INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY Płock oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: 1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Data publikacji: 2016-06-28
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany,2. Życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,3. Kwestionariusz osobowy *4. Kserokopie dokumentu/ów poświadczających wykształcenie,5. Kserokopie dokumentu/ów poświadczających staż pracy (świadectwo/a pracy, zaświadczenie).6. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,7. Oświadczenie kandydata zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia),8. W przypadku kandydata nie posiadającego obywatelstwa polskiego należy złożyć dokument określony w przepisach o służbie cywilnej (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23.04.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej Dz. U. z 2009r. nr 64 poz. 539) potwierdzający znajomość języka polskiego.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie do dnia 5 lipca 2016r. w Sekretariacie PUP w Płocku, ul. Kostrogaj 1 ( I piętro, pok. 26) lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09 - 400 Płock, ul. Kostrogaj 1 z dopiskiem: "Nabór na stanowisko: Inspektor w Dziale Rynku Pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: zapobieganie i przeciwdziałanie bezrobociu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 28.06.2016
Oferta pracy ważna do: 05.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace związane z zawodem
Firma Budowlana LISBUD sp z o.o. sp.k. - 2016-12-07 - Mielec (podkarpackie)
wykonywanie kompletów prac murowych ze znajomością rysunków projektu
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Szczytna (dolnośląskie)
Montaż rurociągów okrętowych, konstrukcji stalowych.
STEEL WELDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzenie kontroli i stanowisk pracy oraz obiektu, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzxanie oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzenie postępowań powypadkowych i ustaleń przyczyn oraz okoliczności wypadków przy pracy, przeprowadzanie cyklicznych audytów BHP zgodnie z wewnętrznymi procedurami, zarządzanie magazynem odziaży roboczej oraz środków ochronnych.
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2015-11-09 - Konin (wielkopolskie)
- doradztwo i obsługa klienta, - zarządzanie obiegiem dokumentów, - rozpatrywanie reklamacji, - współpraca z przedsiębiorcami, - budowanie pozytywnego wizerunku firmy
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2016-04-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem,godz. 8.00-16.00wynagrodzenie do uzgodnienia
AUTOMECHANIKA Zbigniew Aniśkowicz - 2017-08-09 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
praca związana z działaniem w programach platformy edukacyjnej, finansowania zadań oświatowych ,GUS
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie biur
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRONEX Krystian Gronkowski - 2018-01-05 - Sulechów (lubuskie)
praca w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, dokumenty skłądać do 29.06.2018 do godz. 15.30, więcej informacji zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2018-06-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
realizację zadań, wynikających z rozporządzenia w sprawie służby bhp, pomoc w laboratorium badań środowiska pracy, prowadzenie spraw kadrowych, prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-10-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskanie klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Radom (mazowieckie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku 4-12 lat. Podczas spotkani z Świętym Mikołajem organizowanie gier, zabaw i konkursów.
kontakt przez OHP - 2018-11-14 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
produkcja mebli tapicerowanych,
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
dokonywanie bieżących przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów i urządzeń technicznych związanych z obiektami; kontrola i nadzór jakości wykonywanych robót konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych; zlecanie właściwym jednostkom wykonawstwa robót ujętych w przeglądach i dodatkowych protokołach wynikających z aktualnej potrzeby zasobów mieszkaniowych i obiektów towarzyszących; przygotowywanie i rozliczanie umów z wykonawcami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „JUTRZENKA” - 2018-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
zdobienie szkła, malowanie szkła
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Pogórska Wola (małopolskie)
Nadzór nad dokumentacją i zapisami, udzial w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, raportowanie wskaźników jakościowych, wspólnie z działem operacji analiza przyczyn stwierdzonych niezgodności audytowych i reklamacyjnych
FM POLSKA SP Z O.O. - 2018-08-30 - Olszowa (opolskie)
Nadzór nad pracami konserwacyjnymi i zleconymi w zakresie instalacji sanitarnych
Sp-nia Mieszkaniowa PRĄDNIK BIAŁY-WSCHÓD - 2015-12-18 - Kraków (małopolskie)
zakres obowiązków wynikający z realizacji zadań powiatu określonych w ustawie o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej i ustawy o pomocy społecznej oraz organizatora rodzinnej pieczy zastępczej
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OBORNIKACH - 2017-09-06 - Oborniki (wielkopolskie)
dostarczanie komponentów na linie produkcyjnedojazd ze Świebodzic 69 zł/miesiąc
TRENKWALDER & PARTNER SP. Z O. O. - 2018-07-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Praca w hotelu.Drobne naprawy usterek na terenie obiektu, obsługa pieca palniczego, w razie potrzeby drobne remonty.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Otwock (mazowieckie)
Operator obrabiarek sterowanych numerycznie
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sanok (podkarpackie)
produkcja pianki poliuretanowej
GREINER Multifoam sp zoo - 2017-02-01 - Ozorków (łódzkie)
Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Płońsk, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie od obre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy.Informacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, wynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki. Pracodawca oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.Praca w powiecie płońskim. Możliwość utworzenia biura handlowego w dogodnej dla kandydata lokalizacji. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC Sp. z o. o. - 2018-01-25 - Raciąż (mazowieckie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-08-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)