INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ K/M Warszawa oferta pracy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - podejmowanie, prowadzenie i rozliczanie prac w zakresie konserwacji instalacji wod-kanal, centralnego ogrzewania, gazowych i kotłowni gazowych i studni oligoceńskiej- przygotowywanie i nadzór nad prowadzonymi pracami w zakresie remontów instalacji wodnych, kanalizacyjnych centralnego ogrzewania i gazowych
Data publikacji: 2020-01-31
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- podejmowanie, prowadzenie i rozliczanie prac w zakresie konserwacji instalacji wod-kanal, centralnego ogrzewania, gazowych i kotłowni gazowych i studni oligoceńskiej- przygotowywanie i nadzór nad prowadzonymi pracami w zakresie remontów instalacji wodnych, kanalizacyjnych centralnego ogrzewania i gazowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (budowlane), co najmniej 4-letni staż pracy, uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Obowiązki: - podejmowanie, prowadzenie i rozliczanie prac w zakresie konserwacji instalacji wod-kanal, centralnego ogrzewania, gazowych i kotłowni gazowych i studni oligoceńskiej- przygotowywanie i nadzór nad prowadzonymi pracami w zakresie remontów instalacji wodnych, kanalizacyjnych centralnego ogrzewania i gazowych[Zgłoszenia: aszydlowska (at) um.warszawa.pl, telefonicznie: 22 277 35 00]
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.zgn-wawer.pl
Ulica pracodawcy: Trakt Lubelski
Numer budynku pracodawcy: 353
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 15.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2a212126a771765029c85bcb305355da
Podobne oferty pracy
Sporządzanie umów o refundację wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne pracowników młodocianych pracowników oraz aneksów do w/w umów.Przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń o wysokości udzielonej pomocy de minimis.
kontakt przez OHP - 2019-10-01 - Kraków (małopolskie)
jw
TEK Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Stare Babice (mazowieckie)
Rozliczenia członków wspólnot mieszkaniowych. Zatrudnienie od 1.06.2016
Zarząd Nieruchomości ELZAM-DOM Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca na terenie inwestycji; okres zatrudnienia 12 m-cy; godz. pracy do uzgodnienia
Development Design Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Słupsk (pomorskie)
serwis maszyn, utrzymywanie ruchu parku maszynowego (praca w delegacjach)
SAVEPOL POLIURETANY Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-sporządzanie planów związanych ze zmianami infrastruktury oraz budową nowych obiektów-przygotowanie i kompletowanie dokumentacji technicznej budynków i lokali-nadzór nad techniczną inspekcją budynków i urządzeń dla oceny ich stanu oraz kontrola remontów i inwestycji-nadzór i uczestnictwo w przygotowywaniu dokumentacji technicznej oraz dokonywanie uzgodnień planowanych inwestycji z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności PGE, Sanapid, straż pożarna itp.-współpraca z innymi komórkami szpitala w zakresie planowania zmian infrastrukturalnych-ścisła współpraca z sekcją zamówień publicznych w celu przygotowania niezbędnej dokumentacji, wycen, kosztorysów, niezbędnych urządzeń, sprzętu, usług zgodnie z Ustawą o zamówieniach publicznych z dnia 29.01.2004r.-współudział w wykonywaniu dokumentacji projektowej/kosztorysowej prac remontowych i inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o szeroko pojęty interes Szpitala-ocena i analiza stosowanych rozwiązań technicznych pod kątem efektywności operacyjnej i kosztowej robót-uczestnictwo w organizowaniu komisyjnego obrotu robót-przestrzeganie regulaminu obowiązujęcego u pracodawcy oraz zarządzeń i instrukcji
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
-bieżaca obsługa kasy głównej i strefy płatnego parkowania-prowadzenie rozliczeń strefy płatnego parkowania-analityczne księgowanie przychodów,rozchodów,części zamiennych,materiałów,paliwa oraz ustalania stanów zapasów magazynowych-sporządzanie miesięcznych zestawień zużycia materiałów,części zamiennych i paliwa-wystawianie faktur-prowadzenie strony internetowej-sporządzanie rozliczeń miesięcznych kierowców w zakresie płac-obsługa sekretariatu
Zakład Komunikacji Miejskiej - 2018-04-20 - Sochaczew (mazowieckie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"*nadzór inwestorski
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
Ogólny zakres obowiązków:zakładanie kartotek osobowych, ich aktualizacji ze szczególnym uwzględnieniem kont bankowych, miejsc powstawania kosztów, stanowiska, wysokości progów podatkowych oraz składek ZUS,prowadzenie kart zasiłkowych dla pracowników pobierających zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze, świadczenia rehabilitacyjne,naliczanie i sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującym harmonogramem wypłat dla poszczególnych grup pracowniczych,sporządzanie i uzgadnianie poleceń księgowań z listami płac,przygotowanie zestawień do przelewów bankowych w celu realizacji wypłat na konta pracowników,sporządzanie zaświadczeń o wysokości otrzymywanych wynagrodzeń dla potrzeb ZUS, urzędów skarbowych, banków, ZPORR, sądów oraz pracowników,dokonywanie zwrotów nadpłaconych składek z ubezpieczenia społecznego na podstawie decyzji ZUS,sporządzanie, uzgadnianie i przysyłanie zainteresowanym osobom rocznych deklaracji podatkowych.Poziom wykształcenia EKONOMICZNEUmiejętności ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW: PRAWA PRACY W ZAKRESIE WYNAGRADZANIA ZA PRACĘ I INNYCH ŚWIADCZEŃ, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI,ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU PŁATNIK,ZNAJOMOŚĆ RACHUNKOWOŚCI.Doświadczenie zawodoweSTAŻ PRACY: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE - 4 LATA,WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE STAŻ PRACY NIE WYMAGANY.FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV NA ADRES MAILOWY: KWESTOR (at) UNIV.SZCZECIN.PL LUB POCZTĄ NA ADRES: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 22A 70-453 SZCZECIN
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2018-09-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
Naprawa telefonów komórkowych
AKCESOR PRZEMYŚL Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Przemyśl (podkarpackie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, OBIEG DOKUMENTÓW W ELEKTRONICZNYM SYSTEMIE KANCELARYJNYM
OKREGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W RZESZOWIE - 2020-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
Centrum Badań Kosmicznych PAN - 2017-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień w tym zakresie, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie,- przygotowywanie dokumentów i prowadzenie rozpraw administracyjnych jeżeli wymaga tego specyfika zagadnienia.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem dozoru i ochrony fizycznej poprzez monitorowanie sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach sygnalizacji włamania i napadu oraz pożaru, obsługa systemów monitoringu i ich udostępnianie wyłącznie na żądanie uprawnionych podmiotów oraz zabezpieczenie mienia Urzędu przed kradzieżą, uszkodzeniem bądź zniszczeniem ze strony osób przypadkowych, osób dopuszczających się wykroczeń lub przestępstw, grup przestępczych, organizacji terrorystycznych albo osób dążących do dokonania dywersji lub sabotażu. Kontrola obiektów Urzędu, które mogą stać się celem zdarzenia o charakterze terrorystycznym, kontrola osób i pojazdów wjeżdżających na teren Urzędu, identyfikacja i kontrola pojazdów uprawnionych do parkowania, w tym w szczególności sprawdzanie na zewnątrz i od wewnątrz budynków w zakresie wykrywania podejrzanych osób oraz poszukiwania podejrzanych przedmiotów,- nadzorowanie i koordynowanie pracy służby portierskiej w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy, a także realizacji umów związanych z ochroną osób i mienia wykonywaną przez podmioty zewnętrzne,- opracowanie oraz aktualizacja planów i procedur dotyczących zabezpieczenia budynków Urzędu oraz zasad współdziałania z kierownikami instytucji wykonujących działalność statutową w budynkach Urzędu,- monitorowanie funkcjonowania i utrzymanie w stałej sprawności systemów alarmowych i monitoringu oraz opracowanie i aktualizacja dokumentacji prowadzonego monitoringu przez pracowników portierni,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy w zakresie realizacji zadań obronnych i zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i obiektów Urzędu, określonych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nauczyciel języka angielskiego
Szkoła Podstawowa Nr.3 - 2017-09-13 - Środa Śląska (dolnośląskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi w Warsztatach Terapii Zajęciowej w Łazach,- wykształcenie wyższe psychologia ogólna lub rozwojowa zatrudnienie na 3/4 etatu,mile widziane studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki, kontakt w sprawie pracy wyłącznie na adre e-mail: wtzlazy (at) gmail.com
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2015-11-24 - Łazy (śląskie)
Księgowanie w komputerowym programie dokumentów na kontach syntetycznych i analitycznych księgi głównej, sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym i przedkładanie do zatwierdzenia Głównemu Księgowemu, dekretacja dokumentów na kontach syntetycznych i analitycznych, przygotowywanie przelewów na płatności bezgotówkowe, współpraca z pozostałymi pracownikami, wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora i Głównego Księgowego.
ZESPÓŁ PLACÓWEK DLA DZIECI I MŁODZIEŻY "PARASOL" - 2020-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków, nadzorowanie robót budowlanych, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, powadzenie księżki obiektu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH - 2019-06-05 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie prac projektowych pod nadzorem osoby uprawnionej
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Zielona Góra (lubuskie)
- Zakup wyrobów hutniczych. Sprzedaż wyrobów hutniczych. Kontakt z działami sprzedaży i magazynem.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + nagroda od uzyskanych efektów sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży wyrobów hutniczych. Umiejetność nawiązywania kontaktów z odbiorcami wyrobów hutniczych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 501-737-645) w godzinach: 8:30-20:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEKTRO-STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
prace gospodarcze na terenie zakładu
"PENTAGRAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Załatwianie spraw dotyczących szkoleń, kursów oraz sporządzanie umów i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; załatwianie spraw związanych ze specjalizacjami lekarzy oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, kontrolne i okresowe, bieżąca kontrola terminów ważności; comiesięczne terminowe rozliczanie dyżurów lekarskich oraz terminowe przekazywanie do płac; sporządzanie list obecności dla wszystkich pracowników ZOZ-u; sporządzanie ewidencji czasu pracy; sporządzanie umów na ryczałty samochodowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; wpinanie pism do akt osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; wypisywanie delegacji służbowych; prowadzenie rejestrów dotyczących urlopów wypoczynkowych oraz nanoszenie do programu kadrowo--płacowego; sporządzanie planów urlopów, kontrola prawidłowości ich wykorzystania zgodnie z planem oraz przekazywanie na bieżąco informacji o urlopach zaległych kierownikom oddziałów szpitalnych i kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych; ustalanie wg obowiązujących przepisów staży pracy skutkujących na wymiar urlopu wypoczynkowego. Plamowany termin rozpoczęcia pracy listopad/grudzień 2019 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2019-10-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa ładowarek, załadunek kruszyw na samochody i wagony.
PCC Silicium Spółka Akcyjna - 2019-04-05 - Zagórze (świętokrzyskie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/3155. Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-09-05 - Rybnik (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Restauracje Sphinx-Wook D.Świątek M.Świątek Sp.J. - 2016-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
służba bhp wobec funkcjonariuszy, pracowników i osadzonych
ZAKŁAD KARNY W KWIDZYNIE - 2016-01-08 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników i członków ich rodzin,ewidencjonowanie składek,ustalanie obowiązku ubezpieczenia,rozliczenia z płatnikami składek,wystawianie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-01-20 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:1) realizacja procedury stypendium szkolnego, zasiłków jednorazowych oraz pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym dla uczniów,2) rozliczanie kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem, realizujących obowiązek szkolny,3) opiniowanie oraz tworzenie wniosków o zwiększenie środków w budżecie w ciągu roku budżetowego, 4) współpraca z organizacjami pozarządowymi,5) rozliczanie dotacji udzielonych podmiotom publicznym,6) udział w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał, zarządzeń, umów i innych materiałów,7) przekazywanie informacji i materiałów otrzymanych od organu nadzoru pedagogicznego i innych instytucji do prowadzonych jednostek oświaty,8) realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie informacji oświatowej, z ustawy Karta Nauczyciela oraz wynikających z przepisów oświaty,9) przygotowywanie pism oraz wykonywanie innych czynności związanych z pracą wydziału. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka na niskim parterze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości, z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2016 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie 2500-3500 zł brutto.
Urząd Miasta Ustka - 2016-11-30 - Ustka (pomorskie)