INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIDELEGATURA TORUŃ(NR 0239) Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIDELEGATURA TORUŃ(NR 0239)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 15/21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIDELEGATURA TORUŃ(NR 0239)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość przepisów Ustawy o gospodarce nieruchomościami,- znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, - znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych,- znajomość rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, - dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, - odporność na stres, myślenie analityczne, asertywność.wymagania dodatkowe:- wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja,- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami, - znajomość przepisów Ustawy o samorządzie gminnym,- znajomość przepisów Ustawy o samorządzie powiatowym, - znajomość przepisów Ustawy o samorządzie województwa.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowo doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 20 stycznia 2020 roku do dnia 30 stycznia 2020 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSPN DT - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 30.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?72d1111c1152b63bd30ec792dcec9e06
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe kierunkowe; prawo jazdy kat.B; prowadzenie spraw BHP w firmach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BIURO USŁUG KOMPLEKSOWYCH BHP I P.POŻ. ADAM ZIOBER - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
sprawowanie opieki nad osobą niesamodzielną, prowadzenie domu, przygotowywanie posiłków, dotrzymywanie towarzystwa, miejsce wykonywania pracy: Polska, Niemcy, Wielka Brytania, zakwaterowanie, wyżywienie i dojazd zapewnia pracodawca
PROMEDICA CARE sp. z o.o. - 2018-02-22 - Niemcy (Niemcy)
transport wewnętrzny towaru; składowanie towarów na regałach za pomocą wózka (możliwość przyuczenia, kurs u pracodawcy)
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klienta, doradztwo- zbieranie zamówień- zaznajomienie się z asortymentem: firany, zasłony, dodatki, obrusy- promocja na stronie internetowej- wyceny zamówień
kontakt przez PUP - 2020-09-07 - Puzdrowo (pomorskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru
Sklep Spożywczy DUET Anna Rajwa - 2016-09-01 - Pawłowice (śląskie)
Brak danych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DROG-TRANS" SP. Z O.O. - 2016-07-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa klientów sklepu - sprzedaż ubrań i butów
"MAO YUAN J." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Mława (mazowieckie)
Montaż, obsługa i uruchamianie urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, obsługa automatyki sterowania, lokalizacja awariii intalacji elektrycznej. Praca w godz. 7.00-15.00 w delegacjach krajowych (wyjazdy w poniedziałki powroty w piątki).
KLIMORS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa - 2019-03-13 - Kozy (śląskie)
- prowadzenie rejestru ewidencji mieszkańców- wydawanie zaświadczeń i poświadczeń z rejestru ewidencji ludności i rejestru PESEL- prowadzenie postępowań administracyjnych,- wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych- prowadzenie rejestru poborowych- prowadzenie rejestru wyborców- prowadzenie ewidencji dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu- -bieżąca obsługa interesantów
Urząd Gminy Białe Błota - 2020-01-21 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
1.Obsługa sekretariatu Sektora Produktów Powszechnego Użytku WPN.2.Ewidencja i archiwizacja dokumentów, 3.Współpraca z Wydziałem Zasobów Ludzkich w zakresie dyscypliny pracy i spraw administracyjno-socjalnych.4.Współpraca z Wydziałem Administracyjnym w zakresie sporządzania i rozliczania dyspozycji finansowych.5.Współpraca z Koordynatorem Sekcji Technicznej w zakresie rozliczania umów związanych z opracowywaniem tematów normalizacyjnych.6.Zaopatrywanie w materiały biurowe pracowników.7.Prowadzenia ewidencji w tym zakresie oraz pomoc konsultantom przy wykonywaniu prac normalizacyjnych.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-12-09 - Łódź (łódzkie)
Montaż konstrukcji stalowych na podstawie rysunku technicznego – prace ślusarskie oraz monterskie związane z przygotowaniem urządzeń (zbiorniki, silosy, cyklony, rurociągi itp.) do spawania.
