INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH Świdwin oferta pracy Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Świdwin

Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH

Wynagrodzenie: do 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie obsługi placowej pracowników i funkcjonariuszy KP PSP Świdwin, prowadzenie ewidencji środków trwałychprowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie płac, w tym: sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom i pracownikom cywilnym, prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków i pracowników cywilnych,prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie rozliczeń finansowych,a w szczególności: rozliczeń potrącanych zaliczeń na poczet podatku do Urzędu Skarbowego, rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do ZUS oraz Fundusz Pracy,sporządzanie stosownych deklaracji zgłoszeniowych, zmian, wyrejestrowania pracowników i członków ich rodzin w programie PŁATNIK oraz ich terminowe przekazywanie do ZUS,sporządzanie sprawozdań GUS o zatrudnieniu, wynagrodzeniach, majątku trwałego,prowadzenie ewidencji majątku trwałego zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku jednostki,opracowywanie analiz i informacji statystycznych oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,naliczanie i rozliczanie należności rzeczowo-finansowych dla pracowników cywilnychi funkcjonariuszy.WYMAGANIA DODATKOWEwykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, systemów ubezpieczeń społecznych, służby cywilnej, prawa pracy i ustawy o państwowej straży pożarnej,doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku ds. obsługi płac, finansów lubw księgowości,umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,asertywność, komunikatywność, kultura osobista,dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniui podejmowaniu decyzji.

Data publikacji: 2020-05-18

Lokalizacja: Świdwin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Świdwin

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Armii Krajowej 23, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie obsługi placowej pracowników i funkcjonariuszy KP PSP Świdwin, prowadzenie ewidencji środków trwałychprowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie płac, w tym: sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom i pracownikom cywilnym, prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków i pracowników cywilnych,prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie rozliczeń finansowych,a w szczególności: rozliczeń potrącanych zaliczeń na poczet podatku do Urzędu Skarbowego, rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do ZUS oraz Fundusz Pracy,sporządzanie stosownych deklaracji zgłoszeniowych, zmian, wyrejestrowania pracowników i członków ich rodzin w programie PŁATNIK oraz ich terminowe przekazywanie do ZUS,sporządzanie sprawozdań GUS o zatrudnieniu, wynagrodzeniach, majątku trwałego,prowadzenie ewidencji majątku trwałego zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku jednostki,opracowywanie analiz i informacji statystycznych oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,naliczanie i rozliczanie należności rzeczowo-finansowych dla pracowników cywilnychi funkcjonariuszy.WYMAGANIA DODATKOWEwykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, systemów ubezpieczeń społecznych, służby cywilnej, prawa pracy i ustawy o państwowej straży pożarnej,doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku ds. obsługi płac, finansów lubw księgowości,umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,asertywność, komunikatywność, kultura osobista,dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniui podejmowaniu decyzji.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Szczegóły oferty: https://www.straz-swidwin.pl/viewpage.php?page_id=56

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdwin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3216

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdwin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Świdwin

danePracodawcy_nip: 6721723022

danePracodawcy_regon: 330959253

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie

Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 3, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: świdwiński

danePracodawcy_kodPowiatu: 3216

Gmina pracodawcy: Świdwin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Świdwin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950322

Ulica pracodawcy: Kołobrzeska

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: straż pożarna

Nazwisko osoby zgłaszającej: Dariusz Borek

Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Armii Krajowej 23, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwaPracodawca: 32

Powiat pracodawcy: świdwiński

danePracodawcy_kodPowiatuPracodawca: 3216

Gmina pracodawcy: Świdwin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKrajuPracodawca: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Świdwin

danePracodawcy_kodMiejscowosciPracodawca: 0950322

Ulica pracodawcy: Armii Krajowej

Numer budynku pracodawcy: 23

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431301

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 18.05.2020

Oferta pracy ważna do: 28.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5f1e7855765dd66dcc4134596ab54ba3

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. TECHNICZNO- GOSPODARCZYCH - od 3 423 PLN

prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, zapewnienie sprawnego działania wszystkich urządzeń , instalacji i systemów
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LISÓWKACH - 2018-11-23 - Lisówki (wielkopolskie)

INSPEKTOR W SEKCJI KONTROLINGU I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ - od 3 000 PLN

