INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W BRODNICY(NR 0978) Brodnica oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W BRODNICY(NR 0978)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin,ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników,ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie,wydawanie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnym,przymusowe dochodzenie należności.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny - brak windy
Data publikacji: 2018-02-14
Lokalizacja: Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przykop 49A, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin,ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników,ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie,wydawanie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnym,przymusowe dochodzenie należności.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek trzykondygnacyjny - brak windy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W BRODNICY(NR 0978)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brodnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie: wyższe (preferowane: administracyjne)znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,wysoka kultura osobista,umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,umiejętność sporządzania pism i notatek,umiejętność pracy w zespole,umiejętność pracy pod presją czasu,orientacja na interesanta,komunikatywność, posiadanie prawa jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Informacja o metodach i technikach naboru:weryfikacja formalna dokumentów,sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny),rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 02.03.2018r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w BydgoszczyWydział Ogólny, pokój nr 50985-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 0200-OP.110.06.2018Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Oferty bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).Dokumenty od kandydatów są przyjmowane tylko w formie pisemnej i będą wykorzystane jedynie do celów rekrutacji.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane (wzór kwestionariusza i wymaganych oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/). W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dokumenty kandydatów niewskazanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341-52-61 do 66, wew. 172 lub adresem e-mail bydgoszcz (at) krus.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 190
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 14.02.2018
Oferta pracy ważna do: 02.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji członkowsko-mieszkaniowych, obsługa interesantów, obsługa komputera
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ZAZAMCZE WE WŁOCŁAWKU - 2016-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, wykładanie towarów na półki, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Zwoleń (mazowieckie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej
Firma Handlowo-Transportowa Bogusław Kwiatkowski - 2017-02-21 - Pałecznica (małopolskie)
prowadzenie i obsługa myjki ciśnieniowej
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż owoców i warzyw, poszukiwanie nowych klientów, podtrzymanie dotychczasowych dobrych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami z Ukrainy
MELON BUD Emilian Ogrodowski - 2016-11-28 - Żyrardów (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji majątku Spółki, udział w inwentaryzacji majątku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia majątku, bieżące zgłaszanie ewentualnych zmian i szkód, archiwizacja dokumentów.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-06-03 - Tychy (śląskie)
szycie odzieży medycznej, krojenie, zszywanie. Możliwość przyuczenia.
Studio Projektowe Anna Młyńska - 2018-04-10 - Zabrze (śląskie)
Celem stanowiska jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy Kancelarii Jawnej Szkoły Policji w Słupsku.Do obowiązków inspektora należy w szczególności:1)prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących ze Szkoły;2)rozdział korespondencji na komórki organizacyjne Szkoły;3)przyjmowanie, wydawanie, wysyłanie, odbieranie i dostarczanie korespondencji;4)prowadzenie rejestrów związanych z działalnością Szkoły Okres próbny od lipca do września 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu historii sztuki, konserwacji zabytków, archeologii, architektury, historii architektury, konserwatorstwa lub ochrony dóbr kultury,b)3 letni staż pracy,c)obywatelstwo polskie,d)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracy w zakresie dziedzin związanych z ochroną zabytków lub w administracji publicznej,b)wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, w tym:- ustawa o samorządzie gminnym- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym- ustawa Prawo budowlane.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 50%2)praca w terenie 50%3)praca przy komputerze4)niepełny wymiar czasu pracy 1/2 etatuIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Realizacja zadań powierzonych Gminie przez Wojewodę Śląskiego na mocy porozumienia z dnia 7 grudnia 2004 r. (z późn. zm.) w sprawie prowadzenia niektórych spraw z zakresu sprawowania ochrony zabytków i zgodnie z wymogami zawartymi w ww. porozumieniu treść porozumienia w załączeniu.2.Sprawowanie w imieniu Gminy opieki nad zabytkami oraz podejmowanie w imieniu Gminy działań służących ochronie zabytków.3.Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.4.Realizacja "Gminnego programu opieki nad zabytkami", w tym przygotowywanie i uzgadnianie programu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz sporządzanie sprawozdania z jego realizacji.5.Realizacja budżetu Miasta w zakresie ochrony zabytków.6.Realizacja zagadnień związanych z:1)ubieganiem się o udzielenie dotacji celowej z budżetu państwa na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, którego Gmina jest właścicielem, posiadaczem lub posiada taki zabytek w trwałym zarządzie,2)udzieleniem przez Gminę dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.7.Przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu bądź odkryciu (podczas robót ziemnych) przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem i przekazanie tego zawiadomienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków.8.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-07-12 - Racibórz (śląskie)
ZAKRES ZADAŃ:prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, produkcją, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów, sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych,kontrola nad przestrzeganiem warunków weterynaryjnych podmiotów wytwarzających, przechowujących, wprowadzających do obrotu i transportujących żywność pochodzenia zwierzęcego oraz jakością zdrowotną mięsa i produktów mięsnych,nadzór nad gospodarstwami rolnymi produkującymi mleko surowe do skupu i przetwórstwa, monitoring środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w celu wykrycia substancji niedozwolonych u zwierząt lub w żywności, pobierania próbek do badań i celów diagnostycznych, kontrola nad eksportem, importem oraz handlem produktami pochodzenia zwierzęcego, sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzenia kontroli, sprawowanie nadzoru nad prawidłowością realizacji zadań przez urzędowych lekarzy weterynarii, przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności, współpraca w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: 1. życiorys/CV i list motywacyjny,2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, 4. kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu, 5. kopia prawa jazdy kat. B, 6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2018 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu do godz. 15:00.Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Dworze Gdańskim ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta pracy.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-01-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Produkcja komponentów samochodowych zgodnie z rysunkami. Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych. Produkcja przyczep i naczep.