Łambinowicka Fabryka Maszyn "Celpa"S.A. - 2020-07-30 - Łambinowice (opolskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie; doświadczenie zawodowe; uprawnienia budowlane mile widziane ; zakres obowiązków: praca w rejonie obsługi mieszkańców, wyjścia w teren, remonty zasobów mieszkaniowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KOMPUTERA, PROWADZENIE I PRZYJMOWANIE KORESPONDENCJI
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja kart pracy, miesięcznych oraz dziennych harmonogramów pracy w zakresie dotyczącym rozliczania czasu pracy i innych parametrów związanych z rozliczeniem usługi przewozowej;analizowanie, rozliczanie i sporządzanie kadrowo – płacowej ewidencji czasu przepracowanego i nieobecności w pracy oraz sporządzanie wymaganej w tym zakresie dokumentacji pracowniczej;prowadzenie rozliczeń i opracowywanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie wykonanych wozokilometrów, zużycia paliw i innych materiałów eksploatacyjnych związanych ze świadczeniem usługi przewozowej;sporządzanie materiałów do sprawozdawczości statystycznej
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY SP. Z O.O. - 2019-11-08 - Opole (opolskie)
prowadzenie gospodarki mandatowejprowadzenie ewidencji należności naliczanych podatków na biegu i z tytułu wypłaconych umów - zleceń, sporządzanie informacji o dochodach i pobranych zaliczkach PITprowadzenie należności dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w systemie SWOP (System Wspomagania Obsługi Policji)
Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie - 2017-05-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Stała obserwacja otoczenia poprzez system monitorujący. Obsługa centrali systemu SAP. Obchód obiektu. Utrzymanie na bieżąco czystości posesji należącej do uczelni, łącznie z odśnieżaniem i sprzątaniem mechanicznym pod nieobecność osób do tego przyporządkowanych. Praca w Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin dziennie: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty, niedziele i święta. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w ochronie. Umijętność podejmowania szybkich decyzji. Obsługa komputera. Kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2016-11-22 - Katowice (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków. Dźwiganie do 12 kg. Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu w godz. 6-14, 12-20, również w soboty i niedziele.
Centrum Zdrowia i Relaksu VERANO Sp. z o.o. - 2018-10-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Kierowca samochodu ciężarowego z uprawnieniami do obsługi HDS
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2016-08-10 - Szepietowo (podlaskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rowadzenie analizy sposobu wykorzystania nieruchomości, w celu właściwej gospodarki obiektami Nadodrzańskiego Oddziału SGprowadzenie teczek kompleksów, albumów nieruchomości i książek obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu ewidencjonowania posiadanych przez Nadodrzański Oddział SG obiektówprzygotowywanie dokumentów związanych z dokonywaniem opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami oraz podatku od nieruchomości, w celu prowadzenia rzetelnej gospodarki nieruchomościamiprzygotowywanie wniosków, projektów umów dzierżawy nieruchomości, projektów planów przekazywania nieruchomości do Agencji Mienia Wojskowego, w celu właściwego zagospodarowania nieruchomości zbędnych lub czasowo niewykorzystanych oraz dopilnowania realizacji tych umówuczestniczenie w przekazywaniu obiektów i urządzeń bezpośrednim użytkownikom oraz sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,w celu należytego przekazywania nieruchomościprowadzenie sprawozdawczości z gospodarki nieruchomościami, w celu oceny wykorzystania nieruchomości na cele Straży Granicznej.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca z podopiecznymi oraz pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Bytom (śląskie)
a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-12-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Kontrole charakterystyk wyrobu w procesie produkcyjnym, przeprowadzenie weryfikacji linii oraz testów jakościowych, dokumentowanie. Praca na terenie Warszawy, Targówek Fabryczny. 3 zmiany: 6-14, 14-22, 22-6.
HUMAN PRO LOGISTICS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc techniczna-sprzątaczka, dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy.
ARCHSTYL GRUPA INWESTYCYJNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie produktów mięsnych, garmażeryjnych, zamówienia towaru, porcjowanie mięsa, sprawdzanie terminu ważności produktów
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych.2. Zapoznanie się z obowiązującymi procedurami Ochrony Danych Osobowych.3. Odbycie Specjalistycznego Szkolenia z zakresu tworzenia dokumentacji ODO.4. Praktyczne zastosowanie zdobytych umiejętności i informacji w jednostkach budżetowych współpracujących z AMT Sp. z o.o.Staż realizowany będzie w AMT Sp. z o.o., Głogów ul. Wierzbowa 7
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Głogów (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy produkcji urządzeń wyposażenia hoteli w Niemczech lub Austrii
INTERFURN SP. Z O.O. - 2017-04-12 - Poznań (wielkopolskie)