoszewice (łódzkie)
- NAWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE STOSUNKU PRACY,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH TAKICH JAK: urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty nagród,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, PODATKOWEJ, ROZLICZEŃ Z ZUS I POKREWNYCH,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ Z ZAKRESU SZKOLEŃ PRACOWNICZYCH I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH,
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2019-02-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
OCENA ZGODNOŚCI WYKONANYCH PRAC Z WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Dębica (podkarpackie)
Zakres obowiązków - teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych, zaangażowanie, systematyczność, sprawna organizacja pracy własnej, zdolność szybkiego podejmowania decyzji, zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu.Zadania - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac.
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 2018-04-12 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
obsługa kasy, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie posiłków
Firma Usługowo-Handlowa Borowy Marek - 2016-07-04 - Strzegom (dolnośląskie)
pracownik ochrony
Multiservice Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
- sprzedaż telefoniczna produktów firmy- kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym oraz biznesowym - przedstawienie oferty nowym klientom - realizacja założonym celów
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Zabrze (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2016-11-17 - Słupsk (pomorskie)