Opracowanie i wdrożenie zasad budżetowania kosztów działalności w Spółce.Realizacja procesu budżetowania koszów zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami przyjętymi w Spółce.Opracowanie metod pomiaru i analiz wielkości ekonomicznych w procesie budżetowania.Dokonywanie pomiaru, analiz i interpretacji danych ekonomicznych i sprawozdań finansowych ( np. kontrola wykonania kosztów, analiza odchyleń od kosztów planowanych).Ustalanie i opiniowanie przyczyn odchyleń od kosztów planowanych i wskazywanie kierunków, źródeł ich eliminacji.Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki w celu poprawy osiąganych efektów ekonomicznych Ustalanie i opiniowanie rocznych planów eksploatacyjnych w zakresie kosztów zużycia materiałów i usług w podziale na poszczególne komórki organizacyjne Spółki.Koordynacja i kontrola wykonania w/w planów i wskazywanie Zarządowi sposobu usunięcia nieefektywnych działań.Projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych rachunkowości zarządczej.Ustalanie nieprawidłowości, odchyleń w zakresie procesów i komórek organizacyjnych oraz wskazywanie sposobu i środków umożliwiających ich likwidację ( w zastępstwie).Badanie zgodności kontrolowanych obszarów z wzorcami m.in. normami prawnymi, planami, procedurami ( w zastępstwie).
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Białystok (podlaskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 800 PLN

Wykonywanie prostych prac związanych z różnymi etapami budowy tj. prace przy budowie budynków, prace wewnątrz i na zewnątrz budynków.
kontakt przez PUP - 2020-05-22 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - 2 400 - 2 500 PLN

Realizacja zadań z zakresu kompetencji Inspekcji Weterynaryjnej, w szczególności związanych z nadzorem nad produkcją produktów spożywczych pochodzenia zwierzęcego oraz pasz.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łosicach - 2019-03-04 - Łosice (mazowieckie)

BARMAN - 1 900 - 2 700 PLN

obsługa klienta w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Bogatynia (dolnośląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WOJEWÓDZKIEJ INSPEKCJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ(NR 8966) - od 1 750 PLN

Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie,- kontrolowanie organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,- kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obszarze geodezji i kartografii,- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- kontrolowanie Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydentów miast na prawach powiatu i starostów w zakresie tworzenia metadanych opisujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak również interoperacyjności prowadzonych zbiorów danych i umocowanych z nimi usług wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej w celu przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiotów posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii,- współdziałanie z Głównym Geodetą Kraju oraz organami kontroli państwowej w zakresie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia należytego przestrzegania prawa w dziedzinie geodezji i kartografii.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcjąMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

prace ślusarskie, naprawa maszyn i urządzeń przemysłowych
Firma Remontowo-Usługowo-Produkcyjna "REONT II" Edward Szymkiewicz - 2016-03-30 - Nowiny (świętokrzyskie)

INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH - od 5 000 PLN

Nadzór nad bieżącą konserwacja budynków, przygotowanie i weryfikacja kosztorysów budowlanych, odbiór.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CENTRUM" - 2020-02-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej, praca przy komputerze, kontakt z klientem .Osoby zainteresowane proszone są o składanie CV drogą e:mail:pracatrzebnica (at) slowowroclawian.pl
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Trzebnica (dolnośląskie)

DEKARZ/MURARZ - 2 500 - 3 000 PLN

Wykonywanie remontu dachu.Praca na terenie województwa opolskiego.
Dach-Rut Krzysztof Rutka - 2018-04-17 - Rysiowice (opolskie)

LABORANT WETERYNARYJNY - od 2 400 PLN

przygotowywanie próbek do badań, opracowywanie dokumentów, analizy, sporządzanie wyników, obsługa wyposażenia
Gabinet Weterynaryjny Weterynaryjne Labolatorium Diagnostyczne Makro Lab Mieczysław Fórmaniak - 2017-12-01 - Września (wielkopolskie)

