INSPEKTOR DS. OCHRONY 艢RODOWISKA Barlinek oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OCHRONY 艢RODOWISKA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zapoznanie si臋 z przepisami BHP i PPO呕, regulaminami, zakresem zada艅, specyfik膮 pracy przedsi臋biorstwa. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, obs艂uga interesant贸w, odbieranie zg艂osze艅 o wywozie nieczysto艣ci p艂ynnych. Pomoc przy przygotowywaniu raport贸w z gospodarki odpadami. Przyjmowanie zlece艅 na wyw贸z odpad贸w sta艂ych i p艂ynnych. Fakturowanie us艂ug zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 wywozu nieczysto艣ci sta艂ych i p艂ynnych. Raportowanie z przyj臋tych odpad贸w w punkcie PSZOK
Data publikacji: 2017-11-15
Lokalizacja: Barlinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Barlinek, powiat: my艣liborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
Zapoznanie si臋 z przepisami BHP i PPO呕, regulaminami, zakresem zada艅, specyfik膮 pracy przedsi臋biorstwa. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, obs艂uga interesant贸w, odbieranie zg艂osze艅 o wywozie nieczysto艣ci p艂ynnych. Pomoc przy przygotowywaniu raport贸w z gospodarki odpadami. Przyjmowanie zlece艅 na wyw贸z odpad贸w sta艂ych i p艂ynnych. Fakturowanie us艂ug zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 wywozu nieczysto艣ci sta艂ych i p艂ynnych. Raportowanie z przyj臋tych odpad贸w w punkcie PSZOK
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OCHRONY 艢RODOWISKA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Barlinek
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: my艣liborski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor ochrony 艣rodowiska
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 18.12.2017
Data zako艅czenia pracy: 17.06.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w My艣liborzu
Adres pracodawcy:
Spokojna 22, 74-300 My艣lib贸rz, powiat: my艣liborski, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: my艣liborski
Gmina pracodawcy: My艣lib贸rz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: My艣lib贸rz
Ulica pracodawcy: Spokojna
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w My艣liborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony 艣rodowiska
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 07.12.2017
Oferta pracy wa偶na do: 06.01.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 15.11.2017
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Szkolenia BHP
Zesp贸艂 Szk贸l Nr 4 - 2017-01-12 - Jaworzno (艣l膮skie)
prowadzenie kontroli warunk贸w pracy, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, udia艂 w komisjach, prowadzenie szkole艅 pracownik贸w, doradztwo w zakresie przepis贸w bhp
44 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2017-07-13 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
organizowanie pobierania pr贸bek i gromadzenie dokumentacji dotycz膮cej wynik贸w bada艅 laboratoryjnych pasz,sporz膮dzanie i aktualizacja wykaz贸w i rejestr贸w podmiot贸w obj臋tych nadzorem w zakresie pasz oraz ubocznych produkt贸w zwierz臋cych,kontrola nad zbieraniem, transportowaniem, przetwarzaniem, spalaniem oraz wykorzystywaniem ubocznych produkt贸w pochodzenia zwierz臋cego,realizacja zada艅 wynikaj膮cych z Krajowego Planu Kontroli Urz臋dowej Pasz oraz sporz膮dzanie raport贸w z wynik贸w urz臋dowej kontroli pasz,kontrola gospodarstw indywidualnych, wytwarzaj膮cych i stosuj膮cych pasze,kontrola stosowania organizm贸w genetycznie modyfikowanych w paszach,kontrola stosowania dodatk贸w paszowych,kontrola obrotu paszami,sporz膮dzanie aktualizacji powiatowego planu gotowo艣ci na wypadek wyst膮pienia zagro偶e艅 w zakresie pasz,kontrola wytw贸rni pasz, w tym stosuj膮cych dozwolone bia艂ka pochodzenia zwierz臋cego,kontrola zak艂ad贸w produkuj膮cych karmy dla zwierz膮t domowych oraz hurtowni karm dla zwierz膮t domowych,przyjmowanie i wysy艂anie informacji o niebezpiecznych paszach w ramach systemu RASFF,obs艂uga weterynaryjnych system贸w informatycznych do bie偶膮cego przep艂ywu informacji,prowadzenie obowi膮zuj膮cej dokumentacji, sprawozdawczo艣ci i niezb臋dnej ewidencji prowadzonych spraw.Termin i miejsce sk艂adania dokument贸w:Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie w Sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii ul. Gen. Sikorskiego 58, 63-500 Ostrzesz贸w lub poczt膮 na adres Inspektoratu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor weterynaryjny do spaw pasz i utylizacji w terminie do dnia 25.07.2017r. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Inspektoratu po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.Urz膮d skontaktuje si臋 tylko z osobami, kt贸re po ocenie dokument贸w uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na tym stanowisku, a brak kontaktu jest r贸wnoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etap贸w naboru.Nie zwracamy z艂o偶onych dokument贸w. Oferty odrzucone zostan膮 zniszczone.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu: 62/732-07-20
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-07-13 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych i kontrolnych obiekt贸w budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Nowy Targ (ma艂opolskie)
praca z klientem - obs艂uga kasowa i sprzeda偶 po偶yczek; I umowa na okres pr贸bny;
BEATA KWOLEK - 2018-03-27 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)
Zarz膮dzanie budynkami mieszkalnymi, u偶ytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomo艣ciami stanowi膮cymi wy艂膮czn膮 w艂asno艣膰 gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczeg贸lno艣ci : przejmowanie do zarz膮dzenia budynk贸w mieszkalnych , u偶ytkowych i administracyjnych. Prowadzenie og贸艂u spraw finansowych dotycz膮cych bie偶膮cego utrzymania nieruchomo艣ci, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawc贸w dostawy medi贸w do zarz膮dzanych nieruchomo艣ci ( dostawa wody i odprowadzenia 艣ciek贸w , dostaw臋 energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porz膮dku i czysto艣ci, itp. W tym : przygotowanie wniosk贸w oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zam贸wienia ,przygotowanie um贸w lub zlece艅 na bie偶膮ce utrzymanie nieruchomo艣ci oraz monitorowanie prawid艂owo艣ci realizacji tych um贸w i zlece艅 , kontrola merytoryczna um贸w ,rachunk贸w i faktur za realizacj臋 dostaw i us艂ug dotycz膮cych bie偶膮cego utrzymania nieruchomo艣ci , egzekwowanie kar umownych z tytu艂u nieprawid艂owego wykonania dostaw i us艂ug. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotycz膮cych zabezpieczenia 艣rodk贸w na bie偶膮ce utrzymanie nieruchomo艣ci. Zapewnienie prawid艂owego funkcjonowania wodomierzy i odczyt贸w zu偶ycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przegl膮d贸w licznik贸w oraz inicjowanie wymiany w przypadku up艂ywu okresu legalizacji zapewnienia odczyt贸w zu偶ycia wody, sporz膮dzenie wykaz贸w niezb臋dnych do obliczania zu偶ycia wg poszczeg贸lnych najemc贸w. Zapewnienie odczyt贸w licznik贸w/podzielnik贸w na dostaw臋 ciep艂a, sporz膮dzanie wykaz贸w niezb臋dnych do obliczanie zu偶ycia wg poszczeg贸lnych najemc贸w , prowadzenia spraw dotycz膮cych innych medi贸w. Prowadzenie spraw wywozu nieczysto艣ci sta艂ych, sporz膮dzanie deklaracji. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem nieruchomo艣ci oraz uczestniczenie wsp贸lnie z ubezpieczycielem maj膮tku w ogl臋dzinach szk贸d , sporz膮dzanie protoko艂贸w z ogl臋dzin. Prowadzenie og贸艂u spraw dotycz膮cych lokali mieszkalnych i pomieszcze艅 przynale偶nych oraz lokali u偶ytkowych i gara偶y , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszcze艅 przynale偶nych , sporz膮dzanie protoko艂贸w zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzut贸w lokali , piwnic i pomieszcze艅 gospodarczych lub wyrys贸w innych wynajmowanych nieruchomo艣ci, dokonywanie w miar臋 potrzeb ich pomiar贸w lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opr贸偶nieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zaj臋ciem , zapewnienie opr贸偶nienia lokali i pomieszcze艅 po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszcze艅 gospodarczych oraz ich u偶ytkownik贸w, sporz膮dzanie um贸w najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie um贸w najmu lokali i pomieszcze艅 z przyczyn innych ni偶 zad艂u偶enie : okresowa weryfikacja os贸b zamieszkuj膮cych w lokalu i kierowanie spraw do Urz臋du Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw zwi膮zanych z u偶ytkowaniem pomieszcze艅 przynale偶nych do lokalu : weryfikowanie u偶ytkownik贸w pomieszcze艅 przynale偶nych : prowadzenie spraw zwi膮zanych z u偶ytkowaniem strych贸w , suszarni , pralni i innych cz臋艣ci wsp贸lnych : zak艂adanie i zamykanie kartotek najemc贸w w programie Probit