INSPEKTOR KONTROLI TECHNICZNEJ Dębica oferta pracy TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR KONTROLI TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: OCENA ZGODNOŚCI WYKONANYCH PRAC Z WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI
Data publikacji: 2018-08-23
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SANDOMIERSKA 39, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OCENA ZGODNOŚCI WYKONANYCH PRAC Z WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KONTROLI TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor kontroli handlu i usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU TECHNICZNEGO
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANY STAŻ PRACY MIN. 3 LATA ORAZ ZNAJOMOŚĆ TECHNOLOGII POMIARÓW
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
SANDOMIERSKA 39, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: SANDOMIERSKA
Numer budynku pracodawcy: 39
Profil działalności pracodawcy:
Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor kontroli handlu i usług
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 20.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa biurowa pracowników objętych grupowym ubezpieczeniem, pośrednictwo ubezpieczeniowe, pośrednictwo turystyczne
JSU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie bieżącej sprzedaży biletów pasażerom na podstawie zapisów zawartych umów, w tym wystawianie faktur oraz paragonów, a także wszelkich dokumentów potwierdzających przychody oraz rozchody zarówno towarów jak i wartości pieniężnych, sprawowanie bieżącego monitoringu wielkości zapasu biletów, znajdującego się na stanie, oraz bieżące zamawianie i dysponowanie ilością biletów zapewniającą zachowanie ciągłości sprzedaży, udzielanie informacji pasażerom na temat aktualnie obowiązujących rozkładów jazdy, tj. przekazywanie informacji o godzinach odjazdów oraz przebiegu tras poszczególnych linii, współpraca z pionem księgowym w zakresie rozliczania stanów biletów i analiz ekonomicznych, udzielanie informacji klientom biura Centrum Obsługi Pasażera oraz Kolektury biletowej na temat obowiązującej taryfy opłat MZK, zasad korzystania z ulg, przepisów porządkowych, oraz możliwości złożenia odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej lub warunków jej zamiany na opłatę manipulacyjną, dostawy biletów do punktów sprzedaży znacznie oddalonych od siedziby MZK w Tychach,
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2017-04-26 - Tychy (śląskie)
zarządzanie zepołem pracowników hotelu , organizowanie pracy zespołu pracowników hotelu, , prowadzenie szkoleń i motywanie pracowników
L&P Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-16 - Płock (mazowieckie)
Inspektor-przyjmowanie wpłat, rozliczanie rachunków, prace biurowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Tel. 502 623 744 Zbigniew Kiniorski
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TORZYMIU - 2018-07-13 - Torzym (lubuskie)
podawanie i nalewanie piwa, drinków, dbanie o czystość lokalu.
Kawiarnia "Rafi" Stefaniak Rafał - 2018-04-09 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Polerowanie, wycinanie elementów granitowych, montaż nagrobków, chodów, blatów granitowych.
SZWARC ANDRZEJ SAWICKI - 2018-03-13 - Biała Rawska (łódzkie)
wykonywanie części do mebli oraz składanie gotowych produkt ów meblowych. Praca z narzędziami oraz maszynami stolarskimi. utrzymywanie w czystości miejsca pracy
TIME2WORK SP. Z O.O. - 2017-08-28 - Łękno (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie przedmiarów, obmiarów, inwentaryzacji oraz rozliczeń robót dekarskich.obijanie blachą elementów drewnianych, montowanie rynien i rur spustowychkrycie dachówwykonywanie izolacji dachów i stropodachów
Ivanna Master SP Z O.O - 2018-06-01 - Gdynia (pomorskie)
Szkolenia BHP
Zespół Szkól Nr 4 - 2017-01-12 - Jaworzno (śląskie)
Praca w spółce zajmującej się obsługą wspólnot mieszkaniowych. Inspektor nadzoru inwestorskiego - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) hjw.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów,przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego,ustalanie prawa i opracowywanie decyzji w sprawach zasiłków: chorobowych, macierzyńskich i pogrzebowych,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej w Toruniu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa urzadzeń :komputer, kasa, drukarka, , wyprowadzrnie do sklepu On-line nowych produktów, redagowanie opisów, przygotowywanie zdjęć, prowadzenie gospodarki magazynowej, zamówienia, przyjmowanie dostaw, obsługa zamwień, wysyłka, prowadzenie działąń marketingowych; google, scial media.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Oleśnica (dolnośląskie)
1.całościowe przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw pracowniczych2.obsługa pracowników w zakresie ubezpieczeń społecznych 3.przygotowywanie wszelkich, wymaganych przepisami prawa pism w zakresie prowadzonych spraw pracowniczych4.obsługa programu kadrowo – płacowego, wprowadzanie i generowanie danych do i z systemu5.prowadzenie ewidencji czasu pracy w zleconym zakresie, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności; 6.rozliczanie harmonogramów czasu pracy; kontrola ważności badań lekarskich7.obsługa praktyk zawodowych i studenckich prowadzonych w Szpitalu8.współpraca w przygotowywaniu raportów i analiz dotyczących zatrudnienia
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)
Rozwożenie przesyłek
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
montaż instalacji sanitarnych i gazowych, spawanie elementów
Zakład Instalacyjno-Budowlany -Zalewski Eugeniusz - 2016-07-29 - Łuków (lubelskie)
Koordynacja sprzedaży i zamówień na stoisku mięsno-wędliniarskim w Delikatesach "CENTRUM" w Łącznej
"NEOFARM" S.C. RENATA BILSKA, TOMASZ BILSKI - 2016-03-14 - Łączna (świętokrzyskie)
prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola stanowisk pracy oraz archiwizowanie dokumentacji bhp, przeprowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów bhp, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami , podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w jednostce
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2018-07-06 - Rozewie (pomorskie)
Prowadzenie spraw, dokumentacji związanej z ochroną środowiska w firmie zgodnie z obowiązującymi przepisami,Prowadzenie dokumentacji i załatwianie spraw związanych z inwestycjami
Innotec Sp. z o.o - 2017-07-28 - Recz (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Złotoryja (dolnośląskie)
Rejestracja pacjenta telefoniczna, osobista, mailowa, bieżąca obsługa pacjenta, sprawozdawczość z wykonanych procedur
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Będzin (śląskie)
Zakres podstawowych zadań: sporządzanie materiałów do planowania budżetu miasta oraz planów finansowych, współpraca przy sporządzaniu projektów budżetu i Wieloletniego Planu Finansowego (WPF), przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń zmieniających budżet w ciągu roku oraz WPF, sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych: miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych, przygotowywanie zestawień dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów, prowadzenie księgowości Gminy Miasta Ustka, współpraca przy rozliczaniu inwentaryzacji. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta. Budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w pełnym wymiarze czasu pracy w Wydziale Finansowym. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Okres zatrudnienia 6 m-cy docelowo um. na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3000 zł do 3700 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-08-03 - Ustka (pomorskie)
Nadzór nad produkcją środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, nadzór nad obrotem i eksportem środków pochodzenia zwierzęcego,
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-05-22 - Koło (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
szkolenia, zarządzanie pracą merchandiserów, organizacja działań promocyjnych, nadzór nad raportowaniem pracy podległego zespołu
kontakt przez OHP - 2016-10-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
kosztorysowanie w resorcie MON
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-04 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
-spr. towarów pod względem ilościowym i jakościowym,- przygot. produktów do sprzedaży,- inkasowanie należności za sprzedane produkty.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Łódź (łódzkie)