kontakt przez OHP - 2018-05-17 - Niemcy (Niemcy)
sprzedaż i obsługa klienta w sklepie;- obsługa kasy fiskalnej,- dbanie o ekspozycję towarów;- przyjmowanie dostaw;- dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientami z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Zwoleń (mazowieckie)
montaż i przygotowywanie placów zabaw
Fux System Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pakowanie, sortowanie
kontakt przez OHP - 2016-03-09 - Sady (wielkopolskie)
Prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane,prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy za pośrednictwem linka: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,14124
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-08-10 - Rybnik (śląskie)
- sprzątanie pokoi hotelowych (pod nieobecność gości),- sprzątanie, dezynfekcja łazienek,- utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach ogólnodostępnych,- reagowanie na potrzeby gości.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2018-01-29 - Karpacz (dolnośląskie)
wykonywanie prac biurowo-administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Góra (dolnośląskie)
szycie materiałów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Złotoryja (dolnośląskie)
Monter instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody
Firma Usługowo-Montażowa Wod.-Gaz. - 2016-12-01 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
Zapewnienie sprawnej i zgodnej ze standardami obsługi klienta, dbanie o podnoszenie własnych kwalifikacji, przygotowywanie towaru i działu do sprzedaży, analiza standardów magazynowych i przygotowywanie zamówień towarów.
PRAKTIKER POLSKA SP.Z.O.O. Warszawa, Al. Jerozolimskie 184 - 2016-05-24 - Kielce (świętokrzyskie)
PRACA PRZY KLEJENIU UPOMINKÓW
kontakt przez OHP - 2018-07-16 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Nowy Targ (małopolskie)
Praca biurowo-terenowa, praca w biurze wymagająca koncentracji, wykonywana przy użyciu sprzętu komputerowego. Praca w terenie, w szczególności dokonywanie kontroli przedsiębiorców, rolników, dostawców prowadzących wytwarzanie, obrót materiałem siewnym, oceny polowej plantacji nasiennych, lustracje polowe, pobieranie prób roślin. Praca na czwartym piętrze w budynku bez podjazdów dla wózków inwalidzkich. W budynku brak windy osobowej. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Prowadzenie samochodu służbowego. Praca w stresie. Zagrożenie korupcją. Częste kontakty z klientami. Rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji w sprawie udzielania pozwoleń na zastosowanie konwencjonalnego materiału siewnego w rolnictwie ekologicznym oraz prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w tym zakresie; rozpatrywanie wniosków o dokonanie oceny polowej plantacji nasiennych wraz z załączoną dokumentacją.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Urszulin (lubelskie)
-zapoznanie z zagadnieniami i organizacją pracy w oddziale higieny pracy;-udział w kontrolach sanitarnych zakładów pracy wspólnie z opiekunem stażu;-sporządzanie dokumentacji pokontrolnej tj. protokół pokontrolny, decyzje administracyjne, decyzje płatnicze;-inne czynności biurowe zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
prace zbrojarskie, praca na terenie Polski
WMiDA Waldemar Strzelecki i Dawid Strzelecki s.c. - 2018-02-02 - Sosnowiec (śląskie)
inspektor ds. zamówień publicznych
SZPITAL KLINICZNY im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego - 2017-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
Utrzymanie floty: serwis, naprawa, przeglądy; Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych będzie dodatkowym atutem; łatwość nawiązywania kontaktów; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; dobra znajomość obsługi i budowy samochodu; praca w wypożyczalni samochodów, kompletowanie dokumentacji; przygotowanie auta, wydawanie i zwroty samochodów; podstawienie do klienta; pełna dyspozycyjność; 1 zmiana, miejsce pracy: Gliwice i teren śląska; Miejsce zamieszkania : Gliwice i okolice
BAQ Sebastian Zawada - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
sprzątanie hali magazynowej
"ERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-02 - Chorzów (śląskie)