Czynsze , aktualizacje zwi膮zane z nabyciem lub utrat膮 tytu艂u prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytu艂u bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikaj膮ce z aneks贸w um贸w , wprowadzanie stan贸w licznik贸w wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestr贸w um贸w najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszcze艅 tymczasowych , lokali u偶ytkowych ,innych nieruchomo艣ci : prowadzenie teczek najemc贸w: dokonywanie we wsp贸艂pracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, u偶ytkowych, gara偶y, pomieszcze艅 gospodarczych oraz ustalenie wsp贸lnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obci膮偶aj膮cych najemc臋 i prac , kt贸rych koszt ponosi gmina, rozliczenie koszt贸w na najemc臋 w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporz膮dzanie um贸w dotycz膮cych ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemc贸w nak艂ad贸w na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemc贸w nak艂ad贸w na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 u偶ytkowania lokali , ( wsp贸艂praca ze stra偶膮 miejsk膮 i policj膮 ) , bie偶膮ca wsp贸艂praca z Urz臋dem Miejskim dotycz膮ca lokali, w tym: informowanie o opr贸偶nionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezb臋dnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie og贸艂u spraw dotycz膮cych lokali u偶ytkowych , gara偶y oraz grunt贸w, w szczeg贸lno艣ci : prowadzenie dzia艂a艅 marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali u偶ytkowych, gara偶y i grunt贸w: organizowanie i prowadzenie przetarg贸w lub konkurs贸w na najem lokali u偶ytkowych , gara偶y i grunt贸w: przygotowanie projekt贸w uchwa艂 dotycz膮cych wyra偶enia zgody na najem lokali u偶ytkowych , gara偶y oraz grunt贸w oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomo艣ciach , w tym przygotowanie um贸w. Prowadzenie spraw dotycz膮cych obs艂ugi najemc贸w , w szczeg贸lno艣ci poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zg艂osze艅 najemc贸w oraz za艂atwianie spraw zg艂aszanych przez najemc贸w , w tym, w zakresie: utrzymania czysto艣ci i porz膮dku , ra偶膮cego naruszania przez najemc贸w regulaminu porz膮dku domowego , dewastacji nieruchomo艣ci i ich wyposa偶enia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materia艂贸w do cel贸w opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowa艅 i analiz dotycz膮cych wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikaj膮cym ze stanowiska pracy. Sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikaj膮cym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZAS脫B GMINY MIEJSKIEJ CHODZIE呕 - 2018-02-13 - Chodzie偶 (wielkopolskie)
kontrola przedsi臋biorc贸w w zakresie przestrzegania przepis贸w i zasad obrotu towarowego, a w szczeg贸lno艣ci dotycz膮cych eliminowania zagro偶e艅 stwarzanych przez wyroby przemys艂owe dla 偶ycia lub zdrowia u偶ytkownik贸w i konsument贸w, prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych, sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅.
Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-01-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie i sprawdzanie kosztorys贸w, nadz贸r techniczny, sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych, prowadzenie dokumentacji zleconych rob贸t.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa w 呕arach - 2017-01-12 - 呕ary (lubuskie)
zgodny
Szko艂a Podstawowa w Dragaczu - 2018-06-27 - Dragacz (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-10-07 - W艂oszczowa (艣wi臋tokrzyskie)
wg zawodu
O.K.S.O MOSTY Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Mosty (zachodniopomorskie)
Pracuj膮c u nas b臋dziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprz臋tu
kompleksow膮 obs艂ug臋 Klienta wed艂ug standard贸w firmy
sprzeda偶 us艂ug finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Rozci膮ganie blachy do po偶膮danej 艣rednicy. Praca z blach膮 ocynkowan膮.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Nowa S贸l (lubuskie)
praca na hali sprzeda偶y, obs艂uga klienta, wykladanie towaru, obs艂uga kasy fiskalnej
DINO POLSKA S.A. - 2016-10-28 - Ma艂a Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
www.slupsk.sr.gov.plOkres zatrudnienia do 30.06.2019 r. Godz. pracy 7.30-15.30.
S膮d Rejonowy w S艂upsku - 2018-10-17 - S艂upsk (pomorskie)
Kierowca samochodu ci臋zarowego w transporcie mi臋dzynarodowym.
Zak艂ad Rob贸t In偶ynieryjnych Rafa艂 Hachu艂a - 2015-11-30 - Bojszowy (艣l膮skie)
Organizacja i prowadzenie zebra艅 wsp贸lnot mieszkaniowych. Udzia艂 w przyjmowaniu w zarz膮d i zdejmowaniu z zarz膮du wsp贸lnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji w艂a艣cicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projekt贸w uchwa艂 oraz projekt贸w plan贸w gospodarczych. Zawieranie i rozwi膮zywanie um贸w na dostawy medi贸w i us艂ug dla zarz膮dzanych nieruchomo艣ci. Terminowe za艂atwianie dokument贸w wsp贸lnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Zarz膮d Budynk贸w Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Zabrze (艣l膮skie)
- koordynowanie prac zespo艂贸w projektowych- organizacja i kontrola realizacji etap贸w projektu w kontek艣cie jego realizacji na czas i w zaplanowanym bud偶ecie- kontakt z klientami sp贸艂ki Luxoft Poland
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Przeprowadzanie przegl膮d贸w technicznych obiekt贸w
Jednostka Wojskowa Nr 1156 / 31 Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu-Krzesinach - 2018-11-22 - Leszno (wielkopolskie)
prace pomocnicze przy pracach biurowych, prowadzenie korespondencji, pozyskiwanie pracownik贸w z zagranicy, prowadzenie szkole艅 dla pracownik贸w, t艂umaczenie ustne i pisemne z j臋zyka polskiego na ukrai艅ski i odwrotnie
INTERIOS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-08-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres g艂贸wnych obowi膮zk贸w w szczeg贸lno艣ci:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem rob贸t remontowych w zakresie wykonania rob贸t zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpo偶arowymi oraz sztuk膮 budowlan膮 oraz finansowego rozliczania rob贸t remontowych.- uczestnictwo w zarz膮dzaniu nieruchomo艣ciami, proponowanie przedsi臋wzi臋膰 i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach post臋powa艅 udzielania zam贸wie艅 publicznych, pomoc w organizowaniu post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych, nadzorowanie bie偶膮ce, odbi贸r ko艅cowy i rozliczanie rob贸t budowlanych,- nadz贸r nad organizacj膮 i realizacj膮 okresowych kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowlanych,- nadz贸r nad prowadzeniem zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami niezb臋dnej dokumentacji dla poszczeg贸lnych obiekt贸w i nieruchomo艣ci RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urz膮dze艅,- Analizowanie i opiniowanie:a) protoko艂贸w z kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorys贸w inwestorskich (program贸w rob贸t);c) rocznych plan贸w remont贸w i konserwacji sporz膮dzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) program贸w organizacyjno u偶ytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projekt贸w budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiekt贸w stosownie do przepis贸w wynikaj膮cych z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez u偶ytkownika (administratora) zasad w艂a艣ciwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymog贸w Prawa budowlanego, instrukcji i przepis贸w resortowych;c) w艂a艣ciwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiekt贸w;d) prowadzenia dokumentacji obiekt贸w i sta艂ych urz膮dze艅 technicznych.
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury - 2016-09-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg programu sta偶uFP
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
jw.
MIEJSKIE PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UG KOMUNALNYCH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obs艂uga kasy fiskalnej, obs艂uga klient贸w, dbanie o odpowiednia ekspozycj臋 i zatowarowanie, uzupe艂nianie towaru na p贸艂kach, dbanie o czysto艣膰 i bezpiecze艅stwo miejsca pracy.
FIRMA HANDLOWA EL呕BIETA SOBKOWIAK - 2017-12-07 - Kargowa (lubuskie)
dbanie o utrzymanie dobrego stanu technicznego obiektu, narz臋dzi, sprz臋tu, szybka reakcja na awarie i usterki dokonywanie napraw we w艂asnym zakresie na obiekcie
AGROTECHNIKA-POL Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Zielona G贸ra (lubuskie)
meldowanie gosci hotelowych, odbieranie telefon贸w w recepcji hotelowej, odpisywanie na emaile, przyjmowanie rezerwacji, rozliczanie gosci hotelowych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Tle艅 (kujawsko-pomorskie)
uk艂adanie pozyskanego drewna, prace piel臋gnacyjne w lesie.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Cisiec (艣l膮skie)
Pakowanie, monta偶, transportowanie wyrob贸w z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PRACOWNIK FIZYCZNY
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - 艢roda Wielkopolska (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: wykonywanie rob贸t budowlanych w budownictwie przemys艂owym i mieszkaniowym; WYMAGANIA: 3 m-ce do艣wiadczenia w pracy w bran偶y budowlanej; Oferta pracy przeznaczona jest dla os贸b zarejestrowanych w tutejszym PUP, Posiadaj膮cych II profil pomocy, w wieku do 30 r.偶 oraz spe艂niaj膮cych wymagania stawiane w ofercie. Osoby zainteresowane proszone s膮 o zg艂aszanie si臋 do swojego doradcy klienta po skierowanie na rozmow臋 z pracodawc膮.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Lubliniec (艣l膮skie)