INSPEKTOR DS. UBEZPIECZEŃ/PRACOWNIK BIUROWY Dąbrowa Górnicza oferta pracy JSU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. UBEZPIECZEŃ/PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biurowa pracowników objętych grupowym ubezpieczeniem, pośrednictwo ubezpieczeniowe, pośrednictwo turystyczne
Data publikacji: 2018-06-13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: JSU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koksownicza 1, 42-523 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biurowa pracowników objętych grupowym ubezpieczeniem, pośrednictwo ubezpieczeniowe, pośrednictwo turystyczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. UBEZPIECZEŃ/PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia agenta ubezpieczeniowego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie średnie oraz doświadczenie zawodowe przy obsłudze klientagodziny pracy: 06:00 - 14:00 lub 08:00 - 16:00
Nazwa pracodawcy: JSU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - I kontakt telefoniczny w godzinach od 12:00 do 14:00 w celu umówienia się na rozmowę, Termin: codziennie w dni robocze, Godziny : kontakt telefoniczny w godz. 12:00 do 14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Rybnicka
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
Data dodania oferty pracy: 13.06.2018
Oferta pracy ważna do: 20.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w kantynie w areszcie śledczym w Krakowie
POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA" - 2018-06-15 - Kraków (małopolskie)
Obsługa projektów marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, wydawanie, sprzedawanie, doradzanie, zamawianie materiałów budowlanych
KOMPLEKS DACH- KRYSTYNA BAKALARCZYK - 2018-03-06 - Nowogard (zachodniopomorskie)
praca fizyczna przy produkcji wafli
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Cieszyn (śląskie)
jw.
Stołeczny Zarząd Infrastruktury - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-09-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
inspektor bhp
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Dzierzgoń (pomorskie)
bieżące prowadzenie ewidencji finansowej SekcjiTechnicznej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia, prowadzenie bieżącej analizy wydatkowania środkówfinansowych zgodnie z limitami określonymi w planiezamówień publicznych, prowadzenie książki kontowejoraz uzgodnienie jej raz w miesiącu z ewidencją PionuGłównego Księgowego, sporządzanie faktur za odpłatnewykorzystanie sprzętu będącego w zakresie właściwościSekcji Technicznej oraz sprawdzanie ich pod względemformalno-merytorycznym , wykonywanie wszelkichsprawozdań i zestawień finansowych obowiązujących wsekcji, naliczanie odsetek ustawowych od powstałychzaległości w zakresie właściwości Sekcji Technicznej iprzekazywanie polecenia księgowania do komórki PionuGłównego Księgowego celem zaksięgowania należnościna koncie dłużnika.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
montaż sieci wod-kan zewnętrznych
"TWP" Bogusław Szymoniak - 2018-07-26 - Ruda Śląska (śląskie)
Wydawanie i przygotowywanie posiłków.
Klaudia Podladowska - 2018-04-05 - Stary Dębsk (mazowieckie)
opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej, dokonywanie analizy stanu ochrony ppoż, prowadzenie szkoleń, nadzór nad zabezpieczeniem ppoż prac niebezpiecznychpraca w godz. 7-15
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-11-18 - Nowa Dęba (podkarpackie)
opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej, dokonywanie analizy stanu ochrony ppoż, prowadzenie szkoleń, nadzór nad zabezpieczeniem ppoż prac niebezpiecznychpraca w godz. 7-15
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-10-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
prowadzenie kontroli stanu ochrony ppoż, opracowywanie dokumentacji z z akresu ochrony ppoż, opracowywanie wykazów i zestawień nalezności sprzętu ppoż dla obiektów wojskowych, prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony ppoż.
Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-23 - Lublin (lubelskie)
konserwacja i naprawa elektronarzędzi
"DAKIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Krupski Młyn (śląskie)
praca biurowa oraz w terenie osiedla, związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, głównie gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przeglądypraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-18 - Piła (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Słupsk (pomorskie)
Przewóz towarów po terenie krajuWYMAGANIA: wykształcenie podstawowe, prawo jazdy kat. "C"+"E", pozwolenie na przewóz rzeczy, karta kierowcy, mile widziane doświadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 605 555 351
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Ochota Mieczysław s.c. - 2016-09-09 - Widna Góra (podkarpackie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i PPOŻ, regulaminami, zakresem zadań, specyfiką pracy przedsiębiorstwa. Obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów, odbieranie zgłoszeń o wywozie nieczystości płynnych. Pomoc przy przygotowywaniu raportów z gospodarki odpadami. Przyjmowanie zleceń na wywóz odpadów stałych i płynnych. Fakturowanie usług związanych z działalnością wywozu nieczystości stałych i płynnych. Raportowanie z przyjętych odpadów w punkcie PSZOK
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Barlinek (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż towarow,obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej
PHU JAWOR Jarosław Jaworowicz - 2017-09-06 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej. Udzielanie instruktażu. Prowadzenie dokumentacji ppoż. Uczestnictwo w odbiorach technicznych nowych pomieszczeń.
Jednostka Wojskowa Nr 4938 w Radomiu - 2016-02-08 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego określony został w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 r. (Dz. U. 2012, poz. 1270 ze zm.); szczegóły oferty na stronie internetowej www.slupsk.sr.gov.pl
Sąd Rejonowy w Słupsku - 2017-09-06 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem pracownikami, rekrutacja, organizacja pracy, rozliczanie pracowników
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
obsługa ładowarki kolowej z osprzetem (łyżka + widły)
Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o. - 2016-04-13 - Łęczyca (zachodniopomorskie)
jw.
ISS FACILITY SERVICES SP.ZO.O.O - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
efektywna organizacja pracy montażystów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, współpraca z inżynierami projektów w celu zapewnienia zgodności prowadzonych prac zgodnie z harmonogramem
SPE Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
-doradztwo w zakresie administracyjno-prawnych aspektów i procedur koniecznych do usuwania drzew.-przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie-organizowanie i przeprowadzanie akcji edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska-koordynacja zadań z zakresu ochrony wód na terenie miasta-koordynacja zadań z zakresu ochrony powietrza-współpraca przy realizacji Programu Ochrony Środowiska obowiązującym na terenie Miasta-prowadzenie spraw związanych ze zleceniem , koordynacją odbiorem i sprawozdaniem dokumentacji projektowej i kosztorysowej dotyczącej zieleni miejskiej
Urząd Miasta Szczecinek - 2018-07-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)