INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIDELEGATURA TORUŃ(NR 0989) Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIDELEGATURA TORUŃ(NR 0989)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień w tym zakresie, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie,- przygotowywanie dokumentów i prowadzenie rozpraw administracyjnych jeżeli wymaga tego specyfika zagadnienia.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Data publikacji: 2020-03-09

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Stanisława Moniuszki 15/21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień w tym zakresie, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie,- przygotowywanie dokumentów i prowadzenie rozpraw administracyjnych jeżeli wymaga tego specyfika zagadnienia.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIDELEGATURA TORUŃ(NR 0989)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość przepisów Ustawy o gospodarce nieruchomościami,- znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, - znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych,- znajomość rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, - dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, - odporność na stres, myślenie analityczne, asertywność.wymagania dodatkowe:- wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja,- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami, - znajomość przepisów Ustawy o samorządzie gminnym,- znajomość przepisów Ustawy o samorządzie powiatowym, - znajomość przepisów Ustawy o samorządzie województwa.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 9 marca 2020 roku do dnia 19 marca 2020 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSPN DT - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 09.03.2020

Oferta pracy ważna do: 19.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc33bfc377ad8d39c7568528125343ef

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż, przyjęcie towaru, rozładunek i załadunek, wycena okien
Zakład Usługowo Handlowy "GAMA" Materiały Budowlane i Rolnicze Joanna Sobczuk - 2017-06-14 - Biała Podlaska (lubelskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW OCHRONY ZWIERZĄT - od 3 300 PLN

ZAKRES ZADAŃ: prowadzenie kontroli z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt; prowadzenie kontroli z zakresu wymogów wzajemnej zgodności; prowadzenie kontroli z zakresu minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony zwierząt; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt, wymogów wzajemnej zgodności oraz minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola bezpieczeństwa i przestrzegania wymogów weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego miejsca pozyskiwania mleka, które jest wprowadzane do obrotu; współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z instytucjami i organizacjami krajowymi na rzecz ochrony zwierząt; prowadzenie postępowania mandatowego, administracyjnego wynikającego z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz egzekucyjnego wynikającego z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;Ogłoszenie nr 60541 zamieszczone zostało w bazie ogłoszeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - link do strony https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/nowy-dwor-gdanski/inspektor-weterynaryjny,60541
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2020-02-05 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

TESTER OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO (OFERTA 16/0607) (S) - od 1 900 PLN

testowanie stron internetowych, przepisywanie tekstów, raportowanie błędów
Navifleet s.c. K. Dusza, M.. Smoleń, W. Smoleń Limanowa - 2016-03-07 - Limanowa (małopolskie)

*KUCHARKA (STAŻ) - 997,4 PLN

przygotowywanie posiłków zgodnie z jadłospisem, obsługa sprzętu kuchennego, zmywania, wyparzania, stosowanie HACCP, utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Ścinawa (dolnośląskie)

LISTONOSZ - od 2 300 PLN

doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych, dot. wybranych usług i towarów, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 1 033,7 PLN

robotnik gospodarczy, staz w godz. 7:30-15:30
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

TOKARZ - od 3 000 PLN

- Obsługa ręcznych narzędzi pomiarowych. Odczytywanie wymagań konstrukcyjnych z rysunku technicznego. Obróbka skrawaniem. Obsługa tokarek konwencjonalnych. Praca na maszynach skrawających.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (18 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:30-14:30, 14:30-22:30. Wymagania: wykształcenie zawodowe lub średnie. Minimum 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Odczytywanie rysunku technicznego, obsługa tokarek konwencjonalnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (32-661-42-06) w godzinach: 9:00-17:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: magdalena.lenard (at) randstad.pl
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 100 PLN

kierowanie pojazdem dostawczym, dostawa towaru do klientów, sporządzanie niezbędnej dokumentacji związanej z dostawami
KAM - LOG Kamil Nogal - 2018-09-12 - Lublin (lubelskie)

KONTROLER/KA BILETÓW - od 13 PLN

Kontrola biletów w autobusach miejskich
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

prace porządkowe na terenie gminy Srokowo
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Srokowo (warmińsko-mazurskie)

KASJER HANDLOWY - od 1 125 PLN

-organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów-dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy-zawieranie transakcji sprzedażu-pomoc nabywcy w wyborze produktu-uiszczanie należności za dostarczone produkty-obsługa lasy fiskalnej, rozliczanie raportów kasowych
TOMASZ CHOJNACKI "TOMEK", SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "NA PĘTLI" - 2019-01-17 - Bliżyn (świętokrzyskie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

Obsluga maszyny do szycia, wykonywanie poszyć meblowych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Miejsce pracy: Krajenka, ul. Jagiełły 17 oraz Trzcianka ul. Sikorskiego 82.
KRYSZNA SPÓŁKA OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Krajenka (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 2 000 PLN

Praca biurowa, przyjmowanie, odbieranie dokumentów różnego rodzaju, archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami zewnętrznymi, kontakt z klientem wewnętrznym.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ZBROJARZ - od 3 500 PLN

prace zbrojarskie przy budowie dróg i mostów - praca na terenie kraju
STACH-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-07 - Ropa (małopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 600 PLN

