MANAGER D/S TRANSPORTU I SPEDYCJI Grabówek oferta pracy PRZEDPSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "WERMAR" SEBASTIAN TUBIS
Stanowisko: MANAGER D/S TRANSPORTU I SPEDYCJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad pracą działu transportu i spedycji, kreowanie wizerunku firmy, nawiązywanie nowych kontaktów firmowych, pomoc w realizacji bieżących prac w firmie. Wymagane wykształcenie wyzsze lub średnie w kierunku transportu lub zarzadzania, doswiadczenie zawodowe min. 6 miesięcy, prawo jazdy kat.B, minle widziana znajomośc jez. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Wynagrodzenie 2800zł brutto.
Data publikacji: 2017-01-13
Lokalizacja: Grabówek (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PRZEDPSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "WERMAR" SEBASTIAN TUBIS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grabówek 11/2, 11-730 Grabówek, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad pracą działu transportu i spedycji, kreowanie wizerunku firmy, nawiązywanie nowych kontaktów firmowych, pomoc w realizacji bieżących prac w firmie. Wymagane wykształcenie wyzsze lub średnie w kierunku transportu lub zarzadzania, doswiadczenie zawodowe min. 6 miesięcy, prawo jazdy kat.B, minle widziana znajomośc jez. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Wynagrodzenie 2800zł brutto.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MANAGER D/S TRANSPORTU I SPEDYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grabówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołajki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B,
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
PRZEDPSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "WERMAR" SEBASTIAN TUBIS
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Kopernika 1, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 1
Nazwisko osoby zgłaszającej: Sebastian Tubis
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.01.2017
Data dodania oferty pracy: 12.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodny
POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o. - 2017-01-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
KIEROWCA CODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH I SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODAROWANIA ODPADAMI SP. Z O.O. - 2016-06-27 - Paszczyna (podkarpackie)
obsługa komputerawprowadzanie danych adresowych przesyłek pocztowych do systemu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klientów, inkasowanie pieniędzy za usługę gastronomiczną, obsługa terminala kart płatniczych, przygotowanie sali do przyjęcia gości
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa wózka widłowego, przyjmowanie, wydawanie, rozładunek, załadunek oraz kompletowanie towaru, dbanie o prawidłową obsługę dokumentacji magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami, obsługa programu magazynowego, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i w magazynie, współpraca z innymi działami. Wymagane: prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózka widłowego, rzetelność, odpowiedzialność, skrupulatność, uczciwość, komunikatywność, obsługa komputera. Praca- Sulęcin, ul. Lipowa 38. Tel.: 505 122 552 Paweł Pędziwiatr. Adres e-mail: kadry (at) procam.pl, strona internetowa: www.procam.pl
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z O. O. - 2018-03-09 - Sulęcin (lubuskie)
konserwacja, przeglądy, naprawa urządzeń ciepłowniczych, kotłowych, montaż sieci przemysłowych. Po okresie próbnym możliwe dalsze zatrudnienie.
ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o. - 2017-08-10 - Bogdanka (lubelskie)
Przygotowywanie posiłków.
RESTAURACJA HOTEL "DANA" - 2018-09-07 - Łęknica (lubuskie)
przygotowanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Pszczyna (śląskie)
Prowadzenie zespołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowychMijesce pracy: kraje UE
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2016-02-05 - Jaworzno (śląskie)
- wdrażanie strategii działu i realizacja polityki cenowej,- analiza sprzedaży,- zarządzanie i motywowanie zespołu,- dbanie o rozwój pracowników,- wsparcie zespołu na hali sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa obrabiarek CNC, cięcie i zgrzewanie róznych wyrobów z pianki PEpraca na trzy zmiany:7.00-15.0015.00-23.0023.00-7.00
Polsko - Koreańskie Przedsiębiorstwo Produkcujno - Handlowe " Joongpol " Spółka z o.o. - 2016-08-23 - Mielec (podkarpackie)
Znajomość branży motoryzacyjnej i klimatyzacyjnej, obsługa biura, zamawianie zaopatrzenia -części.
CARMAX KUCA JAROSŁAW - 2016-05-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca jako pomoc kuchenna.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Niepołomice (małopolskie)
doradca klienta w salonie meblowym
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Koło (wielkopolskie)
Zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Malankowo (kujawsko-pomorskie)
praca kasjera-sprzedawcy
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-05 - Krzeszów (dolnośląskie)
Sprzedaż i ekspozycja towarów. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy. Godziny pn. - pt. 08.00 - 18.00, sb. 10.00 - 14.00.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2018-07-24 - Piła (wielkopolskie)
szpachlowanie, szlifowanie ścian (pod halogen), szpachlowanie warstwą wygładzającą i wyrównującą, nakładaniem gładzi szpachlowej, uzupełnianie ubytków i pęknięć, przestrzeganie zasad BHP i PPOŻ
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Kolonia Warszawska (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, obsługa klientów, zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Kluczbork (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w pracach pielęgnacyjnych na polach
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Okaliniec (wielkopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzorowanie i koordynowanie całokształtu operacji finansowych przedsiębiorstwa; - przeprowadzanie rozbudowanych analiz fiannsowych; - kontaktowanie się z instytucjami finansowymi w imieniu firmy; - zawieranie umów finasowych; - analizowanie otoczenia rynkowego oraz sytuacji finansowej firmy; - tworzenie raportów i zestawień. Praca jednozmianowa w godz.: 8:30-17:30.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Mistrz drogownictwa
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych PRInż - 1 Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Ochmanów (małopolskie)
prowadzenie budowy zgodnie ze sztuką oraz prawem budowlanym, weryfikacja postępów prac i ich zgodności z harmonogramem, kontrola jakości wykonywanych robót, zarządzanie zespołem pracowników, zamawianie i kontrola zużycia materiałów, rozliczanie budów, prowadzenie dokumentacji budowy, współpraca z wykonawcami
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-07-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. obsługa urządzeń biurowych2. pomoc w prowadzeniu ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej3. archiwizacja i segregacja dokumentacji4. inne prace zlecone przez Kierownika Ośrodka Szkolenia i Wychowania Młodzieży
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
realizacja świadczeń w gabinecie fizjoterapii ambulatoryjnej i Dziennym Ośrodku Rehabilitacji w GOZ Hyżne
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - 2016-05-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca biurowa.Mile widziane doświadczenie lub do przuczenia.
SI-TECH Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Kałuszyn (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
d
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Bętlewo (kujawsko-pomorskie)