RZEŹNIK-WĘDLINIARZ - od 2 100 PLN

Ubój i poubojowa obróbka zwierzat rzeźnych. Przecinanie tusz na tusze i póltusze. Rozbiór tusz, póltusz i ćwierć tusz na części zasadnicze. Obróbka elementów zasadniczych zgodnie z wymaganiami do handlu i przetwórstwa. Wykrawanie i kwalifikowanie mięsa drobnego. Wyjmowanie z tusz ośrodków i segregowanie , czyszczenie i obrabianie jelit z przeznaczeniem na osłonki do produkcji wędlin. Przeprowadzanie operacji technologicznych związanych z produkcją wędzonek , kiełbas, konserw, wędlin podrobowych i przetworów tłuszczowych . Wykonywanie prac związanych z przygotowaniem przetworów mięśnych do dystrybucji.
Usługi Budowlane Marta Dunaj - 2018-08-07 - Nałogi (podlaskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 000 PLN

Realizacja zadań z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-10-01 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY - od 1 850 PLN

1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)

ŚLUSARZ - 3 500 - 4 000 PLN

WYKONYWANIE DROBNYCH ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH TYPU STOŁY, REGAŁY, NAPRAWA ZAMKÓW I DRZWI.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE ZAWODOWE, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE.MIEJSCE PRACY WG ZLECEŃKONTAK OSOBISTY UL. DERDOWSKIEGO 8, TELEFONICZNY 510 158 453 LUB 515 097 735, CV NA EMAIL -kadry (at) spolem.szczecin.pl
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2019-08-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MONTAŻYSTA ELEWACJI WENTYLOWANYCH - od 1 125 PLN

montaż elewacji budowlanych, dobór materiałów, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR W SEKCJI KWATERMISTRZOWSKO-TECHNICZNEJ - od 2 100 PLN

-obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej-prowadzenie gospodarki transportowej m.in; częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi, organizowanie przeglądów , napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego, i innych urządzeń i instalacji technicznych, wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupowanych samochodów i sprzętu silnikowego, prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.-prowadzenie narzędziowni-prowadzenie magazynu-likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku-dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzglednieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.-zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przed jednostki krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu (miasta) oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów opertacyjnych.-prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szodami w mieniukomendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowczych prowadzonychprzez dowódców JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej.-współpraca z kontrahentami
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie - 2017-11-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

wykonywanie wszelkich prac związanych z produkcją posiłków
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

sprzątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Bytom (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

robóty ogólno-budowlane : murowanie, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Jakubowice Konińskie (lubelskie)

INSPEKTOR KONTROLI FINALNEJ - do 2 400 PLN

Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 3 300 PLN

- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej; sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 500 PLN

Szkolenie pracowników ( wstępne i okresowe bhp).Szkolenie pracowników ( p.poż)Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kosowie Lackim - 2017-02-03 - Kosów Lacki (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO (TELETECHNIK) - od 4 920 PLN

sprawowanie nadzoru i kontrolowanie jaości, zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę, warunkami technicznymi realizowanych robót
WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-04-15 - Poznań (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

prace porządkowe w kuchni i stołówce, wstępna obróbka produktów spożywczych, obsługa i eksploatacja technicznych urządzeń kuchennych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-06-19 - Poznań (wielkopolskie)

OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ - od 15 PLN

praca na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i pomorskiego, jedna zmiana od 07.00-15.00 15 zł na godzinę brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "EKOMEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH - 3 300 - 5 500 PLN

- udział w planowaniu inwestycji w zakresie obiektów budowlanych i budowli,- nadzór nad właściwym prowadzeniem książek obiektów budowlanych,- nadzór nad bieżącą realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych,- prowadzenie zagadnień związanych z dzierżawą obiektów,udział w pracach inwentaryzacyjnych,- przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w przetargach,- kontakt z dostawcami usług (przygotowanie umów, aneksów, protokołów i zamówień),- gospodarka środkami trwałymi,- badania rynku poprzez wysyłanie zapytań ofertowych
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-03-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Aktywna obsługa klienta, przyjmowanie i zamawianie towarów, dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łaszczówka (lubelskie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI - od 2 000 PLN

przygotowywanie dokumentów związanych z S17, opracowywanie i weryfikacja uzyskanych danych, planowanie prac, wykonywanie harmonogramów i raportów, pozyskiwanie koniecznych decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji budowy
P.U.H.DAF-TEL Andrzej Frączyk - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat