INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Szamotuły oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - NAWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE STOSUNKU PRACY,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH TAKICH JAK: urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty nagród,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, PODATKOWEJ, ROZLICZEŃ Z ZUS I POKREWNYCH,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ Z ZAKRESU SZKOLEŃ PRACOWNICZYCH I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH,
Data publikacji: 2019-02-04
Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- NAWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE STOSUNKU PRACY,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH TAKICH JAK: urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty nagród,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, PODATKOWEJ, ROZLICZEŃ Z ZUS I POKREWNYCH,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ Z ZAKRESU SZKOLEŃ PRACOWNICZYCH I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- WYNAGRODZENIE BRUTTO: 3.000,00zł ( z dodatkami),
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: kadry i płace, ekonimia, finanse i rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obywatelstwo polskie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: oświadczenie o niekaralności
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
stan zdowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie w zakresie kadr i płac minimum jeden rok
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA DODATKOWE:- znajomość przepisów z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy,- wiedza z zakresu nawiązywania i rowiązywania stosunku pracy, wynagrodzeń, rozliczania świadczeń pracowniczych,- znajomość obowiązujących procedur administracyjnych,- biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),- komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, ale również samodzielność w organizowaniu własnych działań, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, otwartość na zmiany.Dokumenty należy składać w terminie od dnia 07.01.2019r. do 21.01.2019r. osobiście w zaklejonej kopercie (sekretariat I piętro, pok. 23 do godz.15:30) lub przesyłając listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły.z dopiskiem: "Nabór na stanowisko inspektora w Dziale Kasięgowości"Za termin złożenia dokumentów uważa się dzień wpływu dokumentacji w przypadku składania jej osobiście, bądź datę stempla pocztowego - w przypadku przesłania dokumentów pocztą.OKRES ZATRUDNIENIE:- PO ZAKOŃCZENIU OKRESU PRÓBNEGO (3 miesiące) MOŻLIWOŚĆ DALSZEJ WSPÓŁPRACY,SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WW OFERTY PRACY DOSTĘPNE W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ NA STRONIE POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SZAMOTUŁACH
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o dane stanowisko,- Curriculum vitae,- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,- kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy),- kopie dokumentów poswiadczających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celówrekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018r. poz. 1000 ze zmianami) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016),- wypelniony kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 21 stycznia 2019, Godziny : 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Szamotuły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szamotuły
Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 04.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zawieranie umów ubezpieczenia z klientem indywidualnym oraz z sektora MSP, dbanie o rozwój portfela klientów
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Warszawa Oddział Wrocław - 2018-04-25 - Głogów (dolnośląskie)
- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ,- ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ,- PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ I DEKLARACJI DO GUS, ZUS I US,- PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW,-PROWADZENIE KART I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW,
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-12-28 - Szamotuły (wielkopolskie)
Pomoc administracyjna-stażystaOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
czyszczenie ziarna, montaż młynków
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Boronów (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
zawieranie kontraktów handlowych z klientami wietnamskimi, obsługa klientów, przygotowywanie dowodów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie dostaw, zamawianie asortymentu dla bufetu, dbanie o porządek i wizerunek restauracji
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Raducki Folwark (łódzkie)
Montaż elementów według dokumentacji technicznej, praca przy maszynach produkcyjnych, inne zadania pomocnicze.Godziny pracy 00:00 - 00:00Wymiar czasu pracy około 160umowa zlecenie na okres 18 miesięcy
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Łany (dolnośląskie)
Opracowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych dotyczących działalności komórek organizacyjnych, protokołowanie zebrań i narad organizowanych przez dyrektora lub jego zastępców, przyjmowanie wniosków i roszczeń związanych z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej i majątku szpitala, prowadzenie związanych z tym postępowań wyjaśniających i korespondencji oraz przekazywanie we właściwym terminie stosownej dokumentacji brokerowi lub firmie ubezpieczeniowej, opracowywanie niezbędnychdokumentów dotyczących ubezpieczenia majątkowego iodpowiedzialności Cywilnej szpitala, współpraca w tymzakresie z innymi komórkami organizacyjnymi, załatwianieinterwencji zgłaszających się pacjentów w zakresie organizacji przyjęć przez poszczególne komórki organizacyjne, współpraca z komórkami medycznymi związana z przekazywaniem pacjentów do ośrodkówpielęgnacyjno-opiekuńczych, występowanie do ośrodkówpomocy społecznej o wydanie decyzji dotyczącej objęciaubezpieczeniem zdrowotnym pacjentów nieubezpieczonych, sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji szpitala rejestracja zmian w sądzie i rejestrze wojewody, udział w opracowywaniu: statutu, regulaminów, poleceń wewnętrznych, prowadzenie zbioru protokołów z kontroli zewnętrznych oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi w sporządzaniu odpowiedzi na wykonanie zalecenia pokontrolne, prowadzenie dokumentacji skarg i wniosków oraz odpowiedniej korespondencji związanej z ich wyjaśnianiem, prowadzenie wykazu aktów prawnych, prowadzenieelektronicznej wersji obowiązujących Zarządzeń Dyrektora, prowadzenie różnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie działalności szpitala, pozyskiwanie miejsc akredytacyjnych dla lekarzy szkolących
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Docieplenia budynków
PPHU Wobud Grzegorz Wołyniec - 2018-03-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- kompleksowa obsługa klientów w oddziale- monitoring spłacalności- wpłaty/wypłaty gotówki klientom- sprzedaż produktów/usług oferowanych przez Spółkę
Capital Service S.A. - 2016-01-22 - Łomża (podlaskie)
Utrzymanie w czystości obiektu handlowego.Praca na umowę o pracę w godz. 14-4 w Kołobrzegu.
PIAST GROUP Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
działalność inspekcyjno kontrolna w zakresie wynikajacym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postepowań administracyjnych wynikających z właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych, przygotowywanie decyzjii i postanowień administracyjnych, przyjmowanie interesantów, inne zadania zlecone przez powitowego inspektora nadzoru budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-06-13 - Łask (łódzkie)
DEKARSTWO, TYNKARSTWO, GLAZURA, KANALIZACJA
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Nadzorowanie robót kontrukcyjno-budowlanych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Zgierz (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, ekspozycja towaru, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Pawłowice (śląskie)
*prowadzenie terapii zajęciowej,wszechstronnie uaktywniającej uczestników WTZ w ramach pracowni haftu,*realizowanie zadań opiekuńczo- terapeutycznych,*aktywna pomoc w wykonywaniu prac uczestników,*organizowanie w ramach terapii zajęciowej pracy zapewniającej należyty rozwój zdolności uczestnika warsztatu
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Olsztynie - 2016-04-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PRZYJMOWANIE, WYDAWANIE TOWARÓW, ZAŁADUNEK ORAZ ROZŁADOWYWANIE TOWARÓW, PRACA NA MAGAZYNIE - CHŁODNI W TEMP. DO -20 STOPNI. PRACA W GODZ. OD 06:00-14, 14:00-22:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ - 2018-12-18 - Dębica (podkarpackie)
badanie spoiw spawalniczych
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
obsługa kasowa, sprzedaż produktów i usług bankowych
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU - 2017-03-22 - Żagań (lubuskie)
Wykonywanie wszelkich prac związanych z uprawą roli, zabiegów pielęgnacyjnych w gospodarstwie oraz praca przy chodowli bydła mięsnego.Drobne naprawy sprzętu, dyspozycyjność całodobowa a także konieczność zakwaterowania na terenie gospodarstwa
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Jastrzębia Stara (mazowieckie)
wykształcenie średnie, prawo jazdy kat B, obsługa komputera, komunikatywność.Pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów Spiel-bau.pl
Krajowy Instytut Bezpieczeństwa i Certyfikacji Grzegorz Król - 2016-04-29 - Rozdrażew (wielkopolskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku. zabudowy K/G, szpachlowanie, malowanie, układanie przewodów elektrycznych, renowacja elewacji, docieplania budynków
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Żelistrzewo (pomorskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- obsługa maszyn- wprowadzanie danych- obróbka metali
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Żywiec (śląskie)
- Naprawa sprzętu i urządzeń specjalistycznych - Miejsce pracy Gdańsk oraz wyjazdy serwisowe- CV na e-mail: rekrutacja (at) pcb.com.pl
PCB Service Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych o tematyce ekologicznej z dziećmi i młodzieżą szkolną na terenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, koordynowanie i organizacja wycieczek na teren w/w zakładu, przygotowywanie i prowadzenie kampanii informacyjnych na temat selektywnej zbiórki odpadów
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji NFZ (sprawozdania), zaopatrzenie przychodni.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Głogów (dolnośląskie)
rozkładanie towaru na półkach, robienie etykiet cenowych do wykladanego towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Góra (dolnośląskie)