Praca na budowie, roboty ziemne, montażowe.
PROVIDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-06 - Nowa Wieś Złotoryjska (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 1 850 - 2 150 PLN

obsługa klienta, sprawdzanie i wykladanie towaru, zamawianie towaru i dbanie o wygląd sklepu.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMMUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-08 - Kolno (podlaskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Naprawa samochodów osobowych. Godziny pracy - do uzgodnienia, warsztat czynny w godz.: 8:00-19:00. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 373 12 51, 601 41 52 19.
WSZYSTKO DLA AUTA Rafał Stalmach - 2016-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR SANITARNY - 997,4 PLN

nadzór nad warunkami sanitarno-higienicznymi w zakładach produkcji i obrotu żywnością, nadzór nad jakością wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, opracowywanie sprawozdań, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - do 10 PLN

prace porządkowe całoroczne na zewnątrz budynku - praca dodatkowa
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Częstochowa (śląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 600 PLN

Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, nadzorowanie materiału niezgodnego; weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału; inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących; rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej; przestrzeganie wymagań klienta; tworzenie dokumentacji jakościowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-08 - Gliwice (śląskie)

OPERATOR MASZYN KAMIENIARSKICH - od 1 850 PLN

frezowanie elementów, profilowanie, wykonywanie elementów kamiennych wg rysunków technicznych
"Kamień dla domu"Jolanta Stal - 2016-12-09 - Pieszyce (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS KONTRAKTACJI I SKUPU (NR 0969 ) - 2 100 - 2 200 PLN

praca związana z kontraktacją i skupem warzyw
Cykoria SA - 2018-03-21 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ - od 2 600 PLN

Praca na montażu konstrukcji meblowej i maszynowni.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO USŁUGOWO STOLARSKI ROMAN SONNENFELD - 2018-09-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Zapoznanie z procedurami obowiązującymi w bankach, zapoznanie się z ustawą o ochronie danych osobowych i prawo bankowe, udział w szkoleniach e-learningowych obowiązujących w bankach, kompletowanie dokumentów do wniosków kredytowych, zapoznanie się z ustawą o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy, prezentowanie przygotowanej oferty, sprzedaż pod nadzorem opiekuna, umawianie spotkań przez telefon, wysyłka dokumentów do archiwum, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gostynin (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W ZAKRESIE WYNAGRODZEŃ W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 000 PLN

-sporządzanie listy płac,-rejestrowanie osób do ubezpieczeń społecznych, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie osób zwolnionych,-sporządzanie deklaracji do ZUS oraz elektroniczny przekaz danych,-sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych,-sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń oraz sprawozdawaczości statystycznej,-prowadzenie kartoteki imiennej wynagrodzeń oraz kartoteki podatku dochodowego,-obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz innych umów cywilno-prawnych,-sporządzanie RP-7 oraz dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników,-kompletowanie dokumentów do ustalenia kapitału początkowego i przekazywanie do ZUS,-wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,-opracowywanie sprawozdań z realizacji funduszu płac,-planowanie funduszu płac;
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-08-08 - Oborniki (wielkopolskie)

ASYSTENT GRAFIKA - do 3 500 PLN

UDZIAŁ W PROCESIE PROJEKTOWANIA NADRUKÓW NA ODZIEŻ W RÓŻNEJ TECHNICEWYKORZYSTANIE TECHNIK:PHOTOSHOP, WEKTOROWA, GRAFIKI RYSUNKOWE/ODRĘCZNEPRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ GRAFIK WYKORZYSTYWANYCH W KOLEKCJACHKONTROLA ZAPROJEKTOWANYCH WZORÓW POD WZGLĘDEM WIZUALNYM I JAKOŚCIOWYM
LPP S.A. - 2019-09-20 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH - do 2 600 PLN

Prowadzenie obsługi placowej pracowników i funkcjonariuszy KP PSP Świdwin, prowadzenie ewidencji środków trwałychprowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie płac, w tym: sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom i pracownikom cywilnym, prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków i pracowników cywilnych,prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie rozliczeń finansowych,a w szczególności: rozliczeń potrącanych zaliczeń na poczet podatku do Urzędu Skarbowego, rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do ZUS oraz Fundusz Pracy,sporządzanie stosownych deklaracji zgłoszeniowych, zmian, wyrejestrowania pracowników i członków ich rodzin w programie PŁATNIK oraz ich terminowe przekazywanie do ZUS,sporządzanie sprawozdań GUS o zatrudnieniu, wynagrodzeniach, majątku trwałego,prowadzenie ewidencji majątku trwałego zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku jednostki,opracowywanie analiz i informacji statystycznych oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,naliczanie i rozliczanie należności rzeczowo-finansowych dla pracowników cywilnychi funkcjonariuszy.WYMAGANIA DODATKOWEwykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, systemów ubezpieczeń społecznych, służby cywilnej, prawa pracy i ustawy o państwowej straży pożarnej,doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku ds. obsługi płac, finansów lubw księgowości,umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,asertywność, komunikatywność, kultura osobista,dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniui podejmowaniu decyzji.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Świdwin - 2020-05-18 - Świdwin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat